Meh,quote:
Hahahahaquote:
Foejong Bendequote:Op maandag 3 mei 2010 17:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Van mij mag het ook weer beginnen![]()
Lekker lekker lopenn van cafeetje naar cafeetje. We vatte er een we vatte er twee
Lekker lekker lope. We lopen vol, we lopen weg, we lopen vast, we lopen deur. We lopen deurr
Ieder z'n afwijking he.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:53 schreef bijdehand het volgende:
Ik woon in Rosmalen
Was je toevallig ook bij in Lalalaa met carnaval? Zoja hoe is het normaal daar?quote:Op maandag 3 mei 2010 18:54 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Foejong BendeWerd een paar weken geleden nog gedraaid in de Lalalaa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Waarom? WAAROM?!quote:
Nee waar woon jij danquote:
Het ligt er zowat naast maar tochquote:
Je hapt steeds zo lekker.quote:
Ja he!quote:
Jullie zoeken de stad opquote:Op maandag 3 mei 2010 20:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja he!![]()
En ik heb er nog 1, die woont in de binnenstad.![]()
Gezellig zo met z'n allen in DB, onze ouders hebben we achtergelaten in Waalwijk.![]()
Ja geen bal aan.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jullie zoeken de stad op
Was het in Waalwijk zo kut dan?
En dan zeg je iets over Rosmalenquote:Op maandag 3 mei 2010 20:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het ligt er zowat naast maar toch
M...sP...rt haha
Viezerikquote:
quote:
quote:
Ohh dat is kut..quote:
Ik moest alleen lachen om SuperrrTuxxx's bijdehandte(?) opmerkingquote:
Zucht... ik zal het je maar vergeven...quote:Op maandag 3 mei 2010 20:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik moest alleen lachen om SuperrrTuxxx's bijdehandte(?) opmerking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |