Ahaquote:Op donderdag 29 april 2010 17:24 schreef Viking84 het volgende:
TT is om ongewenst bezoek af te wimpelen, jeweets.
Dank jequote:Op donderdag 29 april 2010 17:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat ben je toch een schatje! Dat werd al vaak gezegd toen je hier nog niet postte, nota bene
Edit: wat geen excuus is om maar weer aan de ijskoffie te gaan
Euh? Dit weekend is toch de ontknoping van de Eredivisie? En op 6 mei is de bekerfinale denk ik? Maar dat is toch al lang gespeeld. En wat is er 9 mei dan? Iets met Cambuur zeker.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:08 schreef neen het volgende:
[..]
Ik vond het maar niks.
Maar ik kijk helemaal uit naar 6 en 9 meidat zijn de écht spannende wedstrijden
Kusjes!quote:Op donderdag 29 april 2010 17:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kom direct maar even heel egoïstisch binnenvallen: vandaag 3 jaar geleden hadden we onze eerste date en ik loop al de hele dag op het werk m'n tranen weg te slikken. Nog 3,5 uur, dan mag ik instorten. Sorry voor de egopost.
Een TUIN! Leuk voor 'm, proficiat!!!! Valt het mee qua prijs??quote:Op donderdag 29 april 2010 17:35 schreef P.F het volgende:
Vriendje heeft huis van 80 m2 en een kelder van 60 m2
Ik zei: doen!!!
En een tuin van 40m2
Jeeeeej
Daaaag!
Preciesquote:Op donderdag 29 april 2010 17:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Kusjes!![]()
En niet sorry zeggen.
19 euro per maandquote:Op donderdag 29 april 2010 17:38 schreef Syrena het volgende:
[..]
Een TUIN! Leuk voor 'm, proficiat!!!! Valt het mee qua prijs??
hihihi, You-know-whoquote:Op donderdag 29 april 2010 17:03 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
DOEN! Alles is beter dan zij-die-niet-genoemd-mag-worden.
Tofheidquote:
Jupiler Leage, supporters weten waaromquote:Op donderdag 29 april 2010 17:37 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Euh? Dit weekend is toch de ontknoping van de Eredivisie? En op 6 mei is de bekerfinale denk ik? Maar dat is toch al lang gespeeld. En wat is er 9 mei dan? Iets met Cambuur zeker.
Wordt wel een mooie finale in ieder geval met de meester tegen de leerling. En twee ex-spelers van Real die zogenaamd niet goed genoeg waren maar nu wel mooi beide de finale spelen in het stadion van Real. Ik vind het geweldig
Ik ben benieuwd ja, wel zonder Ribery helaas maar natuurlijk met Robbenquote:Op donderdag 29 april 2010 17:37 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Euh? Dit weekend is toch de ontknoping van de Eredivisie? En op 6 mei is de bekerfinale denk ik? Maar dat is toch al lang gespeeld. En wat is er 9 mei dan? Iets met Cambuur zeker.
Wordt wel een mooie finale in ieder geval met de meester tegen de leerling. En twee ex-spelers van Real die zogenaamd niet goed genoeg waren maar nu wel mooi beide de finale spelen in het stadion van Real. Ik vind het geweldig
Mourinhoquote:Op donderdag 29 april 2010 17:46 schreef Perruche het volgende:
Internazionale vs. Barcelona was echt crappy, die 2e afgekeurde goal, wat een fiasco. En die italiaanse coach superonsportief op het eind.
Ik was eerst ook best jaloersig! Nu nog wel een béétje, maar bij mij kwam het iig voornamelijk vanwege het idee dat ik nogal weinig zelfvertrouwen hadquote:Op donderdag 29 april 2010 17:46 schreef Perruche het volgende:
Over da relaties mislopen / afvallen combinatie, er zou best een relatie in kunnen zitten. Maar ik wil echt heel graag met deze jongen verder. Ben alleen zo stikjaloers en dat breekt het echt op. En ik weet niet hoe ik er vanaf moet komen. Als iemand tips heeft
quote:Op donderdag 29 april 2010 18:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mn witlofsalade a la Syrena ziet er vrolijk uit
Nou dat tweede doelpunt was gewoon hands hoor. Je hoort de bal nou eenmaal niet met de hand aan te nemen. Bovendien had de scheids al gefloten voor het 'doelpunt' was gemaakt. Inter had dan weer enorm veel pech met die rode kaart. Het was overigens wel erg knap verdedigd met tien man tegen het, volgens velen, beste team ter wereld. Maar een spits die als verdediger speelt, ik blijf het bizar vinden.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:46 schreef Perruche het volgende:
Internazionale vs. Barcelona was echt crappy, die 2e afgekeurde goal, wat een fiasco. En die italiaanse coach superonsportief op het eind.
Ah, Cambuur dus inderdaad. Dus met een beetje geluk speelt jouw club volgend seizoen Eredivisie.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:48 schreef neen het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd ja, wel zonder Ribery helaas maar natuurlijk met Robbenzal wel spannend worden en ik ben lekker voor Bayern
![]()
6 mei is de bekerfinale + nog een belangrijkere wedstrijd waarvan de 9e de return is
[..]
Mourinhowat een held is dat toch, lekker de boel opnaaien daar houd ik wel van
tenzij het tegen je gebeurd, dan is het irritant
Tja, die scheids... een belg he dan weet je genoegdie hebben net zoveel verstand van voetbal als vrouwen. Die rode kaart voor Motta was ook dikke onzin, Busquets had er vanwege aanstelleritis gewoon uitgestuurd moeten worden. Het is toch geen damessport?
Ik heb me wel vreselijk geërgerd aan de slechtste man van die avond, Jeroen Grueter. Wat een gekleurd commentaar komt er van hem af zeg echt superslecht.
*BURP*quote:
Dat is toch niet zo goedkoop? Meen me te herinneren dat je dan alsnog rond de 100-200 per maand zit (vrienden van me zitten anti-kraak).quote:
Oei, dat is wel lang. De laatste keer dat ik dat had was ik zwangerquote:Op donderdag 29 april 2010 19:03 schreef 08gnoT. het volgende:
Sorry dat ik hier zo binnen kom vallen hoor, maar ik had een vraag waarvoor ik niet een nieuw topic wilde openen
Sinds een aantal dagen zijn m'n benen echt opgezet, het scheelt echt een paar cm en m'n broeken knellen toch aardig. Ook op de rest van m'n lichaam zit een 'laagje'. Van m'n enkels en kuiten denk ik wel dat het vocht is, maar kan dat echt over heel je lichaam zitten? Ik hoef niet ongesteld te worden, maar misschien een combinatie van wat zouter eten en het warme weer?
Want het is nu echt al een week of zo, normaal is vocht in een dag of 2 wel weg.
Ik ben niet zwanger iigquote:Op donderdag 29 april 2010 19:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oei, dat is wel lang. De laatste keer dat ik dat had was ik zwangerHeb je al bleekselderij en asperges geprobeerd?
Allereerst, ik ben geen expert! Vocht kan over heel je lichaam zitten. Vaak zit het in de onderbenen, enkels, voeten en handen, maar het kan ook in het gezicht of buik zitten bijvoorbeeld. Je kunt testen of het vocht is, door zo'n tien seconden op een plek te drukken. Wanneer er een deukje blijft staan, is het vocht. Om er vanaf te komen kun je proberen minder zout te eten en meer te bewegen. Door het bewegen wordt de bloedsomloop gestimuleerd en daardoor wordt het vocht makkelijker afgevoerd.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:03 schreef 08gnoT. het volgende:
Sorry dat ik hier zo binnen kom vallen hoor, maar ik had een vraag waarvoor ik niet een nieuw topic wilde openen
Sinds een aantal dagen zijn m'n benen echt opgezet, het scheelt echt een paar cm en m'n broeken knellen toch aardig. Ook op de rest van m'n lichaam zit een 'laagje'. Van m'n enkels en kuiten denk ik wel dat het vocht is, maar kan dat echt over heel je lichaam zitten? Ik hoef niet ongesteld te worden, maar misschien een combinatie van wat zouter eten en het warme weer?
Want het is nu echt al een week of zo, normaal is vocht in een dag of 2 wel weg.
deukje is niet bij alle soorten oedeem... als je de huid tussen je tweede en derde teen niet te pakken kunt krijgen dan zit er doorgaans vocht in je voeten.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:20 schreef Rituals het volgende:
[..]
Allereerst, ik ben geen expert! Vocht kan over heel je lichaam zitten. Vaak zit het in de onderbenen, enkels, voeten en handen, maar het kan ook in het gezicht of buik zitten bijvoorbeeld. Je kunt testen of het vocht is, door zo'n tien seconden op een plek te drukken. Wanneer er een deukje blijft staan, is het vocht. Om er vanaf te komen kun je proberen minder zout te eten en meer te bewegen. Door het bewegen wordt de bloedsomloop gestimuleerd en daardoor wordt het vocht makkelijker afgevoerd.
Maar nogmaals, ik weet er het fijne ook niet van!
Ja, als ze er echt vaker/langer last van heeft, is het inderdaad verstandig even lang de huisarts te gaan. Kan iets zijn met je hart, nieren, lever, bloedvaten, lymfevaten, dieet etc. Maar volgens mij hebben meer mensen er last van met dit weer! Dus vooralsnog geen reden tot paniekquote:Op donderdag 29 april 2010 19:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
deukje is niet bij alle soorten oedeem... als je de huid tussen je tweede en derde teen niet te pakken kunt krijgen dan zit er doorgaans vocht in je voeten.
als je echt veel vocht vasthoudt is het altijd zaak om even je huisarts te vragen, kunnen allerlei oorzaken voor zijn, zou er niet te lang mee blijven lopen.
Dat ja. Sterkte voor allebei, en ik ben ook niet jaloersig aangelegd...T vriendje wel, en stiekem vind ik dat ook wel leuk!quote:Op donderdag 29 april 2010 18:25 schreef Tinkepink het volgende:
voor DaD. Ik wou dat ik wat van dat rotgevoel van je kon wegnemen.
Voor perruche heb ik eigenlijk geen tips. Ben zelf helemaal niet jaloers aangelegd.
http://www.thedailyspud.c(...)o-spud-is-an-island/quote:Op donderdag 29 april 2010 19:57 schreef ColdFeet het volgende:
Hmm, nynke, wat is het recept? En vergeet je niet je benen te epileren?
Oeh, klinkt lekkerquote:Op donderdag 29 april 2010 19:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
http://www.thedailyspud.c(...)o-spud-is-an-island/
Niet.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:18 schreef Phaidra het volgende:
Ik had een brainstorm dagje op t werk, was wel leuk, maar vermoeiend! Zit nu in mijn eentje te eten bij een restaurant, hoe sneu is dat! (maar wel even lekker rustig)
Slaap lekker, vroegpissterquote:Op donderdag 29 april 2010 20:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Sigme...Ga je ook wandelen met leekstermeer? Lijkt me leuk om je eens te ontmoetne...Dad? Vik LB??
Nu eerst maar eens slapen, tis morgen weer vroeg pissen.
In het filmpje was het ook een hobo, hoor!quote:Op donderdag 29 april 2010 19:25 schreef kwakz0r het volgende:t is toch wel met me gesteld als ik een klarinet in een filmpje aanhoor voor een hobo. sorry! niet goed geluisterd denk ik...
Neejoh!quote:Op donderdag 29 april 2010 20:18 schreef Phaidra het volgende:
Zit nu in mijn eentje te eten bij een restaurant, hoe sneu is dat! (maar wel even lekker rustig)
Het viel ook wel mee. Ik heb erg lekker gegeten, wijntje erbij, op een terras.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Niet.
Niet sneu. Geniet ervan, leer genieten van dingen die je goed uitkomen en waarbij je domme misplaatste gene voelt.
Daarom heb je gewoon die date verplaatst, hè?quote:Op donderdag 29 april 2010 20:34 schreef Merel het volgende:
[..]
Neejoh!
Ik kijk er nu al naar uit om zondag weer lekker in m'n eentje uit lunchen te gaan. Krantje erbij, glaasje jus d'orange, heerlijk! Al moet ik wel zeggen dat dat in een tentje is waar heel veel mensen alleen zitten, geeft wel een leuk relaxed sfeertje.
Ja!quote:Op donderdag 29 april 2010 20:36 schreef Goodbye het volgende:
Daarom heb je gewoon die date verplaatst, hè?
zie je Viking!quote:Op donderdag 29 april 2010 20:38 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja!
Nee als morgen nog steeds leuk is gaan we vast zondag weer afspreken. Ik snap nog steeds niet helemaal hoe ik iemand waar ik eigenlijk niet op val zo heel leuk kan vinden, en helemaal na één date. Ben best bang dat het allemaal uiteindelijk toch tegenvalt. Maar we zien wel, voorlopig vliegen de smsjes heen en weer dus zit het nog wel even goed
Gedaan. Maar ze worden helemaal niet zo mooi glad als na scheren, of heb ik het verkeerd gedaan?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:57 schreef ColdFeet het volgende:
Hmm, nynke, wat is het recept? En vergeet je niet je benen te epileren?
De haartjes horen wel compleet helemaal volledig weg te zijn. Mijn huid moet wel altijd een uurtje of wat kalmeren na epileren; net erna heb ik een soort kippevel.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Gedaan. Maar ze worden helemaal niet zo mooi glad als na scheren, of heb ik het verkeerd gedaan?
Morgen nog maar eens proberen dan. De pijnlijkheid viel me wel mee, eigenlijk!quote:Op donderdag 29 april 2010 21:34 schreef ColdFeet het volgende:
Waar blijf je nou, syrena?
En Nynke, niet? 't is een kwestie van geduld, maar ik krijg ze altijd mooi glad, eigenlijk!
Nu ik zo voel is het been dat ik als eerste gedaan heb het gladst, dus het zal inderdaad wel een kwestie van geduld geweest zijn!quote:Op donderdag 29 april 2010 21:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Morgen nog maar eens proberen dan. De pijnlijkheid viel me wel mee, eigenlijk!
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:39 schreef Chicolate het volgende:
Geniet van de vrijheid sigme.
Mweh mn ouders/broertjes zijn allemaal naar de stad en nu zit ik alleen thuis en voel ik me opeens eenzaam. Gelukkig bleef de kat op schoot liggen toen ik haar van haar plekje plukte, hebben we samen House gekeken (kat sliep, maar ach)
. Toch niet helemaal alleen dus.
Jawel, denk ik. Maar niet in mn eentje. Dan vind ik het de drukte niet waardquote:Op donderdag 29 april 2010 21:44 schreef ColdFeet het volgende:
Da's mooi, nynke! Het went heel snel, zeker op je benen (oksels en bikinilijn blijft wat gevoeliger, maar is ook doenlijk).
Chicooo... Geen zin om ook naar de stad te gaan?
Wij gaan zo maar eens een ijsje halen. Laat eten
Ewelina, rode truitje is top!quote:Op donderdag 29 april 2010 21:34 schreef ColdFeet het volgende:
Waar blijf je nou, syrena?
En Nynke, niet? 't is een kwestie van geduld, maar ik krijg ze altijd mooi glad, eigenlijk!
Gelukkig maar!!quote:Op donderdag 29 april 2010 21:49 schreef Perruche het volgende:
Heb een goed gesprek met het vriendje gehad, en uiteindelijk zaten we toch wel op 1 lijn. Dus nu zijn we weer vriendjes...! Zijn net nog even wezen voetballen (heel even want ik ben zo moe... van het niet slapen!)
Ja, stuur maar een beetje deze kant op. Ik mis m'nquote:Op donderdag 29 april 2010 21:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Alle beetjes blijheid zijn toch mooi meegenomen Merel?
Nee, niet lullig voelen! Don't you dare! Geniet van elk moment, daar is nog nooit iemand minder van geworden. En geluk is er om te delen.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:52 schreef Merel het volgende:
Ow DaD, ik hoop echt dat jij snel ook weer helemaal blij word!!
Ik voel me juist een beetje lullig als ik zo zit te zwijmelen als ik weet dat ondertussen anderen zich niet happy voelen. En ik ben ook bang dat het toch weer snel kapot gaat en dat jullie dan voor niks blij voor me hebben zitten zijn.
Nú is het leuk, en daar zijn we nu blij om. Het is leuk om je zo blij te zienquote:Op donderdag 29 april 2010 21:52 schreef Merel het volgende:
Ow DaD, ik hoop echt dat jij snel ook weer helemaal blij word!!
Ik voel me juist een beetje lullig als ik zo zit te zwijmelen als ik weet dat ondertussen anderen zich niet happy voelen. En ik ben ook bang dat het toch weer snel kapot gaat en dat jullie dan voor niks blij voor me hebben zitten zijn.
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:53 schreef ColdFeet het volgende:
Perruche, ik vind het jammere van in je eentje gaan dat je het met niemand kunt delen! Zeker bij een film ofzo. In je eentje in een café zitten ofzo, daarmee heb ik dan weer niet zoveel moeite.
Ik wilde trouwens naar Leonard Cohen in Gent in augustus, en er was echt helemaal niemand die met me meewilNaar zoiets ga ik echt niet in m'n uppie
Nou ja, niet op vrijdagavond tussen al het uitgaansvolk, maar gewoon op een donderdagmiddag, met een kop koffie en een lekker taartje en een boek. En later een glas wijnquote:Op donderdag 29 april 2010 22:00 schreef Perruche het volgende:
[..]daar zou ik dan weer wel naartoe gaan, maar in een cafe dan weer niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:12 schreef Tinkepink het volgende:
En als ik er in mijn eentje mee wegga, dan kan de zithoek gewoon zo blijven als het is en slaap ik op de achterbank.
Klinkt echt superquote:Op donderdag 29 april 2010 22:12 schreef Tinkepink het volgende:
Ben ook helemaal blij met mijn nieuwe busjeAls we de banken plat leggen kunnen we er nét met z#n 4-en in slapen. Het is wel krap, maar het gaat. Als het busje in net zo#n goede toestand is als het lijkt te zijn zet ik er een klapdak op. Dan hebben we vier echte slaapplaatsen
En de kleur is ook leuk, turquiose
En het heeft airco
En als ik er in mijn eentje mee wegga, dan kan de zithoek gewoon zo blijven als het is en slaap ik op de achterbank.
Net het internet afgestruind naar gratis camperplaatsen op mooie plekjes.
Zo fijn dit
Vooral fijn. Mijn oude camper heb ik een jaar of 5 geleden weggedaan en ik mis 'm nog iedere dag. 't Is echt geweldig, gewoon de auto pakken en als je een mooi plekje vindt stoppen, eten en slapen, zonder de stress van eht zoeken naar een camping. Als je een normaal busje hebt merkt niemand dat je er in slaapt (itt zo#n reuzencamper). Toen de kinderen nog kleiner waren was het ook handig: als het tijd was voor het middagdutje gewoon ergens stoppen en een boekje lezen, drankje uit de koekast, wat lekkers erbijquote:
Men, jij bent echt slank!quote:Op donderdag 29 april 2010 22:15 schreef Syrena het volgende:
Ja, optisch bedrogAl helpen die -2 kilo wel
heb die riem niet alleen voor de sier om.
Ik moet echt ZO eens gaan sporten gewoon. Ik vind het zo stom van mezelf dat ik me daar niet toe kan zetten
Die loopt net zo hyper rond te stuiteren. vooral omdat ik zo blij ben eigenlijk.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:16 schreef Syrena het volgende:
[..]
Klinkt echt superAirco! En gezellig met z'n viertjes slapen
![]()
Wat zei je wederhelft?
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:12 schreef Merel het volgende:
Als ik een brandweerman was wist ik het wel
Da's helemaal leuk!quote:Op donderdag 29 april 2010 22:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die loopt net zo hyper rond te stuiteren. vooral omdat ik zo blij ben eigenlijk.
Oh jah, daar moesten we je aan helpen herinneren hèquote:Op donderdag 29 april 2010 22:16 schreef AKnynke het volgende:
Zo, trein tickets zijn geboekt. Zaterdag 26 juni verlaat ik Zweden, voor voorlopig.
Volgens mij niet. Een slank bovenlijf kan je niet faken.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:19 schreef Syrena het volgende:
Als ik niet zo schuin sta valt het allemaal wel mee heur
Ben je er al uit wat je gaat doen na je afstuderen?quote:Op donderdag 29 april 2010 22:16 schreef AKnynke het volgende:
Zo, trein tickets zijn geboekt. Zaterdag 26 juni verlaat ik Zweden, voor voorlopig.
Nee, maar daar heb ik ook geen klachten overquote:Op donderdag 29 april 2010 22:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Een slank bovenlijf kan je niet faken.
Ja, thanks!quote:Op donderdag 29 april 2010 22:21 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh jah, daar moesten we je aan helpen herinneren hè
werkeloos zijn? Nee, geen idee. Elke baan die ik kan krijgen ga ik voor...quote:Op donderdag 29 april 2010 22:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ben je er al uit wat je gaat doen na je afstuderen?
Ik sta nu op het punt hier de heide op te gaan rennen, telt dat ookquote:Op vrijdag 30 april 2010 08:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, viel me niks tegen. Nog een paar keer wakker geweest door luidruchtige mensen op straat, maar verder goed geslapen..
Ik denk alleen steeds dat het vandaag zaterdag is en ik na vandaag weekend heb. Valt dat even tegen..
Ga jij je vandaag in het feestgedruis begeven?.
Heide, feestgedruis... same difference!quote:Op vrijdag 30 april 2010 08:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik sta nu op het punt hier de heide op te gaan rennen, telt dat ook?
Je hebt toch nog wel een dagje vrij? Zondag?
Is er geen Duitse versie van Obelink?quote:Op vrijdag 30 april 2010 08:43 schreef Tinkepink het volgende:
Goedemorgen.voor DaD en XM.
Net vol vreugde opgestaan met de gedachte snel naar Obelink (groot kampeercentrum) te rijden en daar een voortent en stretchers te halen en dan richting Ardennen te gaan. Is de Obelink dicht![]()
En nu ben ik moe![]()
Daglijstje van gisteren was wat raar
o. weetabix met melk
t. muffin + 2 latte macchiato en 4 kleine koekjes
l. banaan en 5 mini augurken met dipsaus
t. kitkat + citroenijsje
d. gemengde groente met een beetje mayo en 1,5 gegrilde camenbert uit de oven
t. paar handjes pinda#s
En nu zou ik eigenlijk op moeten ruimen en in moeten pakken, maar ik heb geen zin.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 08:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Is er geen Duitse versie van Obelink?
Dipje weer over?quote:Op vrijdag 30 april 2010 08:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Obelink in Winterswiek! Balen Tink dat ie dicht is.
Neequote:
Die in Roermond is ook open volgens de site, da's minder om richting Ardennen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 08:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
De Vrijbuiter in Roden is een tikje uit de richting, zeker?.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 08:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Die in Roermond is ook open volgens de site, da's minder om richting Ardennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vandaag heb ik nog geen idee.. Ga in ieder geval uit eten vandaag en als het aan mij ligt gaan we naar popofajitas
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:01 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Viking, waarom uitstellen?
Daten die handel.
Haha wat cool!!quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:11 schreef Merel het volgende:
WTFNet zo'n flashmob dansgebeuren, vlak voor m'n deur! Opeens werd het heel druk in de straat, mensen die van overal komen aanlopen, en opeens gaan dansen, supertof!
Dan moeten we haar ook even vertellen dat haarkleur niet het belangrijkste in een relatie is.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Daarvoor zijn er altijd nog twee nodig. Misschien is Vik haar type wel helemaal niet en valt de desbetreffende dame eigenlijk op donker
Waarom niet? Maar goed, ik ben van de rekkelijken die vinden dat een brocollilozedag ook best mag. Blijf er zelf prima slank mee. Eet je morgen gewoon wat meer groente.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:15 schreef _Calimero_ het volgende:
Oja, k zit te twijfelen of ik vandaag een dag zal doen met wat meer/ongezonde dingen. Heb de hele week supernetjes gegeten, voor mijn doen aan de weinige kant. Dus een dagje wat meer, moet misschien wel kunnen?![]()
Wat vinden jullie?
Ja ik werd echt superblij toen ik ernaar zat te kijkenquote:
Ja, dat vind ik eigenlijk ook.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom niet? Maar goed, ik ben van de rekkelijken die vinden dat een brocollilozedag ook best mag. Blijf er zelf prima slank mee. Eet je morgen gewoon wat meer groente.
Het gaat m.i. ook niet om wat je per dag eet, maar wat je lifestyle is over de complete linie. Sport je regelmatig, eet je afwisselend en gezond, zit je lekker in je vel. En daar hoort een dagje de teugels vieren ook bij.
Jemig is dat jouw uitzicht?? schitterend zeg!quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:17 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja ik werd echt superblij toen ik ernaar zat te kijken
[ afbeelding ]
Niet superveel mensen dus, maar wel leuk! Alle voorbijgangers stonden echt stomverbaasd te kijken.
En jij wil verhuizen omdat.....?quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:25 schreef Merel het volgende:
Als we dan toch bezig zijn, dit is het uitzicht de andere kant op. Ik woon op stand ja![]()
quote:
Suboptimaal. Liever was ik 10 jaar jonger. En ik ben niet 100% strak maar 90%. Het ziet er prima uit en als ik iedere dag super gezond zou eten en 1x vaker zou sporten per week dan zou mijn lichaam er in mijn ogen perfect uit zienquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:20 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik eigenlijk ook.
Mooi. Vandaag wat lekkere dingen dus, zonder te overdrijven (hopelijk) en morgen weer netjes eten!
Het sporten zit wel goed denk ik
Is jouw figuur en gewicht nu ook zoals je dat het liefste hebt?
Oh, jij zit wel op een heel mooie locatie!quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:17 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja ik werd echt superblij toen ik ernaar zat te kijken
[ afbeelding ]
Niet superveel mensen dus, maar wel leuk! Alle voorbijgangers stonden echt stomverbaasd te kijken.
Tsja, dat laatste vind ik eigenlijk nog wel het belangrijkste.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Suboptimaal. Liever was ik 10 jaar jonger. En ik ben niet 100% strak maar 90%. Het ziet er prima uit en als ik iedere dag super gezond zou eten en 1x vaker zou sporten per week dan zou mijn lichaam er in mijn ogen perfect uit zienMaar of ik daar gelukkiger van zou worden...
Precies. En daarnaast is perfectie erg moeilijk in stand te houden. Je hebt dus veel meer ' te verliezen'. Nu ben ik blij met mezelf , hoef niet te rigide te leven en ik zie er goed uit. En weet je, anderen zien het verschil niet eensquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:52 schreef _Calimero_ het volgende:
Maar suboptimaal klinkt wel erg goed hoor!Sank, strak en nog ruimte voor leuke/lekkere dingen
Goed bezig!!quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:47 schreef Ewelina het volgende:
Ja, het gaat lekker. Meer bewegen en gewoon netjes eten helpen goed. En ik heb niet eens het idee dat ik mezelf veel ontzeg.
Dat klinkt geweldig. Echt lijnen lijkt me toch zoiets vreselijksquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:47 schreef Ewelina het volgende:
Ja, het gaat lekker. Meer bewegen en gewoon netjes eten helpen goed. En ik heb niet eens het idee dat ik mezelf veel ontzeg.
Echt lijnen heb ik dan ook nog nooit gedaan. Ik volg nu weer gewoon het eetpatroon dat ik ooit van de diëtiste gekregen heb. Dat betekent opletten, maar ook af en toe de teugels laten vieren. Mijn vrijdagmiddagborrel heb ik niet opgegeven en zo af en toe zit er ook een ongezonde hap tussen. Bij echt diëten denk ik ook dat de kilo's er heel vlug weer aanzitten als je weer in je oude eetpatroon vervalt en dat wil ik niet.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat klinkt geweldig. Echt lijnen lijkt me toch zoiets vreselijks
Daar heb ik het nog een beetje moeilijk mee. Ik weet dat het beter kan, anderen zouden zeggen dat er nu toch niets mis is. Het voelt een beetje als m'n talenten niet helemaal gebruiken als ik hier 100% tevreden mee ben.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Precies. En daarnaast is perfectie erg moeilijk in stand te houden. Je hebt dus veel meer ' te verliezen'. Nu ben ik blij met mezelf , hoef niet te rigide te leven en ik zie er goed uit. En weet je, anderen zien het verschil niet eens
quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Daarvoor zijn er altijd nog twee nodig. Misschien is Vik haar type wel helemaal niet en valt de desbetreffende dame eigenlijk op donker
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:40 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij heb ik ooit eens een foto gezien van Vik met donker blauw haar en dat was niet zo mooi
Ik kan het juist te makkelijk loslaten, met mijn genen hoef ik er echt niet 24/7 mee bezig te zijn.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:34 schreef Tinkepink het volgende:
Maar hoe zit het dan met je talent om te ontspannen, om los te laten, om te accepteren? Als je met je volledige aandacht bezig bent met gezond eten, sporten en een perfect figuur te creeeren, kan het toch niet anders dan dat je ergens anders je talenten niet volledig gebruikt? En, en, en, en gaat nu eenmaal niet.
Schoonheid is vergankelijk. Ik doe mijn best om er goed en aantrekkelijk uit te zien, maar mijn echte prioriteiten liggen op andere gebieden.
Och, ik kan ook niet zeggen dat mijn roze haar me geweldig stondquote:
Goede kwaliteit en panties zijn je vrienden. En een goede pasvorm natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi!
Voeten doen echt pijn nu, de randjes zijn ontveld, dus heb ze nu soort van ingezwachteldVolgens mij kan ik nooit op mooie schoenen lopen
![]()
Zo de stad in, utrecht, ben benieuwd hoe een grote zooi het nu al is
Mooi uitzichthuisje merel, lijkt me echt een leuke stad om te wonen![]()
Ja ik weet. Het eerste wat ik ga doen als ik salaris heb is mooie dure schoenen kopenquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Goede kwaliteit en panties zijn je vrienden. En een goede pasvorm natuurlijk.
Maar jouw huisbaas was jullie toch aan het wegpesten daar? Ik dacht dat hij het huis wilde verkopen? En nu krijg je dus opeens een nieuwe huisgenoot. Vreemd.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja ik weet. Het eerste wat ik ga doen als ik salaris heb is mooie dure schoenen kopen![]()
Zondag schijnt mn nieuwe huisgenoot er wel te zitten, ben benieuwd
Ik draag echt nooit meer schoenen zonder sokken of panty's (ofquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi!
Voeten doen echt pijn nu, de randjes zijn ontveld, dus heb ze nu soort van ingezwachteldVolgens mij kan ik nooit op mooie schoenen lopen
![]()
Wat voor een?quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:00 schreef -marz- het volgende:
Mijn moeder heeft ook een cabrio![]()
Nutteloze tvp achtige post
inderdaadquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:19 schreef Merel het volgende:
Ja hèEn mensen die de stad kennen weten nu meteen ook precies waar ik woon, maargoed
Een VW EOS. En de jouwe?quote:
Waar dan?quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:16 schreef _Calimero_ het volgende:
Eerste opzet van mijn website is klaar en online
Oh das wel balen! Was het een fijne/dure jas, of geeft het niet zoveel, behalve dat je het nu koud hebt?quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:58 schreef neen het volgende:
Opzich is Koninginnedag wel een leuke dag, jammer dat m'n jas is ontvreemd op een terrasjenou ja er zat verder toch niets in maar wel vervelend met die wind
Ja, dat kun je wel zeggen, ben nog steeds in pyjama, hahaha.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:59 schreef ColdFeet het volgende:
Balen van je jas, neenWas 't een ouwe? En calimerootje, jij hebt je dag dus nuttig besteed?
Ik sla vandaag even de lijsten overiets met uitstellen om te eten en daardoor heel veel honger en een bak katjangpinda's
Een enorme Audiquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:21 schreef -marz- het volgende:
[..]
Een VW EOS. En de jouwe?
Net voor het eerst buiten hardgelopen dit jaarconditie is gelukkig nog in orde.
Karig? Ik eet als een bootwerkerquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sigme, jouw lijstjes LIJKEN altijd karig, maar dan zeg je hoeveel overal inzit en is het toch ruim voldoendeWaaruit bestaat die broodmaaltijd? *aagje*
Port trouwens
Heb jij niet ook een cabrio om mee te snakken?quote:
Kwakjeuhhh! Ik ga zo op stap, maar wou je nog even een goeie reis&veel plezier wensenquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:33 schreef kwakz0r het volgende:
pffff net met de hand vier broeken korter gemaakt, en nu ben ik nog steeds nergens met inpakken... moet nog eten koken ook...
Dacht ook dat ie wilde verkopen, maar hij wil nieuwe huurders die te veel willen betalenquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:02 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Maar jouw huisbaas was jullie toch aan het wegpesten daar? Ik dacht dat hij het huis wilde verkopen? En nu krijg je dus opeens een nieuwe huisgenoot. Vreemd.
Ja dat weet ik wel, want ik zie je vaker je lijstjes uitleggenquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Karig? Ik eet als een bootwerker! Vandaag trouwens een beetje weinig gegeten. Maar de puree was nogaal machtig en daarvan heb ik een forse opscheplepel vol genomen. Met sju.
De broodmaaltijd bestond vanochtend uit gewoon volkorenbrood-van-de-bakker.4 sneden met mayo & tonijn uit blik (in olie); ruim een half blik tonijn in totaal 3 sneden met mayo & courgettezoetzuur (dunne plakjes courgette met kruiderij ingemaakt in azijn met suiker) 1 kapje met héél dik boter & (minder dik) jam 2 krekkers met boter & jam
Was het leuk, ja?quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:05 schreef Goodbye het volgende:
Waar komt jouw vriendje eigenlijk vandaan Perruche en is hij hier heen gekomen voor jou? Je hebt het vast al een keer verteld, maar dat heb ik gemist!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je een leuke kininginnedag gehad GB?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:08 schreef Perruche het volgende:
[..]nee heb het nog niet verteld!
Klinkt ook wel heel romantisch, jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je een leuke kininginnedag gehad GB?
Hoe lang hebben jullie nu iets?
Ja, ik vond het helemaal top! We hadden niks gepland, dus vanmiddag Utrecht in gegaan. Helemaal leuk en gezellig en ik kwam ook nog wat bekenden tegen. Gedineerd bij de mexicaan en dat was echt
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Klinkt ook wel heel romantisch, jaHoe lang hebben jullie nu iets?
Ja, ik vond het helemaal top! We hadden niks gepland, dus vanmiddag Utrecht in gegaan. Helemaal leuk en gezellig en ik kwam ook nog wat bekenden tegen. Gedineerd bij de mexicaan en dat was echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb jij ook een lover?
Koninginnedag klinkt inderdaad gezellig! Utrecht is echt leuk met koninginnedagWas er vorig jaar voor de nacht, en het was echt onwijs leuk, veel bandjes enzo, en een goede sfeer! Ik was hier in R'dam en er hing toch niet echt veel sfeer hangen. Toen naar Dordrecht naar m'n vriendin en daar was veel meer sfeer. In de trein terug was er nog wel een gevecht
![]()
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:18 schreef Perruche het volgende:
[..]Ja, ongeveer drieënhalf jaar nu. Wonen ook samen en het is nog steeds helemaal leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb jij ook een lover?
Koninginnedag klinkt inderdaad gezellig! Utrecht is echt leuk met koninginnedagWas er vorig jaar voor de nacht, en het was echt onwijs leuk, veel bandjes enzo, en een goede sfeer! Ik was hier in R'dam en er hing toch niet echt veel sfeer hangen. Toen naar Dordrecht naar m'n vriendin en daar was veel meer sfeer. In de trein terug was er nog wel een gevecht
![]()
Kan me voorstellen dat het lastig is om een leuke baan te vinden als je de taal ook niet machtig bent.
In Utrecht hangt inderdaad een leuke sfeer. Rotterdam vind ik wat dat betreft een minder leuke stad.Stay with me, let's just breathe.
Dat is lang! Mag hopen dat wij het zo lang volhoudenquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ongeveer drieënhalf jaar nu. Wonen ook samen en het is nog steeds helemaal leuk![]()
Kan me voorstellen dat het lastig is om een leuke baan te vinden als je de taal ook niet machtig bent.
In Utrecht hangt inderdaad een leuke sfeer. Rotterdam vind ik wat dat betreft een minder leuke stad.
Nou, het gaat me hier vrij makkelijk af moet ik zeggenquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:23 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat is lang! Mag hopen dat wij het zo lang volhouden
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, het gaat me hier vrij makkelijk af moet ik zeggenEn volgens mij vindt het vriendje me ook nog wel leuk
Ben heel slecht in dit soort dingen :,)quote:Op zaterdag 1 mei 2010 07:44 schreef imago het volgende:
Ik ga weer een tijdje onder deze naam posten, jullie weten wel wie ik ben toch? Anders PM je maar.
Als het je troost: ik heb ook geen flauw idee. Ik zie het wel een tijdje aan, misschien wordt het wel duidelijk.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:11 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ben heel slecht in dit soort dingen :,)
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hier gaat ook geen belletje rinkelen.
Happy three year anniversary..
'tuurlijk wel. Dampende stomende pure passie, zonder ding of andere dingen en dan een moetje en nog lang & gelukkig.quote:Maandag bel ik trouwens de gyn om dat ding eruit te halen. Seks heb ik de komende jaren toch niet..
Ik weet niet hoe zulke zaken werken, maar als je netjes gegeten hebt kan je niet opeens een kilo vlees aangebouwd hebben.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:20 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb me vandaag weer gewogen (gister niet) en werd gelijk afgestraft: bijna een kilo meer!en ik heb nog wel zo netjes gegeten... kan dat nog iets van vocht zijn omdat ik donderdagnacht iets van 5 of 6 glazen alcohol heb gedronken? Lijkt me, dat dat nu wel weer weg is...?
Dat is echt dikke onzin! (maar gebruik wel een condoom danquote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maandag bel ik trouwens de gyn om dat ding eruit te halen. Seks heb ik de komende jaren toch niet..
daar heb ik geen geduld voor, dus als iemand het wil pm-enquote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Als het je troost: ik heb ook geen flauw idee. Ik zie het wel een tijdje aan, misschien wordt het wel duidelijk.
Maar alcohol is toch juist vochtafdrijvend? Ik ben altijd lichter 's ochtends als ik de avond ervoor gedronken heb. Ik weeg me ook iedere dag dus ja, daar wil ik binnenkort toch ook eens verandering in gaan brengen. Je hebt me geïnspireerd!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:20 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb me vandaag weer gewogen (gister niet) en werd gelijk afgestraft: bijna een kilo meer!en ik heb nog wel zo netjes gegeten... kan dat nog iets van vocht zijn omdat ik donderdagnacht iets van 5 of 6 glazen alcohol heb gedronken? Lijkt me, dat dat nu wel weer weg is...?
Och meis toch...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hier gaat ook geen belletje rinkelen.
Happy three year anniversary..
Maandag bel ik trouwens de gyn om dat ding eruit te halen. Seks heb ik de komende jaren toch niet..
Klinkt goed! En heeft je collega de verwachtingen nog waargemaakt?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is echt dikke onzin! (maar gebruik wel een condoom dan).
Ik mis de kloon ook even, geloof ikGisteravond in de kroeg gezeten en een plens cocktail gedronken ;@
Ha, wat mooi dat mijn geklooi nog ergens goed voor is en ik je heb geinspireerd! VInd je het moeilijk om je niet elke dag te gaan wegen?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:51 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
daar heb ik geen geduld voor, dus als iemand het wil pm-en![]()
[..]
Maar alcohol is toch juist vochtafdrijvend? Ik ben altijd lichter 's ochtends als ik de avond ervoor gedronken heb. Ik weeg me ook iedere dag dus ja, daar wil ik binnenkort toch ook eens verandering in gaan brengen. Je hebt me geïnspireerd!
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bedankt, lieve allemaal.. Het geplande etentje bij m'n favoriete restaurant wordt me op deze manier ook mooi door de neus geboord.
. Grapje hè. Het gaat me helemaal niet om dat etentje.
Douchen en dan werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |