Sterkte (en kom er gesterkt uit).quote:Op donderdag 29 april 2010 10:32 schreef Perruche het volgende:
[..]
het zal de lente zijn, met alle verlokkingen van de natuur... moet ontbijten maar geen honger. Vriendje staat nu onder de douche en heb een onwijze knoop in m´n buik voor als we zo moeten gaan praten...
Ik heb wel het idee dat het een met het ander samenhangt: wat aan je figuur doen en verdere veranderingen in je leven doorvoeren. Toen ik besloot dat de 10 kg overgewicht er echt afmoesten, besloot ik ook dat het tijd werd afscheid te nemen van mijn oude baan.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik niet hoor CF! Maar Perruche is de zoveelste Slankie in korte tijd met een relatiecrisis. Valt me gewoon op!
En ik een rokje! Weer zonder leggingquote:
Hoe bruiner je bent hoe minder ze opvallen!quote:Op donderdag 29 april 2010 10:58 schreef Syrena het volgende:
[..]
En ik een rokje! Weer zonder legging![]()
Ik heb beginnende spataders, die vallen nu nog niet zo heel erg op (hoop ik), dus ik ga deze zomer zoveel mogelijk leggingloosVorige zomer wel steeds eentje aan, zo'n driekwart, omdat ik zonder zo kaal vond staan. Dat wil ik uitbannen!
Ja ik ben raar
Ja klopt, maar zonnebaden = warmte en dan zetten de bloedvaten nog meer uit. Ik hou t nu een beetje bij met bruiningslotion, ook al stinkt datquote:Op donderdag 29 april 2010 11:01 schreef P.F het volgende:
[..]
Hoe bruiner je bent hoe minder ze opvallen!
Het is voor mij óf een legging of geen rokjes/jurkjes. Dan maar een legging. Panty is nu echt te warm.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:00 schreef Tinkepink het volgende:
Ik draag echt nooooooit leggings. Na de vorige leggingperiode een jaar of 15 geleden is de legging door mij voor eeuwig in de ban gedaan.
Ik vind een panty veel zweteriger. Maar ik draag alleen maar >30/40 denier...quote:Op donderdag 29 april 2010 11:07 schreef Tinkepink het volgende:
maar een legging is toch veel warmer dan een panty? Naar zakelijke afspraken "moet"ik ook een panty aan en zo warm is dat niet eens. Wel een dunne natuurlijk.
Nee, dan zie je nog al die plekjes op m'n benenquote:Op donderdag 29 april 2010 11:13 schreef Ewelina het volgende:
Is een hele dunne panty geen optie XM?
@mini: moet je echt een gesprek, of moet je gewoon naar t consulaat voor een J-1 visum? dan hoef je je van het "gesprek" namelijk niet zoveel voor te stellen... ik was hypernerveus en had duizend documenten bij me, maar hoefde alleen tegen een kerel achter een ramapje te vertellen waar mn onderzoek over ging en waar ik woonde en werktequote:Op donderdag 29 april 2010 11:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb gisteren ook weer eens bruinings-spul gesmeerd (van die bodylotion met zelfbruiner) maar hij was over de datum, zou dat kwaad kunnen? Het bruinen heeft wel gewerkt, ik heb zelfs hier en daar een vlek. Dat spul zou heel subtiel moeten werken, maar bij mij dus niet.
Hij stonk wel inderdaad.
Hier geen rokje vandaag, maar een lange broek met bloesje.Ik heb straks een gesprek voor mijn visum dus ik wil er een beetje netjes uitzien.
Het oranje topje voor vanavond en morgen ligt wel al klaar.
Dat laatste ja.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
@mini: moet je echt een gesprek, of moet je gewoon naar t consulaat voor een J-1 visum? dan hoef je je van het "gesprek" namelijk niet zoveel voor te stellen... ik was hypernerveus en had duizend documenten bij me, maar hoefde alleen tegen een kerel achter een ramapje te vertellen waar mn onderzoek over ging en waar ik woonde en werkte
oh léuk vond ik het niet. maar ik had niet bang hoeven zijn voor een weigering voor mn visum, wat ik wel was.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:40 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat laatste ja.Ik weet echt niet wat ik moet verwachten, maar als dat alles is valt het inderdaad reuze mee!
Toen ik voor een congres kwam versprak ik me bij de douane, ik zei dat ik voor "work" kwam in plaats van "business" en toen begon die mevrouw me meteen aan te kijken alsof ik illegaal in Amerika wilde gaan werken en nooit meer weg zou gaan, dus ik ben een beetje bang geworden voor Amerikanen en hun paranoia.
http://www.intimia.com/chest-wrinkles/breast-pillow.htmlquote:Op donderdag 29 april 2010 11:39 schreef Syrena het volgende:
Overigens heb ik ineens decollete-rimpelsDat vind ik echt wel erg, ze gaan ook niet weg in de loop van de dag (niet helemaal).
En ik moet nu wegwezen, werk begint om 12!
Thanks voor de uitgebreide uitleg, het is inderdaad fijn om te weten wat je ongeveer kunt verwachten.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:50 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oh léuk vond ik het niet. maar ik had niet bang hoeven zijn voor een weigering voor mn visum, wat ik wel was.
paar tips:laat je mobieltje thuis! als je een mobiel bij je hebt moet je achteraan in de rij aansluiten en kan het zijn dat het lang duurt voor je naar binnen mag (extra controle en mensen zonder mobiel mogen eerst naar binnen.) ze gaan je batterij er in en uit doen, en hij moet achterblijven bij de portier - ik zeg: thuislaten!
http://amsterdam.usconsulate.gov/visit_consulate.htmlbij de ingang is een hek met intercom, ze vragen dan wat je komt doen, je moet dan gewoon zeggen dat je een afspraak hebt voor een visa interview. daarachter is een rij. je moet door een poortje voor je in de rij staat en dan aan t eind van de rij word je weer gecontroleerd, en ook je tas. Je moet dan aan de portier al een forulier laten zien/inleveren. weet niet meer wat precies, maar gewoon iets van je standaard pakket. ze vragen er wel om. je krijgt dan een kaart met een nummer en dan mag je gaan zitten wachten tot je aan de beurt bent. bij het eerste raampje waar je wordt opgeroepen kijken ze je formulieren na en nemen ze vingerafdrukken. dan gaan de formulieren naar iemand in t kantoor. dan moet je weer wahcten en word je opgeroepen en gaan ze bij een ander raampje vragen wat je gaat doen in de US, waar je werkt (nu) eventueel waar je in de US zult verblijven en misshcien iets over geld. aan mij vroegen ze bijna niks (ik had echt een centimeters dikke stapel met bewijsmateriaal bij me, hoefde ik niks van te laten zien)
het is wat uintimiderend, maar ik vond het erg meevallen...als je een keer weet hoe het zal gaan is het ook minder eng denk ik
quote:Op donderdag 29 april 2010 12:02 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Thanks voor de uitgebreide uitleg, het is inderdaad fijn om te weten wat je ongeveer kunt verwachten.
Over telefoon enzo: vriendje gaat mee, dan kunnen we met de auto en dan kan hij gewoon buiten blijven met alle spullen die ik niet nodig heb. Wel erg ongeëmancipeerd hè?
Ja, ik vond het ook niet zo'n tof idee om zonder mobieltje naar Amsterdam te gaan. Erg eigenlijk.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:04 schreef kwakz0r het volgende:
[..]wat tof en wat handig! ik voelde me echt onthand zonder mobieltje die middag
t kan toruwens wel even duren voor je klaar bent dus als ik hem was zou ik lekker in de zon gaan zitten op t museumplein ofzo en de auto in de pakreergarage zetten onder t mszeumplein..
Ja, die had ik al gezien! Kost 39.95 in NL. Denk er toch sterk over om 't maar te doenquote:Op donderdag 29 april 2010 11:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
http://www.intimia.com/chest-wrinkles/breast-pillow.html
Ha ja, zo'n vader heb ik ookquote:Op donderdag 29 april 2010 12:21 schreef neen het volgende:
O ja hoor, hij heeft nu lekker een vrije dag zegt hij
Die heeft een vriendin van mij, maar niet nodig. Zal ik vragen of ze hem verkoopt?quote:Op donderdag 29 april 2010 11:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
http://www.intimia.com/chest-wrinkles/breast-pillow.html
Ja doe maarquote:Op donderdag 29 april 2010 12:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Die heeft een vriendin van mij, maar niet nodig. Zal ik vragen of ze hem verkoopt?
quote:Op donderdag 29 april 2010 12:28 schreef ColdFeet het volgende:
wat bedoel je met obese knieen, kwak? Volgens mij heb ik dat ook, en ik ben niet eens obees. Van die griezelige knieholtes heb ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |