Aiquote:Op maandag 19 juli 2010 19:22 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Oh, wat betreft de eerste post van dit topic: het is nog steeds niet goed met Scampi's darmen. Veel diarree. Enkele kuren en diëten later gaan we nu over op weer andere voeding (op advies van de dierenarts). Hopen dat dat werkt want het is wel echt sneu...
Ja niet lullig bedoeld hoor, maar dat beest is op een bepaalde manier lelijk dat het eigenlijk weer niet zo is... Hmm hoe leg ik dat nou weer uitquote:
Mooi van lelijkheid!quote:Op maandag 19 juli 2010 23:14 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ja niet lullig bedoeld hoor, maar dat beest is op een bepaalde manier lelijk dat het eigenlijk weer niet zo is... Hmm hoe leg ik dat nou weer uit
En, al een fotootje klaar?quote:Op maandag 19 juli 2010 23:42 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ja zo
Ik heb ook zo'n soort kat, binnenkort eens een foto schieten
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:51 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik heb weer een nieuwe kleine serie, wel met de iPhone dus shitty kwaliteit maar a la...
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:57 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Maar ja, dit topic moet ook lopen
Hmm, ik vind de iPhone echt lelijke foto's maken, maar met genoeg licht valt het idd best meequote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:01 schreef Pisces29 het volgende:
Oh maar dat zijn toch hartstikke niet-shitty kwaliteit pics
En die laatste foto"Mens ben je klaar"
Ik zal de aaitjes doorgeven!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:03 schreef Pisces29 het volgende:
Die rimpeltjes op het voorhoofd, zo cuteOch ik vind hem haar
zo leuk, jammer dat je niet door je scherm heen kunt aaien
quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:48 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Middenin haar achteruit-salto
[ afbeelding ]
Nakies-clanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:24 schreef oh-oh het volgende:
OMG die aai foto's
IScampi, ondanks dat ik na mijn oppas avontuur op de sphynx echt helemaal genezen ben van dat ik er een of twee zou willen voor bij mn naakthonden
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik wil ook een ScampiEn wat is ze mooi in buitenlicht, zacht kleurtje
![]()
Whut?quote:
Haha, hoe langer je er naar kijkt, des te raarder wordt die foto. Alsof er rechts uit die hond een poot van een Sphynx komt. Bij nader inzien is dat een oorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whut?![]()
Hoeveel honden liggen erbij, 2 of is die donkere iets anders dan een kleedje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |