abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 april 2010 @ 17:24:44 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80848969
Het vorige deel: Slank #1023 Met maagden,sappige geheimen en andere seks-praat

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 29 april 2010 @ 17:24:58 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80848977
TT is om ongewenst bezoek af te wimpelen, jeweets .
Niet meer actief op Fok!
pi_80849051
quote:
Op donderdag 29 april 2010 17:24 schreef Viking84 het volgende:
TT is om ongewenst bezoek af te wimpelen, jeweets .
Aha

Mijn eetlust is weg. Pro: 2 kilo kwijt (62.2 vanmorgen). Min: ik eet veel te weinig. Ga morgen maar eens nadenken wat ik er aan kan doen (vanavond Apfelkorn zal wel helpen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_80849165
Lijstje gisteren:

O: Brinta
T: Volkoren sneetje rookvlees
L: Twee sneetjes volkoren met rookvlees
T: Banaan
D: Twee tomaten met een driekwart blikje tonijn, scheutje cocktailsaus, 1 kom zelfgemaakte linzensoep met knapperbolletjes (soep zou bloemkool zijn, maar die was beschimmeld in de diepvries en de linzensoep was niet zo heel lekker omdat ik de helft van de ingredienten niet had. Het was een blik linzen met bouillon zeg maar)
T: Half reepje chocolade met nootjes en rozijnen
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_80849166
Ik kom direct maar even heel egoïstisch binnenvallen: vandaag 3 jaar geleden hadden we onze eerste date en ik loop al de hele dag op het werk m'n tranen weg te slikken. Nog 3,5 uur, dan mag ik instorten. Sorry voor de egopost.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_80849232
Vandaag:

O: Brinta
T: Overgebleven restje tonijn
L: Snee volkoren rookvlees
T: Snee volkoren rookvlees
T: Appel
D: Twee sneetjes met rookvlees, Almhof fruityoghurt (147 kcals per 100 gr, heb bakje van 200 gr bij me)
T: Banaan

Avonddienst, anders had ik wel een normalere D.
pi_80849298
quote:
Op donderdag 29 april 2010 17:08 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wat ben je toch een schatje! Dat werd al vaak gezegd toen je hier nog niet postte, nota bene

Edit: wat geen excuus is om maar weer aan de ijskoffie te gaan
Dank je Nou zij vertelt hier lang niet alles wat er gebeurt, maar ik hoor het wel allemaal elke keer en ik ben gewoon helemaal klaar met dat mens. Vik doet zichzelf gewoon enorm te kort en het is heel frustrerend als je dat van vrij dichtbij meemaakt. Maar goed, het is hier vast allemaal al zo vaak besproken.

En ijskoffie is echt veel te lekker en gewoon verslavend. Daar moet ik inderdaad nu maar eens mee stoppen.
pi_80849330
Vriendje heeft huis van 80 m2 en een kelder van 60 m2

Ik zei: doen!!!

En een tuin van 40m2

Jeeeeej

Daaaag!
pi_80849377
quote:
Op donderdag 29 april 2010 17:08 schreef neen het volgende:

[..]

Ik vond het maar niks.

Maar ik kijk helemaal uit naar 6 en 9 mei dat zijn de écht spannende wedstrijden
Euh? Dit weekend is toch de ontknoping van de Eredivisie? En op 6 mei is de bekerfinale denk ik? Maar dat is toch al lang gespeeld. En wat is er 9 mei dan? Iets met Cambuur zeker.

Wordt wel een mooie finale in ieder geval met de meester tegen de leerling. En twee ex-spelers van Real die zogenaamd niet goed genoeg waren maar nu wel mooi beide de finale spelen in het stadion van Real. Ik vind het geweldig
  donderdag 29 april 2010 @ 17:38:16 #10
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80849402
quote:
Op donderdag 29 april 2010 17:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kom direct maar even heel egoïstisch binnenvallen: vandaag 3 jaar geleden hadden we onze eerste date en ik loop al de hele dag op het werk m'n tranen weg te slikken. Nog 3,5 uur, dan mag ik instorten. Sorry voor de egopost.
Kusjes!
En niet sorry zeggen.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_80849421
quote:
Op donderdag 29 april 2010 17:35 schreef P.F het volgende:
Vriendje heeft huis van 80 m2 en een kelder van 60 m2

Ik zei: doen!!!

En een tuin van 40m2

Jeeeeej

Daaaag!
Een TUIN! Leuk voor 'm, proficiat!!!! Valt het mee qua prijs??
pi_80849437
quote:
Op donderdag 29 april 2010 17:38 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Kusjes!
En niet sorry zeggen.
Precies
  donderdag 29 april 2010 @ 17:39:56 #13
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80849448
DaD
Knuf
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_80849471
quote:
Op donderdag 29 april 2010 17:38 schreef Syrena het volgende:

[..]

Een TUIN! Leuk voor 'm, proficiat!!!! Valt het mee qua prijs??
19 euro per maand
pi_80849483
TVP!
Ik mag maandag nog een keer naar het consulaat. Blijkbaar moest ik nóg een formulier hebben.

Dikke knuffel voor DaD.
Val maar gerust binnen hoor. Had je vandaag nou ook nog zo'n lange dag op je werk?

PF: leuk voor je vriend! En voor jou natuurlijk.
Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 29 april 2010 @ 17:41:57 #16
236335 neen
schone schijn
pi_80849494
quote:
Op donderdag 29 april 2010 17:40 schreef P.F het volgende:

[..]

19 euro per maand
Duur ja
het lijkt niet wat het is
pi_80849514
quote:
Op donderdag 29 april 2010 17:03 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

DOEN! Alles is beter dan zij-die-niet-genoemd-mag-worden.
hihihi, You-know-who
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_80849534
quote:
Op donderdag 29 april 2010 17:40 schreef P.F het volgende:

[..]

19 euro per maand
Tofheid BBQ-en en wijntjes slempen in de zomer
  donderdag 29 april 2010 @ 17:43:36 #19
331 Merel
Be here now.
pi_80849543
DaD

Nu TijdVoorPilates
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_80849563
quote:
Op donderdag 29 april 2010 17:37 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Euh? Dit weekend is toch de ontknoping van de Eredivisie? En op 6 mei is de bekerfinale denk ik? Maar dat is toch al lang gespeeld. En wat is er 9 mei dan? Iets met Cambuur zeker.

Wordt wel een mooie finale in ieder geval met de meester tegen de leerling. En twee ex-spelers van Real die zogenaamd niet goed genoeg waren maar nu wel mooi beide de finale spelen in het stadion van Real. Ik vind het geweldig
Jupiler Leage, supporters weten waarom

voor DaD en een voor PF"s BF
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_80849653
En weer een nieuw topic

Nogmaals thanks voor alle support...! Ga zo met het vriendje praten (hij wil om 6 uur...!) en ik ben een beetje zenuwlappig...

DaD, het is helemaal niet egoistisch, maar hartstikke begrijpelijk dat je je naar voelt. Heb je iemand die je een beetje kan troosten vanavond?

Over da relaties mislopen / afvallen combinatie, er zou best een relatie in kunnen zitten. Maar ik wil echt heel graag met deze jongen verder. Ben alleen zo stikjaloers en dat breekt het echt op. En ik weet niet hoe ik er vanaf moet komen. Als iemand tips heeft

Internazionale vs. Barcelona was echt crappy, die 2e afgekeurde goal, wat een fiasco. En die italiaanse coach superonsportief op het eind.

Lijstje, iets aangepast:
O: 2 glazen water met limoen (wegens knoop in maag niets anders)
L: pasta carbonara met ham, champignons, peterselie, ui, knoflook en 1 ei, groene salade en stukje cake
T: wat druiven, handje nootjes, boterham met boter en jam
D: kweenognie! denk aardappels (gebakken) met tomatensalade

karig lijstje, ik weet.

trouwens CF, die fairy cake klinkt wel ultiem schattig

Trouwens Tink, waarom heb je zo veel auto's? En waar laat je ze?
  donderdag 29 april 2010 @ 17:47:53 #22
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80849681
voor DaD
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 29 april 2010 @ 17:48:12 #23
236335 neen
schone schijn
pi_80849687
quote:
Op donderdag 29 april 2010 17:37 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd ja, wel zonder Ribery helaas maar natuurlijk met Robben zal wel spannend worden en ik ben lekker voor Bayern
6 mei is de bekerfinale + nog een belangrijkere wedstrijd waarvan de 9e de return is

quote:
Op donderdag 29 april 2010 17:46 schreef Perruche het volgende:
Internazionale vs. Barcelona was echt crappy, die 2e afgekeurde goal, wat een fiasco. En die italiaanse coach superonsportief op het eind.

Mourinho wat een held is dat toch, lekker de boel opnaaien daar houd ik wel van tenzij het tegen je gebeurd, dan is het irritant
Tja, die scheids... een belg he dan weet je genoeg die hebben net zoveel verstand van voetbal als vrouwen. Die rode kaart voor Motta was ook dikke onzin, Busquets had er vanwege aanstelleritis gewoon uitgestuurd moeten worden. Het is toch geen damessport?
Ik heb me wel vreselijk geërgerd aan de slechtste man van die avond, Jeroen Grueter. Wat een gekleurd commentaar komt er van hem af zeg echt superslecht.

pi_80849880
Lijstje:
O: magere yoghurt met cruesli
L1: 2x volkorenbrood met tonijn en citroenmayo
L2: de helft van zo'n sandwich van het tankstation, BLT
T: kiwi
D: stokbrood met kruidenboter vooraf, daarna wraps met gehakt en groente etc.
T: waarschijnlijk wel een paar drankjes, we gaan uit

Er komen twee vrienden van vriendje eten maar ik doe lekker rustig aan want hoor net dat één van de twee zich verslapen heeft.
Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 29 april 2010 @ 18:03:51 #25
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80850109
quote:

Over da relaties mislopen / afvallen combinatie, er zou best een relatie in kunnen zitten. Maar ik wil echt heel graag met deze jongen verder. Ben alleen zo stikjaloers en dat breekt het echt op. En ik weet niet hoe ik er vanaf moet komen. Als iemand tips heeft
Ik was eerst ook best jaloersig! Nu nog wel een béétje, maar bij mij kwam het iig voornamelijk vanwege het idee dat ik nogal weinig zelfvertrouwen had Toen mn zelfvertrouwen wat beter werd, werd ik ook minder jaloers. Jezelf tot orde roepen helpt ook (althans bij mij) - ervoor kiézen om niet uit je slof te schieten, of te gaan miepen om dingen die de aandacht eigenlijk niet waard zijn. Zoiets!

Mn witlofsalade a la Syrena ziet er vrolijk uit
  donderdag 29 april 2010 @ 18:03:55 #26
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_80850111
DaD, pijnlijke dag! Hoe is het tegenwoordig thuis?
Perruche, waar ben je bijvoorbeeld jaloers op?
Your body. Your soul. Your rituals.
  donderdag 29 april 2010 @ 18:05:44 #27
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80850160
Which reminds me.

O: snee met Nutella, snee met rookvlees
T: flesje appelsap
L: snee met nutella, halve snee met rookvlees (was vies geworden in mn tas )
T: kapje met nutella
D: witlofsalade a la Syrena met rosbieflapjes
S: Zumba
S: Misschien nog fitnessen (o.a. buikspierkwartier )
T: beker melk en iets eetbaars erbij - weet alleen nog niet wat.
pi_80850197
quote:
Op donderdag 29 april 2010 18:03 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Mn witlofsalade a la Syrena ziet er vrolijk uit
Hoop dat ie lekker is
pi_80850438
Vriendin nr. 3 meldt zich ook al af heb net de vierde eens gesmsd, als die ook niet gaat had ik me niet druk hoeven maken over mijn kledingkeuze
  donderdag 29 april 2010 @ 18:25:40 #30
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80850632
voor DaD. Ik wou dat ik wat van dat rotgevoel van je kon wegnemen.

Voor perruche heb ik eigenlijk geen tips. Ben zelf helemaal niet jaloers aangelegd.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_80850682
quote:
Nou dat tweede doelpunt was gewoon hands hoor. Je hoort de bal nou eenmaal niet met de hand aan te nemen. Bovendien had de scheids al gefloten voor het 'doelpunt' was gemaakt. Inter had dan weer enorm veel pech met die rode kaart. Het was overigens wel erg knap verdedigd met tien man tegen het, volgens velen, beste team ter wereld. Maar een spits die als verdediger speelt, ik blijf het bizar vinden.
quote:
Op donderdag 29 april 2010 17:48 schreef neen het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd ja, wel zonder Ribery helaas maar natuurlijk met Robben zal wel spannend worden en ik ben lekker voor Bayern
6 mei is de bekerfinale + nog een belangrijkere wedstrijd waarvan de 9e de return is

[..]

Mourinho wat een held is dat toch, lekker de boel opnaaien daar houd ik wel van tenzij het tegen je gebeurd, dan is het irritant
Tja, die scheids... een belg he dan weet je genoeg die hebben net zoveel verstand van voetbal als vrouwen. Die rode kaart voor Motta was ook dikke onzin, Busquets had er vanwege aanstelleritis gewoon uitgestuurd moeten worden. Het is toch geen damessport?
Ik heb me wel vreselijk geërgerd aan de slechtste man van die avond, Jeroen Grueter. Wat een gekleurd commentaar komt er van hem af zeg echt superslecht.

Ah, Cambuur dus inderdaad. Dus met een beetje geluk speelt jouw club volgend seizoen Eredivisie. Verder eensch met al het bovenstaande. Mourinho zoekt altijd het randje van het toelaatbare op en dat zorgt toch voor leuke televisie. Maar we weten nu wel zeker dat hij nooit de coach van Barcelona zal worden.
  donderdag 29 april 2010 @ 18:29:46 #32
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80850721
quote:
Op donderdag 29 april 2010 18:07 schreef Syrena het volgende:

[..]

Hoop dat ie lekker is
*BURP*

Zo ik zit vol Anderhalf rosbieflapje en een BERG witlofsalade Ik moest even wennen aan de bittere smaak, maar met die mandarijntjes en ei en kerriespul erbij was het erg goed te doen!

Ik had het aanvankelijk alleen warm met ham en kaas uit de oven gegeten, nu gaat er een saladewereld voor me open

*uitbuiken*
  donderdag 29 april 2010 @ 18:32:11 #33
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80850763
Klinkt goed Maria! Ik ga zo lekker fietsen .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_80850917
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_80851094
Oh, ik zit op uitzendinggemist de herdenking in Apeldoorn te kijken, wordt het liedje gespeeld wat ik zelf met orkestbegeleiding heb gespeeld voor mijn muziekexamen.
pi_80851104
Oh, en hij/zij gaat de mist in... Moeilijk stukje ook.
pi_80851267
Ik weet echt niets nuttigs te zeggen dus ik doe maar een tvp.

Oh nee, wacht ik weet wel: wooow tof PF! Maar zo goedkoop , een ouder die wat gekocht heeft voor zijn/haar zoon/dochter ofzo?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_80851294
Ik denk eerder aan anti-kraak.
pi_80851473
quote:
Op donderdag 29 april 2010 18:54 schreef Ewelina het volgende:
Ik denk eerder aan anti-kraak.
Dat is toch niet zo goedkoop? Meen me te herinneren dat je dan alsnog rond de 100-200 per maand zit (vrienden van me zitten anti-kraak).
  donderdag 29 april 2010 @ 19:03:34 #40
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_80851545
Sorry dat ik hier zo binnen kom vallen hoor, maar ik had een vraag waarvoor ik niet een nieuw topic wilde openen

Sinds een aantal dagen zijn m'n benen echt opgezet, het scheelt echt een paar cm en m'n broeken knellen toch aardig. Ook op de rest van m'n lichaam zit een 'laagje'. Van m'n enkels en kuiten denk ik wel dat het vocht is, maar kan dat echt over heel je lichaam zitten? Ik hoef niet ongesteld te worden, maar misschien een combinatie van wat zouter eten en het warme weer?

Want het is nu echt al een week of zo, normaal is vocht in een dag of 2 wel weg.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  donderdag 29 april 2010 @ 19:15:04 #41
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80851934
quote:
Op donderdag 29 april 2010 19:03 schreef 08gnoT. het volgende:
Sorry dat ik hier zo binnen kom vallen hoor, maar ik had een vraag waarvoor ik niet een nieuw topic wilde openen

Sinds een aantal dagen zijn m'n benen echt opgezet, het scheelt echt een paar cm en m'n broeken knellen toch aardig. Ook op de rest van m'n lichaam zit een 'laagje'. Van m'n enkels en kuiten denk ik wel dat het vocht is, maar kan dat echt over heel je lichaam zitten? Ik hoef niet ongesteld te worden, maar misschien een combinatie van wat zouter eten en het warme weer?

Want het is nu echt al een week of zo, normaal is vocht in een dag of 2 wel weg.
Oei, dat is wel lang. De laatste keer dat ik dat had was ik zwanger Heb je al bleekselderij en asperges geprobeerd?
pi_80852071
08gnoT, kan inderdaad van het warme weer komen. Ik zou bleekselderij eten en brandnetelthee drinken. En koud douchen en niet te warm slapen. Maar ik weet het verder ook niet.

DaD, lieverd Wat een k**dag vandaag!
  donderdag 29 april 2010 @ 19:18:09 #43
331 Merel
Be here now.
pi_80852072
Ik ben geen expert 08gnoT, maar ik vind het klinken als vocht vasthouden

Andere pilatesjuf vandaag, die legt het allemaal veel ingewikkelder uit Bij de andere kun je blind op haar instructies meedoen, bij deze moet ik echt kijken om te begrijpen wat ze bedoelt. Maar ach, voor de afwisseling ook wel oké. En het was zwáár! Morgen spierpijn, zeker weten.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 29 april 2010 @ 19:19:39 #44
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_80852135
quote:
Op donderdag 29 april 2010 19:15 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Oei, dat is wel lang. De laatste keer dat ik dat had was ik zwanger Heb je al bleekselderij en asperges geprobeerd?
Ik ben niet zwanger iig Bleekselderij nog niet geprobeerd, wel brandnetelthee en komkommer (en sowieso heel veel andere groenten). 's Avonds puilt m'n kuit echt over m'n sok heen dus ik denk wel dat het vocht is? Lijkt me toch ook sterk dat ik ineens zoveel aankom in echt gewicht, heb niks veranderd.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  donderdag 29 april 2010 @ 19:20:06 #45
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_80852154
quote:
Op donderdag 29 april 2010 19:03 schreef 08gnoT. het volgende:

Allereerst, ik ben geen expert! Vocht kan over heel je lichaam zitten. Vaak zit het in de onderbenen, enkels, voeten en handen, maar het kan ook in het gezicht of buik zitten bijvoorbeeld. Je kunt testen of het vocht is, door zo'n tien seconden op een plek te drukken. Wanneer er een deukje blijft staan, is het vocht. Om er vanaf te komen kun je proberen minder zout te eten en meer te bewegen. Door het bewegen wordt de bloedsomloop gestimuleerd en daardoor wordt het vocht makkelijker afgevoerd.

Maar nogmaals, ik weet er het fijne ook niet van!
pi_80852202
speel jij hobo goodbye? of deed je t op fluit?
Kwak
pi_80852328
Klarinet, meen ik me te herinneren.
pi_80852338
quote:
Op donderdag 29 april 2010 19:20 schreef Rituals het volgende:

[..]

Allereerst, ik ben geen expert! Vocht kan over heel je lichaam zitten. Vaak zit het in de onderbenen, enkels, voeten en handen, maar het kan ook in het gezicht of buik zitten bijvoorbeeld. Je kunt testen of het vocht is, door zo'n tien seconden op een plek te drukken. Wanneer er een deukje blijft staan, is het vocht. Om er vanaf te komen kun je proberen minder zout te eten en meer te bewegen. Door het bewegen wordt de bloedsomloop gestimuleerd en daardoor wordt het vocht makkelijker afgevoerd.

Maar nogmaals, ik weet er het fijne ook niet van!
deukje is niet bij alle soorten oedeem... als je de huid tussen je tweede en derde teen niet te pakken kunt krijgen dan zit er doorgaans vocht in je voeten.

als je echt veel vocht vasthoudt is het altijd zaak om even je huisarts te vragen, kunnen allerlei oorzaken voor zijn, zou er niet te lang mee blijven lopen.
Kwak
pi_80852372
t is toch wel met me gesteld als ik een klarinet in een filmpje aanhoor voor een hobo. sorry! niet goed geluisterd denk ik...
Kwak
pi_80852434
Hoi!
Mn schoenen met hakken klepperen doet auwaauwa!

Praatje ging wel goed en ben net met studievriendinnetjes naar t terras geweest
  donderdag 29 april 2010 @ 19:27:33 #51
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_80852449
quote:
Op donderdag 29 april 2010 19:24 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

deukje is niet bij alle soorten oedeem... als je de huid tussen je tweede en derde teen niet te pakken kunt krijgen dan zit er doorgaans vocht in je voeten.

als je echt veel vocht vasthoudt is het altijd zaak om even je huisarts te vragen, kunnen allerlei oorzaken voor zijn, zou er niet te lang mee blijven lopen.
Ja, als ze er echt vaker/langer last van heeft, is het inderdaad verstandig even lang de huisarts te gaan. Kan iets zijn met je hart, nieren, lever, bloedvaten, lymfevaten, dieet etc. Maar volgens mij hebben meer mensen er last van met dit weer! Dus vooralsnog geen reden tot paniek .
pi_80852838
Zo, het laatste loodje zit erop! Vrij

D&D, . Men was zeer onder de indruk van de cupcakes, en de kleurkeuze was geweldig en werd herkend ook nog! Het waren wel een beetje veel cupcakejes, toch, dus nu heb ik nog een klein voorraadje weer terug in de vriezer gezet.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 29 april 2010 @ 19:48:08 #53
331 Merel
Be here now.
pi_80853144
Geniet van je vrijheid Sigme
pi_80853246
Lekker sigme!

Hmmm. Vriendin 4 heeft nog niet teruggesmst. Hopelijk betekent dat dat ze ligt te slapen om krachten op te doen voor vanavond
  donderdag 29 april 2010 @ 19:55:21 #55
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80853403
zo, eindelijk thuis. Lange dag, van 9 tot half 8 in de bieb. Nu de avond niets doen. Ja, treintickets boeken. Helpen jullie me eraan herinneren dat ik dat doe?

De zalm-chowder staat op, ik ben benieuwd!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_80853490
Hmm, nynke, wat is het recept? En vergeet je niet je benen te epileren?
  donderdag 29 april 2010 @ 19:58:13 #57
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80853509
quote:
Op donderdag 29 april 2010 18:25 schreef Tinkepink het volgende:
voor DaD. Ik wou dat ik wat van dat rotgevoel van je kon wegnemen.

Voor perruche heb ik eigenlijk geen tips. Ben zelf helemaal niet jaloers aangelegd.
Dat ja. Sterkte voor allebei, en ik ben ook niet jaloersig aangelegd...T vriendje wel, en stiekem vind ik dat ook wel leuk!
  donderdag 29 april 2010 @ 19:58:30 #58
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80853520
quote:
Op donderdag 29 april 2010 19:57 schreef ColdFeet het volgende:
http://www.thedailyspud.c(...)o-spud-is-an-island/
  donderdag 29 april 2010 @ 20:02:40 #59
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80853651
oh, wat fijn Sigme!
pi_80853750
quote:
Oeh, klinkt lekker
  donderdag 29 april 2010 @ 20:13:39 #61
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80854001
Sigme... Ga je ook wandelen met leekstermeer? Lijkt me leuk om je eens te ontmoetne...Dad? Vik LB??

Nu eerst maar eens slapen, tis morgen weer vroeg pissen.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_80854148
Nog maar 45 min. werken DaD heel veel sterkte!

Sigme, lekker vrij!!

Ik had een brainstorm dagje op t werk, was wel leuk, maar vermoeiend! Zit nu in mijn eentje te eten bij een restaurant, hoe sneu is dat! (maar wel even lekker rustig)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_80854213
quote:
Op donderdag 29 april 2010 20:18 schreef Phaidra het volgende:

Ik had een brainstorm dagje op t werk, was wel leuk, maar vermoeiend! Zit nu in mijn eentje te eten bij een restaurant, hoe sneu is dat! (maar wel even lekker rustig)
Niet.

Niet sneu. Geniet ervan, leer genieten van dingen die je goed uitkomen en waarbij je domme misplaatste gene voelt.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_80854358
quote:
Op donderdag 29 april 2010 20:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Sigme... Ga je ook wandelen met leekstermeer? Lijkt me leuk om je eens te ontmoetne...Dad? Vik LB??

Nu eerst maar eens slapen, tis morgen weer vroeg pissen.
Slaap lekker, vroegpisster .
Ik mag uitslapen, want liefste heeft onverwachts óók vrij morgen.

29 mei, wandeltocht, mensen.. Hmm. Ik zal er eens over nadenken.
pi_80854606
quote:
Op donderdag 29 april 2010 19:25 schreef kwakz0r het volgende:
t is toch wel met me gesteld als ik een klarinet in een filmpje aanhoor voor een hobo. sorry! niet goed geluisterd denk ik...
In het filmpje was het ook een hobo, hoor! Maar ik vond het zo´n mooi stuk dat ik hem wilde spelen, dus dat gebeurde Naast een klarinetconcert van Weber.
  donderdag 29 april 2010 @ 20:32:36 #66
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80854688
quote:
Op donderdag 29 april 2010 20:05 schreef Syrena het volgende:

[..]

Oeh, klinkt lekker
Is ook zeker een aanrader!
  donderdag 29 april 2010 @ 20:34:22 #67
331 Merel
Be here now.
pi_80854747
quote:
Op donderdag 29 april 2010 20:18 schreef Phaidra het volgende:
Zit nu in mijn eentje te eten bij een restaurant, hoe sneu is dat! (maar wel even lekker rustig)
Neejoh!

Ik kijk er nu al naar uit om zondag weer lekker in m'n eentje uit lunchen te gaan. Krantje erbij, glaasje jus d'orange, heerlijk! Al moet ik wel zeggen dat dat in een tentje is waar heel veel mensen alleen zitten, geeft wel een leuk relaxed sfeertje.
pi_80854759
quote:
Op donderdag 29 april 2010 20:20 schreef sigme het volgende:

[..]

Niet.

Niet sneu. Geniet ervan, leer genieten van dingen die je goed uitkomen en waarbij je domme misplaatste gene voelt.
Het viel ook wel mee. Ik heb erg lekker gegeten, wijntje erbij, op een terras. Ondertussen mensen kijken die verwoed alles voor morgen aan het voorbereiden waren en een boekje lezen.
Wel werd me tactisch gevraagd of ik nog op iemand wachtte of dat ik van plan was om alleen te eten .
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 29 april 2010 @ 20:35:48 #69
331 Merel
Be here now.
pi_80854815
Oh wacht, ik kan zondag helemaal niet leuk alleen gaan lunchen, ik heb een verjaardag
pi_80854839
quote:
Op donderdag 29 april 2010 20:34 schreef Merel het volgende:

[..]

Neejoh!

Ik kijk er nu al naar uit om zondag weer lekker in m'n eentje uit lunchen te gaan. Krantje erbij, glaasje jus d'orange, heerlijk! Al moet ik wel zeggen dat dat in een tentje is waar heel veel mensen alleen zitten, geeft wel een leuk relaxed sfeertje.
Daarom heb je gewoon die date verplaatst, hè?
  donderdag 29 april 2010 @ 20:38:47 #71
331 Merel
Be here now.
pi_80854918
quote:
Op donderdag 29 april 2010 20:36 schreef Goodbye het volgende:

Daarom heb je gewoon die date verplaatst, hè?
Ja!

Nee als morgen nog steeds leuk is gaan we vast zondag weer afspreken. Ik snap nog steeds niet helemaal hoe ik iemand waar ik eigenlijk niet op val zo heel leuk kan vinden, en helemaal na één date. Ben best bang dat het allemaal uiteindelijk toch tegenvalt. Maar we zien wel, voorlopig vliegen de smsjes heen en weer dus zit het nog wel even goed
pi_80854937
Ik had trouwens nog wel geprobeerd om mensen op te trommelen, maar iedereen die ik probeerde had al plannen. Niet zo gek ook, met koninginnenacht...

Lijstje:
O: brinta
T: koffie, stroopwafel, koffiekoek
L: pistoletje leverworst (sorry CF! ), pistoletje zalmsalade, mandarijn, glas appelsap
T: koffiekoekje
D: bord amusehapjes (kerrierisotto, wonton met eendenlever, coquille met appel, 2 gamba's, rundervinkje), glas wijn, dessert (bolletje mangoijs met aardbeiensaus, tiramisu met rode vruchten), koffie verkeerd
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_80854963
Mr Gb is soms echt zo'n mafketel. Zitten we op de bank, begint ie ineens I feel goooood, tududududududuuum te zingen
  donderdag 29 april 2010 @ 20:40:28 #74
236335 neen
schone schijn
pi_80854974
quote:
Op donderdag 29 april 2010 20:38 schreef Merel het volgende:

[..]

Ja!

Nee als morgen nog steeds leuk is gaan we vast zondag weer afspreken. Ik snap nog steeds niet helemaal hoe ik iemand waar ik eigenlijk niet op val zo heel leuk kan vinden, en helemaal na één date. Ben best bang dat het allemaal uiteindelijk toch tegenvalt. Maar we zien wel, voorlopig vliegen de smsjes heen en weer dus zit het nog wel even goed
zie je Viking!
  donderdag 29 april 2010 @ 20:40:44 #75
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80854983
Lekker van je vrijheid genieten sigme!

Trusten uniek!

En ik zwel ook altijd op met dit weer. Heel vervelend is dat.
Fietsen ging beroerd. Maar, zaterdag nieuwe ronde, nieuwe kansen .
  donderdag 29 april 2010 @ 20:43:34 #76
331 Merel
Be here now.
pi_80855062
quote:
Op donderdag 29 april 2010 20:40 schreef neen het volgende:

[..]

zie je Viking!
Ja
pi_80855124
Zo, thuis. Ff in de does en de haren omhoogdoen en een foto maken en dan zien we wel verder.
  donderdag 29 april 2010 @ 20:54:34 #78
331 Merel
Be here now.
pi_80855411
Foto ja, hup!
  donderdag 29 april 2010 @ 20:59:07 #79
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80855549
quote:
Op donderdag 29 april 2010 19:57 schreef ColdFeet het volgende:
Gedaan. Maar ze worden helemaal niet zo mooi glad als na scheren, of heb ik het verkeerd gedaan?
  donderdag 29 april 2010 @ 21:00:54 #80
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80855597
Lijstje:
S: 4 km. hardlopen
O: yoghurt met bramen en frambozen
T: muffin met appelmeos en yoghurt, zonder suiker of vet
L: pizza hawaii
T: meloen en aardbei
D: zalm-chowder
T: b&j.
pi_80856652
Waar blijf je nou, syrena?

En Nynke, niet? 't is een kwestie van geduld, maar ik krijg ze altijd mooi glad, eigenlijk!
pi_80856789
quote:
Op donderdag 29 april 2010 20:59 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Gedaan. Maar ze worden helemaal niet zo mooi glad als na scheren, of heb ik het verkeerd gedaan?
De haartjes horen wel compleet helemaal volledig weg te zijn. Mijn huid moet wel altijd een uurtje of wat kalmeren na epileren; net erna heb ik een soort kippevel.
pi_80856818
Geniet van de vrijheid sigme .

Mweh mn ouders/broertjes zijn allemaal naar de stad en nu zit ik alleen thuis en voel ik me opeens eenzaam . Gelukkig bleef de kat op schoot liggen toen ik haar van haar plekje plukte, hebben we samen House gekeken (kat sliep, maar ach) . Toch niet helemaal alleen dus.
  donderdag 29 april 2010 @ 21:41:32 #84
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80856884
quote:
Op donderdag 29 april 2010 21:34 schreef ColdFeet het volgende:

En Nynke, niet? 't is een kwestie van geduld, maar ik krijg ze altijd mooi glad, eigenlijk!
Morgen nog maar eens proberen dan. De pijnlijkheid viel me wel mee, eigenlijk!
  donderdag 29 april 2010 @ 21:42:20 #85
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80856912
quote:
Op donderdag 29 april 2010 21:41 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Morgen nog maar eens proberen dan. De pijnlijkheid viel me wel mee, eigenlijk!
Nu ik zo voel is het been dat ik als eerste gedaan heb het gladst, dus het zal inderdaad wel een kwestie van geduld geweest zijn!
pi_80856966
Da's mooi, nynke! Het went heel snel, zeker op je benen (oksels en bikinilijn blijft wat gevoeliger, maar is ook doenlijk).

Chicooo... Geen zin om ook naar de stad te gaan?

Wij gaan zo maar eens een ijsje halen. Laat eten
pi_80856983
quote:
Op donderdag 29 april 2010 21:39 schreef Chicolate het volgende:
Geniet van de vrijheid sigme .

Mweh mn ouders/broertjes zijn allemaal naar de stad en nu zit ik alleen thuis en voel ik me opeens eenzaam . Gelukkig bleef de kat op schoot liggen toen ik haar van haar plekje plukte, hebben we samen House gekeken (kat sliep, maar ach) . Toch niet helemaal alleen dus.
Katten .
pi_80857056
quote:
Op donderdag 29 april 2010 21:44 schreef ColdFeet het volgende:
Da's mooi, nynke! Het went heel snel, zeker op je benen (oksels en bikinilijn blijft wat gevoeliger, maar is ook doenlijk).

Chicooo... Geen zin om ook naar de stad te gaan?

Wij gaan zo maar eens een ijsje halen. Laat eten
Jawel, denk ik. Maar niet in mn eentje. Dan vind ik het de drukte niet waard . Gewoon een ijsje halen ofzo en een beetje sfeer proeven. En uitgaan doe ik sowieso al niet . Maar misschien ga ik morgen overdag nog wel even de stad in, of naar Amsterdam. Zie dat morgen wel.

Ja dat van dat ijsje is jouw schuld .
pi_80857126
Sigme, fijn dat ze in de smaak vielen!

Merel, ik word helemaal blij van je posts! . Ik gun het je zo enorm!

Ik heb vanavond nog staan huilen in de winkel, samen met een collega die ook meteen moest janken toen ze mij zag. .
pi_80857141
Sigme, lekker, vrij! Genieten van de mooie zomerdagen

Ik vind alleen uit eten ook helemaal niet vervelend. Zeker niet als je ergens moet zijn omdat je later een afspraak hebt ofzo. Net als dat ik het niet erg vind om soms alleen naar de bios te gaan. Als ik een film (meestal in het filmhuis) heel graag wil zien en niemand wil mee, waarom niet? Als mensen er moeite mee hebben ligt dat meer aan hen dan aan mij hoor.

Heb een goed gesprek met het vriendje gehad, en uiteindelijk zaten we toch wel op 1 lijn. Dus nu zijn we weer vriendjes...! Zijn net nog even wezen voetballen (heel even want ik ben zo moe... van het niet slapen!)

Mijn lijstje laat ik voor wat het is, veel is het niet

Aahw DaD, gaat het nu weer een beetje?
pi_80857236
quote:
Op donderdag 29 april 2010 21:34 schreef ColdFeet het volgende:

Ewelina, rode truitje is top!
Ff kijken of ik foto kan uppen, mobiel is bijna leeg en ik moet zo weg.
  donderdag 29 april 2010 @ 21:52:42 #92
331 Merel
Be here now.
pi_80857237
Ow DaD, ik hoop echt dat jij snel ook weer helemaal blij wordt!!

Ik voel me juist een beetje lullig als ik zo zit te zwijmelen als ik weet dat ondertussen anderen zich niet happy voelen. En ik ben ook bang dat het toch weer snel kapot gaat en dat jullie dan voor niks blij voor me hebben zitten zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Merel op 29-04-2010 23:42:20 ]
pi_80857253
Perruche, ik vind het jammere van in je eentje gaan dat je het met niemand kunt delen! Zeker bij een film ofzo. In je eentje in een café zitten ofzo, daarmee heb ik dan weer niet zoveel moeite.

Ik wilde trouwens naar Leonard Cohen in Gent in augustus, en er was echt helemaal niemand die met me meewil Naar zoiets ga ik echt niet in m'n uppie
  donderdag 29 april 2010 @ 21:53:12 #94
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80857258
Alle beetjes blijheid zijn toch mooi meegenomen Merel?
  donderdag 29 april 2010 @ 21:53:28 #95
331 Merel
Be here now.
pi_80857269
quote:
Op donderdag 29 april 2010 21:49 schreef Perruche het volgende:

Heb een goed gesprek met het vriendje gehad, en uiteindelijk zaten we toch wel op 1 lijn. Dus nu zijn we weer vriendjes...! Zijn net nog even wezen voetballen (heel even want ik ben zo moe... van het niet slapen!)
Gelukkig maar!!
pi_80857280
Lukt niet, moet ze ook draaien. Morgen!
  donderdag 29 april 2010 @ 21:54:49 #97
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80857328
quote:
Op donderdag 29 april 2010 21:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Alle beetjes blijheid zijn toch mooi meegenomen Merel?
Ja, stuur maar een beetje deze kant op. Ik mis m'n behoorlijk, en zie hem pas begin/mid juni weer. Boh.
  donderdag 29 april 2010 @ 21:55:25 #98
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80857353
Wat fijn, Perruche, trouwens!
pi_80857418
quote:
Op donderdag 29 april 2010 21:52 schreef Merel het volgende:
Ow DaD, ik hoop echt dat jij snel ook weer helemaal blij word!!

Ik voel me juist een beetje lullig als ik zo zit te zwijmelen als ik weet dat ondertussen anderen zich niet happy voelen. En ik ben ook bang dat het toch weer snel kapot gaat en dat jullie dan voor niks blij voor me hebben zitten zijn.
Nee, niet lullig voelen! Don't you dare! Geniet van elk moment, daar is nog nooit iemand minder van geworden. En geluk is er om te delen.
pi_80857516
quote:
Op donderdag 29 april 2010 21:52 schreef Merel het volgende:
Ow DaD, ik hoop echt dat jij snel ook weer helemaal blij word!!

Nú is het leuk, en daar zijn we nu blij om. Het is leuk om je zo blij te zien .
pi_80857520
Veel plezier, Syrena!

En DaD, had je nu al wat gehoord van de huisjes?
pi_80857563
quote:
Op donderdag 29 april 2010 21:53 schreef ColdFeet het volgende:
Perruche, ik vind het jammere van in je eentje gaan dat je het met niemand kunt delen! Zeker bij een film ofzo. In je eentje in een café zitten ofzo, daarmee heb ik dan weer niet zoveel moeite.

Ik wilde trouwens naar Leonard Cohen in Gent in augustus, en er was echt helemaal niemand die met me meewil Naar zoiets ga ik echt niet in m'n uppie
daar zou ik dan weer wel naartoe gaan, maar in een cafe dan weer niet!
pi_80857564
Nee, niets meer gehoord CF. En ik heb zelf ook geen tijd meer gehad om te bellen.
  donderdag 29 april 2010 @ 22:02:01 #104
331 Merel
Be here now.
pi_80857600
Maar ergens klopt het natuurlijk niet dat m'n geluk en blijheid zo van een ander afhangt hè.

Maargoed, als jullie het zo graag willen doe ik wel blij hoor
pi_80857639
quote:
Op donderdag 29 april 2010 22:00 schreef Perruche het volgende:

[..]

daar zou ik dan weer wel naartoe gaan, maar in een cafe dan weer niet!
Nou ja, niet op vrijdagavond tussen al het uitgaansvolk, maar gewoon op een donderdagmiddag, met een kop koffie en een lekker taartje en een boek. En later een glas wijn
  donderdag 29 april 2010 @ 22:05:03 #106
331 Merel
Be here now.
pi_80857727
Oh als de zon schijnt en er wil niemand mee de stad in ga ik ook wel in m'n eentje op een terrasje zitten. Boek of tijdschrift erbij en dan kan dat best! Maar ik moet wel zeggen dat het een tijd geduurd heeft voordat ik dat durfde hoor. En als je het dan doet blijkt dat echt helemaal niemand naar je staart met een blik van "kijk, zij is alléén" ook al verwacht je dat misschien wel

[ Bericht 0% gewijzigd door Merel op 29-04-2010 23:43:38 ]
pi_80857932
Het duurt me te lang (ik word gebeld als ze vertrekken)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 29 april 2010 @ 22:12:17 #108
331 Merel
Be here now.
pi_80857973
Syrena wat ben je slaaaaaaaank!!
  donderdag 29 april 2010 @ 22:12:31 #109
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80857982
Ben ook helemaal blij met mijn nieuwe busje Als we de banken plat leggen kunnen we er nét met z#n 4-en in slapen. Het is wel krap, maar het gaat. Als het busje in net zo#n goede toestand is als het lijkt te zijn zet ik er een klapdak op. Dan hebben we vier echte slaapplaatsen En de kleur is ook leuk, turquiose En het heeft airco En als ik er in mijn eentje mee wegga, dan kan de zithoek gewoon zo blijven als het is en slaap ik op de achterbank.

Net het internet afgestruind naar gratis camperplaatsen op mooie plekjes.
Zo fijn dit
  donderdag 29 april 2010 @ 22:12:34 #110
331 Merel
Be here now.
pi_80857987
Als ik een brandweerman was wist ik het wel
  donderdag 29 april 2010 @ 22:13:11 #111
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80858005
Wat heb je een mooi figuur.
  donderdag 29 april 2010 @ 22:13:53 #112
331 Merel
Be here now.
pi_80858033
quote:
Op donderdag 29 april 2010 22:12 schreef Tinkepink het volgende:
En als ik er in mijn eentje mee wegga, dan kan de zithoek gewoon zo blijven als het is en slaap ik op de achterbank.
Stoer!
  donderdag 29 april 2010 @ 22:15:02 #113
236335 neen
schone schijn
pi_80858081
Dun ja! Goed bezig!

Ik zit ook wel eens alleen ergens, omdat mijn vrienden een half uur meer later zijn dan ik als enige in een coffeeshop die niet rookt meestal

Net bbq gehad, wel vol enzo. Zo naar een of ander muziek ding in de schouwburg
pi_80858107
Ja, optisch bedrog Al helpen die -2 kilo wel heb die riem niet alleen voor de sier om.

Ik moet echt ZO eens gaan sporten gewoon. Ik vind het zo stom van mezelf dat ik me daar niet toe kan zetten
  donderdag 29 april 2010 @ 22:16:27 #115
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80858126
Zo, trein tickets zijn geboekt. Zaterdag 26 juni verlaat ik Zweden, voor voorlopig.
pi_80858142
quote:
Op donderdag 29 april 2010 22:12 schreef Tinkepink het volgende:
Ben ook helemaal blij met mijn nieuwe busje Als we de banken plat leggen kunnen we er nét met z#n 4-en in slapen. Het is wel krap, maar het gaat. Als het busje in net zo#n goede toestand is als het lijkt te zijn zet ik er een klapdak op. Dan hebben we vier echte slaapplaatsen En de kleur is ook leuk, turquiose En het heeft airco En als ik er in mijn eentje mee wegga, dan kan de zithoek gewoon zo blijven als het is en slaap ik op de achterbank.

Net het internet afgestruind naar gratis camperplaatsen op mooie plekjes.
Zo fijn dit
Klinkt echt super Airco! En gezellig met z'n viertjes slapen
Wat zei je wederhelft?
  donderdag 29 april 2010 @ 22:16:52 #117
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80858144
quote:
Op donderdag 29 april 2010 22:13 schreef Merel het volgende:

[..]

Stoer!
Vooral fijn. Mijn oude camper heb ik een jaar of 5 geleden weggedaan en ik mis 'm nog iedere dag. 't Is echt geweldig, gewoon de auto pakken en als je een mooi plekje vindt stoppen, eten en slapen, zonder de stress van eht zoeken naar een camping. Als je een normaal busje hebt merkt niemand dat je er in slaapt (itt zo#n reuzencamper). Toen de kinderen nog kleiner waren was het ook handig: als het tijd was voor het middagdutje gewoon ergens stoppen en een boekje lezen, drankje uit de koekast, wat lekkers erbij
  donderdag 29 april 2010 @ 22:17:38 #118
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80858178
quote:
Op donderdag 29 april 2010 22:15 schreef Syrena het volgende:
Ja, optisch bedrog Al helpen die -2 kilo wel heb die riem niet alleen voor de sier om.

Ik moet echt ZO eens gaan sporten gewoon. Ik vind het zo stom van mezelf dat ik me daar niet toe kan zetten
Men, jij bent echt slank!
  donderdag 29 april 2010 @ 22:18:00 #119
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80858193
quote:
Op donderdag 29 april 2010 22:16 schreef Syrena het volgende:

[..]

Klinkt echt super Airco! En gezellig met z'n viertjes slapen
Wat zei je wederhelft?
Die loopt net zo hyper rond te stuiteren. vooral omdat ik zo blij ben eigenlijk.
  donderdag 29 april 2010 @ 22:18:01 #120
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80858194
quote:
Op donderdag 29 april 2010 22:12 schreef Merel het volgende:
Als ik een brandweerman was wist ik het wel

QFT though!
pi_80858243
Looking good, Syreen. .
pi_80858251
Als ik niet zo schuin sta valt het allemaal wel mee heur
  donderdag 29 april 2010 @ 22:19:32 #123
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80858258
Slanke Syrena!
pi_80858287
quote:
Op donderdag 29 april 2010 22:18 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Die loopt net zo hyper rond te stuiteren. vooral omdat ik zo blij ben eigenlijk.
Da's helemaal leuk!

OMFG mensen, BEL ME, Ik wil vertrekken en aan de zuip
  donderdag 29 april 2010 @ 22:21:10 #125
236335 neen
schone schijn
pi_80858319
Dat zal ja! Veel versier plezier zo, de sterren staan goed volgens mijn vader.
  donderdag 29 april 2010 @ 22:21:12 #126
331 Merel
Be here now.
pi_80858321
quote:
Op donderdag 29 april 2010 22:16 schreef AKnynke het volgende:
Zo, trein tickets zijn geboekt. Zaterdag 26 juni verlaat ik Zweden, voor voorlopig.
Oh jah, daar moesten we je aan helpen herinneren hè
  donderdag 29 april 2010 @ 22:21:15 #127
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80858322
quote:
Op donderdag 29 april 2010 22:19 schreef Syrena het volgende:
Als ik niet zo schuin sta valt het allemaal wel mee heur
Volgens mij niet. Een slank bovenlijf kan je niet faken.
pi_80858325
Tis al druk!
http://www.webcamsittard.nl/index.php

Wat een herrie.
  donderdag 29 april 2010 @ 22:22:00 #129
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80858343
quote:
Op donderdag 29 april 2010 22:16 schreef AKnynke het volgende:
Ben je er al uit wat je gaat doen na je afstuderen?
pi_80858378
Zo wat een mooi figuur heb jij Syrena .
pi_80858398
quote:
Op donderdag 29 april 2010 22:21 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Volgens mij niet. Een slank bovenlijf kan je niet faken.
Nee, maar daar heb ik ook geen klachten over Het is de bovenbenen. Buik gaat wel nu, als ik nu braaf buikspieroefeningen zou doen zou hij wel strak worden.
Maar ik mag eiks niet klagen, zo op mijn leeftijd zijnde maar ik doe 't toch
pi_80858447
Nou moe.
Internetmobiel: accu leeg
Mp3speler: accu leeg
Laptop: accu leeg

Ik ga maar snel uitloggen dan. Tot morgen!!

en dank voor de complimenten
  donderdag 29 april 2010 @ 22:26:54 #133
331 Merel
Be here now.
pi_80858518
Sjansze Syrena
  donderdag 29 april 2010 @ 22:29:34 #134
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80858619
quote:
Op donderdag 29 april 2010 22:21 schreef Merel het volgende:

[..]

Oh jah, daar moesten we je aan helpen herinneren hè
Ja, thanks!
quote:
Op donderdag 29 april 2010 22:22 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ben je er al uit wat je gaat doen na je afstuderen?
werkeloos zijn? Nee, geen idee. Elke baan die ik kan krijgen ga ik voor...
  donderdag 29 april 2010 @ 22:32:17 #135
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80858705
Als we geen klagende vrouwmensen meer hadden (die er eigenlijk al goed uitzien), dan was dit een érg leeg topic!

Veel plezier Syrena!
pi_80858793
ik zit nog te wachten op mn vriendinnetje waarmee ik naar de nach ga die had ook een nogal gestresste dag en was pas om negen uur thuis van werk... dat wordt een latertje vannacht geloof ik...

weet nog niet wat ik aan wil. een jurkje... en laarzen... en mn jas moet er leuk op staan want t gaat nu net regenen...
Kwak
pi_80859098
M'n ex gaat vanavond ook uit en de gedachte dat 'ie wel eens met een ander zou kunnen gaan zoenen (of erger) is echt killing me. . Aarrghh. Wat een kutdag.
  donderdag 29 april 2010 @ 22:44:43 #138
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80859136
En ik zit hier ook al te janken . Dolle pret
  donderdag 29 april 2010 @ 22:46:08 #139
331 Merel
Be here now.
pi_80859182
Ooooh DaD!

En XM, wat is er?
pi_80859186
Aww, XM! Wat is er loos?
  donderdag 29 april 2010 @ 22:54:12 #141
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80859478
Aw

En DaDtje ook
  donderdag 29 april 2010 @ 23:06:04 #142
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80859933
Weet niet, heb even een enorme dip.
  donderdag 29 april 2010 @ 23:15:22 #143
331 Merel
Be here now.
pi_80860292
Is je vriend thuis, kan hij je een beetje opvrolijken misschien?
pi_80860430
Ik ben zo stom geweest om sentimentele Brucenummers te gaan beluisteren. . Bedtijd, het is morgen weer vroeg dag.

Kusje, XM. .
  donderdag 29 april 2010 @ 23:23:02 #145
331 Merel
Be here now.
pi_80860570
Lekker slapen DaD, morgen voel je je vast weer iets beter!

Ik duik ook m'n bed in, trusten!
  donderdag 29 april 2010 @ 23:26:58 #146
236335 neen
schone schijn
pi_80860696
Welterusten jullie hè! Rustig en lekker slapen!

Ik ga nog even naar de stad
pi_80860755
truste dames en heren!
  donderdag 29 april 2010 @ 23:29:08 #148
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80860782
Veel plezier, neenmans!

En trusten aan zij die maffen gaan, en aai-over-de-bol voor de dipjesmensen
pi_80862636
XM, DaD

Toch nog even de stad in geweest. Drijfnat geregend en in plassen gestampt . Kon mn sokken uitknijpen. Veel beter dan thuisblijven.
  vrijdag 30 april 2010 @ 02:34:54 #150
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_80864486
Een kus voor de sad ladies!!

En Syrena WAUW you look hawwwt!!

Ik heb prosecco op. En toen tequilla en daarna bier. En nu heb ik hongerrrr
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  vrijdag 30 april 2010 @ 02:36:38 #151
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_80864496