Ze is geweldigquote:Op maandag 3 mei 2010 20:22 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Als het teveel foto's zijn hoor ik het wel, maar als manager moet ik gaar natuurlijk wel relevant houden. Het is nu wachten op het eerste schandaal.
De schuurpapiertong van Scampiquote:
Jeej!quote:Op maandag 3 mei 2010 22:55 schreef Greys het volgende:
Wat een portret! Ik vind haar geweldig, ondanks dat ik het fenomeen 'naaktkat' altijd maar gek vond.
Maar nu ben ik echt Scampi fan!
Die grote achterstampers ook
Op vliegjesjacht?quote:
Ze doet me in eerste instantie ook aan een kale Siamees denken qua kop. Qua gedrag ook, siamezen zijn echte aanhankelijke huispoezen. Wij hebben namelijk zelf een siamees gehad. Die ging pas later (toen ze een jaar of zes/zeven) was zo nu en dan naar buiten. En dan kon ze ook opeens weken achtereen spoorloos zijn maar toch de weg naar huis weer vindenquote:Op maandag 3 mei 2010 23:06 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Klopt
Lang verhaal kort:
- vriend allergisch voor katten
- ik wil een huisdier
- vriend liever niet, maar een naaktkat vindt ie dan weer wel leuk
- ik betaal fokking 700 euro voor Scampi
- vriend blijkt ook allergisch voor naaktkatten
- wij blij met Scampi
- vriend zit aan een drie- tot vijfjarige kuur tegen kattenallergie
- Scampi owns the place
Oh ja, gevonden op Marktplaats bij een fokker uit Limburg!
Kijk hier maar eens![]()
Scampi komt trouwens niet buiten want:
- het is te koud, als ze in de tocht staat kan ze onderkoeld raken
- het risico op diefstal is te groot
- Scampi heeft het principe 'op de schutting springen' na een jaar nog niet door, dus blijft braaf in de tuin.
Ik zie de gelijkenis idd ook! Siamezen zijn écht heel mooi vind ik! Mooier dan sphynxen vind ik... ik zou het niet aandurven, een raskat naar buiten, maar voor het beest zelf is het natuurlijk wel veel leuker.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:19 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ze doet me in eerste instantie ook aan een kale Siamees denken qua kop. Qua gedrag ook, siamezen zijn echte aanhankelijke huispoezen. Wij hebben namelijk zelf een siamees gehad. Die ging pas later (toen ze een jaar of zes/zeven) was zo nu en dan naar buiten. En dan kon ze ook opeens weken achtereen spoorloos zijn maar toch de weg naar huis weer vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
quote:Op maandag 3 mei 2010 23:32 schreef Maes het volgende:![]()
Ik heb geen raskat, gewoon een buitenkat maar ik heb wel een buurman met een hekel aan kattenAls hij een kat in zijn tuin ziet gooit hij er een emmer water overheen.
Mja, alhoewel ik dat op zich nog wel een diervriendelijke manier vind... een emmer water is gewoon vervelend, maar gif is ronduit sadistisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Idd...quote:Op maandag 3 mei 2010 23:33 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Mja, alhoewel ik dat op zich nog wel een diervriendelijke manier vind... een emmer water is gewoon vervelend, maar gif is ronduit sadistisch.
Hij is leuk hè? I agreequote:
Je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 3 mei 2010 23:33 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Mja, alhoewel ik dat op zich nog wel een diervriendelijke manier vind... een emmer water is gewoon vervelend, maar gif is ronduit sadistisch.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:56 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hier nog een filmpje met een spannende opbouw van A tot Z. In de eerste scene is de agressie volledig gericht op muis Chantenelly. Maar op een gegeven moment krijgt het filmpje een dramatische wending als ze zich richt tegen mij. Dan wordt het echt angstaanjagend.
Mijn kat (Bengaal uit het asielquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:30 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
!
Die muis is echt de beste 1 euro ooit besteed. Bij IKEA, opbrengst gaat naar Unicef geloof ik. Dus mocht je nog een speeltje zoeken voor de poes, zou ik die zeker eens proberen.
Ik denk dat ik niet overdrijf als ik zeg dat die muis 18 van de 24 uur per dag in de buurt van Scampi ligt en zo niet, dan heeft ze hem in d'r etensbak gelegd.
Beetje welquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:40 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Oh TROUWENS ik lees nu net pas dat je een Bengaal hebt! Ik dacht in 1e instantie dat je kat zo heet!
Die zijn écht heel mooi! Heeft ie echt de panterlook?
En Boor is ook mijn vriendquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Beetje wel
[ afbeelding ]
En hij heeft een eigen topic! Tenminste, het begon als een Borie topic, maar inmiddels zijn we in het vierde deel en is het een algemeen Bengalentopic.
Wowquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Beetje wel
[ afbeelding ]
En hij heeft een eigen topic! Tenminste, het begon als een Borie topic, maar inmiddels zijn we in het vierde deel en is het een algemeen Bengalentopic.
Ja komt goed, ga ik even doen!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:50 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Wow![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
Woepsie, nu sluit ik dat topic... voel jij je heel erg geroepen om een nieuw BoorBengalentopic te openen?![]()
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:07 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Klikbaar voor grotere versie trouwens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, niet ruw. Heel zacht. Over z'n hele lijf trouwens. Voelt als een:quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die eerste foto met zonEn dat koppie, is dat nou ook best zacht of zijn dat best ruwe haartjes?
Wat een beauty
Ah dat pezikjequote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:07 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Nee, niet ruw. Heel zacht. Over z'n hele lijf trouwens. Voelt als een:
[ afbeelding ]
Ze zijn ook heeeeel warm, Sphynxen. Voelt aan als een kruikje. Beest eet ook als een gek om de lichaamstemperatuur op peil te houden
Wat een geweldig beestquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:56 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hier nog een filmpje met een spannende opbouw van A tot Z. In de eerste scene is de agressie volledig gericht op muis Chantenelly. Maar op een gegeven moment krijgt het filmpje een dramatische wending als ze zich richt tegen mij. Dan wordt het echt angstaanjagend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |