Beter!quote:Op maandag 3 mei 2010 12:54 schreef Ceased2Be het volgende:
Ja gaat hard, maar wa'k zei;
ik ben bijna klaar met werken vandaag
Op 't plattelandquote:Op maandag 3 mei 2010 12:59 schreef BarrieButsers het volgende:
Nieuwe![]()
Waar woont iedereen eigenlijk zoal?
+1quote:Op maandag 3 mei 2010 13:03 schreef Ceased2Be het volgende:
Mjan & Ik in Boschveld
http://www.brabantsdagbla(...)-in-cafe-Marhaba.ecequote:DEN BOSCH - Onbekenden hebben in de nacht van zondag op maandag geprobeerd brand te stichten in het leegstaabnde eet- en loungecafé Marhaba aan de Boschdijkstraat in Den Bosch. Binnen zijn twee lege kannen benzine gevonden, er was een klein brandje. De politie onderzoekt de zaak.
Er is vooral binnen flinke schade. Boven het café zitten woningen; bewoners moesten korte tijd hun huizen verlaten, maar konden later in de nacht weer terug. Bij de explosie zijn geen gewonden gevallen.
In Café Marhaba werd in april vorig jaar ook al een poging tot brandstichting gedaan, toen werd de entree beschadigd door een brandbom.
De politie onderzocht toen een mogelijke relatie tussen de schietpartij waarbij eerder die maand Youssef Chabouni om het leven werd gebracht. De brandstichting zou toen een wraakactie kunnen zijn. Er is echter nooit duidelijkheid gekomen, er is ook nooit iemand opgepakt.
Eet- en loungecafé Marhaba kreeg na die brand van de gemeente te horen dat de zaak niet meer open mag, omdat de vergunningen niet in orde zijn.
Veel Boschveld!quote:
Denk dat de Fok!kers uit boschveld een feestje haddenquote:Op maandag 3 mei 2010 15:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Veel Boschveld!
Gisterenavond hoorde ik meerdere brandweerwagens en politie enzo.
Kan helaas niet vinden wat het was
Ssssttt dat was een illegale party van ons.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:30 schreef djayzz het volgende:
[..]
Denk dat de Fok!kers uit boschveld een feestje hadden
Owquote:Op maandag 3 mei 2010 15:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ssssttt dat was een illegale party van ons.![]()
Dat mag je niet hardop zeggen.
quote:Op maandag 3 mei 2010 15:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow
Ik denk dat het géén illegale party was van de Fok!kers in Boschveld![]()
quote:Op maandag 3 mei 2010 15:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ssssttt dat was een illegale party van ons.![]()
Dat mag je niet hardop zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op maandag 3 mei 2010 16:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh en was het gezellig?Nee, want jij en ik waren er nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op maandag 3 mei 2010 16:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, want jij en ik waren er nietOchja inderdaad domme vraag dan heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgende keer een FOKillegale party
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Jep. Na 1,5 jaar anti krakers zijn ze het aan het slopen.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:26 schreef Sempiterna het volgende:
MoggeIk kwam vandaag op weg naar de Helftheuvel langs het scholen gemeenschap op de Kooikersweg. Wordt dat gebouw afgebroken ofzo?
Oohh dat is ook gezellig tochquote:Op maandag 3 mei 2010 16:42 schreef Puala het volgende:
* Puala woont niet in DB maar is blijven hangen
Meh,quote:
Hahahahaquote:
Foejong Bendequote:Op maandag 3 mei 2010 17:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Van mij mag het ook weer beginnen![]()
Lekker lekker lopenn van cafeetje naar cafeetje. We vatte er een we vatte er twee
Lekker lekker lope. We lopen vol, we lopen weg, we lopen vast, we lopen deur. We lopen deurr
Ieder z'n afwijking he.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:53 schreef bijdehand het volgende:
Ik woon in Rosmalen
Was je toevallig ook bij in Lalalaa met carnaval? Zoja hoe is het normaal daar?quote:Op maandag 3 mei 2010 18:54 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Foejong BendeWerd een paar weken geleden nog gedraaid in de Lalalaa
Waarom? WAAROM?!quote:
Nee waar woon jij danquote:
Het ligt er zowat naast maar tochquote:
Je hapt steeds zo lekker.quote:
Ja he!quote:
Jullie zoeken de stad opquote:Op maandag 3 mei 2010 20:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja he!![]()
En ik heb er nog 1, die woont in de binnenstad.![]()
Gezellig zo met z'n allen in DB, onze ouders hebben we achtergelaten in Waalwijk.![]()
Ja geen bal aan.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jullie zoeken de stad op
Was het in Waalwijk zo kut dan?
En dan zeg je iets over Rosmalenquote:Op maandag 3 mei 2010 20:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het ligt er zowat naast maar toch
M...sP...rt haha
Viezerikquote:
quote:
quote:
Ohh dat is kut..quote:
Ik moest alleen lachen om SuperrrTuxxx's bijdehandte(?) opmerkingquote:
Zucht... ik zal het je maar vergeven...quote:Op maandag 3 mei 2010 20:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik moest alleen lachen om SuperrrTuxxx's bijdehandte(?) opmerking
quote:Op maandag 3 mei 2010 20:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik moest alleen lachen om SuperrrTuxxx's bijdehandte(?) opmerking
quote:Op maandag 3 mei 2010 20:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zucht... ik zal het je maar vergeven...
Dat heb ik mezelf nooit vergeven.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke dankje. Ik vergeef het je ook dat je in Rosmalen woont
Ja hier is het leuk.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh dat is kut..
Hopelijk bevalt het je hier beter![]()
quote:
quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Waarom doe je er dan niks aan?Naar de binnenstad ofzo?
Ja ik woon nog thuis en ik heb geen zin om iets te zoeken en ik kan verder ook nergens terechtquote:
Ohh tsja misschien daarom haha. Je hoeft toch niet perse in Rosmalen te blijven?quote:Op maandag 3 mei 2010 21:06 schreef bijdehand het volgende:
Ja ik woon nog thuis en ik heb geen zin om iets te zoeken en ik kan verder ook nergens terecht
Ja dat schiet dan niet op.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
[..]
Ja ik woon nog thuis en ik heb geen zin om iets te zoeken en ik kan verder ook nergens terecht
Als ik ff ergens anders ben ga ik wel op vakantiequote:Op maandag 3 mei 2010 21:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh tsja misschien daarom haha. Je hoeft toch niet perse in Rosmalen te blijven?Zat plekken om zo voor even heen te gaan hahaha.
Ow en je mag altijd mijn kamer komen schoonmmaken hoor
Tilburg is gewoon een kutstad. Niks te doen, geen sfeer. En Utrecht is wel heel ver. Keek met een vriend van me naar een apartement in Den Bosch zelf, maar daar gaan we na de vakantie mee verder. En wat voor plannen moet ik maken dan?quote:Op maandag 3 mei 2010 21:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Hahaha wat een probleem bijdehandJe moet gewoon Rosmalen op de kaart zetten dan.. Met achterlijke plannen laat maar wat weten haha.
Of ga in Utrecht/Breda op kamers?
Hoezo bevalt het je trouwens niet? Saai ofwat?
Ohh en Breda? Of Den Bosch inderdaad.. Ga je gewoon aan de andere kant wonen, net ver genoeg van je oudersquote:Op maandag 3 mei 2010 21:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tilburg is gewoon een kutstad. Niks te doen, geen sfeer. En Utrecht is wel heel ver. Keek met een vriend van me naar een apartement in Den Bosch zelf, maar daar gaan we na de vakantie mee verder. En wat voor plannen moet ik maken dan?
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh en Breda? Of Den Bosch inderdaad.. Ga je gewoon aan de andere kant wonen, net ver genoeg van je ouders
Plannen? Ja uhm bij de Rosmaalse kermis/ander gekke party naar de wouten bellen voor een bommelding?Over een politie auto scheiten/plassen? En uhm plassen/poepen in een helm die vast zit aan een scooter?
Dit komt me even terboven..
Verder ben ik heel normaal.
Whaha, nog nooit aan gedachtquote:Op maandag 3 mei 2010 21:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh en Breda? Of Den Bosch inderdaad.. Ga je gewoon aan de andere kant wonen, net ver genoeg van je ouders
Plannen? Ja uhm bij de Rosmaalse kermis/ander gekke party naar de wouten bellen voor een bommelding?Over een politie auto scheiten/plassen? En uhm plassen/poepen in een helm die vast zit aan een scooter?
Dit komt me even terboven..
Verder ben ik heel normaal.
Hoezo jammer dat je geen jongen bent? Als meisje kan je je beroepen op de liefheid/schattigheidsfactor waardoor je overal mee wegkomt. Transformatorhokje opblazen, alle stroom wegquote:Op maandag 3 mei 2010 21:27 schreef BarrieButsers het volgende:
JAAAA. Zoiets lijkt me wel vet
Jammer dat ik geen jongen ben..![]()
Of eieren van bovenaf en dan stinkbommen en die meuk..
Ja true true. Maar ik zie mezelf nou echt niet in een helm schijten of over een politie auto plassenquote:Op maandag 3 mei 2010 21:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoezo jammer dat je geen jongen bent? Als meisje kan je je beroepen op de liefheid/schattigheidsfactor waardoor je overal mee wegkomt. Transformatorhokje opblazen, alle stroom weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij nog achterlijke dingen dan? Moet nog wat gekke dingen doen voor mn 18de
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja true true. Maar ik zie mezelf nou echt niet in een helm scheiten of over een politie auto plassenGekke dingen heb ik al gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij nog achterlijke dingen dan? Moet nog wat gekke dingen doen voor mn 18deWe kunnen waterballonnen met pis vullen en die naar mensen gooien
Wanneer word je 18?
En heb je tussen 2 auto's gescheten of gepist?Ik kan dat niet uit je zin opmaken
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ik voel me opeens heel oud.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Moet nog wat gekke dingen doen voor mn 18de
quote:
quote:
quote:
Oke vertel! Wat voor achterlijke dingen?quote:Op maandag 3 mei 2010 21:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gekke dingen heb ik al gedaanWe kunnen waterballonnen met pis vullen en die naar mensen gooien
Wanneer word je 18?
En heb je tussen 2 auto's gescheten of gepist?Ik kan dat niet uit je zin opmaken
Dat zou ik ook doen;quote:
Goed he.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen;
01-01-1337
![]()
Dat jij nog ademt!
Bij een man die me had uitgescholden had ik ruim een jaar later chloor in z'n tuin gegooidquote:Op maandag 3 mei 2010 21:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke vertel! Wat voor achterlijke dingen?![]()
Hahahaha dat is wel een vet plan haha!
Uhm over ruim een jaar dus nog even de tijd haha (Sorry SuperrTuxxx)
Uhm hallo geplast! Moest zo erg nondeju.. Gelukkig was het niet in DB
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Je ziet er iig niet uit als iemand van 650+quote:
Zo hoort het toch ook.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je ziet er iig niet uit als iemand van 650+![]()
Ja, goede gezichtscreme zeker?quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Uhm bij Schans/Italiaansebuurt bij romelaan enzo.
oke dit haal ik zo weer weg
En jij ergens?
Alsof mensen het dan meteen weten.quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohh dat valt toch allemaal wel mee
Je komt net kijken hahaBen gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
O.a. ik heb zoveel geheimen.quote:
Ik weet wel waar dat is ongeveerquote:Op maandag 3 mei 2010 21:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Alsof mensen het dan meteen weten.
Ja ga het nogeens verdubbelen.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh dat valt toch allemaal wel mee
Je komt net kijken haha
Hahaha hopelijk was tie op zn plantjes gesteldquote:Op maandag 3 mei 2010 21:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bij een man die me had uitgescholden had ik ruim een jaar later chloor in z'n tuin gegooidEn eieren tegen ramen als het gaat vriezen. Dat soort dingen. Je bent nog 16, wtf, nu voel ik me zelfs oud met m'n 20 jaar
Ja "ongeveer" dat is toch goed.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet wel waar dat is ongeveerFiets er best vaak
Oh?quote:
quote:
Nou we weten waar je woont komen we allemaal bier drinken bij je.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Precies that's what I mean..!
Ik woon aan dat fietspad zowat naast die speeltuin
Ok bedankt voor de tip. Vrijdagavond kom ik wel even langs met een cameraquote:Op maandag 3 mei 2010 21:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Precies that's what I mean..!
Ik woon aan dat fietspad zowat naast die speeltuin
Hihiquote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou we weten waar je woont komen we allemaal bier drinken bij je.
Eerst koffiequote:
Lekker vies gluren he.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ok bedankt voor de tip. Vrijdagavond kom ik wel even langs met een camera
Heb je ook iets lekkers?quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ok bedankt voor de tip. Vrijdagavond kom ik wel even langs met een camera
Gluren? Mooie momenten vastleggen noem ik dat. Souvenirtjes voor later.quote:
Zij zelf mss?quote:
quote:
Helemaal in het oosten, vlakbij bruggen. En als je me weet te vinden kan je beter aanbellen want het is koudquote:Op maandag 3 mei 2010 21:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Ik weet jullie ook te vinden hoor![]()
Waar woon jij ergens in Rosmalen?
Dat bedoelde ik niet eensquote:
Ik bedoelde iets van: geen bier, wel drank.quote:
Shirtjequote:Op maandag 3 mei 2010 21:52 schreef BarrieButsers het volgende:
Superrr Tuxxx jouw plaatje naast jouw naam heeft een roze shirtje![]()
Nouja dat dat kan zeg
Beter zonder shirtje wil je zeggen?quote:Op maandag 3 mei 2010 21:52 schreef BarrieButsers het volgende:
Superrr Tuxxx jouw plaatje naast jouw naam heeft een roze shirtje![]()
Nouja dat dat kan zeg
Oh deze keer niet dan.quote:
Ik ben veranderd hoorquote:
Jajaquote:
Ja hahaha dat oranje SuperTux en dan links daarvan ofzo hahaquote:
Neujquote:
Ik ben zo op en neer hoorquote:Op maandag 3 mei 2010 21:55 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo bijdehand dat is echt aan de andere kant inderdaad![]()
Vandaar dat je het jezelf nog niet kan vergeven
Uhm ja hier in de kast staat ook wel wodka, baileys, bessenn en die meukquote:Op maandag 3 mei 2010 21:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet eens![]()
[..]
Ik bedoelde iets van: geen bier, wel drank.
Wodkaquote:Op maandag 3 mei 2010 21:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Uhm ja hier in de kast staat ook wel wodka, baileys, bessenn en die meuk
Zelfs naar Vlijmen. Ik fiets erg hardquote:
Pff alcoholist.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Uhm ja hier in de kast staat ook wel wodka, baileys, bessenn en die meuk
Soms wel. Maar ik drink wel altijd met maten en dat moet volgens de reclamequote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Soms wel. Maar ik drink wel altijd met maten en dat moet volgens de reclame
Hahaha ja, ach waarom niet hequote:Op maandag 3 mei 2010 22:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Soms wel. Maar ik drink wel altijd met maten en dat moet volgens de reclame
Da's met alles hequote:Op maandag 3 mei 2010 22:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahaha ja, ach waarom niet he![]()
Zolang het kan moet je ervan genieten
Lol, naast de schansquote:Op maandag 3 mei 2010 21:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Uhm bij Schans/Italiaansebuurt bij romelaan enzo.
oke dit haal ik zo weer weg
En jij ergens?
Een 19-jarige man uit Rosmalen is gisterochtend op het Brugplein in Den Bosch bekeurd omdat hij door het rode verkeerslicht reed.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:05 schreef BarrieButsers het volgende:
http://www.brabantsdagbla(...)bewijs-door-rood.ece
OMFG, wat een nieuws! Echt de brabantse hart van nederlandquote:Die Rosmalers weer
Serieus dat dit soort dingen nog op het nieuws komen..
Volgens mij bedoelt ie dat ie zelf naast de schans woont.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:07 schreef BarrieButsers het volgende:
FedExpress, zowat wel ja. Waar jij dan?
dat dusquote:Op maandag 3 mei 2010 22:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ie dat ie zelf naast de schans woont.
Ik doe aan begrijpend lezen voor gevorderden he.quote:
Ow blondquote:
Ik hou ook van jou.quote:
Over ruim een jaar is ze 18. Kan ze ook 16 zijnquote:
Basisschoolkantquote:Op maandag 3 mei 2010 22:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ow blond![]()
Maar fuck hahaa aan de rotondekant? Of meer die basisschoolkant?
![]()
quote:
Ohjaquote:Op maandag 3 mei 2010 22:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Over ruim een jaar is ze 18. Kan ze ook 16 zijn
No. Nooo. NOOOOOOOOOOooooooooooooooo......quote:
Scheelt maar 4 jaarquote:
Ja haha. Poeh gelukkigquote:Op maandag 3 mei 2010 22:15 schreef FedExpress het volgende:
[..]
BasisschoolkantJij rotondekant dan denk ik?
Jij bent 20?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
whahaha, zou dat zo rampzalig zijn danquote:Op maandag 3 mei 2010 22:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja haha. Poeh gelukkig![]()
Ik dacht al van shit mn buurjongen ofzo
Dat zou echt hilarisch zijn als je buurjongen ineens een fokker blijkt waarmee je zit te ouwehoeren.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja haha. Poeh gelukkig![]()
Ik dacht al van shit mn buurjongen ofzo
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:19 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jij bent 20?Ja ik ben 20.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Beetje met vieze oude mannetjes flikflooienquote:
Terwijl je 'm in het echt nog nooit gesproken hebtquote:Op maandag 3 mei 2010 22:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat zou echt hilarisch zijn als je buurjongen ineens een fokker blijkt waarmee je zit te ouwehoeren.
Ik zit af en toe wel te bedenken: wat als ik nou een collega herken in een foboquote:Op maandag 3 mei 2010 22:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat zou echt hilarisch zijn als je buurjongen ineens een fokker blijkt waarmee je zit te ouwehoeren.
Dacht ik ook alquote:Op maandag 3 mei 2010 22:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Beetje met vieze oude mannetjes flikflooien
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:19 schreef djayzz het volgende:
[..]Maar nogsteeds jonger dan ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die schattige kindjes hier allemaal.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Ja, maar niet van 16quote:Op maandag 3 mei 2010 22:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoezo voelen jullie je oud?
Je komt in het echte leven ook wel 'ns jongere mensen neem ik aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Mij schattig noemenquote:Op maandag 3 mei 2010 22:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar nogsteeds jonger dan ik.Die schattige kindjes hier allemaal.
Nee juist als je 'm goed kent.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Terwijl je 'm in het echt nog nooit gesproken hebt
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, maar niet van 16SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voel me niet oud hoorquote:Op maandag 3 mei 2010 22:20 schreef BarrieButsers het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Ehh ja best wel hahaha. Is een vriend van me dus dan kijk ik hem vortaan ook anders aanquote:Op maandag 3 mei 2010 22:20 schreef FedExpress het volgende:
[..]
whahaha, zou dat zo rampzalig zijn dan![]()
Scheelt trouwens niet veel
Of als hij al een jaar weet wie jij bent of Fok! en je in de gaten houdtquote:
Ergens gaan meeten en dan blijkt het je broer te zijnquote:
Oke, behalve jij dan.quote:
EPICquote:Op maandag 3 mei 2010 22:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ergens gaan meeten en dan blijkt het je broer te zijn
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:22 schreef FedExpress het volgende:
[..]Ja en raad eens wie er dalijk de schuld krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, maar niet van 16Hoop dat je dit niet meentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je ziet (hopelijk voor jou) toch wel een kinderen of kutjong op straat?
Of kom je het huis niet uit?
Die bejaarden!quote:Op maandag 3 mei 2010 22:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja en raad eens wie er dalijk de schuld krijgen.
Hahaha dat zou echt vet zijnquote:Op maandag 3 mei 2010 22:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik zit af en toe wel te bedenken: wat als ik nou een collega herken in een fobo
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ergens gaan meeten en dan blijkt het je broer te zijn
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik woon in een dorp, daar hebben we nauwelijks kutjong.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoop dat je dit niet meent
Jullie?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
I'm doomedquote:Op maandag 3 mei 2010 22:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahaha dat zou echt vet zijn
Wel verschut aan de ene kant.. Al die dingen en alles is terug te lezen
Zijn verrekijker gaat maar tot aan het raar van het achterbuurmeisje van 17quote:Op maandag 3 mei 2010 22:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kijkt hem anders aan omdat hij net als jij op een forum zit?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ehh ja best wel hahaha. Is een vriend van me dus dan kijk ik hem vortaan ook anders aan![]()
Nee inderdaad.. Shit de wereld is maar klein he
Zo min mogelijk, en alles onder de 25 mijdt ik eigenlijkquote:Op maandag 3 mei 2010 22:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Fokkers komen sowieso nooit hun huis uit schijnt.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zijn verrekijker gaat maar tot aan het raar van het achterbuurmeisje van 17
Ikke vast nietquote:Op maandag 3 mei 2010 22:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
wat grootmoeder zegtquote:Op maandag 3 mei 2010 22:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Fokkers komen sowieso nooit hun huis uit schijnt.
ik welquote:Op maandag 3 mei 2010 22:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Fokkers komen sowieso nooit hun huis uit schijnt.
Nee dat niet.. Maar ik zit bijvoorbeeld op een ander forum en daar typ ik echt over (zowat) alles..quote:Op maandag 3 mei 2010 22:25 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Kijkt hem anders aan omdat hij net als jij op een forum zit?![]()
Wereld is zeker klein (iig Nederland)
Hahahahaquote:Op maandag 3 mei 2010 22:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zijn verrekijker gaat maar tot aan het raar van het achterbuurmeisje van 17
Same here, alleen dan met de wekker om 4:45quote:Op maandag 3 mei 2010 22:30 schreef djayzz het volgende:
Ik ga maar eens naar bedwekker gaat om 05:30
Ja. Ik zal hem de foto's sturen die ik ga makenquote:
Hmmm, ja oke, dat snap ik dan wel jaquote:Op maandag 3 mei 2010 22:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee dat niet.. Maar ik zit bijvoorbeeld op een ander forum en daar typ ik echt over (zowat) alles..
En als dat iemand zou lezen die ik persoonlijk ken dan pfft shit.. Ik denk dat we beide dan een andere kijk op elkaar / mij hebben haha
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:32 schreef djayzz het volgende:Hoi ik ben het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je buurmeisje.
Jij denkt dat ik 17 ben maar stiekem ben ik 18.
Grijp die kans Djazzyyy
Ik kijk stiekem iedere avond naar je raam,
maar pas als ik me omdraai kijk jij
Het is een heel apart gevoel! Kan het niet omschrijven eigenlijk... Je moet het zelf echt een proberenquote:
Haahaha van een andere kant jaquote:Op maandag 3 mei 2010 22:33 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Hmmm, ja oke, dat snap ik dan wel ja![]()
en toch zou het leuk zijnLeer je elkaar ineens een stu kbeter kennen
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoi ik ben het.
Je buurmeisje.
Grijp die kans Djazzyyy
Oke dankje. Dit was de schup onder mn kont die ik nodig had.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:34 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Het is een heel apart gevoel! Kan het niet omschrijven eigenlijk... Je moet het zelf echt een proberen
Oeh da's keiromantisch.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoi ik ben het.
Je buurmeisje.
Grijp die kans Djazzyyy
* FedExpress is jaloers op djayzzquote:Op maandag 3 mei 2010 22:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoi ik ben het.
Je buurmeisje.
Grijp die kans Djazzyyy
Graag gedaan! Mocht het moeizaam gaan, PM dan maar ff. Dan kom ik je wel steunen!quote:Op maandag 3 mei 2010 22:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke dankje. Dit was de schup onder mn kont die ik nodig had.
Morgen zal ik het gelijk proberen. Mits niemand me ziet want dan brrr rillingen
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoi ik ben het.
Je buurmeisje.
Grijp die kans Djazzyyy
Erger nog; als het collega's zijn en er een zweepje op je bureau ligtquote:Op maandag 3 mei 2010 22:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Haahaha van een andere kant ja
Stel sexwoordenboekforum hahaha
Hobby's; BDSM, latex fetish etc.![]()
Dan ga je af.
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Erger nog; als het collega's zijn en er een zweepje op je bureau ligt
Hahahahaquote:Op maandag 3 mei 2010 22:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Erger nog; als het collega's zijn en er een zweepje op je bureau ligt
Heeft daar toevallig niet ooit een lijk gelegen?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:42 schreef bijdehand het volgende:
Ik wil trouwens ook ene lekker achterbuurmeisje waarnaar ik kan kijken vanuit m'n raam maar er ligt hier alleen een polder achter
Nee, maar dat zou wel leven in de brouwerij hebben gebrachtquote:Op maandag 3 mei 2010 22:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heeft daar toevallig niet ooit een lijk gelegen?
Jij hebt daar gewoon stiekem een heleboel lijken verstopt.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, maar dat zou wel leven in de brouwerij hebben gebracht![]()
En: ik ben geen pervert hoor
Als ik ze ergens zou verstoppen zou het niet in de polder zijn.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij hebt daar gewoon stiekem een heleboel lijken verstopt.
Hehe. Als ik toch een achterbuurmeisje had had ik ook niet gegluurd denk ik hoorquote:Op maandag 3 mei 2010 22:53 schreef BarrieButsers het volgende:
Hahaa misschien was je dan wel verhuist joh
Nee oke vooruit
Had je wel een achterbuurmeisje gehad..
Waar dan?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ik ze ergens zou verstoppen zou het niet in de polder zijn.
Waarom niet en waar dan wel?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ik ze ergens zou verstoppen zou het niet in de polder zijn.
quote:
De polder is gewoon geen goede verstopplek, veel te dicht bij mijn huis. Beter heb je een paar varkens, honger je die uit, zaag je het lijk in stukken en gooi je het voor de varkens, die vreten het zo op. Maar ik doe dat dus niet hequote:
Jij bent ook 20quote:Op maandag 3 mei 2010 23:00 schreef FedExpress het volgende:
@BarrieButsers
welke school zit je eigenlijk? of zullen we dat maar over de PM doen?(of niet natuurlijk
)
Dat wij hier jong zijnquote:
Nee nog lang niet. Slapen is zo eenzaamquote:
inderdaadquote:Op maandag 3 mei 2010 23:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee nog lang niet. Slapen is zo eenzaam
Welke?quote:Op maandag 3 mei 2010 23:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zit echt een heel bizar programma te kijken.
quote:Op maandag 3 mei 2010 20:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Was je toevallig ook bij in Lalalaa met carnaval? Zoja hoe is het normaal daar?
Want carnaval en drukte is zowat hetzelfde.. Maar hoe het daar wasShit..
Nee moest zelf muziek maken met de carnavalsclub dus was heel de tijd overal en nergensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is trouwens 'Blauw blauw, ik hou van jou! Inne keer per jaor hillemaol gin gemauw, tis die boerenkiel waor ik toch veur viel. Weg uit dieje kooi, gewoon vergimmes mooi.![]()
Op Veronica. "Bizarre ER"quote:
Hm.. kheb geen tv bij de hand (quote:
ghehequote:
Hahahaa jij hebt een doordacht planquote:Op maandag 3 mei 2010 23:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
[..]
De polder is gewoon geen goede verstopplek, veel te dicht bij mijn huis. Beter heb je een paar varkens, honger je die uit, zaag je het lijk in stukken en gooi je het voor de varkens, die vreten het zo op. Maar ik doe dat dus niet he
Ja dat is vetquote:
Waarom?quote:Op maandag 3 mei 2010 23:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Pm wel even
Als ik gevonden heb hoe dat moet
Pm wel evenquote:Op maandag 3 mei 2010 23:00 schreef FedExpress het volgende:
@BarrieButsers
welke school zit je eigenlijk? of zullen we dat maar over de PM doen?(of niet natuurlijk
)
Ik las daarna pas hoe het heet.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:19 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Goh, had nou niet gedacht dat dat een bizar programma zou zijn
ik nietquote:Op maandag 3 mei 2010 23:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee wij jongeren hebben SCHOOL vakantie
Ik wel, heb alleen morgen een HC van 3 kwartier...quote:
Okee! ik heb morgen groepswerk...quote:Op maandag 3 mei 2010 23:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wel, heb alleen morgen een HC van 3 kwartier...
Doen wij niet aanquote:
Oeh, nou wordt het spannend....quote:Op maandag 3 mei 2010 23:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik heb een voorgevoel dat FedExpress en ik na de woonplaats ook de school gemeen hebben
Waar zit je dan op schoolquote:Op maandag 3 mei 2010 23:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik heb een voorgevoel dat FedExpress en ik na de woonplaats ook de school gemeen hebben
Nee gymnasiumquote:
Ohh hahahaquote:
Ja.quote:
Nee dat niet helaasquote:Op maandag 3 mei 2010 23:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh hahaha
Wel de juiste instelling in ieder geval
Haha, nee, dat nog net nietquote:Op maandag 3 mei 2010 23:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Helaas? Hahahaquote:
Hoe kan luiheid en laksheid positief zijn dan?quote:Op maandag 3 mei 2010 23:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Helaas? Hahaha
Ik snap dat nietMisschien is het wel een negatief punt te zijn maar dan hoeft het toch niet gelijk jammer te zijn? Bijvoorbeeld luiheid, laksheid hoeft toch niet gelijk negatief te zijn?
Haha, je had al iemand in gedachten?quote:Op maandag 3 mei 2010 23:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Poeh
Dacht dat je daar ict deed man haha
Nee had ergens op fok wat geleden en dacht dat jij dat dan toevallig zou zijnquote:Op maandag 3 mei 2010 23:35 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Haha, je had al iemand in gedachten?
Ik hoop het niet.quote:
Nee, maar anders moet ik m'n varkens gaan uithongeren.quote:
Als slapen zo eenzaam is dan neem je er toch een paar mee naar bed.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, maar anders moet ik m'n varkens gaan uithongeren.
Ow en wie wil je vermoorden dan? Je overbuurmeisje kan al nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, maar anders moet ik m'n varkens gaan uithongeren.
Lolquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ow en wie wil je vermoorden dan? Je overbuurmeisje kan al niet
Achterbuurmeisje. En dit topic moet ik dan voor die varkens gooien.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ow en wie wil je vermoorden dan? Je overbuurmeisje kan al niet
Hier hebben we het al over gehad. Ik wil gene seks met dierenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als slapen zo eenzaam is dan neem je er toch een paar mee naar bed.
Ik heb het heul nie over seks.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hier hebben we het al over gehad. Ik wil gene seks met dieren
Da's dan wel een tegenvaller!quote:
quote:
Het leek gisteren wel een SlowChat!quote:
Met meer dan 2 personen zelfs, da's een redelijk unicum hier in het sebosch topicquote:
Zelfs het teruglezen is al verspilde tijdquote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, ik heb een stukje teruggelezen.. maar zo boeiend was het nou ook weer niet
Vanavond uit eten met een vriendin, wss weer in binnen-hofquote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:42 schreef Ceased2Be het volgende:
Indeed, iemand nog iets spannends op de planning staan voor vanavond / morgen?
Viel mij inderdaad ook tegen. Goedemorgen!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 04:54 schreef Ceased2Be het volgende:
Mogge.
Valt tegen dat het topic niet vol is
Ik ga liever gewoon dood.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:44 schreef Roflpantoffel het volgende:
Gaan er trouwens morgen nog meer mensen naar Guus Meeuwis kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |