Nou...ik heb destijds echt veel op internet zitten zoeken en mij viel juist op dat de meeste mensen die kittens aanboden juist heel bezorgde baasjes waren. Dat je haast op audiëntie moest alvorens de baas besloot of je de kat wel of niet mag kopen. Op zich goed natuurlijk want er zullen altijd verkeerde mensen tussen zitten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:10 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij is echt een leuke goede fokker vinden nog niet zo heel makkelijk.
Ik weet niet of ik t al es gevraagd heb, maar waar heb je haar psies vandaan?
Ik kwam trouwens allemaal hogere prijzen tegen toen ik op zoek was.
* van stoel valt *quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:49 schreef oh-oh het volgende:
Ah Sittard, daar worden de besten geboren![]()
![]()
Ik ben es in Landgraaf bij een fokker geweest een paar keer, ook om te kijken of ik er tegen kon.
Ik had daar zelfs bijna een katertje gekocht ooit, maar die was overleden volgens hem, maar later bleek dat ie de boel oplichtte en zelfs de bak in is gedraaid , gedoe allemaal
Nog nooit meegekregenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:52 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik dacht dat jij altijd alles las![]()
Toen ik alleen Chico Frits en Karel nog maar had wilde ik eigenlijk een of twee sphynxen erbij en daar heb ik toen ook serieus naar gezocht, dat heb ik echt al vaak verteld hoor![]()
Godzijdank ben ik genezen dankzij dat oppas avontuur in Alkmaar
Thanksquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ze zijn niet extreem zeldzaam maar echt vaak komen ze ook weer niet voor. Ik heb Scampi bij een fokker uit Limburg gehaald. Je hebt er verschillende sites voor, zoals:
http://kittentekoop.nl/sphynx.html
en op Marktplaats ook, met Sphynx als zoekopdracht
Ik heb 700 euro voor Scampi betaald, de prijzen variëren van iets goedkoper tot 1000 euro (voor dekkaters etc).
Mocht je serieuze interesse hebben, moet je je wel even verdiepen in de fokker, of het te vertrouwen is etc.
Ik ookquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:29 schreef eenbeetjevreemdmaarlekker het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ik vind het juist leuk dat Scampi nog wat behaarde staart enzo heeft,
anders wordt het mij ook een beetje te naakt, haha.
Zijn er daar specifieke eisen voor te stellen?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:17 schreef oh-oh het volgende:
Nee, ik ben echt echt echt echt geen kattenmens
Puh, Scampi zou jouw honden in één oerbeweging *pets* in hun mand gooienquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:18 schreef oh-oh het volgende:
Mn honden zouden dr ook echt niks van heel laten trouwens, zo een dure sphynx was echt binnen to time barfmateriaal, das zonde
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:00 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Puh, Scampi zou jouw honden in één oerbeweging *pets* in hun mand gooien![]()
![]()
![]()
![]()
Whaaaaaaaaa leuk!!!quote:Op zondag 5 september 2010 17:11 schreef Belana het volgende:
Per vandaag hebben wij een nieuwe aanwinst...
Meet Cliff:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hehe! Doet me denken aan een combo tussen Scampi en een van mijn katten (Joris/Joopie)quote:Op zondag 5 september 2010 17:11 schreef Belana het volgende:
Per vandaag hebben wij een nieuwe aanwinst...
Meet Cliff:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh gelukkig, lijkt me echtquote:Op zondag 5 september 2010 22:13 schreef Belana het volgende:
wij vonden de heren net samen op ons bed, hooguit 40 cm ertussen. komt wel goed
Haha, ja dat is zo'n sjaal die al rond is zeg maar. Uhm, naja, zonder begin en eindquote:Op zondag 5 september 2010 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
Onder je sjaal, het lijkt wel of je een draagzak hebt
En in de tuin, wat is het een klein poppetje daar zo op de tegels, lief!
Ja, redelijk snel... alhoewel dat op één of andere manier een jeukplekje is, want een keer in de zoveel weken heeft ze precies daar tot bloedens toe gekrabt. Maar zolang het niet ontstoken is kan het geen kwaad. Heelt idd vanzelfquote:Op zondag 5 september 2010 23:22 schreef oh-oh het volgende:
Whehe Scampi rules![]()
Helen bij haar wondjes ook zo snel?
Die naakten van mij hangen snel onder de krassen, maar das ook binnen no time weer geheeld
quote:Op zondag 5 september 2010 23:30 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ja, redelijk snel... alhoewel dat op één of andere manier een jeukplekje is, want een keer in de zoveel weken heeft ze precies daar tot bloedens toe gekrabt. Maar zolang het niet ontstoken is kan het geen kwaad. Heelt idd vanzelf
Normaal zit er, ook bij honden, nog een beschermlaagje (haar) maar dat geluk hebben jouw honden en Sphynxen niet
Wauw, die laatste!quote:
ECHT!!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:19 schreef zoeperzazke het volgende:
Wij gaan zaterdag naar een sphynxje kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |