abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 april 2010 @ 20:43:34 #76
331 Merel
Be here now.
pi_80855062
quote:
Op donderdag 29 april 2010 20:40 schreef neen het volgende:

[..]

zie je Viking!
Ja
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_80855124
Zo, thuis. Ff in de does en de haren omhoogdoen en een foto maken en dan zien we wel verder.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 29 april 2010 @ 20:54:34 #78
331 Merel
Be here now.
pi_80855411
Foto ja, hup!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 29 april 2010 @ 20:59:07 #79
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80855549
quote:
Op donderdag 29 april 2010 19:57 schreef ColdFeet het volgende:
Hmm, nynke, wat is het recept? En vergeet je niet je benen te epileren?
Gedaan. Maar ze worden helemaal niet zo mooi glad als na scheren, of heb ik het verkeerd gedaan?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  donderdag 29 april 2010 @ 21:00:54 #80
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80855597
Lijstje:
S: 4 km. hardlopen
O: yoghurt met bramen en frambozen
T: muffin met appelmeos en yoghurt, zonder suiker of vet
L: pizza hawaii
T: meloen en aardbei
D: zalm-chowder
T: b&j.
pi_80856652
Waar blijf je nou, syrena?

En Nynke, niet? 't is een kwestie van geduld, maar ik krijg ze altijd mooi glad, eigenlijk!
pi_80856789
quote:
Op donderdag 29 april 2010 20:59 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Gedaan. Maar ze worden helemaal niet zo mooi glad als na scheren, of heb ik het verkeerd gedaan?
De haartjes horen wel compleet helemaal volledig weg te zijn. Mijn huid moet wel altijd een uurtje of wat kalmeren na epileren; net erna heb ik een soort kippevel.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_80856818
Geniet van de vrijheid sigme .

Mweh mn ouders/broertjes zijn allemaal naar de stad en nu zit ik alleen thuis en voel ik me opeens eenzaam . Gelukkig bleef de kat op schoot liggen toen ik haar van haar plekje plukte, hebben we samen House gekeken (kat sliep, maar ach) . Toch niet helemaal alleen dus.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 29 april 2010 @ 21:41:32 #84
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80856884
quote:
Op donderdag 29 april 2010 21:34 schreef ColdFeet het volgende:

En Nynke, niet? 't is een kwestie van geduld, maar ik krijg ze altijd mooi glad, eigenlijk!
Morgen nog maar eens proberen dan. De pijnlijkheid viel me wel mee, eigenlijk!
  donderdag 29 april 2010 @ 21:42:20 #85
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80856912
quote:
Op donderdag 29 april 2010 21:41 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Morgen nog maar eens proberen dan. De pijnlijkheid viel me wel mee, eigenlijk!
Nu ik zo voel is het been dat ik als eerste gedaan heb het gladst, dus het zal inderdaad wel een kwestie van geduld geweest zijn!
pi_80856966
Da's mooi, nynke! Het went heel snel, zeker op je benen (oksels en bikinilijn blijft wat gevoeliger, maar is ook doenlijk).

Chicooo... Geen zin om ook naar de stad te gaan?

Wij gaan zo maar eens een ijsje halen. Laat eten
pi_80856983
quote:
Op donderdag 29 april 2010 21:39 schreef Chicolate het volgende:
Geniet van de vrijheid sigme .

Mweh mn ouders/broertjes zijn allemaal naar de stad en nu zit ik alleen thuis en voel ik me opeens eenzaam . Gelukkig bleef de kat op schoot liggen toen ik haar van haar plekje plukte, hebben we samen House gekeken (kat sliep, maar ach) . Toch niet helemaal alleen dus.
Katten .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_80857056
quote:
Op donderdag 29 april 2010 21:44 schreef ColdFeet het volgende:
Da's mooi, nynke! Het went heel snel, zeker op je benen (oksels en bikinilijn blijft wat gevoeliger, maar is ook doenlijk).

Chicooo... Geen zin om ook naar de stad te gaan?

Wij gaan zo maar eens een ijsje halen. Laat eten
Jawel, denk ik. Maar niet in mn eentje. Dan vind ik het de drukte niet waard . Gewoon een ijsje halen ofzo en een beetje sfeer proeven. En uitgaan doe ik sowieso al niet . Maar misschien ga ik morgen overdag nog wel even de stad in, of naar Amsterdam. Zie dat morgen wel.

Ja dat van dat ijsje is jouw schuld .
pi_80857126
Sigme, fijn dat ze in de smaak vielen!

Merel, ik word helemaal blij van je posts! . Ik gun het je zo enorm!

Ik heb vanavond nog staan huilen in de winkel, samen met een collega die ook meteen moest janken toen ze mij zag. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_80857141
Sigme, lekker, vrij! Genieten van de mooie zomerdagen

Ik vind alleen uit eten ook helemaal niet vervelend. Zeker niet als je ergens moet zijn omdat je later een afspraak hebt ofzo. Net als dat ik het niet erg vind om soms alleen naar de bios te gaan. Als ik een film (meestal in het filmhuis) heel graag wil zien en niemand wil mee, waarom niet? Als mensen er moeite mee hebben ligt dat meer aan hen dan aan mij hoor.

Heb een goed gesprek met het vriendje gehad, en uiteindelijk zaten we toch wel op 1 lijn. Dus nu zijn we weer vriendjes...! Zijn net nog even wezen voetballen (heel even want ik ben zo moe... van het niet slapen!)

Mijn lijstje laat ik voor wat het is, veel is het niet

Aahw DaD, gaat het nu weer een beetje?
pi_80857236
quote:
Op donderdag 29 april 2010 21:34 schreef ColdFeet het volgende:

Ewelina, rode truitje is top!
Ff kijken of ik foto kan uppen, mobiel is bijna leeg en ik moet zo weg.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 29 april 2010 @ 21:52:42 #92
331 Merel
Be here now.
pi_80857237
Ow DaD, ik hoop echt dat jij snel ook weer helemaal blij wordt!!

Ik voel me juist een beetje lullig als ik zo zit te zwijmelen als ik weet dat ondertussen anderen zich niet happy voelen. En ik ben ook bang dat het toch weer snel kapot gaat en dat jullie dan voor niks blij voor me hebben zitten zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Merel op 29-04-2010 23:42:20 ]
pi_80857253
Perruche, ik vind het jammere van in je eentje gaan dat je het met niemand kunt delen! Zeker bij een film ofzo. In je eentje in een café zitten ofzo, daarmee heb ik dan weer niet zoveel moeite.

Ik wilde trouwens naar Leonard Cohen in Gent in augustus, en er was echt helemaal niemand die met me meewil Naar zoiets ga ik echt niet in m'n uppie
  donderdag 29 april 2010 @ 21:53:12 #94
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80857258
Alle beetjes blijheid zijn toch mooi meegenomen Merel?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 29 april 2010 @ 21:53:28 #95
331 Merel
Be here now.
pi_80857269
quote:
Op donderdag 29 april 2010 21:49 schreef Perruche het volgende:

Heb een goed gesprek met het vriendje gehad, en uiteindelijk zaten we toch wel op 1 lijn. Dus nu zijn we weer vriendjes...! Zijn net nog even wezen voetballen (heel even want ik ben zo moe... van het niet slapen!)
Gelukkig maar!!
pi_80857280
Lukt niet, moet ze ook draaien. Morgen!
  donderdag 29 april 2010 @ 21:54:49 #97
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80857328
quote:
Op donderdag 29 april 2010 21:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Alle beetjes blijheid zijn toch mooi meegenomen Merel?
Ja, stuur maar een beetje deze kant op. Ik mis m'n behoorlijk, en zie hem pas begin/mid juni weer. Boh.
  donderdag 29 april 2010 @ 21:55:25 #98
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80857353
Wat fijn, Perruche, trouwens!
pi_80857418
quote:
Op donderdag 29 april 2010 21:52 schreef Merel het volgende:
Ow DaD, ik hoop echt dat jij snel ook weer helemaal blij word!!

Ik voel me juist een beetje lullig als ik zo zit te zwijmelen als ik weet dat ondertussen anderen zich niet happy voelen. En ik ben ook bang dat het toch weer snel kapot gaat en dat jullie dan voor niks blij voor me hebben zitten zijn.
Nee, niet lullig voelen! Don't you dare! Geniet van elk moment, daar is nog nooit iemand minder van geworden. En geluk is er om te delen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_80857516
quote:
Op donderdag 29 april 2010 21:52 schreef Merel het volgende:
Ow DaD, ik hoop echt dat jij snel ook weer helemaal blij word!!

Nú is het leuk, en daar zijn we nu blij om. Het is leuk om je zo blij te zien .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')