Ja idd al aan andere brokjes gedacht, al doet-ie het al een jaar goed op die brokjes. Maar ik ga sowieso toch maar eerst even de dierenarts bellen na het weekend, want misschien is het wel een parasiet...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:14 schreef BrandX het volgende:
Die foto!![]()
en ik denk zeker niet dat het kwaad kan hoor.
Al gedacht aan een ander merk brokken?
Een naaktkat die Garnaal heetquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:15 schreef Tassiepassie het volgende:
Dat kan best tot na het weekend![]()
Het belangrijkste is dat ze genoeg vocht binnenkrijgt en met wat extra rijstwater moet dat prima lukken.
Misschien toch naderhand eens een ander soort voer proberen?
Toffe kat trouwens en een supergave naam
Surequote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:18 schreef BrandX het volgende:
Heb je nog een paar pics, gewoon, omdat het kan?
Ze is iig vreselijk fotogeniekquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:30 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Meestal hoort Scampi alleen hoe lelijk ze is () dus dit zal dr goed doen
OMG..........................quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:33 schreef Oognip het volgende:
Ik heb ook een kat die ongeveer 4 maanden aan de diarree is geweest. Hij had eerst last van een parasiet en heeft daarvoor 4 weken antibiotica gekregen maar nog steeds had ie diarree. Nu krijgt hij speciaal voer van de dierenarts "Royal Canin veterinary intestinal". Sindsdien is hij niet meer aan de diarree, dus als hij geen parasiet heeft kun je hem dat proberen te geven. Iig goed om even naar de dierenarts te gaan.
Ik hoop voor je dat je niet de poep van je kat in een buisje moet proppen want dat is echt een smerig klusje![]()
quote:Op zondag 2 mei 2010 21:15 schreef Greys het volgende:
Oh dit topic had ik gemist en ik ben spontaan Scampi fan!![]()
Wat een fotogeniek en komisch dier!
Hell Yeah!quote:Op zondag 2 mei 2010 21:45 schreef Naamah het volgende:
En nu is Scampi beter en zijn we gewoon allemaal fan?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:30 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Meestal hoort Scampi alleen hoe lelijk ze is () dus dit zal dr goed doen
Ohquote:
Jep, vanaf 16 weken; toen mocht ze bij d'r moeder weg!quote:Op maandag 3 mei 2010 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ik las dat je haar ruim een jaar hebt, heb je haar ook vanaf kitten of later pas, hoe oud is ze?
quote:Op maandag 3 mei 2010 19:29 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Jep, vanaf 16 weken; toen mocht ze bij d'r moeder weg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |