Yes please, als je tijd hebtquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:15 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Oh, sorry, weer niet aan gedacht... ik zal ze snel verkleinen! Eerst even eten...
Oh dus toch, ik zag me al voor me dat ze gewoon een kwartier of half uur buiten liep te keutelen, en dat leek me zo koudquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:31 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Nou dan is ze letterlijk maar maximaal een minuutje buiten hoor. No way dat ze zelf langer naar buiten wil
. Alleen ze vindt het dan even interessant. Ik doe dan even de deur open, zij rent even een paar rondjes en dan rent ze direct weer naar binnen, onder een deken...
Thank you!!quote:
Hoe ze ruiken is heel afhankelijk van wat je ze te eten geeft hoor, niet iedere sphynx ruikt hetzelfde. Als jij je sphynx tonijn laat eten, ruiken ze even later echt niet lekker, komt die vislucht uit hun poriën zettenquote:Op zaterdag 11 december 2010 10:44 schreef Grunge. het volgende:
Mooi. Ik kan niet wachten tot ik zelf een Sphynxje heb. Ze ruiken ook zo lekker, een beetje wild(erig)
.
Huh? Nog nooit meegemaakt en Scampi eet best regelmatig tonijnquote:Op zaterdag 11 december 2010 10:52 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Hoe ze ruiken is heel afhankelijk van wat je ze te eten geeft hoor, niet iedere sphynx ruikt hetzelfde. Als jij je sphynx tonijn laat eten, ruiken ze even later echt niet lekker, komt die vislucht uit hun poriën zetten(ik vermijd dus ook blikvoer met vis bij m'n ventje
)
Wow!quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:40 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb een heel gekke cavia....
[ afbeelding ]
Wat een toffe caviaquote:Op zaterdag 11 december 2010 10:40 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb een heel gekke cavia....
[ afbeelding ]
Kleinigheidjequote:Op zaterdag 11 december 2010 10:42 schreef zoeperzazke het volgende:
Hm, ik twijfelde een beetje door die staart en rare oortjes toch, weet je het wel zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:05 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Anders kunnen ze niet met hun oren wapperen!quote:Op maandag 3 januari 2011 20:40 schreef Murmeli het volgende:
Ik zie nu wel eindelijk waarom katten (ook die met vacht) van die rimpeltjes tussen hun oortjes hebben.
Owjah! Klinkt best wel logisch!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:50 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Anders kunnen ze niet met hun oren wapperen!
Oh, leuke tip, die ga ik straks eens bekijkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:40 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Ik volg dit topic al een tijdje, zo leuk om al die nudistische fauna te zien.
Vandaag was er bij Man bij hond een item over twee mannen die maar liefst 10 Sphynxen hebben, waaronder twee kittens van 14 [of 11] weken.
Die liggen met z'n allen de hele dag voor het raam op de vensterbank met z'n allen.
Oh die blijft echt zó hilarischquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |