Ik vind het een prima ding! heb zelf een wat oudere generatie, denk ik. Zorg dat je haartjes niet te lang zijn, en geef het niet op als de eerste keer pijnlijk is, dat wordt snel minder!quote:Op donderdag 29 april 2010 15:35 schreef AKnynke het volgende:
oi, ik heb net een behoorlijke impulsaankoop gedaan:
Een silk-epil. Ben benieuwd!
Het gaat mij ook meer over hoe vrouwen in het algmeen over zichzelf pratenquote:Op donderdag 29 april 2010 15:39 schreef ColdFeet het volgende:
Och Tink, ik denk dat je het wat te zwaar opvat, hoorIk heb geen complex over mijn knieën verder; als ik een lijst van mijn eigen mooie en minder mooie punten zou moeten opstellen, zouden ze op de 'minder mooi'-lijst komen, maar allez
Ik heb vandeweek toevallig nog uitgebreid mijn bovenarmen staan bestuderen en heb geconcludeerd dat die er écht goed uitzien: stevig, gespierd en niet te pezig. Typisch voor op de mooi-lijst dus. Alleen meld ik dat dan niet hier
Ik ben benieuwd, ga het vanavond uit proberen. Nu nog maar eens aan het werk. Ik ben aan het kloten vandaag...quote:Op donderdag 29 april 2010 15:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind het een prima ding! heb zelf een wat oudere generatie, denk ik. Zorg dat je haartjes niet te lang zijn, en geef het niet op als de eerste keer pijnlijk is, dat wordt snel minder!
Vervelend! Een vriendin van mij had dat ook, obese benen en enorme enkels bij een bmi van 18 of zo, de dokter heeft haar liposuctie aangeraden..quote:Op donderdag 29 april 2010 13:05 schreef Ewelina het volgende:
Bij sommige mensen is lang niet al het vet eerlijk verdeeld PF, ik heb ook wel eens iemand gezien met een slank bovenlijf maar echt enorm dikke benen zoals op die foto van Kwak. En die had echt geen overgewicht.
Ik heb best een positieve insteek en ik vind de meeste mensen ook erg mooi. Gelukkig hebben mijn huidige vriendinnen niet echt complexen, de een heeft hele kleine borsten: nou ja prima zegt ze. De ander heeft (vind ik) stevige benen: zit ze totaaal niet mee.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het gaat mij ook meer over hoe vrouwen in het algmeen over zichzelf pratenDe nadruk wordt meestal op de minder mooie lichaamsonderdelen gelegd, terwijl het totaalplaatje er meestal fantastisch uitziet. En hier valt het me des te meer op omdat -zover ik het kan inschatten op basis van foto's- eigenlijk iedereen die hier post er bovengemiddeld goed uitziet.
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:13 schreef Ewelina het volgende:
Misschien een rood shirtje erop Syrena? Knalt lekker.
Een leren rokje, dat wil ik ook nog eensquote:Op donderdag 29 april 2010 16:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb in mijn kast een perfect shirtje gevonden voor op de leren rokje, wist niet eens dat ik zoiets had (mijn moeder is nogal koopverslaafd en ik krijg van alles als ze het 1 x heeft gedragen, of het past niet ofzo)
Ook een manier om je erfenis binnen te krijgen
Met rijst en kip is weinig mis? Alleen het broodbeleg, tja...quote:Op donderdag 29 april 2010 16:24 schreef ColdFeet het volgende:
Dat zie ik niet echt voor me, Syrena. Ook hier: foto![]()
Ewelina, beetje een middelmatige lijst! Te weinig en niet echt goed spul. Op de groente na
Maar twee crackers is toch niet genoehoegquote:Op donderdag 29 april 2010 16:26 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Met rijst en kip is weinig mis? Alleen het broodbeleg, tja...
(het waren overigens wel volkoren crackers). Ik mik er vanavond ongetwijfeld nog eea in, dus hij wordt nog aangevuld.
Hij was wel bruinquote:Op donderdag 29 april 2010 16:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar twee crackers is toch niet genoehoegEn je lunch, (wit?) pistoletje
kipkeriemeuk
Rijst en kip is ook OK natuurlijk. Maar niet echt substantieel eten.
Nou ja. Niet teveel drinken vanavond
Ikkequote:Op donderdag 29 april 2010 16:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Weekend dan komen wel foto's.
Wie moet morgen nog meer werken??
Ombouwen tot camperquote:Op donderdag 29 april 2010 16:47 schreef Merel het volgende:
Tink!![]()
Dat vraagt ook om foto'sWat moet je met een busje?
Ogen dicht.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:51 schreef Viking84 het volgende:
Oh ze vroeg ook: "wat vind jij van X ( = tolk)? Die heeft ook geen vriendin en zij houdt ook van vrouwen." En dat wist ik natuurlijk al, want mijn gaydar doet het goed. En X is een heel leuk mens, vind ik, maar uiterlijk niet mijn type. Damn
.
Ja, dus? Moeten vrouwen per se aan alle eisen van je lijst voldoen om de moeite waard te zijn?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:51 schreef Viking84 het volgende:
Oh ze vroeg ook: "wat vind jij van X ( = tolk)? Die heeft ook geen vriendin en zij houdt ook van vrouwen." En dat wist ik natuurlijk al, want mijn gaydar doet het goed. En X is een heel leuk mens, vind ik, maar uiterlijk niet mijn type. Damn
.
Nee, ik meen het serieus, ik wil misschien best een keer met haar uitquote:
ik verplicht mijzelf tot werken morgen.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ikke1 mei is hier wel een nationale feestdag. Maar ja. Dat betekent nu enkel dat alle winkels dicht zijn
ach, we hebben het de laatste tijd nogal vaak over type's hier. Zal ik hem er nog maar eens ingooien? M'n duutser is kalend en kleiner dan dat ik ben. En duits. En toch is ie heel leuk!quote:Op donderdag 29 april 2010 16:51 schreef Viking84 het volgende:
.
DOEN! Alles is beter dan zij-die-niet-genoemd-mag-worden.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik meen het serieus, ik wil misschien best een keer met haar uit.
Ik vond het maar niks.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:05 schreef de_nachtwacht het volgende:
Zeg neen, wat vond je van het voetbal gisteren?
Wat ben je toch een schatje! Dat werd al vaak gezegd toen je hier nog niet postte, nota benequote:Op donderdag 29 april 2010 17:03 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
DOEN! Alles is beter dan zij-die-niet-genoemd-mag-worden.
Ik geloof dat er niemand is die het NIET met de_nachtwacht eens isquote:Op donderdag 29 april 2010 17:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat ben je toch een schatje! Dat werd al vaak gezegd toen je hier nog niet postte, nota bene
Edit: wat geen excuus is om maar weer aan de ijskoffie te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |