ja blauwe ogenquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:27 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Mooi beestje! Je ziet er inderdaad veel van een Siamees in terug
Blauwe ogen?
Maar ET is helemaal vervormd, Scampie is gewoon zoals elke kat maar dan zonder haarquote:
Het is geen belediging hoor, FdP weet dat ik Scampi adoreerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar ET is helemaal vervormd, Scampie is gewoon zoals elke kat maar dan zonder haar
Dat blijft een leuk filmpje ja!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:14 schreef oh-oh het volgende:
ik kwam net dit vakantiefilmpje weer tegen.
Stomme naaktkat op t aanrecht, horde naakthonden dr voor
[ link | afbeelding ]
Die kat, zo totaal niet onder de indruk en heerlijk hautain naar die honden kijkenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:14 schreef oh-oh het volgende:
ik kwam net dit vakantiefilmpje weer tegen.
[ link | afbeelding ]
Die blijft geweldigquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:14 schreef oh-oh het volgende:ik kwam net dit vakantiefilmpje weer tegen.
[ link | afbeelding ]
Oh, die vergelijking met ET wordt wel vaker gemaakt hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is geen belediging hoor, FdP weet dat ik Scampi adoreer
Maar hier bv:
[ afbeelding ]
zo met dat gerimpelde nekkie en dat hoofd, vind ik hem iets weg hebben van ET![]()
Dat filmpjequote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:14 schreef oh-oh het volgende:ik kwam net dit vakantiefilmpje weer tegen.
[ link | afbeelding ]
Of je z'n vel meetrektquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:28 schreef bularax het volgende:
Even een stom vraagje
Hoe aait zo'n kat nou, trek je dan niet heel zijn vel mee?
En trouwens +1 voor die chihuahua in je filmpje
Die dat die kat op het aanrecht zit bedoel ik.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:56 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik denk dat jij dat filmpje van oh-oh bedoeltzou kunnen dat daar een chihuahua rondloopt, ion elk geval héél veel naakthonden
Ohhhhhh wat leuk Scampi op stapquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:52 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
...Scampi, van die BROODPLANK af, voor de 100ste keer!!!
[ afbeelding ]
Mee op stap![]()
[ afbeelding ]
Klein stukje binnendoor naar het bos, no pussies were harmed during this photo shoot![]()
[ afbeelding ]
"Just chillin in mah carz"
[ afbeelding ]
Fierce!
Weet niet zeker of ik sommige foto's al eens heb gepost, maar ik kwam ze net tegen met het ordenen van de foto's op de PC
Ze zijn niet extreem zeldzaam maar echt vaak komen ze ook weer niet voor. Ik heb Scampi bij een fokker uit Limburg gehaald. Je hebt er verschillende sites voor, zoals:quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:02 schreef eenbeetjevreemdmaarlekker het volgende:
Zijn naaktkatten zeldzaam/duur?
Waar heb jij Scampi vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |