Waar dan?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ik ze ergens zou verstoppen zou het niet in de polder zijn.
Waarom niet en waar dan wel?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ik ze ergens zou verstoppen zou het niet in de polder zijn.
quote:
De polder is gewoon geen goede verstopplek, veel te dicht bij mijn huis. Beter heb je een paar varkens, honger je die uit, zaag je het lijk in stukken en gooi je het voor de varkens, die vreten het zo op. Maar ik doe dat dus niet hequote:
Jij bent ook 20quote:Op maandag 3 mei 2010 23:00 schreef FedExpress het volgende:
@BarrieButsers
welke school zit je eigenlijk? of zullen we dat maar over de PM doen?(of niet natuurlijk
)
Dat wij hier jong zijnquote:
Nee nog lang niet. Slapen is zo eenzaamquote:
inderdaadquote:Op maandag 3 mei 2010 23:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee nog lang niet. Slapen is zo eenzaam
Welke?quote:Op maandag 3 mei 2010 23:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zit echt een heel bizar programma te kijken.
quote:Op maandag 3 mei 2010 20:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Was je toevallig ook bij in Lalalaa met carnaval? Zoja hoe is het normaal daar?
Want carnaval en drukte is zowat hetzelfde.. Maar hoe het daar wasShit..
Nee moest zelf muziek maken met de carnavalsclub dus was heel de tijd overal en nergensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is trouwens 'Blauw blauw, ik hou van jou! Inne keer per jaor hillemaol gin gemauw, tis die boerenkiel waor ik toch veur viel. Weg uit dieje kooi, gewoon vergimmes mooi.![]()
Op Veronica. "Bizarre ER"quote:
Hm.. kheb geen tv bij de hand (quote:
ghehequote:
Hahahaa jij hebt een doordacht planquote:Op maandag 3 mei 2010 23:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
[..]
De polder is gewoon geen goede verstopplek, veel te dicht bij mijn huis. Beter heb je een paar varkens, honger je die uit, zaag je het lijk in stukken en gooi je het voor de varkens, die vreten het zo op. Maar ik doe dat dus niet he
Ja dat is vetquote:
Waarom?quote:Op maandag 3 mei 2010 23:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Pm wel even
Als ik gevonden heb hoe dat moet
Pm wel evenquote:Op maandag 3 mei 2010 23:00 schreef FedExpress het volgende:
@BarrieButsers
welke school zit je eigenlijk? of zullen we dat maar over de PM doen?(of niet natuurlijk
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |