Gelukkig bijt ze niet door, maar die nagels kunnen hard aankomenquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:24 schreef rena het volgende:
[..]
Wat een geweldig beest![]()
Dat geblaas moet je volgens mij ook echt serieus nemen, anders vallen er gewonden zeker?
what the fuck?!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:43 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Mag ik even iets met jullie delen...
Scampi was bijna niet meer!!!
Ik schrok me dood zeg! Ik stond in de keuken, mijn vriend in de woonkamer. Hoor ik ineens allemaal geknetter en rare geluiden. Allemaal vonken en rook... bleek Scampi op een stekkerdoos aan het plassen te zijn!!!
Gelukkig kon mijn vriend de stekkerdoos meteen uitzetten, want er was dus geen stop gesprongen ofzo.
Scampi schrok zich rot, heeft 10 minuten onder de bank gezeten (zit ie anders nooit), ik weet niet of ze een opdonder heeft gehad... denk het niet, want ik denk dat ze dat niet overleefd zou hebben...
Schade: in elk geval werkt de monitor van mijn vriend á 400 euro niet meer, maar hopelijk is het alleen de voeding.
Verder zijn we dus bang dat ze dit soort fratsen ook gaat uithalen als we er niet zijn
last but not least
Het is niet normaal dat ze buiten de kattenbak plast, dus toch maar echt naar de dierenarts gaan, niet meer alleen over de telefoon. Misschien heeft ze blaasontsteking ofzo...
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:22 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Even een Scampilicious-update.
We zijn uiteindelijk toch naar de dierenarts gegaan. Hij vermoedt een Gardia-paraciet...
Dus, kuurtje mee en de brokjes weer opbouwen. Geheel in dat kader...
May I present you...
Scampi eatz them Brokjez again!
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:26 schreef Sigmund666 het volgende:
Omdat ze geen echte vacht heeft, is ze dan niet gevoellig voor zaken als huidkanker?
(Ik kom er op omdat ik een zonnebank zie staan)
thanksquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het kuurtje z'n werk doet!En wat schrikken van die stekkerdoos!
En dat filmpje, wat blijft het toch een indrukwekkend beest, zo mooi, die ogen
![]()
Wat een koppiequote:Op maandag 24 mei 2010 12:06 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Klikbaar voor nog meer schoonheid.
quote:Op maandag 24 mei 2010 12:06 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Klikbaar voor nog meer schoonheid.
Wow wat is het toch een prachtkatquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:00 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Op de warme zonnebank
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:54 schreef Pisces29 het volgende:
Grote updates![]()
[..]
Wow wat is het toch een prachtkatEn die witte sokjes
Op die laatste foto, is dat buiten, hoe vindt zij het zonnetje?
Gelikt worden met de schuurpapiertongquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:12 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
@ Lief-Visje: dank je
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Korte sessie in de tuin................
Don't scare us! Ze is toch niet.......?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:27 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Laten we allen even stilstaan bij het leven dat een nachtvlinder zojuist achter zich liet.
![]()
Nee, niet Scampi!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:35 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Don't scare us! Ze is toch niet.......?
Stilte volgt.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:27 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Laten we allen even stilstaan bij het leven dat een nachtvlinder zojuist achter zich liet.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:21 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Steek je hand op als je nieuwe foto's van Scampi wil!!!
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:36 schreef blckbb het volgende:
Wat een ongelooflijk lelijke kat maar wat een heldIk wil ook een naaktkat.
Aiquote:Op maandag 19 juli 2010 19:22 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Oh, wat betreft de eerste post van dit topic: het is nog steeds niet goed met Scampi's darmen. Veel diarree. Enkele kuren en diëten later gaan we nu over op weer andere voeding (op advies van de dierenarts). Hopen dat dat werkt want het is wel echt sneu...
Ja niet lullig bedoeld hoor, maar dat beest is op een bepaalde manier lelijk dat het eigenlijk weer niet zo is... Hmm hoe leg ik dat nou weer uitquote:
Mooi van lelijkheid!quote:Op maandag 19 juli 2010 23:14 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ja niet lullig bedoeld hoor, maar dat beest is op een bepaalde manier lelijk dat het eigenlijk weer niet zo is... Hmm hoe leg ik dat nou weer uit
En, al een fotootje klaar?quote:Op maandag 19 juli 2010 23:42 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ja zo
Ik heb ook zo'n soort kat, binnenkort eens een foto schieten
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:51 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik heb weer een nieuwe kleine serie, wel met de iPhone dus shitty kwaliteit maar a la...
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:57 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Maar ja, dit topic moet ook lopen
Hmm, ik vind de iPhone echt lelijke foto's maken, maar met genoeg licht valt het idd best meequote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:01 schreef Pisces29 het volgende:
Oh maar dat zijn toch hartstikke niet-shitty kwaliteit pics
En die laatste foto"Mens ben je klaar"
Ik zal de aaitjes doorgeven!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:03 schreef Pisces29 het volgende:
Die rimpeltjes op het voorhoofd, zo cuteOch ik vind hem haar
zo leuk, jammer dat je niet door je scherm heen kunt aaien
quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:48 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Middenin haar achteruit-salto
[ afbeelding ]
Nakies-clanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:24 schreef oh-oh het volgende:
OMG die aai foto's
IScampi, ondanks dat ik na mijn oppas avontuur op de sphynx echt helemaal genezen ben van dat ik er een of twee zou willen voor bij mn naakthonden
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik wil ook een ScampiEn wat is ze mooi in buitenlicht, zacht kleurtje
![]()
Whut?quote:
Haha, hoe langer je er naar kijkt, des te raarder wordt die foto. Alsof er rechts uit die hond een poot van een Sphynx komt. Bij nader inzien is dat een oorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whut?![]()
Hoeveel honden liggen erbij, 2 of is die donkere iets anders dan een kleedje?
Ik ben echt blind, ik had maar 1 Sphynx en 2 honden gespotquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:27 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Haha, hoe langer je er naar kijkt, des te raarder wordt die foto. Alsof er rechts uit die hond een poot van een Sphynx komt. Bij nader inzien is dat een oor
whahahaha, haar blote poes wil toch niemand???quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:20 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Kijk hier eens![]()
die vrouw op die laatste foto
Nope, ze geeft eigenlijk bijna niet af gelukkig. Is echt zelden (2 x in 2 jaar) dat we een keer wat vlekken op het dekbed hadden. Ik was haar ongeveer 1x per week, maar dan ook echt maar een paar minuutjes. Scampi vindt dat namelijk echt verschrikkelijk, in tegenstelling tot deze:quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
whahahaha, haar blote poes wil toch niemand???
Geeft Scampi erg af? Was je haar vaak?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:09 schreef oh-oh het volgende:
Ah ok, mijn naakthonden was ik ook elke week, maar die geven gelukkig niet af als ik ze niet was.
Ik heb twee jaar geleden eens op een kennel gepast waar ze ook een sphynx hadden.
Damn, echt overal van die gore vlekken, op de magnetron en zo, dat vond ik toch wel wat minder.
En die kat deed niks als de hele dag de honden treiteren
Echt jouwen en uitdagen!
Krijsend door het huis springen, en idd ook mij bespringen vanaf kasten en koelkasten, ik werd echt compleet paranoia van hem
LOLquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben echt dol op dat naakte!
Ik ken trouwens echt massa's mensen met naakthonden die er ook een sphynx of een peterbald bij hebben.
Vriendin van me heeft dr een die denkt dat ie een hond is, en mijn honden, die echte kattenhaters zijn oa dankzij die Gollum, de sphynx from hell, die liggen er gewoon naast te chillen in de tuin en hebben niet door dat het geen hond is maar een kat
Faolan voedt ook altijd de pupjes op, zo cute
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik zal ff die die ik ken laten zien
Om je topic niet te kapen zet ik ze wel ff onder spoilers.Is juist leuk! Hoeft echt niet achter spoilers hoor, we maken er gewoon een Sphynx-topic vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze Sphynx ziet er toch weer anders uit, heeft ook snorharen zie ik! En een langer snuitje... lijkt wel een oud opaatje!
Die waar je honden de vijver in worden gejaagd is echt hilarisch! sorry hondjes...
Oh wat zieligquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:45 schreef oh-oh het volgende:
En hier werd ie door alle honden de vijver ingejaagd
Ik las in een boek bij rassenbeschrijving dat ze ook zo lief en knuffelig en allemansvriendjes zijnquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Scampi is ook heel actief, maar niet agressief. Loopt ons wel de hele dag miauwend achterna, waar we ook lopen. Naar boven, naar beneden, in de tuin... Dus ze is wel 'aanwezig'. Maar ik vind dat eigenlijk wel leuk![]()
Inderdaad, wel een mooi stel bij elkaarquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
En oh-oh het is wel een heule toffe combi zo met jouw naaktjes, tof hoor zo samen
Ja, ik vind het echt een halve hond... apporteren doen ze ook bij wijze van spreken vanaf de geboortequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik las in een boek bij rassenbeschrijving dat ze ook zo lief en knuffelig en allemansvriendjes zijn
Ja, dat helemaalquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:08 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
kan me voorstellen dat sommige mensen wel twee keer omkijken en nog eens een keer goed knipperen
Nou, de KAT wordt door de honden de vijver ingejaagd hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:00 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Is juist leuk! Hoeft echt niet achter spoilers hoor, we maken er gewoon een Sphynx-topic van
Deze Sphynx ziet er toch weer anders uit, heeft ook snorharen zie ik! En een langer snuitje... lijkt wel een oud opaatje!
Die waar je honden de vijver in worden gejaagd is echt hilarisch! sorry hondjes...
Nou, ze gaat zelf altijd of op schoot liggen, of onder een deken. Ook als het warm is trouwens. Scampi voelt ook heel warm, als een kruik zeg maar. Ze moet ook meer eten om haar lichaam op temperatuur te houden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe is het eik in de winter met Scampi qua temperatuur? Heeft hij het snel koud of nergens last van als je het in huis gewoon een beetje lekker op 20 hebt?
OHquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, de KAT wordt door de honden de vijver ingejaagd hoor
Hij ging meteen beledigd de schutting over daarna
En nee dat is niet zielig want die kat is gewend om met een stuk of 10 chineesjes in 1 huis te wonen en het was echt zijn grootste hobby om die honden compleet op te fokken , die kickt daar echt op
Ik zal de spoilertags ff weghalen
En ja tis een leuke combi, naakthondjes en naaktkatten, maar ik ben echt te zeer een hondenmens, en bovendien vinden mijn naakten katten niks, de chiwallies wel
Oh als ik het zo hoor zou ik zo een keertje komen kroelen met haar, ben zo benieuwd hoe zo'n kat aanvoeltquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:13 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Scampi voelt ook heel warm, als een kruik zeg maar. Ze moet ook meer eten om haar lichaam op temperatuur te houden.
Haha, als je er een reis naar Breda voor over hebtquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh als ik het zo hoor zou ik zo een keertje komen kroelen met haar, ben zo benieuwd hoe zo'n kat aanvoelt![]()
En dan meteen als 2e visite de Chineesjes van oh-oh, om de cirkel rond te maken
Whehe, mijn honden voelen ook heel warm.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh als ik het zo hoor zou ik zo een keertje komen kroelen met haar, ben zo benieuwd hoe zo'n kat aanvoelt![]()
En dan meteen als 2e visite de Chineesjes van oh-oh, om de cirkel rond te maken
Je woont dan niet eens idioot ver uit de buurt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:24 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Haha, als je er een reis naar Breda voor over hebt... je moet het je voorstellen als een soort warme perzik...
Jouw honden ook, oh-oh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |