Ja. Ik zal hem de foto's sturen die ik ga makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Hmmm, ja oke, dat snap ik dan wel jaquote:Op maandag 3 mei 2010 22:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee dat niet.. Maar ik zit bijvoorbeeld op een ander forum en daar typ ik echt over (zowat) alles..
En als dat iemand zou lezen die ik persoonlijk ken dan pfft shit.. Ik denk dat we beide dan een andere kijk op elkaar / mij hebben haha
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:32 schreef djayzz het volgende:Hoi ik ben het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je buurmeisje.
Jij denkt dat ik 17 ben maar stiekem ben ik 18.
Grijp die kans Djazzyyy
Ik kijk stiekem iedere avond naar je raam,
maar pas als ik me omdraai kijk jij
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Het is een heel apart gevoel! Kan het niet omschrijven eigenlijk... Je moet het zelf echt een proberenquote:
Haahaha van een andere kant jaquote:Op maandag 3 mei 2010 22:33 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Hmmm, ja oke, dat snap ik dan wel ja![]()
en toch zou het leuk zijnLeer je elkaar ineens een stu kbeter kennen
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoi ik ben het.
Je buurmeisje.
Grijp die kans Djazzyyy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Oke dankje. Dit was de schup onder mn kont die ik nodig had.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:34 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Het is een heel apart gevoel! Kan het niet omschrijven eigenlijk... Je moet het zelf echt een proberen
Oeh da's keiromantisch.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoi ik ben het.
Je buurmeisje.
Grijp die kans Djazzyyy
* FedExpress is jaloers op djayzzquote:Op maandag 3 mei 2010 22:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoi ik ben het.
Je buurmeisje.
Grijp die kans Djazzyyy
Graag gedaan! Mocht het moeizaam gaan, PM dan maar ff. Dan kom ik je wel steunen!quote:Op maandag 3 mei 2010 22:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke dankje. Dit was de schup onder mn kont die ik nodig had.
Morgen zal ik het gelijk proberen. Mits niemand me ziet want dan brrr rillingen
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoi ik ben het.
Je buurmeisje.
Grijp die kans Djazzyyy
Erger nog; als het collega's zijn en er een zweepje op je bureau ligtquote:Op maandag 3 mei 2010 22:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Haahaha van een andere kant ja
Stel sexwoordenboekforum hahaha
Hobby's; BDSM, latex fetish etc.![]()
Dan ga je af.
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Erger nog; als het collega's zijn en er een zweepje op je bureau ligt
Hahahahaquote:Op maandag 3 mei 2010 22:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Erger nog; als het collega's zijn en er een zweepje op je bureau ligt
Heeft daar toevallig niet ooit een lijk gelegen?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:42 schreef bijdehand het volgende:
Ik wil trouwens ook ene lekker achterbuurmeisje waarnaar ik kan kijken vanuit m'n raam maar er ligt hier alleen een polder achter
Nee, maar dat zou wel leven in de brouwerij hebben gebrachtquote:Op maandag 3 mei 2010 22:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heeft daar toevallig niet ooit een lijk gelegen?
Jij hebt daar gewoon stiekem een heleboel lijken verstopt.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, maar dat zou wel leven in de brouwerij hebben gebracht![]()
En: ik ben geen pervert hoor
Als ik ze ergens zou verstoppen zou het niet in de polder zijn.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij hebt daar gewoon stiekem een heleboel lijken verstopt.
Hehe. Als ik toch een achterbuurmeisje had had ik ook niet gegluurd denk ik hoorquote:Op maandag 3 mei 2010 22:53 schreef BarrieButsers het volgende:
Hahaa misschien was je dan wel verhuist joh
Nee oke vooruit
Had je wel een achterbuurmeisje gehad..
Waar dan?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ik ze ergens zou verstoppen zou het niet in de polder zijn.
Waarom niet en waar dan wel?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ik ze ergens zou verstoppen zou het niet in de polder zijn.
quote:
De polder is gewoon geen goede verstopplek, veel te dicht bij mijn huis. Beter heb je een paar varkens, honger je die uit, zaag je het lijk in stukken en gooi je het voor de varkens, die vreten het zo op. Maar ik doe dat dus niet hequote:
Jij bent ook 20quote:Op maandag 3 mei 2010 23:00 schreef FedExpress het volgende:
@BarrieButsers
welke school zit je eigenlijk? of zullen we dat maar over de PM doen?(of niet natuurlijk
)
Dat wij hier jong zijnquote:
Nee nog lang niet. Slapen is zo eenzaamquote:
inderdaadquote:Op maandag 3 mei 2010 23:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee nog lang niet. Slapen is zo eenzaam
Welke?quote:Op maandag 3 mei 2010 23:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zit echt een heel bizar programma te kijken.
quote:Op maandag 3 mei 2010 20:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Was je toevallig ook bij in Lalalaa met carnaval? Zoja hoe is het normaal daar?
Want carnaval en drukte is zowat hetzelfde.. Maar hoe het daar wasShit..
Nee moest zelf muziek maken met de carnavalsclub dus was heel de tijd overal en nergensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is trouwens 'Blauw blauw, ik hou van jou! Inne keer per jaor hillemaol gin gemauw, tis die boerenkiel waor ik toch veur viel. Weg uit dieje kooi, gewoon vergimmes mooi.![]()
Op Veronica. "Bizarre ER"quote:
Hm.. kheb geen tv bij de hand (quote:
ghehequote:
Hahahaa jij hebt een doordacht planquote:Op maandag 3 mei 2010 23:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
[..]
De polder is gewoon geen goede verstopplek, veel te dicht bij mijn huis. Beter heb je een paar varkens, honger je die uit, zaag je het lijk in stukken en gooi je het voor de varkens, die vreten het zo op. Maar ik doe dat dus niet he
Ja dat is vetquote:
Waarom?quote:Op maandag 3 mei 2010 23:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Pm wel even
Als ik gevonden heb hoe dat moet
Pm wel evenquote:Op maandag 3 mei 2010 23:00 schreef FedExpress het volgende:
@BarrieButsers
welke school zit je eigenlijk? of zullen we dat maar over de PM doen?(of niet natuurlijk
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |