quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:19 schreef zoeperzazke het volgende:
Wij gaan zaterdag naar een sphynxje kijken
Wat spannend!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:42 schreef zoeperzazke het volgende:
Zaterdag eerst kijken of alles goed is, of dat de klik er is en of wij natuurlijk goedbevonden worden als baasjesEn dan gaat dit kereltje Spot heten, wat goed past bij de stippen die hij op zijn rug heeft (zie ook andere filmpjes van haar), en mooi matcht bij de poesjes Dot en Square
Hij is nu dus 7 weken, en zou begin november weg mogen bij zijn mama.
Leuk!! Hopen dat Dot en Square (coole namenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:42 schreef zoeperzazke het volgende:
Zaterdag eerst kijken of alles goed is, of dat de klik er is en of wij natuurlijk goedbevonden worden als baasjesEn dan gaat dit kereltje Spot heten, wat goed past bij de stippen die hij op zijn rug heeft (zie ook andere filmpjes van haar), en mooi matcht bij de poesjes Dot en Square
Hij is nu dus 7 weken, en zou begin november weg mogen bij zijn mama.
Ik heb al begrepen dat Sphynxen vrij makkelijk te koppelen zijn. Hoe onze dames daarover denken is maar de vraag natuurlijkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:44 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Leuk!! Hopen dat Dot en Square (coole namen) het daar ook mee eens zijn
Ik vond de avatar ook hilarisch...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet het ook niet meer van die sneeuw
Oh, nu het eerder donker wordt 's avonds zou ik nog meer een Scampi op schoot willen om te kroelen
Oh en je avatar![]()
Klopt, de meeste sphynxen schijnen goed overweg te kunnen met andere katten en honden etc.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:47 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik heb al begrepen dat Sphynxen vrij makkelijk te koppelen zijn. Hoe onze dames daarover denken is maar de vraag natuurlijkMaargoed, we hebben daar alle tijd voor, dus dat zal wel goedkomen. De dames zullen toch nog wel even de baas blijven
Nee ik heb geen kat, maar de naaktkat is wel echt een favoriet zo'n beetjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:52 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Heb jij nou eigenlijk ook een kat? Je hebt het vast al verteld maar ik weet t effe niet meer...
Ik had hem al in het hondentopic gezien, maar het blijft zo'n leuke foto, dat neusje van Cliffquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:12 schreef Belana het volgende:
wij hebben er hier een hond(je) bij gekregen en Cliff is enorm nieuwsgierig. Maar na 3 weken zijn ze nog steeds geen vriendjes hoor, Noes de hond is echt to much voor de kattenbeesten.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |