Ik las daarna pas hoe het heet.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:19 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Goh, had nou niet gedacht dat dat een bizar programma zou zijn
ik nietquote:Op maandag 3 mei 2010 23:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee wij jongeren hebben SCHOOL vakantie
Ik wel, heb alleen morgen een HC van 3 kwartier...quote:
Okee! ik heb morgen groepswerk...quote:Op maandag 3 mei 2010 23:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wel, heb alleen morgen een HC van 3 kwartier...
Doen wij niet aanquote:
Oeh, nou wordt het spannend....quote:Op maandag 3 mei 2010 23:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik heb een voorgevoel dat FedExpress en ik na de woonplaats ook de school gemeen hebben
Waar zit je dan op schoolquote:Op maandag 3 mei 2010 23:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik heb een voorgevoel dat FedExpress en ik na de woonplaats ook de school gemeen hebben
Nee gymnasiumquote:
Ohh hahahaquote:
Ja.quote:
Nee dat niet helaasquote:Op maandag 3 mei 2010 23:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh hahaha
Wel de juiste instelling in ieder geval
Haha, nee, dat nog net nietquote:Op maandag 3 mei 2010 23:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Helaas? Hahahaquote:
Hoe kan luiheid en laksheid positief zijn dan?quote:Op maandag 3 mei 2010 23:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Helaas? Hahaha
Ik snap dat nietMisschien is het wel een negatief punt te zijn maar dan hoeft het toch niet gelijk jammer te zijn? Bijvoorbeeld luiheid, laksheid hoeft toch niet gelijk negatief te zijn?
Haha, je had al iemand in gedachten?quote:Op maandag 3 mei 2010 23:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Poeh
Dacht dat je daar ict deed man haha
Nee had ergens op fok wat geleden en dacht dat jij dat dan toevallig zou zijnquote:Op maandag 3 mei 2010 23:35 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Haha, je had al iemand in gedachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |