Nee!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:24 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Haha, als je er een reis naar Breda voor over hebt... je moet het je voorstellen als een soort warme perzik...
Jouw honden ook, oh-oh?
Haha, geen probleem hoor. Ik leg Scampi wel klaarquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je woont dan niet eens idioot ver uit de buurt.Mocht ik ooit eens in Breda zijn zal ik eens een gil geven
Zo noemde de dierenarts Scampi ook: een zeemlapquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee!
Sphynxen en chinezen voelen echt heeeeeel anders aan.
Die katten zijn wat leerachtiger, perzikachtig idd, of meer als een zeemlap zeg maar, plus wat plakkeriger.
Chico voelt echt aan als babybillen
Maar ik ken ook naakthonden ( meestal zijn dat peruanen, geen chinezen ) die een soort van ruwe hardere huid hebben, meer een olifantenhuid zeg maar .
Die zijn VET!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:43 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en babies
[ afbeelding ]
Tzijn net nijlpaardjes vind ik!
Oh, daar ben ik zeer regelmatigquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:54 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja ook!
Ze zit in Eindhoven, mocht je dr een willen
Ja zo een roze en dan zo een zwarte, dat is wel echt om te gillenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:55 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik zeer regelmatig
Maar laat ik niet te hard van stapel lopen
Die roze!!!!!!!!!!!! Ik moet gewoon hardop lachen![]()
Awwwwwwww wat een leukerdsquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:43 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en babies
[ afbeelding ]
Tzijn net nijlpaardjes vind ik!
quote:
Ja, ik dacht: ik doe die foto er ook bij, kun je d'r lijf idd goed zien! Heel slank ja, al zal ze dan wel net naar de kattenbak zijn geweestquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]!
EnSPAM
![]()
Leuk die foto van bovenaf waar je het lijfje goed ziet, uiteraard een slankie
En wat heerlijk in het zonnetje zo op die laatste foto's, snuit![]()
En ik blijf verliefd op die witte sokjes![]()
Oh, serieus? Dacht dat ze van de iPhone niet al te groot warenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:30 schreef Belana het volgende:
die foto's zijn echt TE groot hoor. duurt een uur voordat het laadt en dan nog zie ik niks
Mooi beestje! Je ziet er inderdaad veel van een Siamees in terugquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:36 schreef Belana het volgende:
ff snel vast een plaatje van hem, net genomen. het licht is niet zo geweldig natuurlijk nu, maar flitsen is killing
[ afbeelding ]
Oh, wat een leukerd Belanaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:36 schreef Belana het volgende:
ff snel vast een plaatje van hem, net genomen. het licht is niet zo geweldig natuurlijk nu, maar flitsen is killing
[ afbeelding ]
ja blauwe ogenquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:27 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Mooi beestje! Je ziet er inderdaad veel van een Siamees in terug
Blauwe ogen?
Maar ET is helemaal vervormd, Scampie is gewoon zoals elke kat maar dan zonder haarquote:
Het is geen belediging hoor, FdP weet dat ik Scampi adoreerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar ET is helemaal vervormd, Scampie is gewoon zoals elke kat maar dan zonder haar
Dat blijft een leuk filmpje ja!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:14 schreef oh-oh het volgende:
ik kwam net dit vakantiefilmpje weer tegen.
Stomme naaktkat op t aanrecht, horde naakthonden dr voor
[ link | afbeelding ]
Die kat, zo totaal niet onder de indruk en heerlijk hautain naar die honden kijkenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:14 schreef oh-oh het volgende:
ik kwam net dit vakantiefilmpje weer tegen.
[ link | afbeelding ]
Die blijft geweldigquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:14 schreef oh-oh het volgende:ik kwam net dit vakantiefilmpje weer tegen.
[ link | afbeelding ]
Oh, die vergelijking met ET wordt wel vaker gemaakt hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is geen belediging hoor, FdP weet dat ik Scampi adoreer
Maar hier bv:
[ afbeelding ]
zo met dat gerimpelde nekkie en dat hoofd, vind ik hem iets weg hebben van ET![]()
Dat filmpjequote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:14 schreef oh-oh het volgende:ik kwam net dit vakantiefilmpje weer tegen.
[ link | afbeelding ]
Of je z'n vel meetrektquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:28 schreef bularax het volgende:
Even een stom vraagje
Hoe aait zo'n kat nou, trek je dan niet heel zijn vel mee?
En trouwens +1 voor die chihuahua in je filmpje
Die dat die kat op het aanrecht zit bedoel ik.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:56 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik denk dat jij dat filmpje van oh-oh bedoeltzou kunnen dat daar een chihuahua rondloopt, ion elk geval héél veel naakthonden
Ohhhhhh wat leuk Scampi op stapquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:52 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
...Scampi, van die BROODPLANK af, voor de 100ste keer!!!
[ afbeelding ]
Mee op stap![]()
[ afbeelding ]
Klein stukje binnendoor naar het bos, no pussies were harmed during this photo shoot![]()
[ afbeelding ]
"Just chillin in mah carz"
[ afbeelding ]
Fierce!
Weet niet zeker of ik sommige foto's al eens heb gepost, maar ik kwam ze net tegen met het ordenen van de foto's op de PC
Ze zijn niet extreem zeldzaam maar echt vaak komen ze ook weer niet voor. Ik heb Scampi bij een fokker uit Limburg gehaald. Je hebt er verschillende sites voor, zoals:quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:02 schreef eenbeetjevreemdmaarlekker het volgende:
Zijn naaktkatten zeldzaam/duur?
Waar heb jij Scampi vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |