Ja idd al aan andere brokjes gedacht, al doet-ie het al een jaar goed op die brokjes. Maar ik ga sowieso toch maar eerst even de dierenarts bellen na het weekend, want misschien is het wel een parasiet...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:14 schreef BrandX het volgende:
Die foto!![]()
en ik denk zeker niet dat het kwaad kan hoor.
Al gedacht aan een ander merk brokken?
Een naaktkat die Garnaal heetquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:15 schreef Tassiepassie het volgende:
Dat kan best tot na het weekend![]()
Het belangrijkste is dat ze genoeg vocht binnenkrijgt en met wat extra rijstwater moet dat prima lukken.
Misschien toch naderhand eens een ander soort voer proberen?
Toffe kat trouwens en een supergave naam
Surequote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:18 schreef BrandX het volgende:
Heb je nog een paar pics, gewoon, omdat het kan?
Ze is iig vreselijk fotogeniekquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:30 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Meestal hoort Scampi alleen hoe lelijk ze is () dus dit zal dr goed doen
OMG..........................quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:33 schreef Oognip het volgende:
Ik heb ook een kat die ongeveer 4 maanden aan de diarree is geweest. Hij had eerst last van een parasiet en heeft daarvoor 4 weken antibiotica gekregen maar nog steeds had ie diarree. Nu krijgt hij speciaal voer van de dierenarts "Royal Canin veterinary intestinal". Sindsdien is hij niet meer aan de diarree, dus als hij geen parasiet heeft kun je hem dat proberen te geven. Iig goed om even naar de dierenarts te gaan.
Ik hoop voor je dat je niet de poep van je kat in een buisje moet proppen want dat is echt een smerig klusje![]()
quote:Op zondag 2 mei 2010 21:15 schreef Greys het volgende:
Oh dit topic had ik gemist en ik ben spontaan Scampi fan!![]()
Wat een fotogeniek en komisch dier!
Hell Yeah!quote:Op zondag 2 mei 2010 21:45 schreef Naamah het volgende:
En nu is Scampi beter en zijn we gewoon allemaal fan?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:30 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Meestal hoort Scampi alleen hoe lelijk ze is () dus dit zal dr goed doen
Ohquote:
Jep, vanaf 16 weken; toen mocht ze bij d'r moeder weg!quote:Op maandag 3 mei 2010 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ik las dat je haar ruim een jaar hebt, heb je haar ook vanaf kitten of later pas, hoe oud is ze?
quote:Op maandag 3 mei 2010 19:29 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Jep, vanaf 16 weken; toen mocht ze bij d'r moeder weg!
quote:
Ze is geweldigquote:Op maandag 3 mei 2010 20:22 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Als het teveel foto's zijn hoor ik het wel, maar als manager moet ik gaar natuurlijk wel relevant houden. Het is nu wachten op het eerste schandaal.
De schuurpapiertong van Scampiquote:
Jeej!quote:Op maandag 3 mei 2010 22:55 schreef Greys het volgende:
Wat een portret! Ik vind haar geweldig, ondanks dat ik het fenomeen 'naaktkat' altijd maar gek vond.
Maar nu ben ik echt Scampi fan!
Die grote achterstampers ook
Op vliegjesjacht?quote:
Ze doet me in eerste instantie ook aan een kale Siamees denken qua kop. Qua gedrag ook, siamezen zijn echte aanhankelijke huispoezen. Wij hebben namelijk zelf een siamees gehad. Die ging pas later (toen ze een jaar of zes/zeven) was zo nu en dan naar buiten. En dan kon ze ook opeens weken achtereen spoorloos zijn maar toch de weg naar huis weer vindenquote:Op maandag 3 mei 2010 23:06 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Klopt
Lang verhaal kort:
- vriend allergisch voor katten
- ik wil een huisdier
- vriend liever niet, maar een naaktkat vindt ie dan weer wel leuk
- ik betaal fokking 700 euro voor Scampi
- vriend blijkt ook allergisch voor naaktkatten
- wij blij met Scampi
- vriend zit aan een drie- tot vijfjarige kuur tegen kattenallergie
- Scampi owns the place
Oh ja, gevonden op Marktplaats bij een fokker uit Limburg!
Kijk hier maar eens![]()
Scampi komt trouwens niet buiten want:
- het is te koud, als ze in de tocht staat kan ze onderkoeld raken
- het risico op diefstal is te groot
- Scampi heeft het principe 'op de schutting springen' na een jaar nog niet door, dus blijft braaf in de tuin.
Ik zie de gelijkenis idd ook! Siamezen zijn écht heel mooi vind ik! Mooier dan sphynxen vind ik... ik zou het niet aandurven, een raskat naar buiten, maar voor het beest zelf is het natuurlijk wel veel leuker.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:19 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ze doet me in eerste instantie ook aan een kale Siamees denken qua kop. Qua gedrag ook, siamezen zijn echte aanhankelijke huispoezen. Wij hebben namelijk zelf een siamees gehad. Die ging pas later (toen ze een jaar of zes/zeven) was zo nu en dan naar buiten. En dan kon ze ook opeens weken achtereen spoorloos zijn maar toch de weg naar huis weer vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
quote:Op maandag 3 mei 2010 23:32 schreef Maes het volgende:![]()
Ik heb geen raskat, gewoon een buitenkat maar ik heb wel een buurman met een hekel aan kattenAls hij een kat in zijn tuin ziet gooit hij er een emmer water overheen.
Mja, alhoewel ik dat op zich nog wel een diervriendelijke manier vind... een emmer water is gewoon vervelend, maar gif is ronduit sadistisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Idd...quote:Op maandag 3 mei 2010 23:33 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Mja, alhoewel ik dat op zich nog wel een diervriendelijke manier vind... een emmer water is gewoon vervelend, maar gif is ronduit sadistisch.
Hij is leuk hè? I agreequote:
Je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 3 mei 2010 23:33 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Mja, alhoewel ik dat op zich nog wel een diervriendelijke manier vind... een emmer water is gewoon vervelend, maar gif is ronduit sadistisch.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:56 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hier nog een filmpje met een spannende opbouw van A tot Z. In de eerste scene is de agressie volledig gericht op muis Chantenelly. Maar op een gegeven moment krijgt het filmpje een dramatische wending als ze zich richt tegen mij. Dan wordt het echt angstaanjagend.
Mijn kat (Bengaal uit het asielquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:30 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
!
Die muis is echt de beste 1 euro ooit besteed. Bij IKEA, opbrengst gaat naar Unicef geloof ik. Dus mocht je nog een speeltje zoeken voor de poes, zou ik die zeker eens proberen.
Ik denk dat ik niet overdrijf als ik zeg dat die muis 18 van de 24 uur per dag in de buurt van Scampi ligt en zo niet, dan heeft ze hem in d'r etensbak gelegd.
Beetje welquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:40 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Oh TROUWENS ik lees nu net pas dat je een Bengaal hebt! Ik dacht in 1e instantie dat je kat zo heet!
Die zijn écht heel mooi! Heeft ie echt de panterlook?
En Boor is ook mijn vriendquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Beetje wel
[ afbeelding ]
En hij heeft een eigen topic! Tenminste, het begon als een Borie topic, maar inmiddels zijn we in het vierde deel en is het een algemeen Bengalentopic.
Wowquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Beetje wel
[ afbeelding ]
En hij heeft een eigen topic! Tenminste, het begon als een Borie topic, maar inmiddels zijn we in het vierde deel en is het een algemeen Bengalentopic.
Ja komt goed, ga ik even doen!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:50 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Wow![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
Woepsie, nu sluit ik dat topic... voel jij je heel erg geroepen om een nieuw BoorBengalentopic te openen?![]()
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:07 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Klikbaar voor grotere versie trouwens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, niet ruw. Heel zacht. Over z'n hele lijf trouwens. Voelt als een:quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die eerste foto met zonEn dat koppie, is dat nou ook best zacht of zijn dat best ruwe haartjes?
Wat een beauty
Ah dat pezikjequote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:07 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Nee, niet ruw. Heel zacht. Over z'n hele lijf trouwens. Voelt als een:
[ afbeelding ]
Ze zijn ook heeeeel warm, Sphynxen. Voelt aan als een kruikje. Beest eet ook als een gek om de lichaamstemperatuur op peil te houden
Wat een geweldig beestquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:56 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hier nog een filmpje met een spannende opbouw van A tot Z. In de eerste scene is de agressie volledig gericht op muis Chantenelly. Maar op een gegeven moment krijgt het filmpje een dramatische wending als ze zich richt tegen mij. Dan wordt het echt angstaanjagend.
Gelukkig bijt ze niet door, maar die nagels kunnen hard aankomenquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:24 schreef rena het volgende:
[..]
Wat een geweldig beest![]()
Dat geblaas moet je volgens mij ook echt serieus nemen, anders vallen er gewonden zeker?
what the fuck?!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:43 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Mag ik even iets met jullie delen...
Scampi was bijna niet meer!!!
Ik schrok me dood zeg! Ik stond in de keuken, mijn vriend in de woonkamer. Hoor ik ineens allemaal geknetter en rare geluiden. Allemaal vonken en rook... bleek Scampi op een stekkerdoos aan het plassen te zijn!!!
Gelukkig kon mijn vriend de stekkerdoos meteen uitzetten, want er was dus geen stop gesprongen ofzo.
Scampi schrok zich rot, heeft 10 minuten onder de bank gezeten (zit ie anders nooit), ik weet niet of ze een opdonder heeft gehad... denk het niet, want ik denk dat ze dat niet overleefd zou hebben...
Schade: in elk geval werkt de monitor van mijn vriend á 400 euro niet meer, maar hopelijk is het alleen de voeding.
Verder zijn we dus bang dat ze dit soort fratsen ook gaat uithalen als we er niet zijn
last but not least
Het is niet normaal dat ze buiten de kattenbak plast, dus toch maar echt naar de dierenarts gaan, niet meer alleen over de telefoon. Misschien heeft ze blaasontsteking ofzo...
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:22 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Even een Scampilicious-update.
We zijn uiteindelijk toch naar de dierenarts gegaan. Hij vermoedt een Gardia-paraciet...
Dus, kuurtje mee en de brokjes weer opbouwen. Geheel in dat kader...
May I present you...
Scampi eatz them Brokjez again!
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:26 schreef Sigmund666 het volgende:
Omdat ze geen echte vacht heeft, is ze dan niet gevoellig voor zaken als huidkanker?
(Ik kom er op omdat ik een zonnebank zie staan)
thanksquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het kuurtje z'n werk doet!En wat schrikken van die stekkerdoos!
En dat filmpje, wat blijft het toch een indrukwekkend beest, zo mooi, die ogen
![]()
Wat een koppiequote:Op maandag 24 mei 2010 12:06 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Klikbaar voor nog meer schoonheid.
quote:Op maandag 24 mei 2010 12:06 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Klikbaar voor nog meer schoonheid.
Wow wat is het toch een prachtkatquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:00 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Op de warme zonnebank
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:54 schreef Pisces29 het volgende:
Grote updates![]()
[..]
Wow wat is het toch een prachtkatEn die witte sokjes
Op die laatste foto, is dat buiten, hoe vindt zij het zonnetje?
Gelikt worden met de schuurpapiertongquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:12 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
@ Lief-Visje: dank je
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Korte sessie in de tuin................
Don't scare us! Ze is toch niet.......?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:27 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Laten we allen even stilstaan bij het leven dat een nachtvlinder zojuist achter zich liet.
![]()
Nee, niet Scampi!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:35 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Don't scare us! Ze is toch niet.......?
Stilte volgt.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:27 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Laten we allen even stilstaan bij het leven dat een nachtvlinder zojuist achter zich liet.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:21 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Steek je hand op als je nieuwe foto's van Scampi wil!!!
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:36 schreef blckbb het volgende:
Wat een ongelooflijk lelijke kat maar wat een heldIk wil ook een naaktkat.
Aiquote:Op maandag 19 juli 2010 19:22 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Oh, wat betreft de eerste post van dit topic: het is nog steeds niet goed met Scampi's darmen. Veel diarree. Enkele kuren en diëten later gaan we nu over op weer andere voeding (op advies van de dierenarts). Hopen dat dat werkt want het is wel echt sneu...
Ja niet lullig bedoeld hoor, maar dat beest is op een bepaalde manier lelijk dat het eigenlijk weer niet zo is... Hmm hoe leg ik dat nou weer uitquote:
Mooi van lelijkheid!quote:Op maandag 19 juli 2010 23:14 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ja niet lullig bedoeld hoor, maar dat beest is op een bepaalde manier lelijk dat het eigenlijk weer niet zo is... Hmm hoe leg ik dat nou weer uit
En, al een fotootje klaar?quote:Op maandag 19 juli 2010 23:42 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ja zo
Ik heb ook zo'n soort kat, binnenkort eens een foto schieten
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:51 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik heb weer een nieuwe kleine serie, wel met de iPhone dus shitty kwaliteit maar a la...
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:57 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Maar ja, dit topic moet ook lopen
Hmm, ik vind de iPhone echt lelijke foto's maken, maar met genoeg licht valt het idd best meequote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:01 schreef Pisces29 het volgende:
Oh maar dat zijn toch hartstikke niet-shitty kwaliteit pics
En die laatste foto"Mens ben je klaar"
Ik zal de aaitjes doorgeven!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:03 schreef Pisces29 het volgende:
Die rimpeltjes op het voorhoofd, zo cuteOch ik vind hem haar
zo leuk, jammer dat je niet door je scherm heen kunt aaien
quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:48 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Middenin haar achteruit-salto
[ afbeelding ]
Nakies-clanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:24 schreef oh-oh het volgende:
OMG die aai foto's
IScampi, ondanks dat ik na mijn oppas avontuur op de sphynx echt helemaal genezen ben van dat ik er een of twee zou willen voor bij mn naakthonden
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik wil ook een ScampiEn wat is ze mooi in buitenlicht, zacht kleurtje
![]()
Whut?quote:
Haha, hoe langer je er naar kijkt, des te raarder wordt die foto. Alsof er rechts uit die hond een poot van een Sphynx komt. Bij nader inzien is dat een oorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whut?![]()
Hoeveel honden liggen erbij, 2 of is die donkere iets anders dan een kleedje?
Ik ben echt blind, ik had maar 1 Sphynx en 2 honden gespotquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:27 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Haha, hoe langer je er naar kijkt, des te raarder wordt die foto. Alsof er rechts uit die hond een poot van een Sphynx komt. Bij nader inzien is dat een oor
whahahaha, haar blote poes wil toch niemand???quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:20 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Kijk hier eens![]()
die vrouw op die laatste foto
Nope, ze geeft eigenlijk bijna niet af gelukkig. Is echt zelden (2 x in 2 jaar) dat we een keer wat vlekken op het dekbed hadden. Ik was haar ongeveer 1x per week, maar dan ook echt maar een paar minuutjes. Scampi vindt dat namelijk echt verschrikkelijk, in tegenstelling tot deze:quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
whahahaha, haar blote poes wil toch niemand???
Geeft Scampi erg af? Was je haar vaak?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:09 schreef oh-oh het volgende:
Ah ok, mijn naakthonden was ik ook elke week, maar die geven gelukkig niet af als ik ze niet was.
Ik heb twee jaar geleden eens op een kennel gepast waar ze ook een sphynx hadden.
Damn, echt overal van die gore vlekken, op de magnetron en zo, dat vond ik toch wel wat minder.
En die kat deed niks als de hele dag de honden treiteren
Echt jouwen en uitdagen!
Krijsend door het huis springen, en idd ook mij bespringen vanaf kasten en koelkasten, ik werd echt compleet paranoia van hem
LOLquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben echt dol op dat naakte!
Ik ken trouwens echt massa's mensen met naakthonden die er ook een sphynx of een peterbald bij hebben.
Vriendin van me heeft dr een die denkt dat ie een hond is, en mijn honden, die echte kattenhaters zijn oa dankzij die Gollum, de sphynx from hell, die liggen er gewoon naast te chillen in de tuin en hebben niet door dat het geen hond is maar een kat
Faolan voedt ook altijd de pupjes op, zo cute
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik zal ff die die ik ken laten zien
Om je topic niet te kapen zet ik ze wel ff onder spoilers.Is juist leuk! Hoeft echt niet achter spoilers hoor, we maken er gewoon een Sphynx-topic vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze Sphynx ziet er toch weer anders uit, heeft ook snorharen zie ik! En een langer snuitje... lijkt wel een oud opaatje!
Die waar je honden de vijver in worden gejaagd is echt hilarisch! sorry hondjes...
Oh wat zieligquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:45 schreef oh-oh het volgende:
En hier werd ie door alle honden de vijver ingejaagd
Ik las in een boek bij rassenbeschrijving dat ze ook zo lief en knuffelig en allemansvriendjes zijnquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Scampi is ook heel actief, maar niet agressief. Loopt ons wel de hele dag miauwend achterna, waar we ook lopen. Naar boven, naar beneden, in de tuin... Dus ze is wel 'aanwezig'. Maar ik vind dat eigenlijk wel leuk![]()
Inderdaad, wel een mooi stel bij elkaarquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
En oh-oh het is wel een heule toffe combi zo met jouw naaktjes, tof hoor zo samen
Ja, ik vind het echt een halve hond... apporteren doen ze ook bij wijze van spreken vanaf de geboortequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik las in een boek bij rassenbeschrijving dat ze ook zo lief en knuffelig en allemansvriendjes zijn
Ja, dat helemaalquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:08 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
kan me voorstellen dat sommige mensen wel twee keer omkijken en nog eens een keer goed knipperen
Nou, de KAT wordt door de honden de vijver ingejaagd hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:00 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Is juist leuk! Hoeft echt niet achter spoilers hoor, we maken er gewoon een Sphynx-topic van
Deze Sphynx ziet er toch weer anders uit, heeft ook snorharen zie ik! En een langer snuitje... lijkt wel een oud opaatje!
Die waar je honden de vijver in worden gejaagd is echt hilarisch! sorry hondjes...
Nou, ze gaat zelf altijd of op schoot liggen, of onder een deken. Ook als het warm is trouwens. Scampi voelt ook heel warm, als een kruik zeg maar. Ze moet ook meer eten om haar lichaam op temperatuur te houden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe is het eik in de winter met Scampi qua temperatuur? Heeft hij het snel koud of nergens last van als je het in huis gewoon een beetje lekker op 20 hebt?
OHquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, de KAT wordt door de honden de vijver ingejaagd hoor
Hij ging meteen beledigd de schutting over daarna
En nee dat is niet zielig want die kat is gewend om met een stuk of 10 chineesjes in 1 huis te wonen en het was echt zijn grootste hobby om die honden compleet op te fokken , die kickt daar echt op
Ik zal de spoilertags ff weghalen
En ja tis een leuke combi, naakthondjes en naaktkatten, maar ik ben echt te zeer een hondenmens, en bovendien vinden mijn naakten katten niks, de chiwallies wel
Oh als ik het zo hoor zou ik zo een keertje komen kroelen met haar, ben zo benieuwd hoe zo'n kat aanvoeltquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:13 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Scampi voelt ook heel warm, als een kruik zeg maar. Ze moet ook meer eten om haar lichaam op temperatuur te houden.
Haha, als je er een reis naar Breda voor over hebtquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh als ik het zo hoor zou ik zo een keertje komen kroelen met haar, ben zo benieuwd hoe zo'n kat aanvoelt![]()
En dan meteen als 2e visite de Chineesjes van oh-oh, om de cirkel rond te maken
Whehe, mijn honden voelen ook heel warm.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh als ik het zo hoor zou ik zo een keertje komen kroelen met haar, ben zo benieuwd hoe zo'n kat aanvoelt![]()
En dan meteen als 2e visite de Chineesjes van oh-oh, om de cirkel rond te maken
Je woont dan niet eens idioot ver uit de buurt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:24 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Haha, als je er een reis naar Breda voor over hebt... je moet het je voorstellen als een soort warme perzik...
Jouw honden ook, oh-oh?
Nee!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:24 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Haha, als je er een reis naar Breda voor over hebt... je moet het je voorstellen als een soort warme perzik...
Jouw honden ook, oh-oh?
Haha, geen probleem hoor. Ik leg Scampi wel klaarquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je woont dan niet eens idioot ver uit de buurt.Mocht ik ooit eens in Breda zijn zal ik eens een gil geven
Zo noemde de dierenarts Scampi ook: een zeemlapquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee!
Sphynxen en chinezen voelen echt heeeeeel anders aan.
Die katten zijn wat leerachtiger, perzikachtig idd, of meer als een zeemlap zeg maar, plus wat plakkeriger.
Chico voelt echt aan als babybillen
Maar ik ken ook naakthonden ( meestal zijn dat peruanen, geen chinezen ) die een soort van ruwe hardere huid hebben, meer een olifantenhuid zeg maar .
Die zijn VET!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:43 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en babies
[ afbeelding ]
Tzijn net nijlpaardjes vind ik!
Oh, daar ben ik zeer regelmatigquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:54 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja ook!
Ze zit in Eindhoven, mocht je dr een willen
Ja zo een roze en dan zo een zwarte, dat is wel echt om te gillenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:55 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik zeer regelmatig
Maar laat ik niet te hard van stapel lopen
Die roze!!!!!!!!!!!! Ik moet gewoon hardop lachen![]()
Awwwwwwww wat een leukerdsquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:43 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en babies
[ afbeelding ]
Tzijn net nijlpaardjes vind ik!
quote:
Ja, ik dacht: ik doe die foto er ook bij, kun je d'r lijf idd goed zien! Heel slank ja, al zal ze dan wel net naar de kattenbak zijn geweestquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]!
EnSPAM
![]()
Leuk die foto van bovenaf waar je het lijfje goed ziet, uiteraard een slankie
En wat heerlijk in het zonnetje zo op die laatste foto's, snuit![]()
En ik blijf verliefd op die witte sokjes![]()
Oh, serieus? Dacht dat ze van de iPhone niet al te groot warenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:30 schreef Belana het volgende:
die foto's zijn echt TE groot hoor. duurt een uur voordat het laadt en dan nog zie ik niks
Mooi beestje! Je ziet er inderdaad veel van een Siamees in terugquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:36 schreef Belana het volgende:
ff snel vast een plaatje van hem, net genomen. het licht is niet zo geweldig natuurlijk nu, maar flitsen is killing
[ afbeelding ]
Oh, wat een leukerd Belanaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:36 schreef Belana het volgende:
ff snel vast een plaatje van hem, net genomen. het licht is niet zo geweldig natuurlijk nu, maar flitsen is killing
[ afbeelding ]
ja blauwe ogenquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:27 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Mooi beestje! Je ziet er inderdaad veel van een Siamees in terug
Blauwe ogen?
Maar ET is helemaal vervormd, Scampie is gewoon zoals elke kat maar dan zonder haarquote:
Het is geen belediging hoor, FdP weet dat ik Scampi adoreerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar ET is helemaal vervormd, Scampie is gewoon zoals elke kat maar dan zonder haar
Dat blijft een leuk filmpje ja!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:14 schreef oh-oh het volgende:
ik kwam net dit vakantiefilmpje weer tegen.
Stomme naaktkat op t aanrecht, horde naakthonden dr voor
[ link | afbeelding ]
Die kat, zo totaal niet onder de indruk en heerlijk hautain naar die honden kijkenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:14 schreef oh-oh het volgende:
ik kwam net dit vakantiefilmpje weer tegen.
[ link | afbeelding ]
Die blijft geweldigquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:14 schreef oh-oh het volgende:ik kwam net dit vakantiefilmpje weer tegen.
[ link | afbeelding ]
Oh, die vergelijking met ET wordt wel vaker gemaakt hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is geen belediging hoor, FdP weet dat ik Scampi adoreer
Maar hier bv:
[ afbeelding ]
zo met dat gerimpelde nekkie en dat hoofd, vind ik hem iets weg hebben van ET![]()
Dat filmpjequote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:14 schreef oh-oh het volgende:ik kwam net dit vakantiefilmpje weer tegen.
[ link | afbeelding ]
Of je z'n vel meetrektquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:28 schreef bularax het volgende:
Even een stom vraagje
Hoe aait zo'n kat nou, trek je dan niet heel zijn vel mee?
En trouwens +1 voor die chihuahua in je filmpje
Die dat die kat op het aanrecht zit bedoel ik.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:56 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik denk dat jij dat filmpje van oh-oh bedoeltzou kunnen dat daar een chihuahua rondloopt, ion elk geval héél veel naakthonden
Ohhhhhh wat leuk Scampi op stapquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:52 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
...Scampi, van die BROODPLANK af, voor de 100ste keer!!!
[ afbeelding ]
Mee op stap![]()
[ afbeelding ]
Klein stukje binnendoor naar het bos, no pussies were harmed during this photo shoot![]()
[ afbeelding ]
"Just chillin in mah carz"
[ afbeelding ]
Fierce!
Weet niet zeker of ik sommige foto's al eens heb gepost, maar ik kwam ze net tegen met het ordenen van de foto's op de PC
Ze zijn niet extreem zeldzaam maar echt vaak komen ze ook weer niet voor. Ik heb Scampi bij een fokker uit Limburg gehaald. Je hebt er verschillende sites voor, zoals:quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:02 schreef eenbeetjevreemdmaarlekker het volgende:
Zijn naaktkatten zeldzaam/duur?
Waar heb jij Scampi vandaan?
Nou...ik heb destijds echt veel op internet zitten zoeken en mij viel juist op dat de meeste mensen die kittens aanboden juist heel bezorgde baasjes waren. Dat je haast op audiëntie moest alvorens de baas besloot of je de kat wel of niet mag kopen. Op zich goed natuurlijk want er zullen altijd verkeerde mensen tussen zitten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:10 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij is echt een leuke goede fokker vinden nog niet zo heel makkelijk.
Ik weet niet of ik t al es gevraagd heb, maar waar heb je haar psies vandaan?
Ik kwam trouwens allemaal hogere prijzen tegen toen ik op zoek was.
* van stoel valt *quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:49 schreef oh-oh het volgende:
Ah Sittard, daar worden de besten geboren![]()
![]()
Ik ben es in Landgraaf bij een fokker geweest een paar keer, ook om te kijken of ik er tegen kon.
Ik had daar zelfs bijna een katertje gekocht ooit, maar die was overleden volgens hem, maar later bleek dat ie de boel oplichtte en zelfs de bak in is gedraaid , gedoe allemaal
Nog nooit meegekregenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:52 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik dacht dat jij altijd alles las![]()
Toen ik alleen Chico Frits en Karel nog maar had wilde ik eigenlijk een of twee sphynxen erbij en daar heb ik toen ook serieus naar gezocht, dat heb ik echt al vaak verteld hoor![]()
Godzijdank ben ik genezen dankzij dat oppas avontuur in Alkmaar
Thanksquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ze zijn niet extreem zeldzaam maar echt vaak komen ze ook weer niet voor. Ik heb Scampi bij een fokker uit Limburg gehaald. Je hebt er verschillende sites voor, zoals:
http://kittentekoop.nl/sphynx.html
en op Marktplaats ook, met Sphynx als zoekopdracht
Ik heb 700 euro voor Scampi betaald, de prijzen variëren van iets goedkoper tot 1000 euro (voor dekkaters etc).
Mocht je serieuze interesse hebben, moet je je wel even verdiepen in de fokker, of het te vertrouwen is etc.
Ik ookquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:29 schreef eenbeetjevreemdmaarlekker het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ik vind het juist leuk dat Scampi nog wat behaarde staart enzo heeft,
anders wordt het mij ook een beetje te naakt, haha.
Zijn er daar specifieke eisen voor te stellen?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:17 schreef oh-oh het volgende:
Nee, ik ben echt echt echt echt geen kattenmens
Puh, Scampi zou jouw honden in één oerbeweging *pets* in hun mand gooienquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:18 schreef oh-oh het volgende:
Mn honden zouden dr ook echt niks van heel laten trouwens, zo een dure sphynx was echt binnen to time barfmateriaal, das zonde
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:00 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Puh, Scampi zou jouw honden in één oerbeweging *pets* in hun mand gooien![]()
![]()
![]()
![]()
Whaaaaaaaaa leuk!!!quote:Op zondag 5 september 2010 17:11 schreef Belana het volgende:
Per vandaag hebben wij een nieuwe aanwinst...
Meet Cliff:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hehe! Doet me denken aan een combo tussen Scampi en een van mijn katten (Joris/Joopie)quote:Op zondag 5 september 2010 17:11 schreef Belana het volgende:
Per vandaag hebben wij een nieuwe aanwinst...
Meet Cliff:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh gelukkig, lijkt me echtquote:Op zondag 5 september 2010 22:13 schreef Belana het volgende:
wij vonden de heren net samen op ons bed, hooguit 40 cm ertussen. komt wel goed
Haha, ja dat is zo'n sjaal die al rond is zeg maar. Uhm, naja, zonder begin en eindquote:Op zondag 5 september 2010 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
Onder je sjaal, het lijkt wel of je een draagzak hebt
En in de tuin, wat is het een klein poppetje daar zo op de tegels, lief!
Ja, redelijk snel... alhoewel dat op één of andere manier een jeukplekje is, want een keer in de zoveel weken heeft ze precies daar tot bloedens toe gekrabt. Maar zolang het niet ontstoken is kan het geen kwaad. Heelt idd vanzelfquote:Op zondag 5 september 2010 23:22 schreef oh-oh het volgende:
Whehe Scampi rules![]()
Helen bij haar wondjes ook zo snel?
Die naakten van mij hangen snel onder de krassen, maar das ook binnen no time weer geheeld
quote:Op zondag 5 september 2010 23:30 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ja, redelijk snel... alhoewel dat op één of andere manier een jeukplekje is, want een keer in de zoveel weken heeft ze precies daar tot bloedens toe gekrabt. Maar zolang het niet ontstoken is kan het geen kwaad. Heelt idd vanzelf
Normaal zit er, ook bij honden, nog een beschermlaagje (haar) maar dat geluk hebben jouw honden en Sphynxen niet
Wauw, die laatste!quote:
ECHT!!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:19 schreef zoeperzazke het volgende:
Wij gaan zaterdag naar een sphynxje kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |