quote:Op maandag 10 mei 2010 20:37 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gevolgd, geef me een linkje naar die Ria a.j.b.!
Nee!quote:Op maandag 10 mei 2010 20:48 schreef Rectum het volgende:
[..]
http://gewoonria.blogspot.com/
Ze leest mee. Ze heeft haar foto's van Flickr gehaald.
Hier moest ik echt zooo hard om lachen!quote:[b]
[ afbeelding ]
Mijn zoon heeft altijd wat moeite met aansluiting te vinden. Dus ik heb ons opgegeven voor een danscursus. Misschien ontmoet hij zo nog wat vrouwen maar het is in elk geval lekker gezellig met z'n twee. Lekker gek doen!
Nee nee, dit is puur natuur.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:08 schreef CindyScheur het volgende:
[..]
a nee zeg dat dit een bewrkte foto is. Jezus
Dat blonde meisje.quote:
Heb je al geklaagd?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:20 schreef IkBenOzan het volgende:
Fotoboek van gekkepatty
nou ik ben dus patricia
ik noem mezelf gekke patty omdat :"mensen mij altijd patty noemen en omdat ik meestal wel in een gekke bui ben"
ik hoop dat jullie nog veel plezier beleven op het fok forum
bye bye -xxx-
![]()
quote:In mijn foto-archief kwam ik deze foto tegen, waar jullie allemaal op staan. Lekker gek, zoals het hoort!
quote:Pittig, brutaal en aanbiddelijk artistiek kapsel met moderne neo-etnische elementen die zelfs lijken te schitteren in het donker. Verschillende lengtes in de donzige lagen, bij de zijkanten en in de nek creëren beweging en dynamische energie die ondersteund wordt door de krachtige kleuren. Diep koper kreeg highlights in een lichtere goudkoperen tint, wat zorgt voor een schitterende dimensie en glans.
Ooh ben jij ook zo gek op die smaakjes, zo leuk!!!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 07:49 schreef Bellatrix het volgende:
Heerlijk zo op de vroege ochtend, met een kopje Minty Morocco thee in plaats van Rooibos, lekker anders, lekker gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |