Gelukkig bijt ze niet door, maar die nagels kunnen hard aankomenquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:24 schreef rena het volgende:
[..]
Wat een geweldig beest![]()
Dat geblaas moet je volgens mij ook echt serieus nemen, anders vallen er gewonden zeker?
what the fuck?!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:43 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Mag ik even iets met jullie delen...
Scampi was bijna niet meer!!!
Ik schrok me dood zeg! Ik stond in de keuken, mijn vriend in de woonkamer. Hoor ik ineens allemaal geknetter en rare geluiden. Allemaal vonken en rook... bleek Scampi op een stekkerdoos aan het plassen te zijn!!!
Gelukkig kon mijn vriend de stekkerdoos meteen uitzetten, want er was dus geen stop gesprongen ofzo.
Scampi schrok zich rot, heeft 10 minuten onder de bank gezeten (zit ie anders nooit), ik weet niet of ze een opdonder heeft gehad... denk het niet, want ik denk dat ze dat niet overleefd zou hebben...
Schade: in elk geval werkt de monitor van mijn vriend á 400 euro niet meer, maar hopelijk is het alleen de voeding.
Verder zijn we dus bang dat ze dit soort fratsen ook gaat uithalen als we er niet zijn
last but not least
Het is niet normaal dat ze buiten de kattenbak plast, dus toch maar echt naar de dierenarts gaan, niet meer alleen over de telefoon. Misschien heeft ze blaasontsteking ofzo...
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:22 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Even een Scampilicious-update.
We zijn uiteindelijk toch naar de dierenarts gegaan. Hij vermoedt een Gardia-paraciet...
Dus, kuurtje mee en de brokjes weer opbouwen. Geheel in dat kader...
May I present you...
Scampi eatz them Brokjez again!
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:26 schreef Sigmund666 het volgende:
Omdat ze geen echte vacht heeft, is ze dan niet gevoellig voor zaken als huidkanker?
(Ik kom er op omdat ik een zonnebank zie staan)
thanksquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het kuurtje z'n werk doet!En wat schrikken van die stekkerdoos!
En dat filmpje, wat blijft het toch een indrukwekkend beest, zo mooi, die ogen
![]()
Wat een koppiequote:Op maandag 24 mei 2010 12:06 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Klikbaar voor nog meer schoonheid.
quote:Op maandag 24 mei 2010 12:06 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Klikbaar voor nog meer schoonheid.
Wow wat is het toch een prachtkatquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:00 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Op de warme zonnebank
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:54 schreef Pisces29 het volgende:
Grote updates![]()
[..]
Wow wat is het toch een prachtkatEn die witte sokjes
Op die laatste foto, is dat buiten, hoe vindt zij het zonnetje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |