quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:19 schreef zoeperzazke het volgende:
Wij gaan zaterdag naar een sphynxje kijken
Wat spannend!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:42 schreef zoeperzazke het volgende:
Zaterdag eerst kijken of alles goed is, of dat de klik er is en of wij natuurlijk goedbevonden worden als baasjesEn dan gaat dit kereltje Spot heten, wat goed past bij de stippen die hij op zijn rug heeft (zie ook andere filmpjes van haar), en mooi matcht bij de poesjes Dot en Square
Hij is nu dus 7 weken, en zou begin november weg mogen bij zijn mama.
Leuk!! Hopen dat Dot en Square (coole namenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:42 schreef zoeperzazke het volgende:
Zaterdag eerst kijken of alles goed is, of dat de klik er is en of wij natuurlijk goedbevonden worden als baasjesEn dan gaat dit kereltje Spot heten, wat goed past bij de stippen die hij op zijn rug heeft (zie ook andere filmpjes van haar), en mooi matcht bij de poesjes Dot en Square
Hij is nu dus 7 weken, en zou begin november weg mogen bij zijn mama.
Ik heb al begrepen dat Sphynxen vrij makkelijk te koppelen zijn. Hoe onze dames daarover denken is maar de vraag natuurlijkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:44 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Leuk!! Hopen dat Dot en Square (coole namen) het daar ook mee eens zijn
Ik vond de avatar ook hilarisch...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet het ook niet meer van die sneeuw
Oh, nu het eerder donker wordt 's avonds zou ik nog meer een Scampi op schoot willen om te kroelen
Oh en je avatar![]()
Klopt, de meeste sphynxen schijnen goed overweg te kunnen met andere katten en honden etc.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:47 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik heb al begrepen dat Sphynxen vrij makkelijk te koppelen zijn. Hoe onze dames daarover denken is maar de vraag natuurlijkMaargoed, we hebben daar alle tijd voor, dus dat zal wel goedkomen. De dames zullen toch nog wel even de baas blijven
Nee ik heb geen kat, maar de naaktkat is wel echt een favoriet zo'n beetjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:52 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Heb jij nou eigenlijk ook een kat? Je hebt het vast al verteld maar ik weet t effe niet meer...
Ik had hem al in het hondentopic gezien, maar het blijft zo'n leuke foto, dat neusje van Cliffquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:12 schreef Belana het volgende:
wij hebben er hier een hond(je) bij gekregen en Cliff is enorm nieuwsgierig. Maar na 3 weken zijn ze nog steeds geen vriendjes hoor, Noes de hond is echt to much voor de kattenbeesten.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sphynxen moeten elke week/twee weken in bad. Ze produceren erg veel talg die niet door de haren afgevoerd kan worden. Hierdoor laten ze, als je ze niet wast, een vieze bruine plakkerige laag achter op alles waar ze liggen. Bovendien hoopt het talg ook op in de oortjes, ooghoeken en soms ook bij de anus heb ik begrepen, dit moet je dus goed bijhouden om ervoor te zorgen dat ze hier geen last van hebben en er fris uit blijven zienquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:28 schreef Oognip het volgende:
Hihi wat een leuk topic!Heb deze nog nooit eerder gezien. Wat een gaaf filmpje dat Scampi (dat was toch Scampi?) in bad zit, haha zij lijkt het erg naar haar zin te hebben in het water, bijzonder!
Zou leuk zijn als je foto's gaat posten hierquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:24 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Sphynxen moeten elke week/twee weken in bad. Ze produceren erg veel talg die niet door de haren afgevoerd kan worden. Hierdoor laten ze, als je ze niet wast, een vieze bruine plakkerige laag achter op alles waar ze liggen. Bovendien hoopt het talg ook op in de oortjes, ooghoeken en soms ook bij de anus heb ik begrepen, dit moet je dus goed bijhouden om ervoor te zorgen dat ze hier geen last van hebben en er fris uit blijven zien
Sphynxen gaan dus al van jongs af aan in bad en hoewel niet iedere kat het even leuk vindt, wennen ze er als het goed is al op tijd aan om niet te hard tegen te stribbelen en soms in bad gaan dus zelfs echt leuk te vinden
Aw, wat lief!!!quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:25 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Maar ze vindt het echt ZO fijn als we dat weghalen, dan begint ze keihard te spinnen en met haar kopje mee te bewegen.
Nee, deze had ik nog niet gezien! Wow zeg, wat een mooie tekening heeft die moederpoes op haar koppie! En dan die blauwe ogen erbij, echt mooi! Hoe schattig ook, die kittensquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:08 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Aw, wat lief!!!
Foto's en filmpjes komen er zeker aan zodra het mannetje hier is! Had ik deze al gepost? Moeder met haar baby's op mijn schootZo'n lieve kat, al gelijk zo vertrouwd om zoiets intiems bij een wildvreemde op schoot te doen!
[ afbeelding ]
Hij kan wel lekker vals kijken zegquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:34 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Oh, dit is trouwens wel Scampi
Ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:01 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hier in een betere mood, een vlieg achterna.
quote:Oh in een dekentjeOp zondag 24 oktober 2010 21:27 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Een gemiddelde dag uit het leven van Scampi.
*snurk*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*roarrr*
[ afbeelding ]
Het is een hij en hij woont hier al twee wekenquote:
Het lijkt me een hintquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:43 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik dacht net ineens: wat is het stil, Scampi loopt al de hele dag achter me aan namelijk. En toen...
Ze mag eigenlijk niet op het aanrecht maar ik moest wel lachen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal wel lekker warm zijn geweest, heb ong. een half uur geleden op die pit gekookt ...
Ohhhhhh, wat leuk! Sorry voor de zijquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:40 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Het is een hij en hij woont hier al twee wekenDit filmpje is bij ons gemaakt!
quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:35 schreef rena het volgende:
[..]
Het lijkt me een hintZe komt je nog net niet zo tegemoet:
[ afbeelding ]
Dat zou ik ook doen, als een vreemde kerel dat zou doenquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:42 schreef zoeperzazke het volgende:
Het had wat voeten in de aarde want mijn meiden vonden hem doodeng. Wat een geblaas en gegrom! Dat gaf de nodige stress. Inmiddels zijn ze elkaar gewend, maar dikke maatjes zijn het nog niet. Vooral omdat Spot heeeel graag wil spelen en hij is nogal ruw, hij springt bovenop de dames en bijt ze in hun nek. Daarop gaan de dames natuurlijk grommen en blazen en rennen dan snel onder hem uit en hard weg.... Achja, dat heeft nog zo zijn tijd nodig
Maar verder is het fantastisch, het is een heerlijk ventje waar je niet anders dan stapelverliefd op kunt worden! Net nog wta foto's gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alle plaatjes staan hier: http://www.dot-square.nl/album/album21quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:46 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Mooie foto's zeg. Die 2e zwart-witte is cool. Alsof het zo'n hele oude wijze heer is![]()
.
Yes please, als je tijd hebtquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:15 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Oh, sorry, weer niet aan gedacht... ik zal ze snel verkleinen! Eerst even eten...
Oh dus toch, ik zag me al voor me dat ze gewoon een kwartier of half uur buiten liep te keutelen, en dat leek me zo koudquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:31 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Nou dan is ze letterlijk maar maximaal een minuutje buiten hoor. No way dat ze zelf langer naar buiten wil
. Alleen ze vindt het dan even interessant. Ik doe dan even de deur open, zij rent even een paar rondjes en dan rent ze direct weer naar binnen, onder een deken...
Thank you!!quote:
Hoe ze ruiken is heel afhankelijk van wat je ze te eten geeft hoor, niet iedere sphynx ruikt hetzelfde. Als jij je sphynx tonijn laat eten, ruiken ze even later echt niet lekker, komt die vislucht uit hun poriën zettenquote:Op zaterdag 11 december 2010 10:44 schreef Grunge. het volgende:
Mooi. Ik kan niet wachten tot ik zelf een Sphynxje heb. Ze ruiken ook zo lekker, een beetje wild(erig)
.
Huh? Nog nooit meegemaakt en Scampi eet best regelmatig tonijnquote:Op zaterdag 11 december 2010 10:52 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Hoe ze ruiken is heel afhankelijk van wat je ze te eten geeft hoor, niet iedere sphynx ruikt hetzelfde. Als jij je sphynx tonijn laat eten, ruiken ze even later echt niet lekker, komt die vislucht uit hun poriën zetten(ik vermijd dus ook blikvoer met vis bij m'n ventje
)
Wow!quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:40 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb een heel gekke cavia....
[ afbeelding ]
Wat een toffe caviaquote:Op zaterdag 11 december 2010 10:40 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb een heel gekke cavia....
[ afbeelding ]
Kleinigheidjequote:Op zaterdag 11 december 2010 10:42 schreef zoeperzazke het volgende:
Hm, ik twijfelde een beetje door die staart en rare oortjes toch, weet je het wel zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:05 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Anders kunnen ze niet met hun oren wapperen!quote:Op maandag 3 januari 2011 20:40 schreef Murmeli het volgende:
Ik zie nu wel eindelijk waarom katten (ook die met vacht) van die rimpeltjes tussen hun oortjes hebben.
Owjah! Klinkt best wel logisch!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:50 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Anders kunnen ze niet met hun oren wapperen!
Oh, leuke tip, die ga ik straks eens bekijkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:40 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Ik volg dit topic al een tijdje, zo leuk om al die nudistische fauna te zien.
Vandaag was er bij Man bij hond een item over twee mannen die maar liefst 10 Sphynxen hebben, waaronder twee kittens van 14 [of 11] weken.
Die liggen met z'n allen de hele dag voor het raam op de vensterbank met z'n allen.
Oh die blijft echt zó hilarischquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |