No. Nooo. NOOOOOOOOOOooooooooooooooo......quote:
Scheelt maar 4 jaarquote:
Ja haha. Poeh gelukkigquote:Op maandag 3 mei 2010 22:15 schreef FedExpress het volgende:
[..]
BasisschoolkantJij rotondekant dan denk ik?
Jij bent 20?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
whahaha, zou dat zo rampzalig zijn danquote:Op maandag 3 mei 2010 22:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja haha. Poeh gelukkig![]()
Ik dacht al van shit mn buurjongen ofzo
Dat zou echt hilarisch zijn als je buurjongen ineens een fokker blijkt waarmee je zit te ouwehoeren.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja haha. Poeh gelukkig![]()
Ik dacht al van shit mn buurjongen ofzo
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:19 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jij bent 20?Ja ik ben 20.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Beetje met vieze oude mannetjes flikflooienquote:
Terwijl je 'm in het echt nog nooit gesproken hebtquote:Op maandag 3 mei 2010 22:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat zou echt hilarisch zijn als je buurjongen ineens een fokker blijkt waarmee je zit te ouwehoeren.
Ik zit af en toe wel te bedenken: wat als ik nou een collega herken in een foboquote:Op maandag 3 mei 2010 22:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat zou echt hilarisch zijn als je buurjongen ineens een fokker blijkt waarmee je zit te ouwehoeren.
Dacht ik ook alquote:Op maandag 3 mei 2010 22:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Beetje met vieze oude mannetjes flikflooien
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:19 schreef djayzz het volgende:
[..]Maar nogsteeds jonger dan ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die schattige kindjes hier allemaal.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Ja, maar niet van 16quote:Op maandag 3 mei 2010 22:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoezo voelen jullie je oud?
Je komt in het echte leven ook wel 'ns jongere mensen neem ik aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Mij schattig noemenquote:Op maandag 3 mei 2010 22:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar nogsteeds jonger dan ik.Die schattige kindjes hier allemaal.
Nee juist als je 'm goed kent.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Terwijl je 'm in het echt nog nooit gesproken hebt
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, maar niet van 16SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ik voel me niet oud hoorquote:Op maandag 3 mei 2010 22:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoezo voelen jullie je oud?
Je komt in het echte leven ook wel 'ns jongere mensen neem ik aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Ehh ja best wel hahaha. Is een vriend van me dus dan kijk ik hem vortaan ook anders aanquote:Op maandag 3 mei 2010 22:20 schreef FedExpress het volgende:
[..]
whahaha, zou dat zo rampzalig zijn dan![]()
Scheelt trouwens niet veel
Of als hij al een jaar weet wie jij bent of Fok! en je in de gaten houdtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |