abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87263371
Wat in Het Grote Scampi Fantopic - Sfinx begon als een diarreetopic, is verworden tot een fantopic voor Scampi de naaktkat. Met héél veel fotospam en fans O+ ...

Ook in deel 2 zal ik veel Scampi-foto's plaatsen, maar het wordt wat mij betreft gewoon een algemeen Sphynx topic!

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Wat foto's uit het vorige topic om op te warmen:

Scampi

En de variant op een naaktkat, de Cornish Rex van Belana
Cliff en Dylan

quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:19 schreef zoeperzazke het volgende:
Wij gaan zaterdag naar een sphynxje kijken :@
pi_87263487
I had a signature once. It was awful.
pi_87263652
Ahhhh... schattig!

:D

Hoe gaat ie heten?
pi_87263767
Zaterdag eerst kijken of alles goed is, of dat de klik er is en of wij natuurlijk goedbevonden worden als baasjes ;) En dan gaat dit kereltje Spot heten, wat goed past bij de stippen die hij op zijn rug heeft (zie ook andere filmpjes van haar), en mooi matcht bij de poesjes Dot en Square :)

Hij is nu dus 7 weken, en zou begin november weg mogen bij zijn mama.
pi_87263815
Ja ik ben er weer bij O+

Ik zat al driftig te F5-en, maar het bleek een algemeen topic te worden :)

En de eerste kiek van Scampi O+ Te lang niet gezien.
En die op je schouder blijft zó tof :D

@ Belana, wat een mooi duo O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_87263855
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:42 schreef zoeperzazke het volgende:
Zaterdag eerst kijken of alles goed is, of dat de klik er is en of wij natuurlijk goedbevonden worden als baasjes ;) En dan gaat dit kereltje Spot heten, wat goed past bij de stippen die hij op zijn rug heeft (zie ook andere filmpjes van haar), en mooi matcht bij de poesjes Dot en Square :)

Wat spannend! *O*
pi_87263873
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:42 schreef zoeperzazke het volgende:

Leuk!! Hopen dat Dot en Square (coole namen >:) ) het daar ook mee eens zijn :D

Ik heb nog wel een paar 'nieuwe' foto's hoor Pisces, even uploaden!
pi_87263998
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:44 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Leuk!! Hopen dat Dot en Square (coole namen >:) ) het daar ook mee eens zijn :D
Ik heb al begrepen dat Sphynxen vrij makkelijk te koppelen zijn. Hoe onze dames daarover denken is maar de vraag natuurlijk :P Maargoed, we hebben daar alle tijd voor, dus dat zal wel goedkomen. De dames zullen toch nog wel even de baas blijven :)
pi_87264001
Ik weet niet zeker of ik ze nog niet gepost had :@ niet echt zin om het héle vorige topic door te spitten. Maar Scampi was afgelopen winter lekker door de sneeuw gaan wandelen --> :')

"I iz no naked kitteh. I iz a furry kitteh }:| " (klikbare foto's)

En de immer lelijke close-upjes

pi_87264163
Ik weet het ook niet meer van die sneeuw :D

Oh, nu het eerder donker wordt 's avonds zou ik nog meer een Scampi op schoot willen om te kroelen O+

Oh en je avatar _O-
pi_87264329
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet het ook niet meer van die sneeuw :D

Oh, nu het eerder donker wordt 's avonds zou ik nog meer een Scampi op schoot willen om te kroelen O+

Oh en je avatar _O-
Ik vond de avatar ook hilarisch... _O- je hebt hem ook in Yoshi- en Mario-versie :D

Scampi is idd echt een kruik in de winter, zo fijn... 's ochtends in bed wil ze d'r altijd bij komen liggen... lekker warm :D

Heb jij nou eigenlijk ook een kat? Je hebt het vast al verteld maar ik weet t effe niet meer...
  Boks-Chick woensdag 6 oktober 2010 @ 21:54:07 #12
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_87264398
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:37 schreef zoeperzazke het volgende:
:@ :@ :@
O+
lolwut
pi_87264465
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:47 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Ik heb al begrepen dat Sphynxen vrij makkelijk te koppelen zijn. Hoe onze dames daarover denken is maar de vraag natuurlijk :P Maargoed, we hebben daar alle tijd voor, dus dat zal wel goedkomen. De dames zullen toch nog wel even de baas blijven :)
Klopt, de meeste sphynxen schijnen goed overweg te kunnen met andere katten en honden etc. :Y

Mocht je inspiratie op willen doen voor het wassen van Spot:

Echt ZO grappig!!!
pi_87264850
Dat badderen is echt geweldig :D Zo jammer dat we geen bad hebben... koop wel een babybadje hoor, zodat hij daarin kan met de douchekop erbij om hem af te spoelen, maar dat is niet zo leuk en lief als dat O+
  woensdag 6 oktober 2010 @ 22:08:31 #15
24188 Belana
kloon van belana
pi_87265118
ow wat een lief mopje zoeperzazke!
stormy waters...
sailin'
  woensdag 6 oktober 2010 @ 22:12:18 #16
24188 Belana
kloon van belana
pi_87265316
wij hebben er hier een hond(je) bij gekregen en Cliff is enorm nieuwsgierig. Maar na 3 weken zijn ze nog steeds geen vriendjes hoor, Noes de hond is echt to much voor de kattenbeesten.

stormy waters...
sailin'
pi_87275651
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:52 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

Heb jij nou eigenlijk ook een kat? Je hebt het vast al verteld maar ik weet t effe niet meer...
Nee ik heb geen kat, maar de naaktkat is wel echt een favoriet zo'n beetje O+
pi_87276127
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:12 schreef Belana het volgende:
wij hebben er hier een hond(je) bij gekregen en Cliff is enorm nieuwsgierig. Maar na 3 weken zijn ze nog steeds geen vriendjes hoor, Noes de hond is echt to much voor de kattenbeesten.

[ afbeelding ]
Ik had hem al in het hondentopic gezien, maar het blijft zo'n leuke foto, dat neusje van Cliff :D
pi_87340673
Heb me inmiddels al zoveel mogelijk ingelezen en raad gevraagd, maar dat hele hcm-verhaal blijkt echt verschrikkelijk ingewikkeld en is niet volledig uitgesloten. Hoe zit dat met de naaktkatten-eigenaren hier? Wat zijn jullie ervaringen met HCM bij het aanschaffen van een kat?
pi_87355493
Wat ik me ervan kan herinneren is dat Scampi op HCM getest was (of de stamboom in elk geval). Dat staat ook in het paspoort geloof ik. Of in het contractje. Maar zeker weten doe je het toch nooit...
pi_87356102
Nog even wat foto's...

Lijkt onschuldig maar ze had van de basilicumplant gesnoept. Er stak nog net geen vergeten takje uit d'r bekkie.

I haz ze right to remains my silenz...

Vervormd maar wel leuk

In de zon

Blue Steel Look

I iz chillink mif my bestez bozz

Chill.

Yo.

Een miauwkoor toen ik weer de tuin in kwam lopen...

Takjes apporteren...

*duik naar takje*

Hebbez

There you goez!
Tevens meest hilarische foto ooit :')

Close

Stretch

Gewoon, omdat jullie die nog een keer willen zien :D :')
pi_87364665

lolz
pi_87547467
Nog 3-4 weekjes O+ :D
pi_87583011
NU stukje over Sphynxen op Animal Planet :)
pi_87652028
Hihi wat een leuk topic! O+ Heb deze nog nooit eerder gezien. Wat een gaaf filmpje dat Scampi (dat was toch Scampi?) in bad zit, haha zij lijkt het erg naar haar zin te hebben in het water, bijzonder!
En op een andere foto zit ze aan de riem op een terrasje ofzo? Laat je haar ook uit oid? Hoe oud is ze?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_87655001
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 22:28 schreef Oognip het volgende:
Hihi wat een leuk topic! O+ Heb deze nog nooit eerder gezien. Wat een gaaf filmpje dat Scampi (dat was toch Scampi?) in bad zit, haha zij lijkt het erg naar haar zin te hebben in het water, bijzonder!
Sphynxen moeten elke week/twee weken in bad. Ze produceren erg veel talg die niet door de haren afgevoerd kan worden. Hierdoor laten ze, als je ze niet wast, een vieze bruine plakkerige laag achter op alles waar ze liggen. Bovendien hoopt het talg ook op in de oortjes, ooghoeken en soms ook bij de anus heb ik begrepen, dit moet je dus goed bijhouden om ervoor te zorgen dat ze hier geen last van hebben en er fris uit blijven zien :)
Sphynxen gaan dus al van jongs af aan in bad en hoewel niet iedere kat het even leuk vindt, wennen ze er als het goed is al op tijd aan om niet te hard tegen te stribbelen en soms in bad gaan dus zelfs echt leuk te vinden :)
pi_87681522
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 23:24 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Sphynxen moeten elke week/twee weken in bad. Ze produceren erg veel talg die niet door de haren afgevoerd kan worden. Hierdoor laten ze, als je ze niet wast, een vieze bruine plakkerige laag achter op alles waar ze liggen. Bovendien hoopt het talg ook op in de oortjes, ooghoeken en soms ook bij de anus heb ik begrepen, dit moet je dus goed bijhouden om ervoor te zorgen dat ze hier geen last van hebben en er fris uit blijven zien :)
Sphynxen gaan dus al van jongs af aan in bad en hoewel niet iedere kat het even leuk vindt, wennen ze er als het goed is al op tijd aan om niet te hard tegen te stribbelen en soms in bad gaan dus zelfs echt leuk te vinden :)
Zou leuk zijn als je foto's gaat posten hier :Y

@ Oognip, het is Scampi niet hoor, in dat filmpje! Deze kat lijkt er wel op trouwens! Maar dit is gewoon een veelbekeken filmpje op YouTube :) . Was het maar zo dat Scampi zo graag in bad wil...ze vindt het echt verschrikkelijk. Ik ben altijd bang dat de buren gaan bellen voor dierenmishandeling, zo hard begint ze dan te schreeuwen :X ... al is ze de laatste maanden al iets meer gewend.

Qua talg verschilt het wel heel erg per kat, Scampi geeft gelukkig niet echt af, en ik was haar niet extreem vaak ofzo. Maar dat oorsmeer....dat is wel echt typisch voor een Sphynx, dat heeft Scampi ook. Maar ze vindt het echt ZO fijn als we dat weghalen, dan begint ze keihard te spinnen en met haar kopje mee te bewegen.
pi_87686183
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 18:25 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Maar ze vindt het echt ZO fijn als we dat weghalen, dan begint ze keihard te spinnen en met haar kopje mee te bewegen.
Aw, wat lief!!!

Foto's en filmpjes komen er zeker aan zodra het mannetje hier is! Had ik deze al gepost? Moeder met haar baby's op mijn schoot O+ Zo'n lieve kat, al gelijk zo vertrouwd om zoiets intiems bij een wildvreemde op schoot te doen!

pi_87688875
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 20:08 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Aw, wat lief!!!

Foto's en filmpjes komen er zeker aan zodra het mannetje hier is! Had ik deze al gepost? Moeder met haar baby's op mijn schoot O+ Zo'n lieve kat, al gelijk zo vertrouwd om zoiets intiems bij een wildvreemde op schoot te doen!

[ afbeelding ]
Nee, deze had ik nog niet gezien! Wow zeg, wat een mooie tekening heeft die moederpoes op haar koppie! En dan die blauwe ogen erbij, echt mooi! Hoe schattig ook, die kittens O+

Deze moederpoes is ook écht kaal! Scampi krijgt echt een enorme wintervacht op d'r staart, deze moederpoes heeft volgens mij nauwelijks haar op d'r staart (en de rest van het lijf). Zitten echt veel verschillen in tussen sphynxen.
pi_87728742
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:34 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Oh, dit is trouwens wel Scampi :)

Hij kan wel lekker vals kijken zeg :D O+
pi_87729130
Ja, kom niet aan De Muis.

De Muis = een Ikea-muis voor 1 euro. Beste euro ooit besteed :Y
pi_87729170
Hier in een betere mood, een vlieg achterna.
pi_87730414
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 21:01 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hier in een betere mood, een vlieg achterna.
Ik moest hardop lachen :D Hij mekkert! Als mijn harige meiden achter een beestje aanzitten, klapperen ze wel met hun kaakjes, maar zonder daarbij hun stembanden te gebruiken...
pi_87856660
Het zijn gewoon katten natuurlijk, en ik vind katten leuk, maar ze zien er gewoon zo raar uit :D
pi_87913400
Een gemiddelde dag uit het leven van Scampi.

*snurk*

*roarrr*
pi_87915680
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:27 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Een gemiddelde dag uit het leven van Scampi.

*snurk*
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

*roarrr*
[ afbeelding ]
Oh in een dekentje *;
pi_88144252
Ik dacht net ineens: wat is het stil :? , Scampi loopt al de hele dag achter me aan namelijk. En toen... :')

Ze mag eigenlijk niet op het aanrecht maar ik moest wel lachen :D :')

Zal wel lekker warm zijn geweest, heb ong. een half uur geleden op die pit gekookt ...
pi_88403169
pi_88680714
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 19:56 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Heb je d'r al? :)
Het is een hij en hij woont hier al twee weken :Y Dit filmpje is bij ons gemaakt!
pi_88682156
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 16:43 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik dacht net ineens: wat is het stil :? , Scampi loopt al de hele dag achter me aan namelijk. En toen... :')

Ze mag eigenlijk niet op het aanrecht maar ik moest wel lachen :D :')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zal wel lekker warm zijn geweest, heb ong. een half uur geleden op die pit gekookt ...
Het lijkt me een hint :7 Ze komt je nog net niet zo tegemoet:
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_88682263
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 20:40 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Het is een hij en hij woont hier al twee weken :Y Dit filmpje is bij ons gemaakt!
Ohhhhhh, wat leuk! Sorry voor de zij ;)

Is hij al helemaal gewend enzo?
pi_88682283
quote:
12s.gif Op zaterdag 13 november 2010 21:35 schreef rena het volgende:

[..]

Het lijkt me een hint :7 Ze komt je nog net niet zo tegemoet:
[ afbeelding ]
O+

En idd, als ik een naaktkat was zou ik uit pure ellende ook maar op een warm fornuis gaan liggen ;(
pi_88682424
Het had wat voeten in de aarde want mijn meiden vonden hem doodeng. Wat een geblaas en gegrom! Dat gaf de nodige stress. Inmiddels zijn ze elkaar gewend, maar dikke maatjes zijn het nog niet. Vooral omdat Spot heeeel graag wil spelen en hij is nogal ruw, hij springt bovenop de dames en bijt ze in hun nek. Daarop gaan de dames natuurlijk grommen en blazen en rennen dan snel onder hem uit en hard weg.... Achja, dat heeft nog zo zijn tijd nodig ;)
Maar verder is het fantastisch, het is een heerlijk ventje waar je niet anders dan stapelverliefd op kunt worden! Net nog wta foto's gemaakt:

pi_88682547
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 21:42 schreef zoeperzazke het volgende:
Het had wat voeten in de aarde want mijn meiden vonden hem doodeng. Wat een geblaas en gegrom! Dat gaf de nodige stress. Inmiddels zijn ze elkaar gewend, maar dikke maatjes zijn het nog niet. Vooral omdat Spot heeeel graag wil spelen en hij is nogal ruw, hij springt bovenop de dames en bijt ze in hun nek. Daarop gaan de dames natuurlijk grommen en blazen en rennen dan snel onder hem uit en hard weg.... Achja, dat heeft nog zo zijn tijd nodig ;)
Maar verder is het fantastisch, het is een heerlijk ventje waar je niet anders dan stapelverliefd op kunt worden! Net nog wta foto's gemaakt:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dat zou ik ook doen, als een vreemde kerel dat zou doen _O-

Maar goed, dat komt vast wel goed. Spot leert z'n plek wel kennen :X ;) .

Mooie foto's zeg. Die 2e zwart-witte is cool. Alsof het zo'n hele oude wijze heer is >:) *) .
pi_88682686
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 21:46 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

Mooie foto's zeg. Die 2e zwart-witte is cool. Alsof het zo'n hele oude wijze heer is >:) *) .
Alle plaatjes staan hier: http://www.dot-square.nl/album/album21
Ik had zomaar snel zin om foto's te maken, dus de belichting is niet overal top, heb veel weggemoffeld met wat nabewerking. Kon alleen niet bij alle foto's kiezen of ze beter in zwartwit of kleur uitkwamen :D
pi_89737134
Deel 1 was succesvoller :'(

Ik heb wel weer leuke nieuwe foto's :)

Even kijken of ik ze zo kan uploaden.
pi_89739187

Zo beter? :)

[ Bericht 21% gewijzigd door Flappe-du-Pomme op 10-12-2010 20:04:22 ]
  Moderator vrijdag 10 december 2010 @ 10:01:17 #52
155227 crew  Guppy
dus
pi_89753044
Die eerste!! :D

Zeg Flappe, ik heb geen slechte verbinding of zo, maar deze foto's zijn echt HUGE!! Ik kom er bijna niet doorheen...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_89772061
Oh, sorry, weer niet aan gedacht... ik zal ze snel verkleinen! Eerst even eten... ;)
pi_89776250
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 18:15 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Oh, sorry, weer niet aan gedacht... ik zal ze snel verkleinen! Eerst even eten... ;)
Yes please, als je tijd hebt :Y
Ze kunnen wel 4x kleiner, want het laden duurt een eeuw, soms wil ik terugkijken maar dan gaat dat niet want dan is het laden zo rot. ;(
pi_89776783
Ik zou wel een winterse kroelsessie met haar willen doen *;

Vergeef me, maar wat is die bij(?) op de tafel rechts? :D
pi_89776945
:D Ze zijn kleiner!

Die bij is een spaarpot die ik vorig jaar met Kerst heb gewonnen :D ... Nog nooit geld in gedaan eigenlijk. Ik heb hem gewonnen van de lieftallige Spees_Eend.
pi_89777273
Dit is Scampi *live*

Ze ligt onder een dekentje op m'n schoot te slapen, dus het was een beetje lastig fotograferen.

vrijdag 10 december 2010 @ 20:16:10 #58
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_89777405
Scampi O+
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
pi_89777901
Thanks voor het verkleinen O+ :*

En die laatste foto *smelt* O+
pi_89777941
Oh dat wilde ik nog vragen, als zij naar buiten gaat (zoals die foto's in de sneeuw van een tijd terug), mag zij dan gewoon zonder een jasje of iets naar buiten? :) Is dat niet te koud? :@
pi_89778084
Nou dan is ze letterlijk maar maximaal een minuutje buiten hoor :) . No way dat ze zelf langer naar buiten wil :D . Alleen ze vindt het dan even interessant. Ik doe dan even de deur open, zij rent even een paar rondjes en dan rent ze direct weer naar binnen, onder een deken...

Een Sphynx kan redelijk snel onderkoeld raken, zeker als hij/zij in de tocht staat. Dat is één reden waarom ik Scampi sowieso niet verder dan de tuin laat. De tweede reden is omdat sphynxen zo nieuwsgierig en speels zijn dat ze zo met elke wildvreemde mee zouden lopen. En raskatten zijn gewild en kunnen geld opleveren, dus dat durf ik niet aan.
pi_89781891
Haha, zo lief! Ik heb bijna geen tijd om foto's van Spot te maken, maar hij doet het gelukkig weer helemaal goed en groeit als kool. Maar hij bijt zo verschrikkelijk veel, in een speelde bui is niets veilig en dan bijt hij echt heel hard, auw! :{ Maar het zijn echt aparte aanhankelijke beestjes!
pi_89795270
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 20:31 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Nou dan is ze letterlijk maar maximaal een minuutje buiten hoor :) . No way dat ze zelf langer naar buiten wil :D . Alleen ze vindt het dan even interessant. Ik doe dan even de deur open, zij rent even een paar rondjes en dan rent ze direct weer naar binnen, onder een deken...

Oh dus toch, ik zag me al voor me dat ze gewoon een kwartier of half uur buiten liep te keutelen, en dat leek me zo koud ;)

En idd een raskat is zeker gewild. Die nieuwsgierigheid is wel erg tof O+
  Moderator zaterdag 11 december 2010 @ 10:02:15 #64
155227 crew  Guppy
dus
pi_89795325
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 20:05 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
:D Ze zijn kleiner!

Thank you!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_89795792
Ik heb een heel gekke cavia....

Moderator zaterdag 11 december 2010 @ 10:41:27 #66
155227 crew  Guppy
dus
pi_89795802
Da's een naaktcavia, zie je toch zo! Lijkt sprekend op die andere naaktcavia's van je :P
pi_89795815
Hm, ik twijfelde een beetje door die staart en rare oortjes toch, weet je het wel zeker? :D
  zaterdag 11 december 2010 @ 10:44:36 #68
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_89795861
Mooi O+. Ik kan niet wachten tot ik zelf een Sphynxje heb. Ze ruiken ook zo lekker, een beetje wild(erig) :).
pi_89795972
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 december 2010 10:44 schreef Grunge. het volgende:
Mooi O+. Ik kan niet wachten tot ik zelf een Sphynxje heb. Ze ruiken ook zo lekker, een beetje wild(erig) :).
Hoe ze ruiken is heel afhankelijk van wat je ze te eten geeft hoor, niet iedere sphynx ruikt hetzelfde. Als jij je sphynx tonijn laat eten, ruiken ze even later echt niet lekker, komt die vislucht uit hun poriën zetten ;) (ik vermijd dus ook blikvoer met vis bij m'n ventje :P)
pi_89796922
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 10:52 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Hoe ze ruiken is heel afhankelijk van wat je ze te eten geeft hoor, niet iedere sphynx ruikt hetzelfde. Als jij je sphynx tonijn laat eten, ruiken ze even later echt niet lekker, komt die vislucht uit hun poriën zetten ;) (ik vermijd dus ook blikvoer met vis bij m'n ventje :P)
Huh? Nog nooit meegemaakt en Scampi eet best regelmatig tonijn :D ...

Wat ik wel lekker vind ruiken (en dat klinkt heel vies :X ) is als Scampi onder een dekentje geslapen heeft en ze heeft een beetje gezweet. Dat ruikt namelijk niet naar zweet maar naar... sja, Scampi zeg maar. Da's wel een typische geur.
pi_89796934
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 10:40 schreef zoeperzazke het volgende:

[ afbeelding ]
Wow!

Je cavia is ook al wel flink gegroeid :D
pi_89797075
Het kooitje is maar 60x40 hoor, voor het idee. Is mijn oude versleten verschoonkooitje ;)
pi_89797177
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 10:40 schreef zoeperzazke het volgende:

[ afbeelding ]
Wat een toffe cavia O+
  Moderator zaterdag 11 december 2010 @ 11:54:29 #74
155227 crew  Guppy
dus
pi_89797346
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 10:42 schreef zoeperzazke het volgende:
Hm, ik twijfelde een beetje door die staart en rare oortjes toch, weet je het wel zeker? :D
Kleinigheidje :P
pi_90064362
Ik fungeer graag als kussen...

Poekie

Scampi's Iglo

Dat ass...

Twee beste vrinden

Vandaag in de sneeuw. Ze moest en zou naar buiten, ik werd gek van het gemauw voor het raam.

Sneeuwballengevecht, eerlijk is eerlijk, Scampi was beter

*hap* *hap* *hap*

En toen weer chillink wif my homiez

Scampi aan de haal met mijn übertoffe ketting... stay tuned...

Deze dus... niet gek dat Scampi die tof vindt natuurlijk.

Ouwe rimpelkop

Blue steel look
pi_90066066
Oh dat "huisje", wat lekker knus voor haar O+

En is dat de bekende IKEA-rat? _O-
En wat lijkt ze lang op die eerste sneeuwfoto O+
pi_90066290
Yep, dé IKEA-rat :Y, die ligt nooit ver.

Dat 'huisje' staat op de vensterbank, boven de verwarming :D . Als ik erin zou passen zou ik het ook wel weten :D
pi_90093057
Dat tongetje :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90093346
Ja, emo-style vandaag!

Even tussendoor he, wie had er ooit van de Bambino Sphynx gehoord? Die zijn echt té cool :D Een soort teckelpoes:

pi_90095105
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 19:05 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O+ Volgens mij is Scampi ook echt een kat met een gevoel voor humor :D
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_90101523
't is een echte moppentapper :D
  maandag 20 december 2010 @ 12:55:35 #83
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_90171781
Hmmm, zo'n iglo is ook wel wat voor onze burmees. Dat is een echte koukleum (dun vachtje en hij is oud). Ga ik eens voor shoppen :) heb vanmorgen om 5 uur lekker de verwarming voor hem aangezet :)

Ik vind de naaktkatten best wel mooi en eng tegelijk ofzo. Heb er nog nooit een in het echt gezien :@ maar wat gaaf, dat speelse O+
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_90187521
Ik heb een theemuts van www.slaaplekkerzacht.nl, Spotje is er niet uit weg te slaan!
pi_90765395
Spot en onze dames:

Behalve eten, is slapen ook een favoriete bezigheid. Lekker in mijn armen...

Of in de meest debiele houdingen in een mandje :)

He wat?

Maar omdat deze foto's niet zo denderend zijn, heb ik hem even uit zijn mandje gesleurd voor wat mooiers. Nou, het enthousiasme spatte van hem af hoor ;) (not!)

Nou, vooruit dan, toch nog een enkele foto die door de beugel kan:
(let op dat tongetje hier whaha)

Mag ik al weg?

Deze foto is gigantisch mislukt, maar het blurry effect geeft het toch iets monsterigs waardoor ik hem als een kleine toegift toch plaats ;)
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
  maandag 3 januari 2011 @ 10:03:49 #86
86793 wwwer
The one and only
pi_90782718
Nou, Spot kijkt liever naar andere naakte dames....

(Hoewel mijn muis boeiender was)
Graaauuww?
  maandag 3 januari 2011 @ 20:40:10 #87
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_90809979
Ik zie nu wel eindelijk waarom katten (ook die met vacht) van die rimpeltjes tussen hun oortjes hebben.
pi_90810172
Ahhh, da's ook een poekie :D ! Mooie foto's! Ik vind die grappige juist het coolst altijd :D
pi_90843750
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 20:40 schreef Murmeli het volgende:
Ik zie nu wel eindelijk waarom katten (ook die met vacht) van die rimpeltjes tussen hun oortjes hebben.
Anders kunnen ze niet met hun oren wapperen! :D
  dinsdag 4 januari 2011 @ 19:32:23 #90
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_90848536
quote:
Op dinsdag 4 januari 2011 17:50 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Anders kunnen ze niet met hun oren wapperen! :D
Owjah! Klinkt best wel logisch!
  dinsdag 4 januari 2011 @ 22:45:40 #91
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_90860385
Oeh , ik was het hele topic kwijt :D
Scampi & Spot O+
Die bambino;s vind ik er maar raar misvormd uitzien eerlijk gezegd :@
Naked doggies zeggen ff hellooooo tegen naked pussies B-)
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_90860591
Well hello sexy dogz!

Die rechtse heeft echt een kapsel zoals Kevin van de Backstreet Boys vroeger had!

Edit, nu ik die foto's van die Bambino's weer terug zie schiet ik weer in de lach :D , ik vind ze echt hilarisch. Inderdaad een mislukt uiterlijk, maar ik vind ze cool :D
  vrijdag 7 januari 2011 @ 19:40:45 #93
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_90990573
Ik volg dit topic al een tijdje, zo leuk om al die nudistische fauna te zien.

Vandaag was er bij Man bij hond een item over twee mannen die maar liefst 10 Sphynxen hebben, waaronder twee kittens van 14 [of 11] weken.

Die liggen met z'n allen de hele dag voor het raam op de vensterbank met z'n allen.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_91063644
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 19:40 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Ik volg dit topic al een tijdje, zo leuk om al die nudistische fauna te zien.

Vandaag was er bij Man bij hond een item over twee mannen die maar liefst 10 Sphynxen hebben, waaronder twee kittens van 14 [of 11] weken.

Die liggen met z'n allen de hele dag voor het raam op de vensterbank met z'n allen.
Oh, leuke tip, die ga ik straks eens bekijken :)
  zondag 9 januari 2011 @ 14:54:26 #96
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_91066350
:P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_91067233

Can I pleaze, pleaze haz my dinnerz?
pi_91067887

Nus ff chillen met de missiz.
pi_91067951
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 14:54 schreef oh-oh het volgende:
:P
[ afbeelding ]
Oh die blijft echt zó hilarisch _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')