abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80834401
quote:
Op donderdag 29 april 2010 10:32 schreef Perruche het volgende:

[..]

het zal de lente zijn, met alle verlokkingen van de natuur... moet ontbijten maar geen honger. Vriendje staat nu onder de douche en heb een onwijze knoop in m´n buik voor als we zo moeten gaan praten...
Sterkte (en kom er gesterkt uit).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 29 april 2010 @ 10:39:41 #152
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80834451
quote:
Op donderdag 29 april 2010 10:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik niet hoor CF! Maar Perruche is de zoveelste Slankie in korte tijd met een relatiecrisis. Valt me gewoon op!
Ik heb wel het idee dat het een met het ander samenhangt: wat aan je figuur doen en verdere veranderingen in je leven doorvoeren. Toen ik besloot dat de 10 kg overgewicht er echt afmoesten, besloot ik ook dat het tijd werd afscheid te nemen van mijn oude baan.
In sommige gevallen wordt afvallen volgens mij gebruikt als afleiding van andere problemen in het leven (chronische ontevredenheid, verdriet, slechte relatie of wat dan ook), in andere gevallen wordt het juist als aanjager gebruikt. 't Is wel een beetje kort door de bocht allemaal, en er zijn zeker vele relevante nuances aan te geven, maar volgens mij zit ik er toch niet ver naast.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_80834577
Nou, het moment dat ik ging afvallen is mijn relatie niet in een crisis beland hoor... Kwam pas veel later. Alhoewel ik wel denk dat het vaak wel enigzins samenhangt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  donderdag 29 april 2010 @ 10:47:06 #154
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80834701
Nee, maar het kan wel een uiting zijn van (verdrongen) gevoelens van bijvoorbeeld ontevredenheid.
Daarnaast, zoals ik al aangaf zijn er nogwel wat nuances aan te brengen. Net zoals niet iedere vrouw die haar haar kort knipt net een grote verandering achter de rug heeft, wil afvallen niet per definitie zeggen dat er ergens wat wringt.
pi_80834763
Er wringt sowieso iets, namelijk niet tevreden zijn met je figuur Maar het klopt denk ik wel wat je zegt.
pi_80834964
En ik heb weer een jurkje aan !
  donderdag 29 april 2010 @ 10:56:21 #157
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80835015
Ik ook! Met stippeltjes! En m'n haar vast en ik hoor nu de hele tijd dat ik 'net een Spaanse' ben. Heel fijn .

Maar heb er nog wel een legging onder.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_80835084
quote:
Op donderdag 29 april 2010 10:55 schreef P.F het volgende:
En ik heb weer een jurkje aan !
En ik een rokje! Weer zonder legging
Ik heb beginnende spataders, die vallen nu nog niet zo heel erg op (hoop ik), dus ik ga deze zomer zoveel mogelijk leggingloos Vorige zomer wel steeds eentje aan, zo'n driekwart, omdat ik zonder zo kaal vond staan. Dat wil ik uitbannen!

Ja ik ben raar
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 29 april 2010 @ 11:00:23 #159
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80835154
Ik draag echt nooooooit leggings. Na de vorige leggingperiode een jaar of 15 geleden is de legging door mij voor eeuwig in de ban gedaan.
pi_80835163
Ik heb er uiteraard weer geen legging onder, maar heb nu platte schoenen aan ivm. 3 dagen op pumps lopen en het jurkje is gekrompen in de was, dus pumps zijn te sexy
pi_80835181
quote:
Op donderdag 29 april 2010 10:58 schreef Syrena het volgende:

[..]

En ik een rokje! Weer zonder legging
Ik heb beginnende spataders, die vallen nu nog niet zo heel erg op (hoop ik), dus ik ga deze zomer zoveel mogelijk leggingloos Vorige zomer wel steeds eentje aan, zo'n driekwart, omdat ik zonder zo kaal vond staan. Dat wil ik uitbannen!

Ja ik ben raar
Hoe bruiner je bent hoe minder ze opvallen!
pi_80835225
Ik had supertoffe hakken gescoord bij de van haren, voor 9.90 maar ik heb er een blaar van op mijn teen, dus ik kan alleen maar plat aan nu Nou ja blaar, het is opengeschuurd op een teenkootje altijd dezelfde teen
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_80835256
quote:
Op donderdag 29 april 2010 11:01 schreef P.F het volgende:

[..]

Hoe bruiner je bent hoe minder ze opvallen!
Ja klopt, maar zonnebaden = warmte en dan zetten de bloedvaten nog meer uit. Ik hou t nu een beetje bij met bruiningslotion, ook al stinkt dat
  donderdag 29 april 2010 @ 11:04:20 #164
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80835298
quote:
Op donderdag 29 april 2010 11:00 schreef Tinkepink het volgende:
Ik draag echt nooooooit leggings. Na de vorige leggingperiode een jaar of 15 geleden is de legging door mij voor eeuwig in de ban gedaan.
Het is voor mij óf een legging of geen rokjes/jurkjes. Dan maar een legging. Panty is nu echt te warm.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 29 april 2010 @ 11:07:02 #165
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80835407
maar een legging is toch veel warmer dan een panty? Naar zakelijke afspraken "moet"ik ook een panty aan en zo warm is dat niet eens. Wel een dunne natuurlijk.
pi_80835408
Ik een rok!

En ik draag wel leggings, maar alleen onder (heel korte) jurkjes. Ik vind het me wel goed staan. Op reis ga ik denk ik ook gewoon een legging met een jurkje dragen, blote benen zit zo zweterig en is zo heet in een bus....
  donderdag 29 april 2010 @ 11:11:25 #167
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80835597
quote:
Op donderdag 29 april 2010 11:07 schreef Tinkepink het volgende:
maar een legging is toch veel warmer dan een panty? Naar zakelijke afspraken "moet"ik ook een panty aan en zo warm is dat niet eens. Wel een dunne natuurlijk.
Ik vind een panty veel zweteriger. Maar ik draag alleen maar >30/40 denier...

Btw

pi_80835679
Is een hele dunne panty geen optie XM?
  donderdag 29 april 2010 @ 11:15:03 #169
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80835727
quote:
Op donderdag 29 april 2010 11:13 schreef Ewelina het volgende:
Is een hele dunne panty geen optie XM?
Nee, dan zie je nog al die plekjes op m'n benen .
pi_80836087
Is bruiningslotion ook goed om cellulitus te verbergen? Dat heb ik namelijk best wel veel op mijn bovenbenen (vooral de achterkant).
pi_80836333
Oh ik slik trouwens wel betacaroteentabletten erbij.
pi_80836361
Ik heb gisteren ook weer eens bruinings-spul gesmeerd (van die bodylotion met zelfbruiner) maar hij was over de datum, zou dat kwaad kunnen? Het bruinen heeft wel gewerkt, ik heb zelfs hier en daar een vlek. Dat spul zou heel subtiel moeten werken, maar bij mij dus niet.
Hij stonk wel inderdaad.

Hier geen rokje vandaag, maar een lange broek met bloesje. Ik heb straks een gesprek voor mijn visum dus ik wil er een beetje netjes uitzien.
Het oranje topje voor vanavond en morgen ligt wel al klaar.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_80836398
mijn benen bestaan uit cellulitis volgens mij

ik draag wel rokjes, maar meestal ook met 3/4 legging eronder.
1. vanwege lelijke knieen (echt lelijk, ik heb heel erg typische obese knieen)
2. vanwege plakbenen... als ik niet tot mn knieen minstens een leggingkje aanheb, dan krijg ik smetplekken en nare schuurwondjes, en een naar plakkerig gevoel de hele tijd... en leggings tot de knie zijn er nauwelijks, plus het ziet er gek uit als er net 2 cm onder je rokje uitpiept, maar zo laag móet het wel. dan liever driekwart... en echt, dat gevoel van die plakbenen en de pijnlijke wondjes zou ik echt NIEMAND toewensen. dan maar voor aap lopen (al vind ik t zelf echt niet zo lelijk)
3. bruin worden mn benen sowieso niet... dus broek of legging maakt dan ook niet zoveel uit...
Kwak
pi_80836439
quote:
Op donderdag 29 april 2010 11:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb gisteren ook weer eens bruinings-spul gesmeerd (van die bodylotion met zelfbruiner) maar hij was over de datum, zou dat kwaad kunnen? Het bruinen heeft wel gewerkt, ik heb zelfs hier en daar een vlek. Dat spul zou heel subtiel moeten werken, maar bij mij dus niet.
Hij stonk wel inderdaad.

Hier geen rokje vandaag, maar een lange broek met bloesje. Ik heb straks een gesprek voor mijn visum dus ik wil er een beetje netjes uitzien.
Het oranje topje voor vanavond en morgen ligt wel al klaar.
@mini: moet je echt een gesprek, of moet je gewoon naar t consulaat voor een J-1 visum? dan hoef je je van het "gesprek" namelijk niet zoveel voor te stellen... ik was hypernerveus en had duizend documenten bij me, maar hoefde alleen tegen een kerel achter een ramapje te vertellen waar mn onderzoek over ging en waar ik woonde en werkte
Kwak
pi_80836539
Ik heb net gespoten met spul van de Action (Garnier Ambre Solaire natural bronzer). Die hoef je niet uit te wrijven staat op de fles. Ben benieuwd. Tot nu toe ruikt hij lekker maar meestal komt de typische bruiningslucht pas later. Deze zou over drie uur resultaat hebben, ik ben benieuwd

Ik heb ook Garnier bruinigslotion, werkt goed, maar meurt naderhand.
pi_80836605
Overigens heb ik ineens decollete-rimpels Dat vind ik echt wel erg, ze gaan ook niet weg in de loop van de dag (niet helemaal).

En ik moet nu wegwezen, werk begint om 12!
pi_80836624
quote:
Op donderdag 29 april 2010 11:35 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

@mini: moet je echt een gesprek, of moet je gewoon naar t consulaat voor een J-1 visum? dan hoef je je van het "gesprek" namelijk niet zoveel voor te stellen... ik was hypernerveus en had duizend documenten bij me, maar hoefde alleen tegen een kerel achter een ramapje te vertellen waar mn onderzoek over ging en waar ik woonde en werkte
Dat laatste ja. Ik weet echt niet wat ik moet verwachten, maar als dat alles is valt het inderdaad reuze mee!
Toen ik voor een congres kwam versprak ik me bij de douane, ik zei dat ik voor "work" kwam in plaats van "business" en toen begon die mevrouw me meteen aan te kijken alsof ik illegaal in Amerika wilde gaan werken en nooit meer weg zou gaan, dus ik ben een beetje bang geworden voor Amerikanen en hun paranoia.
pi_80836696
Hmm ja voor bruine benen hoef ik het niet te doen

Maar ik draag ook vaak leggings hoor, ik vind mijn benen gewoon niet mooi genoeg.
  donderdag 29 april 2010 @ 11:42:35 #179
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80836728
Ik heb een paar keer zelfbruiner geprobeerd, maar mijn benen zien er daarna uit als een Oompaloompa met vitiligo. Slecht idee dus.
pi_80837052
quote:
Op donderdag 29 april 2010 11:40 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dat laatste ja. Ik weet echt niet wat ik moet verwachten, maar als dat alles is valt het inderdaad reuze mee!
Toen ik voor een congres kwam versprak ik me bij de douane, ik zei dat ik voor "work" kwam in plaats van "business" en toen begon die mevrouw me meteen aan te kijken alsof ik illegaal in Amerika wilde gaan werken en nooit meer weg zou gaan, dus ik ben een beetje bang geworden voor Amerikanen en hun paranoia.
oh léuk vond ik het niet. maar ik had niet bang hoeven zijn voor een weigering voor mn visum, wat ik wel was.

paar tips:
  • laat je mobieltje thuis! als je een mobiel bij je hebt moet je achteraan in de rij aansluiten en kan het zijn dat het lang duurt voor je naar binnen mag (extra controle en mensen zonder mobiel mogen eerst naar binnen.) ze gaan je batterij er in en uit doen, en hij moet achterblijven bij de portier - ik zeg: thuislaten!
    http://amsterdam.usconsulate.gov/visit_consulate.html

• bij de ingang is een hek met intercom, ze vragen dan wat je komt doen, je moet dan gewoon zeggen dat je een afspraak hebt voor een visa interview. daarachter is een rij. je moet door een poortje voor je in de rij staat en dan aan t eind van de rij word je weer gecontroleerd, en ook je tas. Je moet dan aan de portier al een forulier laten zien/inleveren. weet niet meer wat precies, maar gewoon iets van je standaard pakket. ze vragen er wel om. je krijgt dan een kaart met een nummer en dan mag je gaan zitten wachten tot je aan de beurt bent.

• bij het eerste raampje waar je wordt opgeroepen kijken ze je formulieren na en nemen ze vingerafdrukken. dan gaan de formulieren naar iemand in t kantoor. dan moet je weer wahcten en word je opgeroepen en gaan ze bij een ander raampje vragen wat je gaat doen in de US, waar je werkt (nu) eventueel waar je in de US zult verblijven en misshcien iets over geld. aan mij vroegen ze bijna niks (ik had echt een centimeters dikke stapel met bewijsmateriaal bij me, hoefde ik niks van te laten zien)

het is wat uintimiderend, maar ik vond het erg meevallen... als je een keer weet hoe het zal gaan is het ook minder eng denk ik
  • Kwak
      donderdag 29 april 2010 @ 11:50:39 #181
    277802 _Calimero_
    They are big and I am small.
    pi_80837075
    *komt even melden dat het gesprek net goed ging* ik kom weer een beetje over mijn sollicitatie-trauma heen
    Ze gaan t met het team overleggen en dan hoor ik over 2 weken of ik een werkervaringsplek heb

Perruche, Sterkte zeg, wat een narigheid! ben benieuwd hoe het gesprek met je vriendje is gegaan..
    I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
    pi_80837100
    quote:
    Op donderdag 29 april 2010 11:39 schreef Syrena het volgende:
    Overigens heb ik ineens decollete-rimpels Dat vind ik echt wel erg, ze gaan ook niet weg in de loop van de dag (niet helemaal).

En ik moet nu wegwezen, werk begint om 12!
    http://www.intimia.com/chest-wrinkles/breast-pillow.html
    Kwak
      donderdag 29 april 2010 @ 11:51:42 #183
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_80837114
    boh, ik wil treinreizen boeken om weer in nederland/ duitsland te geraken eind juni, maar daarvoor heb ik m'n randomreader nodig, en die ligt thuis. En ik wil mn bed op de zweedse marktplaats zetten, maar daar wil m'n credit kaart het ook niet doen. En ik wil m'n bed verkopen!

En zo hou ik mezelf aardig van het werk!
    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
    pi_80837567
    quote:
    Op donderdag 29 april 2010 11:50 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

oh léuk vond ik het niet. maar ik had niet bang hoeven zijn voor een weigering voor mn visum, wat ik wel was.

paar tips:
  • laat je mobieltje thuis! als je een mobiel bij je hebt moet je achteraan in de rij aansluiten en kan het zijn dat het lang duurt voor je naar binnen mag (extra controle en mensen zonder mobiel mogen eerst naar binnen.) ze gaan je batterij er in en uit doen, en hij moet achterblijven bij de portier - ik zeg: thuislaten!
    http://amsterdam.usconsulate.gov/visit_consulate.html

• bij de ingang is een hek met intercom, ze vragen dan wat je komt doen, je moet dan gewoon zeggen dat je een afspraak hebt voor een visa interview. daarachter is een rij. je moet door een poortje voor je in de rij staat en dan aan t eind van de rij word je weer gecontroleerd, en ook je tas. Je moet dan aan de portier al een forulier laten zien/inleveren. weet niet meer wat precies, maar gewoon iets van je standaard pakket. ze vragen er wel om. je krijgt dan een kaart met een nummer en dan mag je gaan zitten wachten tot je aan de beurt bent.

• bij het eerste raampje waar je wordt opgeroepen kijken ze je formulieren na en nemen ze vingerafdrukken. dan gaan de formulieren naar iemand in t kantoor. dan moet je weer wahcten en word je opgeroepen en gaan ze bij een ander raampje vragen wat je gaat doen in de US, waar je werkt (nu) eventueel waar je in de US zult verblijven en misshcien iets over geld. aan mij vroegen ze bijna niks (ik had echt een centimeters dikke stapel met bewijsmateriaal bij me, hoefde ik niks van te laten zien)

het is wat uintimiderend, maar ik vond het erg meevallen... als je een keer weet hoe het zal gaan is het ook minder eng denk ik
  • Thanks voor de uitgebreide uitleg, het is inderdaad fijn om te weten wat je ongeveer kunt verwachten.
    Over telefoon enzo: vriendje gaat mee, dan kunnen we met de auto en dan kan hij gewoon buiten blijven met alle spullen die ik niet nodig heb. Wel erg ongeëmancipeerd hè?
    pi_80837631
    quote:
    Op donderdag 29 april 2010 12:02 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Thanks voor de uitgebreide uitleg, het is inderdaad fijn om te weten wat je ongeveer kunt verwachten.
    Over telefoon enzo: vriendje gaat mee, dan kunnen we met de auto en dan kan hij gewoon buiten blijven met alle spullen die ik niet nodig heb. Wel erg ongeëmancipeerd hè?

wat tof en wat handig! ik voelde me echt onthand zonder mobieltje die middag

t kan toruwens wel even duren voor je klaar bent dus als ik hem was zou ik lekker in de zon gaan zitten op t museumplein ofzo en de auto in de pakreergarage zetten onder t mszeumplein..
    Kwak
    pi_80837882
    quote:
    Op donderdag 29 april 2010 12:04 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

wat tof en wat handig! ik voelde me echt onthand zonder mobieltje die middag

t kan toruwens wel even duren voor je klaar bent dus als ik hem was zou ik lekker in de zon gaan zitten op t museumplein ofzo en de auto in de pakreergarage zetten onder t mszeumplein..
    Ja, ik vond het ook niet zo'n tof idee om zonder mobieltje naar Amsterdam te gaan. Erg eigenlijk.
    Dat is het plan inderdaad, auto in de parkeergarage en meneer in de zon. Over twee weken zien we elkaar een hele tijd niet meer, dus het is ook wel fijn om nog wat dingen samen te doen.
      donderdag 29 april 2010 @ 12:10:52 #187
    236335 neen
    schone schijn
    pi_80837887
    Nou, ik zou dus eigenlijk weer werken maar m'n pa heeft last van iets waar hij al eerder last van heeft gehad en toen moest hij snel naar het ziekenhuis dus nu blijf ik maar hier en als hij erheen moet breng ik hem. Gelukkig kon ik net wel even lopen en het viel tegen. 4x 8 minuten en het is warm, volgens mij is m'n hoofd echt rood want het is mooi weer... m'n shirt is in ieder geval wel nat
    het lijkt niet wat het is
      donderdag 29 april 2010 @ 12:17:33 #188
    331 Merel
    Be here now.
    pi_80838164
    Alles wel oké met je vader Neen?
    "I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
      donderdag 29 april 2010 @ 12:21:23 #189
    236335 neen
    schone schijn
    pi_80838304
    O ja hoor, hij heeft nu lekker een vrije dag zegt hij
    het lijkt niet wat het is
    pi_80838571
    wat bedoel je met obese knieen, kwak? Volgens mij heb ik dat ook, en ik ben niet eens obees. Van die griezelige knieholtes heb ik
    pi_80838603
    quote:
    Ja, die had ik al gezien! Kost 39.95 in NL. Denk er toch sterk over om 't maar te doen
    pi_80838649
    quote:
    Op donderdag 29 april 2010 12:21 schreef neen het volgende:
    O ja hoor, hij heeft nu lekker een vrije dag zegt hij
    Ha ja, zo'n vader heb ik ook Hoop dat ie snel weer ok is!
    pi_80839207
    Hoi!
    Vers terug van de kapper, het is nu lekker licht, luchtig en niet meer dood

Vandaag heb ik ook een rokje, maar ik durf m nog niet zonder pantylegging
    Bruine benen maakt me niet eens zoveel uit.
    pi_80839285
    quote:
    Die heeft een vriendin van mij, maar niet nodig. Zal ik vragen of ze hem verkoopt?
    pi_80839329
    Hij is zwart met cute strikjes, hij zit echt lekker
    pi_80839352
    quote:
    Op donderdag 29 april 2010 12:51 schreef P.F het volgende:

[..]

Die heeft een vriendin van mij, maar niet nodig. Zal ik vragen of ze hem verkoopt?
    Ja doe maar
    pi_80839395
    quote:
    Op donderdag 29 april 2010 12:28 schreef ColdFeet het volgende:
    wat bedoel je met obese knieen, kwak? Volgens mij heb ik dat ook, en ik ben niet eens obees. Van die griezelige knieholtes heb ik
    net iets minder erg dan dit, maar niet heel veel minder erg vrees ik
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Kwak
    pi_80839501
    Heb een sms gestuurd!

Wat gek cf, jij bent toch best dun?
      donderdag 29 april 2010 @ 13:02:12 #199
    331 Merel
    Be here now.
    pi_80839557
    Waar Kwak het over had, dat gezweet en die zere plekken op je bovenbenen als ze tegen elkaar schuren, dat heb ik ook. En dat terwijl ik helemaal niet van die schuurbenen heb, volgens mij is het maar net of je huid er wel of niet tegen kan.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    "I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
    pi_80839644
    Bij sommige mensen is lang niet al het vet eerlijk verdeeld PF, ik heb ook wel eens iemand gezien met een slank bovenlijf maar echt enorm dikke benen zoals op die foto van Kwak. En die had echt geen overgewicht.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')