Gedaan. Maar ze worden helemaal niet zo mooi glad als na scheren, of heb ik het verkeerd gedaan?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:57 schreef ColdFeet het volgende:
Hmm, nynke, wat is het recept? En vergeet je niet je benen te epileren?
De haartjes horen wel compleet helemaal volledig weg te zijn. Mijn huid moet wel altijd een uurtje of wat kalmeren na epileren; net erna heb ik een soort kippevel.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Gedaan. Maar ze worden helemaal niet zo mooi glad als na scheren, of heb ik het verkeerd gedaan?
Morgen nog maar eens proberen dan. De pijnlijkheid viel me wel mee, eigenlijk!quote:Op donderdag 29 april 2010 21:34 schreef ColdFeet het volgende:
Waar blijf je nou, syrena?
En Nynke, niet? 't is een kwestie van geduld, maar ik krijg ze altijd mooi glad, eigenlijk!
Nu ik zo voel is het been dat ik als eerste gedaan heb het gladst, dus het zal inderdaad wel een kwestie van geduld geweest zijn!quote:Op donderdag 29 april 2010 21:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Morgen nog maar eens proberen dan. De pijnlijkheid viel me wel mee, eigenlijk!
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:39 schreef Chicolate het volgende:
Geniet van de vrijheid sigme.
Mweh mn ouders/broertjes zijn allemaal naar de stad en nu zit ik alleen thuis en voel ik me opeens eenzaam. Gelukkig bleef de kat op schoot liggen toen ik haar van haar plekje plukte, hebben we samen House gekeken (kat sliep, maar ach)
. Toch niet helemaal alleen dus.
Jawel, denk ik. Maar niet in mn eentje. Dan vind ik het de drukte niet waardquote:Op donderdag 29 april 2010 21:44 schreef ColdFeet het volgende:
Da's mooi, nynke! Het went heel snel, zeker op je benen (oksels en bikinilijn blijft wat gevoeliger, maar is ook doenlijk).
Chicooo... Geen zin om ook naar de stad te gaan?
Wij gaan zo maar eens een ijsje halen. Laat eten
Ewelina, rode truitje is top!quote:Op donderdag 29 april 2010 21:34 schreef ColdFeet het volgende:
Waar blijf je nou, syrena?
En Nynke, niet? 't is een kwestie van geduld, maar ik krijg ze altijd mooi glad, eigenlijk!
Gelukkig maar!!quote:Op donderdag 29 april 2010 21:49 schreef Perruche het volgende:
Heb een goed gesprek met het vriendje gehad, en uiteindelijk zaten we toch wel op 1 lijn. Dus nu zijn we weer vriendjes...! Zijn net nog even wezen voetballen (heel even want ik ben zo moe... van het niet slapen!)
Ja, stuur maar een beetje deze kant op. Ik mis m'nquote:Op donderdag 29 april 2010 21:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Alle beetjes blijheid zijn toch mooi meegenomen Merel?
Nee, niet lullig voelen! Don't you dare! Geniet van elk moment, daar is nog nooit iemand minder van geworden. En geluk is er om te delen.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:52 schreef Merel het volgende:
Ow DaD, ik hoop echt dat jij snel ook weer helemaal blij word!!
Ik voel me juist een beetje lullig als ik zo zit te zwijmelen als ik weet dat ondertussen anderen zich niet happy voelen. En ik ben ook bang dat het toch weer snel kapot gaat en dat jullie dan voor niks blij voor me hebben zitten zijn.
Nú is het leuk, en daar zijn we nu blij om. Het is leuk om je zo blij te zienquote:Op donderdag 29 april 2010 21:52 schreef Merel het volgende:
Ow DaD, ik hoop echt dat jij snel ook weer helemaal blij word!!
Ik voel me juist een beetje lullig als ik zo zit te zwijmelen als ik weet dat ondertussen anderen zich niet happy voelen. En ik ben ook bang dat het toch weer snel kapot gaat en dat jullie dan voor niks blij voor me hebben zitten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |