Ik hoop het niet.quote:
Nee, maar anders moet ik m'n varkens gaan uithongeren.quote:
Als slapen zo eenzaam is dan neem je er toch een paar mee naar bed.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, maar anders moet ik m'n varkens gaan uithongeren.
Ow en wie wil je vermoorden dan? Je overbuurmeisje kan al nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, maar anders moet ik m'n varkens gaan uithongeren.
Lolquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ow en wie wil je vermoorden dan? Je overbuurmeisje kan al niet
Achterbuurmeisje. En dit topic moet ik dan voor die varkens gooien.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ow en wie wil je vermoorden dan? Je overbuurmeisje kan al niet
Hier hebben we het al over gehad. Ik wil gene seks met dierenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als slapen zo eenzaam is dan neem je er toch een paar mee naar bed.
Ik heb het heul nie over seks.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hier hebben we het al over gehad. Ik wil gene seks met dieren
Da's dan wel een tegenvaller!quote:
quote:
Het leek gisteren wel een SlowChat!quote:
Met meer dan 2 personen zelfs, da's een redelijk unicum hier in het sebosch topicquote:
Zelfs het teruglezen is al verspilde tijdquote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, ik heb een stukje teruggelezen.. maar zo boeiend was het nou ook weer niet
Vanavond uit eten met een vriendin, wss weer in binnen-hofquote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:42 schreef Ceased2Be het volgende:
Indeed, iemand nog iets spannends op de planning staan voor vanavond / morgen?
Viel mij inderdaad ook tegen. Goedemorgen!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 04:54 schreef Ceased2Be het volgende:
Mogge.
Valt tegen dat het topic niet vol is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |