Bij een man die me had uitgescholden had ik ruim een jaar later chloor in z'n tuin gegooidquote:Op maandag 3 mei 2010 21:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke vertel! Wat voor achterlijke dingen?![]()
Hahahaha dat is wel een vet plan haha!
Uhm over ruim een jaar dus nog even de tijd haha (Sorry SuperrTuxxx)
Uhm hallo geplast! Moest zo erg nondeju.. Gelukkig was het niet in DB
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Je ziet er iig niet uit als iemand van 650+quote:
Zo hoort het toch ook.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je ziet er iig niet uit als iemand van 650+![]()
Ja, goede gezichtscreme zeker?quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Uhm bij Schans/Italiaansebuurt bij romelaan enzo.
oke dit haal ik zo weer weg
En jij ergens?
Alsof mensen het dan meteen weten.quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohh dat valt toch allemaal wel mee
Je komt net kijken hahaBen gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
O.a. ik heb zoveel geheimen.quote:
Ik weet wel waar dat is ongeveerquote:Op maandag 3 mei 2010 21:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Alsof mensen het dan meteen weten.
Ja ga het nogeens verdubbelen.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh dat valt toch allemaal wel mee
Je komt net kijken haha
Hahaha hopelijk was tie op zn plantjes gesteldquote:Op maandag 3 mei 2010 21:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bij een man die me had uitgescholden had ik ruim een jaar later chloor in z'n tuin gegooidEn eieren tegen ramen als het gaat vriezen. Dat soort dingen. Je bent nog 16, wtf, nu voel ik me zelfs oud met m'n 20 jaar
Ja "ongeveer" dat is toch goed.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet wel waar dat is ongeveerFiets er best vaak
Oh?quote:
quote:
Nou we weten waar je woont komen we allemaal bier drinken bij je.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Precies that's what I mean..!
Ik woon aan dat fietspad zowat naast die speeltuin
Ok bedankt voor de tip. Vrijdagavond kom ik wel even langs met een cameraquote:Op maandag 3 mei 2010 21:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Precies that's what I mean..!
Ik woon aan dat fietspad zowat naast die speeltuin
Hihiquote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou we weten waar je woont komen we allemaal bier drinken bij je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |