Ikkequote:Op donderdag 29 april 2010 16:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Weekend dan komen wel foto's.
Wie moet morgen nog meer werken??
Ombouwen tot camperquote:Op donderdag 29 april 2010 16:47 schreef Merel het volgende:
Tink!![]()
Dat vraagt ook om foto'sWat moet je met een busje?
Ogen dicht.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:51 schreef Viking84 het volgende:
Oh ze vroeg ook: "wat vind jij van X ( = tolk)? Die heeft ook geen vriendin en zij houdt ook van vrouwen." En dat wist ik natuurlijk al, want mijn gaydar doet het goed. En X is een heel leuk mens, vind ik, maar uiterlijk niet mijn type. Damn
.
Ja, dus? Moeten vrouwen per se aan alle eisen van je lijst voldoen om de moeite waard te zijn?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:51 schreef Viking84 het volgende:
Oh ze vroeg ook: "wat vind jij van X ( = tolk)? Die heeft ook geen vriendin en zij houdt ook van vrouwen." En dat wist ik natuurlijk al, want mijn gaydar doet het goed. En X is een heel leuk mens, vind ik, maar uiterlijk niet mijn type. Damn
.
Nee, ik meen het serieus, ik wil misschien best een keer met haar uitquote:
ik verplicht mijzelf tot werken morgen.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ikke1 mei is hier wel een nationale feestdag. Maar ja. Dat betekent nu enkel dat alle winkels dicht zijn
ach, we hebben het de laatste tijd nogal vaak over type's hier. Zal ik hem er nog maar eens ingooien? M'n duutser is kalend en kleiner dan dat ik ben. En duits. En toch is ie heel leuk!quote:Op donderdag 29 april 2010 16:51 schreef Viking84 het volgende:
.
DOEN! Alles is beter dan zij-die-niet-genoemd-mag-worden.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik meen het serieus, ik wil misschien best een keer met haar uit.
Ik vond het maar niks.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:05 schreef de_nachtwacht het volgende:
Zeg neen, wat vond je van het voetbal gisteren?
Wat ben je toch een schatje! Dat werd al vaak gezegd toen je hier nog niet postte, nota benequote:Op donderdag 29 april 2010 17:03 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
DOEN! Alles is beter dan zij-die-niet-genoemd-mag-worden.
Ik geloof dat er niemand is die het NIET met de_nachtwacht eens isquote:Op donderdag 29 april 2010 17:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat ben je toch een schatje! Dat werd al vaak gezegd toen je hier nog niet postte, nota bene
Edit: wat geen excuus is om maar weer aan de ijskoffie te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |