abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 april 2010 @ 17:24:44 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80848969
Het vorige deel: Slank #1023 Met maagden,sappige geheimen en andere seks-praat

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 29 april 2010 @ 17:24:58 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80848977
TT is om ongewenst bezoek af te wimpelen, jeweets .
Niet meer actief op Fok!
pi_80849051
quote:
Op donderdag 29 april 2010 17:24 schreef Viking84 het volgende:
TT is om ongewenst bezoek af te wimpelen, jeweets .
Aha

Mijn eetlust is weg. Pro: 2 kilo kwijt (62.2 vanmorgen). Min: ik eet veel te weinig. Ga morgen maar eens nadenken wat ik er aan kan doen (vanavond Apfelkorn zal wel helpen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_80849165
Lijstje gisteren:

O: Brinta
T: Volkoren sneetje rookvlees
L: Twee sneetjes volkoren met rookvlees
T: Banaan
D: Twee tomaten met een driekwart blikje tonijn, scheutje cocktailsaus, 1 kom zelfgemaakte linzensoep met knapperbolletjes (soep zou bloemkool zijn, maar die was beschimmeld in de diepvries en de linzensoep was niet zo heel lekker omdat ik de helft van de ingredienten niet had. Het was een blik linzen met bouillon zeg maar)
T: Half reepje chocolade met nootjes en rozijnen
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_80849166
Ik kom direct maar even heel egoïstisch binnenvallen: vandaag 3 jaar geleden hadden we onze eerste date en ik loop al de hele dag op het werk m'n tranen weg te slikken. Nog 3,5 uur, dan mag ik instorten. Sorry voor de egopost.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_80849232
Vandaag:

O: Brinta
T: Overgebleven restje tonijn
L: Snee volkoren rookvlees
T: Snee volkoren rookvlees
T: Appel
D: Twee sneetjes met rookvlees, Almhof fruityoghurt (147 kcals per 100 gr, heb bakje van 200 gr bij me)
T: Banaan

Avonddienst, anders had ik wel een normalere D.
pi_80849298
quote:
Op donderdag 29 april 2010 17:08 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wat ben je toch een schatje! Dat werd al vaak gezegd toen je hier nog niet postte, nota bene

Edit: wat geen excuus is om maar weer aan de ijskoffie te gaan
Dank je Nou zij vertelt hier lang niet alles wat er gebeurt, maar ik hoor het wel allemaal elke keer en ik ben gewoon helemaal klaar met dat mens. Vik doet zichzelf gewoon enorm te kort en het is heel frustrerend als je dat van vrij dichtbij meemaakt. Maar goed, het is hier vast allemaal al zo vaak besproken.

En ijskoffie is echt veel te lekker en gewoon verslavend. Daar moet ik inderdaad nu maar eens mee stoppen.
pi_80849330
Vriendje heeft huis van 80 m2 en een kelder van 60 m2

Ik zei: doen!!!

En een tuin van 40m2

Jeeeeej

Daaaag!
pi_80849377
quote:
Op donderdag 29 april 2010 17:08 schreef neen het volgende:

[..]

Ik vond het maar niks.

Maar ik kijk helemaal uit naar 6 en 9 mei dat zijn de écht spannende wedstrijden
Euh? Dit weekend is toch de ontknoping van de Eredivisie? En op 6 mei is de bekerfinale denk ik? Maar dat is toch al lang gespeeld. En wat is er 9 mei dan? Iets met Cambuur zeker.

Wordt wel een mooie finale in ieder geval met de meester tegen de leerling. En twee ex-spelers van Real die zogenaamd niet goed genoeg waren maar nu wel mooi beide de finale spelen in het stadion van Real. Ik vind het geweldig
  donderdag 29 april 2010 @ 17:38:16 #10
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80849402
quote:
Op donderdag 29 april 2010 17:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kom direct maar even heel egoïstisch binnenvallen: vandaag 3 jaar geleden hadden we onze eerste date en ik loop al de hele dag op het werk m'n tranen weg te slikken. Nog 3,5 uur, dan mag ik instorten. Sorry voor de egopost.
Kusjes!
En niet sorry zeggen.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_80849421
quote:
Op donderdag 29 april 2010 17:35 schreef P.F het volgende:
Vriendje heeft huis van 80 m2 en een kelder van 60 m2

Ik zei: doen!!!

En een tuin van 40m2

Jeeeeej

Daaaag!
Een TUIN! Leuk voor 'm, proficiat!!!! Valt het mee qua prijs??
pi_80849437
quote:
Op donderdag 29 april 2010 17:38 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Kusjes!
En niet sorry zeggen.
Precies
  donderdag 29 april 2010 @ 17:39:56 #13
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80849448
DaD
Knuf
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_80849471
quote:
Op donderdag 29 april 2010 17:38 schreef Syrena het volgende:

[..]

Een TUIN! Leuk voor 'm, proficiat!!!! Valt het mee qua prijs??
19 euro per maand
pi_80849483
TVP!
Ik mag maandag nog een keer naar het consulaat. Blijkbaar moest ik nóg een formulier hebben.

Dikke knuffel voor DaD.
Val maar gerust binnen hoor. Had je vandaag nou ook nog zo'n lange dag op je werk?

PF: leuk voor je vriend! En voor jou natuurlijk.
Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 29 april 2010 @ 17:41:57 #16
236335 neen
schone schijn
pi_80849494
quote:
Op donderdag 29 april 2010 17:40 schreef P.F het volgende:

[..]

19 euro per maand
Duur ja
het lijkt niet wat het is
pi_80849514
quote:
Op donderdag 29 april 2010 17:03 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

DOEN! Alles is beter dan zij-die-niet-genoemd-mag-worden.
hihihi, You-know-who
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_80849534
quote:
Op donderdag 29 april 2010 17:40 schreef P.F het volgende:

[..]

19 euro per maand
Tofheid BBQ-en en wijntjes slempen in de zomer
  donderdag 29 april 2010 @ 17:43:36 #19
331 Merel
Be here now.
pi_80849543
DaD

Nu TijdVoorPilates
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_80849563
quote:
Op donderdag 29 april 2010 17:37 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Euh? Dit weekend is toch de ontknoping van de Eredivisie? En op 6 mei is de bekerfinale denk ik? Maar dat is toch al lang gespeeld. En wat is er 9 mei dan? Iets met Cambuur zeker.

Wordt wel een mooie finale in ieder geval met de meester tegen de leerling. En twee ex-spelers van Real die zogenaamd niet goed genoeg waren maar nu wel mooi beide de finale spelen in het stadion van Real. Ik vind het geweldig
Jupiler Leage, supporters weten waarom

voor DaD en een voor PF"s BF
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_80849653
En weer een nieuw topic

Nogmaals thanks voor alle support...! Ga zo met het vriendje praten (hij wil om 6 uur...!) en ik ben een beetje zenuwlappig...

DaD, het is helemaal niet egoistisch, maar hartstikke begrijpelijk dat je je naar voelt. Heb je iemand die je een beetje kan troosten vanavond?

Over da relaties mislopen / afvallen combinatie, er zou best een relatie in kunnen zitten. Maar ik wil echt heel graag met deze jongen verder. Ben alleen zo stikjaloers en dat breekt het echt op. En ik weet niet hoe ik er vanaf moet komen. Als iemand tips heeft

Internazionale vs. Barcelona was echt crappy, die 2e afgekeurde goal, wat een fiasco. En die italiaanse coach superonsportief op het eind.

Lijstje, iets aangepast:
O: 2 glazen water met limoen (wegens knoop in maag niets anders)
L: pasta carbonara met ham, champignons, peterselie, ui, knoflook en 1 ei, groene salade en stukje cake
T: wat druiven, handje nootjes, boterham met boter en jam
D: kweenognie! denk aardappels (gebakken) met tomatensalade

karig lijstje, ik weet.

trouwens CF, die fairy cake klinkt wel ultiem schattig

Trouwens Tink, waarom heb je zo veel auto's? En waar laat je ze?
  donderdag 29 april 2010 @ 17:47:53 #22
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80849681
voor DaD
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 29 april 2010 @ 17:48:12 #23
236335 neen
schone schijn
pi_80849687
quote:
Op donderdag 29 april 2010 17:37 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd ja, wel zonder Ribery helaas maar natuurlijk met Robben zal wel spannend worden en ik ben lekker voor Bayern
6 mei is de bekerfinale + nog een belangrijkere wedstrijd waarvan de 9e de return is

quote:
Op donderdag 29 april 2010 17:46 schreef Perruche het volgende:
Internazionale vs. Barcelona was echt crappy, die 2e afgekeurde goal, wat een fiasco. En die italiaanse coach superonsportief op het eind.

Mourinho wat een held is dat toch, lekker de boel opnaaien daar houd ik wel van tenzij het tegen je gebeurd, dan is het irritant
Tja, die scheids... een belg he dan weet je genoeg die hebben net zoveel verstand van voetbal als vrouwen. Die rode kaart voor Motta was ook dikke onzin, Busquets had er vanwege aanstelleritis gewoon uitgestuurd moeten worden. Het is toch geen damessport?
Ik heb me wel vreselijk geërgerd aan de slechtste man van die avond, Jeroen Grueter. Wat een gekleurd commentaar komt er van hem af zeg echt superslecht.

pi_80849880
Lijstje:
O: magere yoghurt met cruesli
L1: 2x volkorenbrood met tonijn en citroenmayo
L2: de helft van zo'n sandwich van het tankstation, BLT
T: kiwi
D: stokbrood met kruidenboter vooraf, daarna wraps met gehakt en groente etc.
T: waarschijnlijk wel een paar drankjes, we gaan uit

Er komen twee vrienden van vriendje eten maar ik doe lekker rustig aan want hoor net dat één van de twee zich verslapen heeft.
Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 29 april 2010 @ 18:03:51 #25
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80850109
quote:

Over da relaties mislopen / afvallen combinatie, er zou best een relatie in kunnen zitten. Maar ik wil echt heel graag met deze jongen verder. Ben alleen zo stikjaloers en dat breekt het echt op. En ik weet niet hoe ik er vanaf moet komen. Als iemand tips heeft
Ik was eerst ook best jaloersig! Nu nog wel een béétje, maar bij mij kwam het iig voornamelijk vanwege het idee dat ik nogal weinig zelfvertrouwen had Toen mn zelfvertrouwen wat beter werd, werd ik ook minder jaloers. Jezelf tot orde roepen helpt ook (althans bij mij) - ervoor kiézen om niet uit je slof te schieten, of te gaan miepen om dingen die de aandacht eigenlijk niet waard zijn. Zoiets!

Mn witlofsalade a la Syrena ziet er vrolijk uit
  donderdag 29 april 2010 @ 18:03:55 #26
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_80850111
DaD, pijnlijke dag! Hoe is het tegenwoordig thuis?
Perruche, waar ben je bijvoorbeeld jaloers op?
Your body. Your soul. Your rituals.
  donderdag 29 april 2010 @ 18:05:44 #27
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80850160
Which reminds me.

O: snee met Nutella, snee met rookvlees
T: flesje appelsap
L: snee met nutella, halve snee met rookvlees (was vies geworden in mn tas )
T: kapje met nutella
D: witlofsalade a la Syrena met rosbieflapjes
S: Zumba
S: Misschien nog fitnessen (o.a. buikspierkwartier )
T: beker melk en iets eetbaars erbij - weet alleen nog niet wat.
pi_80850197
quote:
Op donderdag 29 april 2010 18:03 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Mn witlofsalade a la Syrena ziet er vrolijk uit
Hoop dat ie lekker is
pi_80850438
Vriendin nr. 3 meldt zich ook al af heb net de vierde eens gesmsd, als die ook niet gaat had ik me niet druk hoeven maken over mijn kledingkeuze
  donderdag 29 april 2010 @ 18:25:40 #30
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80850632
voor DaD. Ik wou dat ik wat van dat rotgevoel van je kon wegnemen.

Voor perruche heb ik eigenlijk geen tips. Ben zelf helemaal niet jaloers aangelegd.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_80850682
quote:
Nou dat tweede doelpunt was gewoon hands hoor. Je hoort de bal nou eenmaal niet met de hand aan te nemen. Bovendien had de scheids al gefloten voor het 'doelpunt' was gemaakt. Inter had dan weer enorm veel pech met die rode kaart. Het was overigens wel erg knap verdedigd met tien man tegen het, volgens velen, beste team ter wereld. Maar een spits die als verdediger speelt, ik blijf het bizar vinden.
quote:
Op donderdag 29 april 2010 17:48 schreef neen het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd ja, wel zonder Ribery helaas maar natuurlijk met Robben zal wel spannend worden en ik ben lekker voor Bayern
6 mei is de bekerfinale + nog een belangrijkere wedstrijd waarvan de 9e de return is

[..]

Mourinho wat een held is dat toch, lekker de boel opnaaien daar houd ik wel van tenzij het tegen je gebeurd, dan is het irritant
Tja, die scheids... een belg he dan weet je genoeg die hebben net zoveel verstand van voetbal als vrouwen. Die rode kaart voor Motta was ook dikke onzin, Busquets had er vanwege aanstelleritis gewoon uitgestuurd moeten worden. Het is toch geen damessport?
Ik heb me wel vreselijk geërgerd aan de slechtste man van die avond, Jeroen Grueter. Wat een gekleurd commentaar komt er van hem af zeg echt superslecht.

Ah, Cambuur dus inderdaad. Dus met een beetje geluk speelt jouw club volgend seizoen Eredivisie. Verder eensch met al het bovenstaande. Mourinho zoekt altijd het randje van het toelaatbare op en dat zorgt toch voor leuke televisie. Maar we weten nu wel zeker dat hij nooit de coach van Barcelona zal worden.
  donderdag 29 april 2010 @ 18:29:46 #32
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80850721
quote:
Op donderdag 29 april 2010 18:07 schreef Syrena het volgende:

[..]

Hoop dat ie lekker is
*BURP*

Zo ik zit vol Anderhalf rosbieflapje en een BERG witlofsalade Ik moest even wennen aan de bittere smaak, maar met die mandarijntjes en ei en kerriespul erbij was het erg goed te doen!

Ik had het aanvankelijk alleen warm met ham en kaas uit de oven gegeten, nu gaat er een saladewereld voor me open

*uitbuiken*
  donderdag 29 april 2010 @ 18:32:11 #33
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80850763
Klinkt goed Maria! Ik ga zo lekker fietsen .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_80850917
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_80851094
Oh, ik zit op uitzendinggemist de herdenking in Apeldoorn te kijken, wordt het liedje gespeeld wat ik zelf met orkestbegeleiding heb gespeeld voor mijn muziekexamen.
pi_80851104
Oh, en hij/zij gaat de mist in... Moeilijk stukje ook.
pi_80851267
Ik weet echt niets nuttigs te zeggen dus ik doe maar een tvp.

Oh nee, wacht ik weet wel: wooow tof PF! Maar zo goedkoop , een ouder die wat gekocht heeft voor zijn/haar zoon/dochter ofzo?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_80851294
Ik denk eerder aan anti-kraak.
pi_80851473
quote:
Op donderdag 29 april 2010 18:54 schreef Ewelina het volgende:
Ik denk eerder aan anti-kraak.
Dat is toch niet zo goedkoop? Meen me te herinneren dat je dan alsnog rond de 100-200 per maand zit (vrienden van me zitten anti-kraak).
  donderdag 29 april 2010 @ 19:03:34 #40
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_80851545
Sorry dat ik hier zo binnen kom vallen hoor, maar ik had een vraag waarvoor ik niet een nieuw topic wilde openen

Sinds een aantal dagen zijn m'n benen echt opgezet, het scheelt echt een paar cm en m'n broeken knellen toch aardig. Ook op de rest van m'n lichaam zit een 'laagje'. Van m'n enkels en kuiten denk ik wel dat het vocht is, maar kan dat echt over heel je lichaam zitten? Ik hoef niet ongesteld te worden, maar misschien een combinatie van wat zouter eten en het warme weer?

Want het is nu echt al een week of zo, normaal is vocht in een dag of 2 wel weg.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  donderdag 29 april 2010 @ 19:15:04 #41
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80851934
quote:
Op donderdag 29 april 2010 19:03 schreef 08gnoT. het volgende:
Sorry dat ik hier zo binnen kom vallen hoor, maar ik had een vraag waarvoor ik niet een nieuw topic wilde openen

Sinds een aantal dagen zijn m'n benen echt opgezet, het scheelt echt een paar cm en m'n broeken knellen toch aardig. Ook op de rest van m'n lichaam zit een 'laagje'. Van m'n enkels en kuiten denk ik wel dat het vocht is, maar kan dat echt over heel je lichaam zitten? Ik hoef niet ongesteld te worden, maar misschien een combinatie van wat zouter eten en het warme weer?

Want het is nu echt al een week of zo, normaal is vocht in een dag of 2 wel weg.
Oei, dat is wel lang. De laatste keer dat ik dat had was ik zwanger Heb je al bleekselderij en asperges geprobeerd?
pi_80852071
08gnoT, kan inderdaad van het warme weer komen. Ik zou bleekselderij eten en brandnetelthee drinken. En koud douchen en niet te warm slapen. Maar ik weet het verder ook niet.

DaD, lieverd Wat een k**dag vandaag!
  donderdag 29 april 2010 @ 19:18:09 #43
331 Merel
Be here now.
pi_80852072
Ik ben geen expert 08gnoT, maar ik vind het klinken als vocht vasthouden

Andere pilatesjuf vandaag, die legt het allemaal veel ingewikkelder uit Bij de andere kun je blind op haar instructies meedoen, bij deze moet ik echt kijken om te begrijpen wat ze bedoelt. Maar ach, voor de afwisseling ook wel oké. En het was zwáár! Morgen spierpijn, zeker weten.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 29 april 2010 @ 19:19:39 #44
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_80852135
quote:
Op donderdag 29 april 2010 19:15 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Oei, dat is wel lang. De laatste keer dat ik dat had was ik zwanger Heb je al bleekselderij en asperges geprobeerd?
Ik ben niet zwanger iig Bleekselderij nog niet geprobeerd, wel brandnetelthee en komkommer (en sowieso heel veel andere groenten). 's Avonds puilt m'n kuit echt over m'n sok heen dus ik denk wel dat het vocht is? Lijkt me toch ook sterk dat ik ineens zoveel aankom in echt gewicht, heb niks veranderd.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  donderdag 29 april 2010 @ 19:20:06 #45
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_80852154
quote:
Op donderdag 29 april 2010 19:03 schreef 08gnoT. het volgende:

Allereerst, ik ben geen expert! Vocht kan over heel je lichaam zitten. Vaak zit het in de onderbenen, enkels, voeten en handen, maar het kan ook in het gezicht of buik zitten bijvoorbeeld. Je kunt testen of het vocht is, door zo'n tien seconden op een plek te drukken. Wanneer er een deukje blijft staan, is het vocht. Om er vanaf te komen kun je proberen minder zout te eten en meer te bewegen. Door het bewegen wordt de bloedsomloop gestimuleerd en daardoor wordt het vocht makkelijker afgevoerd.

Maar nogmaals, ik weet er het fijne ook niet van!
pi_80852202
speel jij hobo goodbye? of deed je t op fluit?
Kwak
pi_80852328
Klarinet, meen ik me te herinneren.
pi_80852338
quote:
Op donderdag 29 april 2010 19:20 schreef Rituals het volgende:

[..]

Allereerst, ik ben geen expert! Vocht kan over heel je lichaam zitten. Vaak zit het in de onderbenen, enkels, voeten en handen, maar het kan ook in het gezicht of buik zitten bijvoorbeeld. Je kunt testen of het vocht is, door zo'n tien seconden op een plek te drukken. Wanneer er een deukje blijft staan, is het vocht. Om er vanaf te komen kun je proberen minder zout te eten en meer te bewegen. Door het bewegen wordt de bloedsomloop gestimuleerd en daardoor wordt het vocht makkelijker afgevoerd.

Maar nogmaals, ik weet er het fijne ook niet van!
deukje is niet bij alle soorten oedeem... als je de huid tussen je tweede en derde teen niet te pakken kunt krijgen dan zit er doorgaans vocht in je voeten.

als je echt veel vocht vasthoudt is het altijd zaak om even je huisarts te vragen, kunnen allerlei oorzaken voor zijn, zou er niet te lang mee blijven lopen.
Kwak
pi_80852372
t is toch wel met me gesteld als ik een klarinet in een filmpje aanhoor voor een hobo. sorry! niet goed geluisterd denk ik...
Kwak
pi_80852434
Hoi!
Mn schoenen met hakken klepperen doet auwaauwa!

Praatje ging wel goed en ben net met studievriendinnetjes naar t terras geweest
  donderdag 29 april 2010 @ 19:27:33 #51
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_80852449
quote:
Op donderdag 29 april 2010 19:24 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

deukje is niet bij alle soorten oedeem... als je de huid tussen je tweede en derde teen niet te pakken kunt krijgen dan zit er doorgaans vocht in je voeten.

als je echt veel vocht vasthoudt is het altijd zaak om even je huisarts te vragen, kunnen allerlei oorzaken voor zijn, zou er niet te lang mee blijven lopen.
Ja, als ze er echt vaker/langer last van heeft, is het inderdaad verstandig even lang de huisarts te gaan. Kan iets zijn met je hart, nieren, lever, bloedvaten, lymfevaten, dieet etc. Maar volgens mij hebben meer mensen er last van met dit weer! Dus vooralsnog geen reden tot paniek .
pi_80852838
Zo, het laatste loodje zit erop! Vrij

D&D, . Men was zeer onder de indruk van de cupcakes, en de kleurkeuze was geweldig en werd herkend ook nog! Het waren wel een beetje veel cupcakejes, toch, dus nu heb ik nog een klein voorraadje weer terug in de vriezer gezet.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 29 april 2010 @ 19:48:08 #53
331 Merel
Be here now.
pi_80853144
Geniet van je vrijheid Sigme
pi_80853246
Lekker sigme!

Hmmm. Vriendin 4 heeft nog niet teruggesmst. Hopelijk betekent dat dat ze ligt te slapen om krachten op te doen voor vanavond
  donderdag 29 april 2010 @ 19:55:21 #55
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80853403
zo, eindelijk thuis. Lange dag, van 9 tot half 8 in de bieb. Nu de avond niets doen. Ja, treintickets boeken. Helpen jullie me eraan herinneren dat ik dat doe?

De zalm-chowder staat op, ik ben benieuwd!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_80853490
Hmm, nynke, wat is het recept? En vergeet je niet je benen te epileren?
  donderdag 29 april 2010 @ 19:58:13 #57
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80853509
quote:
Op donderdag 29 april 2010 18:25 schreef Tinkepink het volgende:
voor DaD. Ik wou dat ik wat van dat rotgevoel van je kon wegnemen.

Voor perruche heb ik eigenlijk geen tips. Ben zelf helemaal niet jaloers aangelegd.
Dat ja. Sterkte voor allebei, en ik ben ook niet jaloersig aangelegd...T vriendje wel, en stiekem vind ik dat ook wel leuk!
  donderdag 29 april 2010 @ 19:58:30 #58
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80853520
quote:
Op donderdag 29 april 2010 19:57 schreef ColdFeet het volgende:
http://www.thedailyspud.c(...)o-spud-is-an-island/
  donderdag 29 april 2010 @ 20:02:40 #59
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80853651
oh, wat fijn Sigme!
pi_80853750
quote:
Oeh, klinkt lekker
  donderdag 29 april 2010 @ 20:13:39 #61
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80854001
Sigme... Ga je ook wandelen met leekstermeer? Lijkt me leuk om je eens te ontmoetne...Dad? Vik LB??

Nu eerst maar eens slapen, tis morgen weer vroeg pissen.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_80854148
Nog maar 45 min. werken DaD heel veel sterkte!

Sigme, lekker vrij!!

Ik had een brainstorm dagje op t werk, was wel leuk, maar vermoeiend! Zit nu in mijn eentje te eten bij een restaurant, hoe sneu is dat! (maar wel even lekker rustig)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_80854213
quote:
Op donderdag 29 april 2010 20:18 schreef Phaidra het volgende:

Ik had een brainstorm dagje op t werk, was wel leuk, maar vermoeiend! Zit nu in mijn eentje te eten bij een restaurant, hoe sneu is dat! (maar wel even lekker rustig)
Niet.

Niet sneu. Geniet ervan, leer genieten van dingen die je goed uitkomen en waarbij je domme misplaatste gene voelt.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_80854358
quote:
Op donderdag 29 april 2010 20:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Sigme... Ga je ook wandelen met leekstermeer? Lijkt me leuk om je eens te ontmoetne...Dad? Vik LB??

Nu eerst maar eens slapen, tis morgen weer vroeg pissen.
Slaap lekker, vroegpisster .
Ik mag uitslapen, want liefste heeft onverwachts óók vrij morgen.

29 mei, wandeltocht, mensen.. Hmm. Ik zal er eens over nadenken.
pi_80854606
quote:
Op donderdag 29 april 2010 19:25 schreef kwakz0r het volgende:
t is toch wel met me gesteld als ik een klarinet in een filmpje aanhoor voor een hobo. sorry! niet goed geluisterd denk ik...
In het filmpje was het ook een hobo, hoor! Maar ik vond het zo´n mooi stuk dat ik hem wilde spelen, dus dat gebeurde Naast een klarinetconcert van Weber.
  donderdag 29 april 2010 @ 20:32:36 #66
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80854688
quote:
Op donderdag 29 april 2010 20:05 schreef Syrena het volgende:

[..]

Oeh, klinkt lekker
Is ook zeker een aanrader!
  donderdag 29 april 2010 @ 20:34:22 #67
331 Merel
Be here now.
pi_80854747
quote:
Op donderdag 29 april 2010 20:18 schreef Phaidra het volgende:
Zit nu in mijn eentje te eten bij een restaurant, hoe sneu is dat! (maar wel even lekker rustig)
Neejoh!

Ik kijk er nu al naar uit om zondag weer lekker in m'n eentje uit lunchen te gaan. Krantje erbij, glaasje jus d'orange, heerlijk! Al moet ik wel zeggen dat dat in een tentje is waar heel veel mensen alleen zitten, geeft wel een leuk relaxed sfeertje.
pi_80854759
quote:
Op donderdag 29 april 2010 20:20 schreef sigme het volgende:

[..]

Niet.

Niet sneu. Geniet ervan, leer genieten van dingen die je goed uitkomen en waarbij je domme misplaatste gene voelt.
Het viel ook wel mee. Ik heb erg lekker gegeten, wijntje erbij, op een terras. Ondertussen mensen kijken die verwoed alles voor morgen aan het voorbereiden waren en een boekje lezen.
Wel werd me tactisch gevraagd of ik nog op iemand wachtte of dat ik van plan was om alleen te eten .
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 29 april 2010 @ 20:35:48 #69
331 Merel
Be here now.
pi_80854815
Oh wacht, ik kan zondag helemaal niet leuk alleen gaan lunchen, ik heb een verjaardag
pi_80854839
quote:
Op donderdag 29 april 2010 20:34 schreef Merel het volgende:

[..]

Neejoh!

Ik kijk er nu al naar uit om zondag weer lekker in m'n eentje uit lunchen te gaan. Krantje erbij, glaasje jus d'orange, heerlijk! Al moet ik wel zeggen dat dat in een tentje is waar heel veel mensen alleen zitten, geeft wel een leuk relaxed sfeertje.
Daarom heb je gewoon die date verplaatst, hè?
  donderdag 29 april 2010 @ 20:38:47 #71
331 Merel
Be here now.
pi_80854918
quote:
Op donderdag 29 april 2010 20:36 schreef Goodbye het volgende:

Daarom heb je gewoon die date verplaatst, hè?
Ja!

Nee als morgen nog steeds leuk is gaan we vast zondag weer afspreken. Ik snap nog steeds niet helemaal hoe ik iemand waar ik eigenlijk niet op val zo heel leuk kan vinden, en helemaal na één date. Ben best bang dat het allemaal uiteindelijk toch tegenvalt. Maar we zien wel, voorlopig vliegen de smsjes heen en weer dus zit het nog wel even goed
pi_80854937
Ik had trouwens nog wel geprobeerd om mensen op te trommelen, maar iedereen die ik probeerde had al plannen. Niet zo gek ook, met koninginnenacht...

Lijstje:
O: brinta
T: koffie, stroopwafel, koffiekoek
L: pistoletje leverworst (sorry CF! ), pistoletje zalmsalade, mandarijn, glas appelsap
T: koffiekoekje
D: bord amusehapjes (kerrierisotto, wonton met eendenlever, coquille met appel, 2 gamba's, rundervinkje), glas wijn, dessert (bolletje mangoijs met aardbeiensaus, tiramisu met rode vruchten), koffie verkeerd
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_80854963
Mr Gb is soms echt zo'n mafketel. Zitten we op de bank, begint ie ineens I feel goooood, tududududududuuum te zingen
  donderdag 29 april 2010 @ 20:40:28 #74
236335 neen
schone schijn
pi_80854974
quote:
Op donderdag 29 april 2010 20:38 schreef Merel het volgende:

[..]

Ja!

Nee als morgen nog steeds leuk is gaan we vast zondag weer afspreken. Ik snap nog steeds niet helemaal hoe ik iemand waar ik eigenlijk niet op val zo heel leuk kan vinden, en helemaal na één date. Ben best bang dat het allemaal uiteindelijk toch tegenvalt. Maar we zien wel, voorlopig vliegen de smsjes heen en weer dus zit het nog wel even goed
zie je Viking!
  donderdag 29 april 2010 @ 20:40:44 #75
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80854983
Lekker van je vrijheid genieten sigme!

Trusten uniek!

En ik zwel ook altijd op met dit weer. Heel vervelend is dat.
Fietsen ging beroerd. Maar, zaterdag nieuwe ronde, nieuwe kansen .
  donderdag 29 april 2010 @ 20:43:34 #76
331 Merel
Be here now.
pi_80855062
quote:
Op donderdag 29 april 2010 20:40 schreef neen het volgende:

[..]

zie je Viking!
Ja
pi_80855124
Zo, thuis. Ff in de does en de haren omhoogdoen en een foto maken en dan zien we wel verder.
  donderdag 29 april 2010 @ 20:54:34 #78
331 Merel
Be here now.
pi_80855411
Foto ja, hup!
  donderdag 29 april 2010 @ 20:59:07 #79
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80855549
quote:
Op donderdag 29 april 2010 19:57 schreef ColdFeet het volgende:
Gedaan. Maar ze worden helemaal niet zo mooi glad als na scheren, of heb ik het verkeerd gedaan?
  donderdag 29 april 2010 @ 21:00:54 #80
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80855597
Lijstje:
S: 4 km. hardlopen
O: yoghurt met bramen en frambozen
T: muffin met appelmeos en yoghurt, zonder suiker of vet
L: pizza hawaii
T: meloen en aardbei
D: zalm-chowder
T: b&j.
pi_80856652
Waar blijf je nou, syrena?

En Nynke, niet? 't is een kwestie van geduld, maar ik krijg ze altijd mooi glad, eigenlijk!
pi_80856789
quote:
Op donderdag 29 april 2010 20:59 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Gedaan. Maar ze worden helemaal niet zo mooi glad als na scheren, of heb ik het verkeerd gedaan?
De haartjes horen wel compleet helemaal volledig weg te zijn. Mijn huid moet wel altijd een uurtje of wat kalmeren na epileren; net erna heb ik een soort kippevel.
pi_80856818
Geniet van de vrijheid sigme .

Mweh mn ouders/broertjes zijn allemaal naar de stad en nu zit ik alleen thuis en voel ik me opeens eenzaam . Gelukkig bleef de kat op schoot liggen toen ik haar van haar plekje plukte, hebben we samen House gekeken (kat sliep, maar ach) . Toch niet helemaal alleen dus.
  donderdag 29 april 2010 @ 21:41:32 #84
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80856884
quote:
Op donderdag 29 april 2010 21:34 schreef ColdFeet het volgende:

En Nynke, niet? 't is een kwestie van geduld, maar ik krijg ze altijd mooi glad, eigenlijk!
Morgen nog maar eens proberen dan. De pijnlijkheid viel me wel mee, eigenlijk!
  donderdag 29 april 2010 @ 21:42:20 #85
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80856912
quote:
Op donderdag 29 april 2010 21:41 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Morgen nog maar eens proberen dan. De pijnlijkheid viel me wel mee, eigenlijk!
Nu ik zo voel is het been dat ik als eerste gedaan heb het gladst, dus het zal inderdaad wel een kwestie van geduld geweest zijn!
pi_80856966
Da's mooi, nynke! Het went heel snel, zeker op je benen (oksels en bikinilijn blijft wat gevoeliger, maar is ook doenlijk).

Chicooo... Geen zin om ook naar de stad te gaan?

Wij gaan zo maar eens een ijsje halen. Laat eten
pi_80856983
quote:
Op donderdag 29 april 2010 21:39 schreef Chicolate het volgende:
Geniet van de vrijheid sigme .

Mweh mn ouders/broertjes zijn allemaal naar de stad en nu zit ik alleen thuis en voel ik me opeens eenzaam . Gelukkig bleef de kat op schoot liggen toen ik haar van haar plekje plukte, hebben we samen House gekeken (kat sliep, maar ach) . Toch niet helemaal alleen dus.
Katten .
pi_80857056
quote:
Op donderdag 29 april 2010 21:44 schreef ColdFeet het volgende:
Da's mooi, nynke! Het went heel snel, zeker op je benen (oksels en bikinilijn blijft wat gevoeliger, maar is ook doenlijk).

Chicooo... Geen zin om ook naar de stad te gaan?

Wij gaan zo maar eens een ijsje halen. Laat eten
Jawel, denk ik. Maar niet in mn eentje. Dan vind ik het de drukte niet waard . Gewoon een ijsje halen ofzo en een beetje sfeer proeven. En uitgaan doe ik sowieso al niet . Maar misschien ga ik morgen overdag nog wel even de stad in, of naar Amsterdam. Zie dat morgen wel.

Ja dat van dat ijsje is jouw schuld .
pi_80857126
Sigme, fijn dat ze in de smaak vielen!

Merel, ik word helemaal blij van je posts! . Ik gun het je zo enorm!

Ik heb vanavond nog staan huilen in de winkel, samen met een collega die ook meteen moest janken toen ze mij zag. .
pi_80857141
Sigme, lekker, vrij! Genieten van de mooie zomerdagen

Ik vind alleen uit eten ook helemaal niet vervelend. Zeker niet als je ergens moet zijn omdat je later een afspraak hebt ofzo. Net als dat ik het niet erg vind om soms alleen naar de bios te gaan. Als ik een film (meestal in het filmhuis) heel graag wil zien en niemand wil mee, waarom niet? Als mensen er moeite mee hebben ligt dat meer aan hen dan aan mij hoor.

Heb een goed gesprek met het vriendje gehad, en uiteindelijk zaten we toch wel op 1 lijn. Dus nu zijn we weer vriendjes...! Zijn net nog even wezen voetballen (heel even want ik ben zo moe... van het niet slapen!)

Mijn lijstje laat ik voor wat het is, veel is het niet

Aahw DaD, gaat het nu weer een beetje?
pi_80857236
quote:
Op donderdag 29 april 2010 21:34 schreef ColdFeet het volgende:

Ewelina, rode truitje is top!
Ff kijken of ik foto kan uppen, mobiel is bijna leeg en ik moet zo weg.
  donderdag 29 april 2010 @ 21:52:42 #92
331 Merel
Be here now.
pi_80857237
Ow DaD, ik hoop echt dat jij snel ook weer helemaal blij wordt!!

Ik voel me juist een beetje lullig als ik zo zit te zwijmelen als ik weet dat ondertussen anderen zich niet happy voelen. En ik ben ook bang dat het toch weer snel kapot gaat en dat jullie dan voor niks blij voor me hebben zitten zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Merel op 29-04-2010 23:42:20 ]
pi_80857253
Perruche, ik vind het jammere van in je eentje gaan dat je het met niemand kunt delen! Zeker bij een film ofzo. In je eentje in een café zitten ofzo, daarmee heb ik dan weer niet zoveel moeite.

Ik wilde trouwens naar Leonard Cohen in Gent in augustus, en er was echt helemaal niemand die met me meewil Naar zoiets ga ik echt niet in m'n uppie
  donderdag 29 april 2010 @ 21:53:12 #94
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80857258
Alle beetjes blijheid zijn toch mooi meegenomen Merel?
  donderdag 29 april 2010 @ 21:53:28 #95
331 Merel
Be here now.
pi_80857269
quote:
Op donderdag 29 april 2010 21:49 schreef Perruche het volgende:

Heb een goed gesprek met het vriendje gehad, en uiteindelijk zaten we toch wel op 1 lijn. Dus nu zijn we weer vriendjes...! Zijn net nog even wezen voetballen (heel even want ik ben zo moe... van het niet slapen!)
Gelukkig maar!!
pi_80857280
Lukt niet, moet ze ook draaien. Morgen!
  donderdag 29 april 2010 @ 21:54:49 #97
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80857328
quote:
Op donderdag 29 april 2010 21:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Alle beetjes blijheid zijn toch mooi meegenomen Merel?
Ja, stuur maar een beetje deze kant op. Ik mis m'n behoorlijk, en zie hem pas begin/mid juni weer. Boh.
  donderdag 29 april 2010 @ 21:55:25 #98
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80857353
Wat fijn, Perruche, trouwens!
pi_80857418
quote:
Op donderdag 29 april 2010 21:52 schreef Merel het volgende:
Ow DaD, ik hoop echt dat jij snel ook weer helemaal blij word!!

Ik voel me juist een beetje lullig als ik zo zit te zwijmelen als ik weet dat ondertussen anderen zich niet happy voelen. En ik ben ook bang dat het toch weer snel kapot gaat en dat jullie dan voor niks blij voor me hebben zitten zijn.
Nee, niet lullig voelen! Don't you dare! Geniet van elk moment, daar is nog nooit iemand minder van geworden. En geluk is er om te delen.
pi_80857516
quote:
Op donderdag 29 april 2010 21:52 schreef Merel het volgende:
Ow DaD, ik hoop echt dat jij snel ook weer helemaal blij word!!

Nú is het leuk, en daar zijn we nu blij om. Het is leuk om je zo blij te zien .
pi_80857520
Veel plezier, Syrena!

En DaD, had je nu al wat gehoord van de huisjes?
pi_80857563
quote:
Op donderdag 29 april 2010 21:53 schreef ColdFeet het volgende:
Perruche, ik vind het jammere van in je eentje gaan dat je het met niemand kunt delen! Zeker bij een film ofzo. In je eentje in een café zitten ofzo, daarmee heb ik dan weer niet zoveel moeite.

Ik wilde trouwens naar Leonard Cohen in Gent in augustus, en er was echt helemaal niemand die met me meewil Naar zoiets ga ik echt niet in m'n uppie
daar zou ik dan weer wel naartoe gaan, maar in een cafe dan weer niet!
pi_80857564
Nee, niets meer gehoord CF. En ik heb zelf ook geen tijd meer gehad om te bellen.
  donderdag 29 april 2010 @ 22:02:01 #104
331 Merel
Be here now.
pi_80857600
Maar ergens klopt het natuurlijk niet dat m'n geluk en blijheid zo van een ander afhangt hè.

Maargoed, als jullie het zo graag willen doe ik wel blij hoor
pi_80857639
quote:
Op donderdag 29 april 2010 22:00 schreef Perruche het volgende:

[..]

daar zou ik dan weer wel naartoe gaan, maar in een cafe dan weer niet!
Nou ja, niet op vrijdagavond tussen al het uitgaansvolk, maar gewoon op een donderdagmiddag, met een kop koffie en een lekker taartje en een boek. En later een glas wijn
  donderdag 29 april 2010 @ 22:05:03 #106
331 Merel
Be here now.
pi_80857727
Oh als de zon schijnt en er wil niemand mee de stad in ga ik ook wel in m'n eentje op een terrasje zitten. Boek of tijdschrift erbij en dan kan dat best! Maar ik moet wel zeggen dat het een tijd geduurd heeft voordat ik dat durfde hoor. En als je het dan doet blijkt dat echt helemaal niemand naar je staart met een blik van "kijk, zij is alléén" ook al verwacht je dat misschien wel

[ Bericht 0% gewijzigd door Merel op 29-04-2010 23:43:38 ]
pi_80857932
Het duurt me te lang (ik word gebeld als ze vertrekken)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 29 april 2010 @ 22:12:17 #108
331 Merel
Be here now.
pi_80857973
Syrena wat ben je slaaaaaaaank!!
  donderdag 29 april 2010 @ 22:12:31 #109
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80857982
Ben ook helemaal blij met mijn nieuwe busje Als we de banken plat leggen kunnen we er nét met z#n 4-en in slapen. Het is wel krap, maar het gaat. Als het busje in net zo#n goede toestand is als het lijkt te zijn zet ik er een klapdak op. Dan hebben we vier echte slaapplaatsen En de kleur is ook leuk, turquiose En het heeft airco En als ik er in mijn eentje mee wegga, dan kan de zithoek gewoon zo blijven als het is en slaap ik op de achterbank.

Net het internet afgestruind naar gratis camperplaatsen op mooie plekjes.
Zo fijn dit
  donderdag 29 april 2010 @ 22:12:34 #110
331 Merel
Be here now.
pi_80857987
Als ik een brandweerman was wist ik het wel
  donderdag 29 april 2010 @ 22:13:11 #111
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80858005
Wat heb je een mooi figuur.
  donderdag 29 april 2010 @ 22:13:53 #112
331 Merel
Be here now.
pi_80858033
quote:
Op donderdag 29 april 2010 22:12 schreef Tinkepink het volgende:
En als ik er in mijn eentje mee wegga, dan kan de zithoek gewoon zo blijven als het is en slaap ik op de achterbank.
Stoer!
  donderdag 29 april 2010 @ 22:15:02 #113
236335 neen
schone schijn
pi_80858081
Dun ja! Goed bezig!

Ik zit ook wel eens alleen ergens, omdat mijn vrienden een half uur meer later zijn dan ik als enige in een coffeeshop die niet rookt meestal

Net bbq gehad, wel vol enzo. Zo naar een of ander muziek ding in de schouwburg
pi_80858107
Ja, optisch bedrog Al helpen die -2 kilo wel heb die riem niet alleen voor de sier om.

Ik moet echt ZO eens gaan sporten gewoon. Ik vind het zo stom van mezelf dat ik me daar niet toe kan zetten
  donderdag 29 april 2010 @ 22:16:27 #115
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80858126
Zo, trein tickets zijn geboekt. Zaterdag 26 juni verlaat ik Zweden, voor voorlopig.
pi_80858142
quote:
Op donderdag 29 april 2010 22:12 schreef Tinkepink het volgende:
Ben ook helemaal blij met mijn nieuwe busje Als we de banken plat leggen kunnen we er nét met z#n 4-en in slapen. Het is wel krap, maar het gaat. Als het busje in net zo#n goede toestand is als het lijkt te zijn zet ik er een klapdak op. Dan hebben we vier echte slaapplaatsen En de kleur is ook leuk, turquiose En het heeft airco En als ik er in mijn eentje mee wegga, dan kan de zithoek gewoon zo blijven als het is en slaap ik op de achterbank.

Net het internet afgestruind naar gratis camperplaatsen op mooie plekjes.
Zo fijn dit
Klinkt echt super Airco! En gezellig met z'n viertjes slapen
Wat zei je wederhelft?
  donderdag 29 april 2010 @ 22:16:52 #117
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80858144
quote:
Op donderdag 29 april 2010 22:13 schreef Merel het volgende:

[..]

Stoer!
Vooral fijn. Mijn oude camper heb ik een jaar of 5 geleden weggedaan en ik mis 'm nog iedere dag. 't Is echt geweldig, gewoon de auto pakken en als je een mooi plekje vindt stoppen, eten en slapen, zonder de stress van eht zoeken naar een camping. Als je een normaal busje hebt merkt niemand dat je er in slaapt (itt zo#n reuzencamper). Toen de kinderen nog kleiner waren was het ook handig: als het tijd was voor het middagdutje gewoon ergens stoppen en een boekje lezen, drankje uit de koekast, wat lekkers erbij
  donderdag 29 april 2010 @ 22:17:38 #118
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80858178
quote:
Op donderdag 29 april 2010 22:15 schreef Syrena het volgende:
Ja, optisch bedrog Al helpen die -2 kilo wel heb die riem niet alleen voor de sier om.

Ik moet echt ZO eens gaan sporten gewoon. Ik vind het zo stom van mezelf dat ik me daar niet toe kan zetten
Men, jij bent echt slank!
  donderdag 29 april 2010 @ 22:18:00 #119
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80858193
quote:
Op donderdag 29 april 2010 22:16 schreef Syrena het volgende:

[..]

Klinkt echt super Airco! En gezellig met z'n viertjes slapen
Wat zei je wederhelft?
Die loopt net zo hyper rond te stuiteren. vooral omdat ik zo blij ben eigenlijk.
  donderdag 29 april 2010 @ 22:18:01 #120
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80858194
quote:
Op donderdag 29 april 2010 22:12 schreef Merel het volgende:
Als ik een brandweerman was wist ik het wel

QFT though!
pi_80858243
Looking good, Syreen. .
pi_80858251
Als ik niet zo schuin sta valt het allemaal wel mee heur
  donderdag 29 april 2010 @ 22:19:32 #123
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80858258
Slanke Syrena!
pi_80858287
quote:
Op donderdag 29 april 2010 22:18 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Die loopt net zo hyper rond te stuiteren. vooral omdat ik zo blij ben eigenlijk.
Da's helemaal leuk!

OMFG mensen, BEL ME, Ik wil vertrekken en aan de zuip
  donderdag 29 april 2010 @ 22:21:10 #125
236335 neen
schone schijn
pi_80858319
Dat zal ja! Veel versier plezier zo, de sterren staan goed volgens mijn vader.
  donderdag 29 april 2010 @ 22:21:12 #126
331 Merel
Be here now.
pi_80858321
quote:
Op donderdag 29 april 2010 22:16 schreef AKnynke het volgende:
Zo, trein tickets zijn geboekt. Zaterdag 26 juni verlaat ik Zweden, voor voorlopig.
Oh jah, daar moesten we je aan helpen herinneren hè
  donderdag 29 april 2010 @ 22:21:15 #127
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80858322
quote:
Op donderdag 29 april 2010 22:19 schreef Syrena het volgende:
Als ik niet zo schuin sta valt het allemaal wel mee heur
Volgens mij niet. Een slank bovenlijf kan je niet faken.
pi_80858325
Tis al druk!
http://www.webcamsittard.nl/index.php

Wat een herrie.
  donderdag 29 april 2010 @ 22:22:00 #129
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80858343
quote:
Op donderdag 29 april 2010 22:16 schreef AKnynke het volgende:
Ben je er al uit wat je gaat doen na je afstuderen?
pi_80858378
Zo wat een mooi figuur heb jij Syrena .
pi_80858398
quote:
Op donderdag 29 april 2010 22:21 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Volgens mij niet. Een slank bovenlijf kan je niet faken.
Nee, maar daar heb ik ook geen klachten over Het is de bovenbenen. Buik gaat wel nu, als ik nu braaf buikspieroefeningen zou doen zou hij wel strak worden.
Maar ik mag eiks niet klagen, zo op mijn leeftijd zijnde maar ik doe 't toch
pi_80858447
Nou moe.
Internetmobiel: accu leeg
Mp3speler: accu leeg
Laptop: accu leeg

Ik ga maar snel uitloggen dan. Tot morgen!!

en dank voor de complimenten
  donderdag 29 april 2010 @ 22:26:54 #133
331 Merel
Be here now.
pi_80858518
Sjansze Syrena
  donderdag 29 april 2010 @ 22:29:34 #134
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80858619
quote:
Op donderdag 29 april 2010 22:21 schreef Merel het volgende:

[..]

Oh jah, daar moesten we je aan helpen herinneren hè
Ja, thanks!
quote:
Op donderdag 29 april 2010 22:22 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ben je er al uit wat je gaat doen na je afstuderen?
werkeloos zijn? Nee, geen idee. Elke baan die ik kan krijgen ga ik voor...
  donderdag 29 april 2010 @ 22:32:17 #135
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80858705
Als we geen klagende vrouwmensen meer hadden (die er eigenlijk al goed uitzien), dan was dit een érg leeg topic!

Veel plezier Syrena!
pi_80858793
ik zit nog te wachten op mn vriendinnetje waarmee ik naar de nach ga die had ook een nogal gestresste dag en was pas om negen uur thuis van werk... dat wordt een latertje vannacht geloof ik...

weet nog niet wat ik aan wil. een jurkje... en laarzen... en mn jas moet er leuk op staan want t gaat nu net regenen...
Kwak
pi_80859098
M'n ex gaat vanavond ook uit en de gedachte dat 'ie wel eens met een ander zou kunnen gaan zoenen (of erger) is echt killing me. . Aarrghh. Wat een kutdag.
  donderdag 29 april 2010 @ 22:44:43 #138
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80859136
En ik zit hier ook al te janken . Dolle pret
  donderdag 29 april 2010 @ 22:46:08 #139
331 Merel
Be here now.
pi_80859182
Ooooh DaD!

En XM, wat is er?
pi_80859186
Aww, XM! Wat is er loos?
  donderdag 29 april 2010 @ 22:54:12 #141
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80859478
Aw

En DaDtje ook
  donderdag 29 april 2010 @ 23:06:04 #142
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80859933
Weet niet, heb even een enorme dip.
  donderdag 29 april 2010 @ 23:15:22 #143
331 Merel
Be here now.
pi_80860292
Is je vriend thuis, kan hij je een beetje opvrolijken misschien?
pi_80860430
Ik ben zo stom geweest om sentimentele Brucenummers te gaan beluisteren. . Bedtijd, het is morgen weer vroeg dag.

Kusje, XM. .
  donderdag 29 april 2010 @ 23:23:02 #145
331 Merel
Be here now.
pi_80860570
Lekker slapen DaD, morgen voel je je vast weer iets beter!

Ik duik ook m'n bed in, trusten!
  donderdag 29 april 2010 @ 23:26:58 #146
236335 neen
schone schijn
pi_80860696
Welterusten jullie hè! Rustig en lekker slapen!

Ik ga nog even naar de stad
pi_80860755
truste dames en heren!
  donderdag 29 april 2010 @ 23:29:08 #148
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80860782
Veel plezier, neenmans!

En trusten aan zij die maffen gaan, en aai-over-de-bol voor de dipjesmensen
pi_80862636
XM, DaD

Toch nog even de stad in geweest. Drijfnat geregend en in plassen gestampt . Kon mn sokken uitknijpen. Veel beter dan thuisblijven.
  vrijdag 30 april 2010 @ 02:34:54 #150
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_80864486
Een kus voor de sad ladies!!

En Syrena WAUW you look hawwwt!!

Ik heb prosecco op. En toen tequilla en daarna bier. En nu heb ik hongerrrr
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  vrijdag 30 april 2010 @ 02:36:38 #151
277802 _Calimero_
pi_80864496
O en het was vandaag zo:

O: 2x boterham met iets maar dat ben ik vergeten
T: noten
L: 2x boterham filet A, suikerwafel want:
S: Wielrennen, met nog zo'n wafel. 2.5u gefietst
T: vruchtenmousse, en een broodje pindakaas
D: salade met geitenkaas en dadels en spinazie. 3 stukjes brood
T: alcohol
En nu ga ik nog een cracker eten
pi_80864606
Hier is het droog gebleven! En ik heb ook honger maar niks in huis. Net langs de super gelopen om te kijken of die straks ppen is (yup, tot 1!). En zo te horen gaat het zo regenen.
pi_80865285
Hier heeft het behoorlijk geregend en flink geonweerd, vannacht!
pi_80865297
Mogge D&D. De nacht ondanks de buien een beetje goed doorgekomen?
pi_80865323
Ja, viel me niks tegen. Nog een paar keer wakker geweest door luidruchtige mensen op straat, maar verder goed geslapen. .

Ik denk alleen steeds dat het vandaag zaterdag is en ik na vandaag weekend heb. Valt dat even tegen. .

Ga jij je vandaag in het feestgedruis begeven? .
pi_80865334
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 08:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, viel me niks tegen. Nog een paar keer wakker geweest door luidruchtige mensen op straat, maar verder goed geslapen. .

Ik denk alleen steeds dat het vandaag zaterdag is en ik na vandaag weekend heb. Valt dat even tegen. .

Ga jij je vandaag in het feestgedruis begeven? .
Ik sta nu op het punt hier de heide op te gaan rennen, telt dat ook ?

Je hebt toch nog wel een dagje vrij? Zondag?
  Vis een optie? vrijdag 30 april 2010 @ 08:22:44 #157
70532 loveli
N
pi_80865352
Goeiemorgen!
crap in = crap out
  vrijdag 30 april 2010 @ 08:43:37 #158
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80865464
Goedemorgen. voor DaD en XM.

Net vol vreugde opgestaan met de gedachte snel naar Obelink (groot kampeercentrum) te rijden en daar een voortent en stretchers te halen en dan richting Ardennen te gaan. Is de Obelink dicht
En nu ben ik moe

Daglijstje van gisteren was wat raar
o. weetabix met melk
t. muffin + 2 latte macchiato en 4 kleine koekjes
l. banaan en 5 mini augurken met dipsaus
t. kitkat + citroenijsje
d. gemengde groente met een beetje mayo en 1,5 gegrilde camenbert uit de oven
t. paar handjes pinda#s

En nu zou ik eigenlijk op moeten ruimen en in moeten pakken, maar ik heb geen zin.
pi_80865484
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 08:18 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik sta nu op het punt hier de heide op te gaan rennen, telt dat ook ?

Je hebt toch nog wel een dagje vrij? Zondag?
Heide, feestgedruis... same difference! .

Nee, zondag is het koopzondag. .
  Vis een optie? vrijdag 30 april 2010 @ 08:47:39 #160
70532 loveli
N
pi_80865491
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 08:43 schreef Tinkepink het volgende:
Goedemorgen. voor DaD en XM.

Net vol vreugde opgestaan met de gedachte snel naar Obelink (groot kampeercentrum) te rijden en daar een voortent en stretchers te halen en dan richting Ardennen te gaan. Is de Obelink dicht
En nu ben ik moe

Daglijstje van gisteren was wat raar
o. weetabix met melk
t. muffin + 2 latte macchiato en 4 kleine koekjes
l. banaan en 5 mini augurken met dipsaus
t. kitkat + citroenijsje
d. gemengde groente met een beetje mayo en 1,5 gegrilde camenbert uit de oven
t. paar handjes pinda#s

En nu zou ik eigenlijk op moeten ruimen en in moeten pakken, maar ik heb geen zin.
Is er geen Duitse versie van Obelink?
crap in = crap out
  vrijdag 30 april 2010 @ 08:48:00 #161
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80865494
Obelink in Winterswiek! Balen Tink dat ie dicht is.
  vrijdag 30 april 2010 @ 08:48:18 #162
331 Merel
Be here now.
pi_80865497
Goeiemorgen!
  vrijdag 30 april 2010 @ 08:50:57 #163
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80865518
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 08:47 schreef loveli het volgende:

[..]

Is er geen Duitse versie van Obelink?
Nee. Sterker nog, volgens mij worden er zelfs Duitse dagtochten richting Obelink georganiseerd
Ach, het is geen drama hoor. We hebben hier genoeg tentjes liggen en luchtbedden hebben we ook nog wel op voorraad, maar ik had er gewoon graag een voortent bij gehad en twee stretchers zodat de kinderen binnen kunnen slapen en wij eventueel op het grind. Nu moeten we met z#n allen in de bus (is nogal krap, zacht uitgedrukt) of kinderen in de bus en wij in een trekkerstentje (verplicht op gras) wat een beetje lastig is als het gaat regenen. Ja, luxeprobleem, ik weet het
  vrijdag 30 april 2010 @ 08:51:19 #164
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80865520
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 08:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Obelink in Winterswiek! Balen Tink dat ie dicht is.
Dipje weer over?
  vrijdag 30 april 2010 @ 08:52:12 #165
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80865532
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 08:51 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dipje weer over?
Nee .Maar constant alleen maar -posts wordt de wereld ook niet beter van .
pi_80865536
De Vrijbuiter in Roden is een tikje uit de richting, zeker? .
  Vis een optie? vrijdag 30 april 2010 @ 08:57:21 #167
70532 loveli
N
pi_80865554
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 08:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
De Vrijbuiter in Roden is een tikje uit de richting, zeker? .
Die in Roermond is ook open volgens de site, da's minder om richting Ardennen.
crap in = crap out
  vrijdag 30 april 2010 @ 09:00:57 #168
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80865577
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 08:57 schreef loveli het volgende:

[..]

Die in Roermond is ook open volgens de site, da's minder om richting Ardennen.
goed plan! Ik ga meteen even de website bekijken of ze ook een beetje betaalbaar zijn (want ook al lijkt het misschien wel zo, het geld groeit me niet op de rug )
  vrijdag 30 april 2010 @ 09:04:43 #169
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80865605
Helaas pindakaas, ze hebben geen voortenten voor busjes.

Het goede nieuws is, dat mijn busje motorisch in goede toestand is. We kunnen er nu prima mee op vakantie en volgende week wordt ie helemaal opgeknapt (nieuwe remmen enzo).
*schopt zichzelf richting ontbijttafel om op te ruimen.
pi_80865615
Morrrrning

Ik ben gister om negen uur naar bed gegaan omdat ik zó moe was Had de nacht daarvoor heel slecht geslapen en mijn benen deden zeer van de hele dag op hele hoge hakken lopen

Lijstje van gisteren
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor vandaag heb ik nog geen idee.. Ga in ieder geval uit eten vandaag en als het aan mij ligt gaan we naar popo fajitas
  vrijdag 30 april 2010 @ 09:34:39 #171
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80865909
Goeiemorgen..Zo maar eens in de stad kijken wat hier te doen is.

Het vriendinnetje waar ik mee afgesproken had om vandaag mee op te trekken (en onder andere samen te studeren) begint terug te krabbelen...zo jammer. Het is hier ook een grote feestdag vandaag, die vooral in het teken van alcohol staat.
pi_80866270
Goedemorgen.

DaD en XM.
Vandaag wordt vast een betere dag.

Perruche, wat fijn dat jullie het weer bijgelegd hebben.
Tips wat betreft jalouzie heb ik niet, ik ken dat totaal niet.

PF, wat stoer een huis met grote tuin.
Je mag vast wel een stukje om je eigen groente te kweken.
Vertel eens meer. En foto's en plattegronden graag.

Viking, waarom uitstellen?
Daten die handel.
  vrijdag 30 april 2010 @ 10:03:01 #173
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80866287
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 10:01 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Viking, waarom uitstellen?
Daten die handel.
Daarvoor zijn er altijd nog twee nodig. Misschien is Vik haar type wel helemaal niet en valt de desbetreffende dame eigenlijk op donker
  vrijdag 30 april 2010 @ 10:09:31 #174
279894 winka
There is no place like home..
pi_80866398
Ik ben pissig
Ben nu vier maanden bezig en aardig wat afgevallen. Ik kijk nu elke maand uit naar het moment dat ik ongesteld moet worden. Van te voren houd ik dan veel vocht vast, dus als het festijn begint val ik extra af. Maar deze keer niet, ik blijf stug op 72 staan

Heb de laatste tijd veel verjaardagen e.d. gehad en ben wat laconieker geworden. Dus tijd om weer goed aan de slag te gaan
  vrijdag 30 april 2010 @ 10:11:44 #175
331 Merel
Be here now.
pi_80866427
WTF Net zo'n flashmob dansgebeuren, vlak voor m'n deur! Opeens werd het heel druk in de straat, mensen die van overal komen aanlopen, en opeens gaan dansen, supertof!
  vrijdag 30 april 2010 @ 10:13:05 #176
277802 _Calimero_
pi_80866450
Morning. Mijn hoofd.... Ik word oud en kan niet meer tegen alcohol

Hey PF wat leuk van het huis joh!!
En Perruche, fijn dat het weer goed is en uitgepraat

Ik sla vandaag de drukte lekker over. Blijf vanochtend heeerlijk in mijn bed, met ontbijt en een dvdtje, daarna mijn huis schoonmaken en als het droog is, en mijn kater over, ga ik fietsen. Heerlijke dag
  vrijdag 30 april 2010 @ 10:13:32 #177
277802 _Calimero_
pi_80866461
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 10:11 schreef Merel het volgende:
WTF Net zo'n flashmob dansgebeuren, vlak voor m'n deur! Opeens werd het heel druk in de straat, mensen die van overal komen aanlopen, en opeens gaan dansen, supertof!
Haha wat cool!!
pi_80866482
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 10:03 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Daarvoor zijn er altijd nog twee nodig. Misschien is Vik haar type wel helemaal niet en valt de desbetreffende dame eigenlijk op donker
Dan moeten we haar ook even vertellen dat haarkleur niet het belangrijkste in een relatie is.
  vrijdag 30 april 2010 @ 10:15:21 #179
277802 _Calimero_
pi_80866502
Oja, k zit te twijfelen of ik vandaag een dag zal doen met wat meer/ongezonde dingen. Heb de hele week supernetjes gegeten, voor mijn doen aan de weinige kant. Dus een dagje wat meer, moet misschien wel kunnen? Wat vinden jullie?
  vrijdag 30 april 2010 @ 10:16:48 #180
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80866531
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 10:15 schreef _Calimero_ het volgende:
Oja, k zit te twijfelen of ik vandaag een dag zal doen met wat meer/ongezonde dingen. Heb de hele week supernetjes gegeten, voor mijn doen aan de weinige kant. Dus een dagje wat meer, moet misschien wel kunnen? Wat vinden jullie?
Waarom niet? Maar goed, ik ben van de rekkelijken die vinden dat een brocollilozedag ook best mag. Blijf er zelf prima slank mee. Eet je morgen gewoon wat meer groente.

Het gaat m.i. ook niet om wat je per dag eet, maar wat je lifestyle is over de complete linie. Sport je regelmatig, eet je afwisselend en gezond, zit je lekker in je vel. En daar hoort een dagje de teugels vieren ook bij.
  vrijdag 30 april 2010 @ 10:17:48 #181
331 Merel
Be here now.
pi_80866550
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 10:13 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Haha wat cool!!
Ja ik werd echt superblij toen ik ernaar zat te kijken

Niet superveel mensen dus, maar wel leuk! Alle voorbijgangers stonden echt stomverbaasd te kijken.
  vrijdag 30 april 2010 @ 10:18:38 #182
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80866574
Wat woon jij mooi
  vrijdag 30 april 2010 @ 10:19:34 #183
331 Merel
Be here now.
pi_80866599
Ja hè En mensen die de stad kennen weten nu meteen ook precies waar ik woon, maargoed
  vrijdag 30 april 2010 @ 10:20:33 #184
277802 _Calimero_
pi_80866625
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 10:16 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Waarom niet? Maar goed, ik ben van de rekkelijken die vinden dat een brocollilozedag ook best mag. Blijf er zelf prima slank mee. Eet je morgen gewoon wat meer groente.

Het gaat m.i. ook niet om wat je per dag eet, maar wat je lifestyle is over de complete linie. Sport je regelmatig, eet je afwisselend en gezond, zit je lekker in je vel. En daar hoort een dagje de teugels vieren ook bij.
Ja, dat vind ik eigenlijk ook.
Mooi. Vandaag wat lekkere dingen dus, zonder te overdrijven (hopelijk) en morgen weer netjes eten!
Het sporten zit wel goed denk ik

Is jouw figuur en gewicht nu ook zoals je dat het liefste hebt?
  vrijdag 30 april 2010 @ 10:20:58 #185
277802 _Calimero_
pi_80866632
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 10:17 schreef Merel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Niet superveel mensen dus, maar wel leuk! Alle voorbijgangers stonden echt stomverbaasd te kijken.
Jemig is dat jouw uitzicht?? schitterend zeg!
  vrijdag 30 april 2010 @ 10:25:22 #186
331 Merel
Be here now.
pi_80866740
Als we dan toch bezig zijn, dit is het uitzicht de andere kant op. Ik woon op stand ja
  vrijdag 30 april 2010 @ 10:27:14 #187
277802 _Calimero_
pi_80866788
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 10:25 schreef Merel het volgende:
Als we dan toch bezig zijn, dit is het uitzicht de andere kant op. Ik woon op stand ja
En jij wil verhuizen omdat.....?

Indrukwekkend hoor! ik wou dat ik 1 zo;n uitzicht had
  vrijdag 30 april 2010 @ 10:29:31 #188
331 Merel
Be here now.
pi_80866854
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 10:27 schreef _Calimero_ het volgende:

En jij wil verhuizen omdat.....?

Het kost ook wat om hier te wonen. En als ik ga kopen, heb ik voor hetzelfde geld een huis in plaats van een appartement, meer ruimte, een tuin en geen verbod op huisdieren

Nu douchen en dan richting de meneer!
  vrijdag 30 april 2010 @ 10:39:49 #189
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80867070
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 10:20 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik eigenlijk ook.
Mooi. Vandaag wat lekkere dingen dus, zonder te overdrijven (hopelijk) en morgen weer netjes eten!
Het sporten zit wel goed denk ik

Is jouw figuur en gewicht nu ook zoals je dat het liefste hebt?
Suboptimaal. Liever was ik 10 jaar jonger. En ik ben niet 100% strak maar 90%. Het ziet er prima uit en als ik iedere dag super gezond zou eten en 1x vaker zou sporten per week dan zou mijn lichaam er in mijn ogen perfect uit zien Maar of ik daar gelukkiger van zou worden...
  vrijdag 30 april 2010 @ 10:40:54 #190
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80867092
Veel plezier Merel! En inderdaad tof uitzicht En flashmobs!

Mijn gezondere weekje (of het feit dat Die Tijd van de Maand over is) heeft geholpen, de 1,5 die er vorige week ineens aan zat ( ) is er bijna weer helemaal af (-1,3 ) dus nu gaat het hopelijk weer de goeie kant op. We gaan iig vrolijk verder, met normaal eten en veel sporten
  vrijdag 30 april 2010 @ 10:44:00 #191
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_80867167
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 10:17 schreef Merel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Oh, jij zit wel op een heel mooie locatie!

Syrena, wat ben je prachtig slank!
  vrijdag 30 april 2010 @ 10:45:04 #192
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_80867187
De stand staat nu op -4 .
  vrijdag 30 april 2010 @ 10:46:45 #193
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80867215
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 10:45 schreef Ewelina het volgende:
De stand staat nu op -4 .
  vrijdag 30 april 2010 @ 10:47:57 #194
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_80867250
Ja, het gaat lekker. Meer bewegen en gewoon netjes eten helpen goed. En ik heb niet eens het idee dat ik mezelf veel ontzeg.
  vrijdag 30 april 2010 @ 10:52:14 #195
277802 _Calimero_
pi_80867381
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 10:39 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Suboptimaal. Liever was ik 10 jaar jonger. En ik ben niet 100% strak maar 90%. Het ziet er prima uit en als ik iedere dag super gezond zou eten en 1x vaker zou sporten per week dan zou mijn lichaam er in mijn ogen perfect uit zien Maar of ik daar gelukkiger van zou worden...
Tsja, dat laatste vind ik eigenlijk nog wel het belangrijkste.
Ik had toevallig contact daarover met mn 'psych' (hihi). Of wij wel dezelfde doelen nastreven: Aan de ene kant is mijn doel om 56 te kunnen wegen, koste wat het kost, maar als ik eens eerlijk en naar de lange termijn kijk, is mijn eigenlijke doel om normaal met eten om te kunnen gaan en mezelf te kunnen accpeteren. Daar zou ik pas echt gelukkig van worden

Maar suboptimaal klinkt wel erg goed hoor! Sank, strak en nog ruimte voor leuke/lekkere dingen
  vrijdag 30 april 2010 @ 10:56:04 #196
277802 _Calimero_
pi_80867491
Wooaaahhh, mijn omelet met verse spinazie en tomaat en kaas, ziet er niet alleen heel goed uit, hij smaakt ook heerlijk
  vrijdag 30 april 2010 @ 10:56:14 #197
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80867498
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 10:52 schreef _Calimero_ het volgende:
Maar suboptimaal klinkt wel erg goed hoor! Sank, strak en nog ruimte voor leuke/lekkere dingen
Precies. En daarnaast is perfectie erg moeilijk in stand te houden. Je hebt dus veel meer ' te verliezen'. Nu ben ik blij met mezelf , hoef niet te rigide te leven en ik zie er goed uit. En weet je, anderen zien het verschil niet eens
  vrijdag 30 april 2010 @ 10:56:46 #198
277802 _Calimero_
pi_80867511
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 10:47 schreef Ewelina het volgende:
Ja, het gaat lekker. Meer bewegen en gewoon netjes eten helpen goed. En ik heb niet eens het idee dat ik mezelf veel ontzeg.
Goed bezig!!

Ik weet vandaag niet waar de teller op staat, want het is me eindelijk gelukt om niet te wegen
  vrijdag 30 april 2010 @ 10:58:15 #199
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80867540
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 10:47 schreef Ewelina het volgende:
Dat klinkt geweldig. Echt lijnen lijkt me toch zoiets vreselijks
  vrijdag 30 april 2010 @ 11:17:34 #200
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_80868107
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 10:58 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat klinkt geweldig. Echt lijnen lijkt me toch zoiets vreselijks
Echt lijnen heb ik dan ook nog nooit gedaan. Ik volg nu weer gewoon het eetpatroon dat ik ooit van de diëtiste gekregen heb. Dat betekent opletten, maar ook af en toe de teugels laten vieren. Mijn vrijdagmiddagborrel heb ik niet opgegeven en zo af en toe zit er ook een ongezonde hap tussen. Bij echt diëten denk ik ook dat de kilo's er heel vlug weer aanzitten als je weer in je oude eetpatroon vervalt en dat wil ik niet.

Ik voel me er ook wel beter bij dat ik minder ongezonde troep eet en mijn huid ziet er ook beter uit
  Vis een optie? vrijdag 30 april 2010 @ 11:26:45 #201
70532 loveli
N
pi_80868411
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 10:56 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Precies. En daarnaast is perfectie erg moeilijk in stand te houden. Je hebt dus veel meer ' te verliezen'. Nu ben ik blij met mezelf , hoef niet te rigide te leven en ik zie er goed uit. En weet je, anderen zien het verschil niet eens
Daar heb ik het nog een beetje moeilijk mee. Ik weet dat het beter kan, anderen zouden zeggen dat er nu toch niets mis is. Het voelt een beetje als m'n talenten niet helemaal gebruiken als ik hier 100% tevreden mee ben.
crap in = crap out
  vrijdag 30 april 2010 @ 11:34:53 #202
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80868678
Maar hoe zit het dan met je talent om te ontspannen, om los te laten, om te accepteren? Als je met je volledige aandacht bezig bent met gezond eten, sporten en een perfect figuur te creeeren, kan het toch niet anders dan dat je ergens anders je talenten niet volledig gebruikt? En, en, en, en gaat nu eenmaal niet.
Schoonheid is vergankelijk. Ik doe mijn best om er goed en aantrekkelijk uit te zien, maar mijn echte prioriteiten liggen op andere gebieden.
pi_80868859
Mogguh!
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 10:03 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

vrijdag 30 april 2010 @ 11:40:39 #204
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80868896
Volgens mij heb ik ooit eens een foto gezien van Vik met donker haar en dat was niet zo mooi
  Vis een optie? vrijdag 30 april 2010 @ 11:41:31 #205
70532 loveli
N
pi_80868925
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 11:40 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij heb ik ooit eens een foto gezien van Vik met donker blauw haar en dat was niet zo mooi
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 30 april 2010 @ 11:45:14 #206
70532 loveli
N
pi_80869062
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 11:34 schreef Tinkepink het volgende:
Maar hoe zit het dan met je talent om te ontspannen, om los te laten, om te accepteren? Als je met je volledige aandacht bezig bent met gezond eten, sporten en een perfect figuur te creeeren, kan het toch niet anders dan dat je ergens anders je talenten niet volledig gebruikt? En, en, en, en gaat nu eenmaal niet.
Schoonheid is vergankelijk. Ik doe mijn best om er goed en aantrekkelijk uit te zien, maar mijn echte prioriteiten liggen op andere gebieden.
Ik kan het juist te makkelijk loslaten, met mijn genen hoef ik er echt niet 24/7 mee bezig te zijn.
crap in = crap out
pi_80869093
Ja dat was idd blauw volgens mij met een fel oranje shirt.

Planning voor vandaag:
O: Muesli met melk
T: Koffie
L: 4 boterhammen met weet nog niet wat
T: Appel
D: Cesarsalade
T: Liga koekjes
T: Nootjes
  vrijdag 30 april 2010 @ 11:49:41 #208
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_80869233
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 11:41 schreef loveli het volgende:

[..]

Och, ik kan ook niet zeggen dat mijn roze haar me geweldig stond

Vind het bij haar ook niet zo goed staan, terwijl het toch een mooie vrouw is.

Vis een optie? vrijdag 30 april 2010 @ 11:53:54 #209
70532 loveli
N
pi_80869399
Weten we meteen waarom Vik het blauw had
crap in = crap out
  vrijdag 30 april 2010 @ 11:55:44 #210
229513 Blurred86
Live Positive
pi_80869471
eternal sunshine of the spotless mind
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_80869698
Hoi!
Voeten doen echt pijn nu, de randjes zijn ontveld, dus heb ze nu soort van ingezwachteld Volgens mij kan ik nooit op mooie schoenen lopen
Zo de stad in, utrecht, ben benieuwd hoe een grote zooi het nu al is

Mooi uitzichthuisje merel, lijkt me echt een leuke stad om te wonen
  Vis een optie? vrijdag 30 april 2010 @ 12:09:00 #212
70532 loveli
N
pi_80869936
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 12:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi!
Voeten doen echt pijn nu, de randjes zijn ontveld, dus heb ze nu soort van ingezwachteld Volgens mij kan ik nooit op mooie schoenen lopen
Zo de stad in, utrecht, ben benieuwd hoe een grote zooi het nu al is

Mooi uitzichthuisje merel, lijkt me echt een leuke stad om te wonen
Goede kwaliteit en panties zijn je vrienden. En een goede pasvorm natuurlijk.
crap in = crap out
pi_80870035
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 12:09 schreef loveli het volgende:

[..]

Goede kwaliteit en panties zijn je vrienden. En een goede pasvorm natuurlijk.
Ja ik weet. Het eerste wat ik ga doen als ik salaris heb is mooie dure schoenen kopen

Zondag schijnt mn nieuwe huisgenoot er wel te zitten, ben benieuwd
pi_80870714
goedemorgen!
zo met vriendje de stad in, ben benieuwd of ze hier in rotjeknor wat leuks hebben georganiseerd.
pi_80871443
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 12:11 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ja ik weet. Het eerste wat ik ga doen als ik salaris heb is mooie dure schoenen kopen

Zondag schijnt mn nieuwe huisgenoot er wel te zitten, ben benieuwd
Maar jouw huisbaas was jullie toch aan het wegpesten daar? Ik dacht dat hij het huis wilde verkopen? En nu krijg je dus opeens een nieuwe huisgenoot. Vreemd.
  vrijdag 30 april 2010 @ 13:08:39 #216
331 Merel
Be here now.
pi_80871605
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 12:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi!
Ik draag echt nooit meer schoenen zonder sokken of panty's (of pantykousjes ), ik vind dat zo rot zitten met je blote voet erin!
  vrijdag 30 april 2010 @ 13:16:12 #217
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80871823
Bah, zou met vriendinnetje cabrio van m'n moeder gaan ophalen, maar het weer werkt niet mee .
pi_80872880
Mijn moeder heeft ook een cabrio

Nutteloze tvp achtige post
Springfield's looking pretty dusty today
  vrijdag 30 april 2010 @ 14:11:35 #219
331 Merel
Be here now.
pi_80873156
Ik wil ook een moeder met een cabrio!
  vrijdag 30 april 2010 @ 14:13:24 #220
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80873195
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 14:00 schreef -marz- het volgende:
Mijn moeder heeft ook een cabrio

Nutteloze tvp achtige post
Wat voor een?
  Vis een optie? vrijdag 30 april 2010 @ 14:15:22 #221
70532 loveli
N
pi_80873244
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 14:11 schreef Merel het volgende:
Ik wil ook een moeder met een cabrio!
crap in = crap out
  vrijdag 30 april 2010 @ 14:23:02 #222
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80873424
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 10:19 schreef Merel het volgende:
Ja hè En mensen die de stad kennen weten nu meteen ook precies waar ik woon, maargoed
inderdaad echt heel leuk daar!
Kwak
  vrijdag 30 april 2010 @ 14:25:17 #223
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80873482
oh en uitgaan gisteren was echt tof. geen sjans gehad helaas, maar soit...

en nu tijd voor de grote inpakrace, vannacht om 1.30 vertrek ik naar hongarije, ben volgende week zondag weer terug.
Kwak
pi_80873669
Veel plezier kwak! Zingze .
pi_80874676
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 14:13 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Wat voor een?
Een VW EOS. En de jouwe?

Net voor het eerst buiten hardgelopen dit jaar conditie is gelukkig nog in orde.
pi_80874854
Heel zielig, vriendje zit alleen in een hotelkamer ergens in Noorwegen, jarig te zijn...

We hebben het eerder gevierd en hij heeft z'n fles Islay single malt al gekregen, maar het is toch sneu
Gelukkig is er nog msn.
  vrijdag 30 april 2010 @ 15:46:59 #227
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80875217
Mijn plannen voor vandaag zijn niet gelukt. Ik zou even de stad in gaan en daarna aan m'n scriptie verder. Maar, ik kom nu pas thuis en ben behoorlijk tipsy, en ga straks weer de stad in om te BBQ'en. Ik doe vandaag dus niet aan een lijstje, en ga zo denk ik even een dtuje doen.

Typen wordt ook lastiger! Eerst nog even eten. Heb stokbrood gekocht voor de BBQ, en daar eet ik een stuk van met roomboter en hagelslag..
  vrijdag 30 april 2010 @ 15:48:58 #228
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80875256
Dat is inderdaad sneu, marz!

Kwak, fijne tijd in Hongarije! Geniet ervan!
  vrijdag 30 april 2010 @ 16:00:14 #229
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80875484
Veel plezier kwak!

Merel, je woont echt mooi!

Net terug van werken nu weekend maar vriendlief begint morgen weer, volgend weekend is hij vrij en dan moet ik het hele weekend weer, pfff...

Lijst:
O: kom yoghurt met vla
T's : druiven, appel, peer, glas karnemelk, boterham achterham, 2 tomaten, cup a soup kip
D: 2 boterhammen lever, glas melk, beker cup a soup kerrie
T's: boterham achterham, sinaasappel, blokje choco
D: Bloemkool, gegrilde kipfilet met gegrilde ui en paprika, komkommersalade en gebakken aardappelen uit de oven.
T's: kommetje chips, gevuld eitje
  vrijdag 30 april 2010 @ 16:31:02 #230
229513 Blurred86
Live Positive
pi_80876142
Ik heb net voor het eerst gistpannenkoeken gebakken, echt lekker

daarmee wordt mijn lijstje:

O: havermout met banaan, lijnzaad en pindakaas
L: tosti kaas-ui met ketchup, korstje met tartex + 2x koffie met melk
T: 2 pannenkoekjes met bosvruchtenspread
D: aardappeltjes uit de oven, salade, beefburger +yogonaise/ketchup en 1 of 2 glazen rose
T: evt aardbeien met yoghurt
pi_80876419
Net terug van de vrijmarkt, hangt een heerlijk sfeertje in de stad, gezelligheid. En geweldige spelfouten tegengekomen waaronder: "cover niet te koop" (klinkt normaal, maar het ging over een koffer )
  vrijdag 30 april 2010 @ 16:41:48 #232
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80876438
Ook lijstje! Met empanadas want ik was vergeten dat ik dat aan het vriendje had beloofd Dus kleine change of plans.

O: twee sneetjes met rookvlees
L: dikke plak brioche-brood
T: schepijs
T: bakje gemengde nootjes
D: empanadas
T: glaasje cola ofzo, misschien met wat lekkers erbij ivm op bezoek
pi_80876516
Hmm ik heb ook zin in pannenkoeken.

Lijstje tot nu toe:

O: 2 boterhammen met pindakaas
S: beetje pilates
T: banaan
S: 3km hardlopen
L: 2 boterhammen met kaas + jam en pindakaas + jam
D: pannenkoeken dan maar?
T: ?

Vriend is inmiddels in de hotelbar z'n verjaardag gaan vieren
  vrijdag 30 april 2010 @ 16:58:47 #234
236335 neen
schone schijn
pi_80876836
Opzich is Koninginnedag wel een leuke dag, jammer dat m'n jas is ontvreemd op een terrasje nou ja er zat verder toch niets in maar wel vervelend met die wind
  vrijdag 30 april 2010 @ 18:16:17 #235
277802 _Calimero_
pi_80878583
Eerste opzet van mijn website is klaar en online
  vrijdag 30 april 2010 @ 18:17:51 #236
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80878617
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 18:16 schreef _Calimero_ het volgende:
Eerste opzet van mijn website is klaar en online
Waar dan?
  vrijdag 30 april 2010 @ 18:51:39 #237
277802 _Calimero_
pi_80879390
Lijstje
O: omelet van 2 eieren en spinazie, tomaat en kaas, met stokbrood
L: 2x brood met kaas en komkommer
T: noten
D: ?? toetje is van Mona, tiramispudding
Nou dat extra eten is er even bij ingeschoten
pi_80879615
Balen van je jas, neen Was 't een ouwe? En calimerootje, jij hebt je dag dus nuttig besteed?

Ik sla vandaag even de lijsten over iets met uitstellen om te eten en daardoor heel veel honger en een bak katjangpinda's
  vrijdag 30 april 2010 @ 19:05:06 #239
277802 _Calimero_
pi_80879739
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 16:58 schreef neen het volgende:
Opzich is Koninginnedag wel een leuke dag, jammer dat m'n jas is ontvreemd op een terrasje nou ja er zat verder toch niets in maar wel vervelend met die wind
Oh das wel balen! Was het een fijne/dure jas, of geeft het niet zoveel, behalve dat je het nu koud hebt?
  vrijdag 30 april 2010 @ 19:06:02 #240
277802 _Calimero_
pi_80879767
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 18:59 schreef ColdFeet het volgende:
Balen van je jas, neen Was 't een ouwe? En calimerootje, jij hebt je dag dus nuttig besteed?

Ik sla vandaag even de lijsten over iets met uitstellen om te eten en daardoor heel veel honger en een bak katjangpinda's
Ja, dat kun je wel zeggen, ben nog steeds in pyjama, hahaha.
Denk dat ik de overige 2 uurtjes ga besteden met fietsen

En ach, af en toe mag een gek dagje best wel toch. Morgen weer normaal!
  vrijdag 30 april 2010 @ 19:11:15 #241
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80879920
*voegt extra plakje brioche en een half gekookt ei toe aan lijstje*

En oe, kuikentje, zien!

Minder van de jas neenmans!

En katjangpinda's - ach, het zijn iig nootjes! Denk maar zo, het had ook een zak M&Ms kunnen zijn
pi_80879982
Koninginnedaglijst
  • havermout
  • 11 km hardlopen 10,2 km/u
  • broodmaaltijd
  • beetje tuinwerk
  • 1 port
  • avondeten: aardappelpuree (met slagroom), russisch kraut (soort van zuurkool van allerlei groente), lamsrollade
  • toe: yoghurt met jam
  • ik moet verrassend weinig
      vrijdag 30 april 2010 @ 19:24:28 #243
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_80880324
    Sigme, jouw lijstjes LIJKEN altijd karig, maar dan zeg je hoeveel overal inzit en is het toch ruim voldoende Waaruit bestaat die broodmaaltijd? *aagje*

Port trouwens
      vrijdag 30 april 2010 @ 19:32:51 #244
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_80880544
    quote:
    Op vrijdag 30 april 2010 15:21 schreef -marz- het volgende:

[..]

Een VW EOS. En de jouwe?

Net voor het eerst buiten hardgelopen dit jaar conditie is gelukkig nog in orde.
    Een enorme Audi

vrijdag 30 april 2010 @ 19:33:15 #245
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_80880553
    pffff net met de hand vier broeken korter gemaakt, en nu ben ik nog steeds nergens met inpakken... moet nog eten koken ook...
    Kwak
    pi_80880596
    quote:
    Op vrijdag 30 april 2010 19:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Sigme, jouw lijstjes LIJKEN altijd karig, maar dan zeg je hoeveel overal inzit en is het toch ruim voldoende Waaruit bestaat die broodmaaltijd? *aagje*

Port trouwens
    Karig? Ik eet als een bootwerker ! Vandaag trouwens een beetje weinig gegeten. Maar de puree was nogaal machtig en daarvan heb ik een forse opscheplepel vol genomen. Met sju.

De broodmaaltijd bestond vanochtend uit gewoon volkorenbrood-van-de-bakker.
  • 4 sneden met mayo & tonijn uit blik (in olie); ruim een half blik tonijn in totaal
  • 3 sneden met mayo & courgettezoetzuur (dunne plakjes courgette met kruiderij ingemaakt in azijn met suiker)
  • 1 kapje met héél dik boter & (minder dik) jam
  • 2 krekkers met boter & jam
  • ik moet verrassend weinig
    pi_80880640
    quote:
    Op vrijdag 30 april 2010 18:17 schreef uniekhoorn het volgende:

()
    Heb jij niet ook een cabrio om mee te snakken?
      vrijdag 30 april 2010 @ 19:38:33 #248
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_80880686
    Duvel heeft morgen een vrijgezellendag en hij wilde een vriend in de maling nemen die altijd brakke Audi's koopt . De betreffende vriend is er, en Duvel heeft eerst even z'n ogen eruit laten rollen van verbazing voordat ie vertelde dat ie van z'n schoonmoeder is . En nu zijn ze er een rondje mee aan het rijden. Al bijna drie kwartier.
    pi_80880703
    Die audi is zo fout dat hij mooi is.
      vrijdag 30 april 2010 @ 20:02:05 #250
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_80881330
    Ik hou van sigme's lijstjes
    pi_80881544
    quote:
    Op vrijdag 30 april 2010 19:33 schreef kwakz0r het volgende:
    pffff net met de hand vier broeken korter gemaakt, en nu ben ik nog steeds nergens met inpakken... moet nog eten koken ook...
    Kwakjeuhhh! Ik ga zo op stap, maar wou je nog even een goeie reis&veel plezier wensen

Mijn collega treedt vanavond op, ze schijnt echt heel goed te zijn. Ben benieuwd!
    pi_80881596
    Terug van een gezellig utrecht de buit is een broodbakmachine, poster, pan, tas en shirt, voor het kleingeld dat nog in de portemonnee zat
    quote:
    Op vrijdag 30 april 2010 13:02 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Maar jouw huisbaas was jullie toch aan het wegpesten daar? Ik dacht dat hij het huis wilde verkopen? En nu krijg je dus opeens een nieuwe huisgenoot. Vreemd.
    Dacht ook dat ie wilde verkopen, maar hij wil nieuwe huurders die te veel willen betalen
    pi_80881754
    Hele fijne reis kwak! Dat moest er ook nog bij en mn lijstje is brood, frietjes en pasta, 2 biertjes en restje wijn.
      vrijdag 30 april 2010 @ 20:18:56 #254
    215895 Sjaapje
    Maar zeg Sjaap
    pi_80881844
    Drukdrukdruk!
    Kwak doe mijn groeten aan de hongaren (ik mis ze toch een beetje).
    Lijstje:
    O: pompelmoes met yogurt
    L: 1 grote boterham hollandse kaas met sla, tomaat en een beetje kip
    T: banaan
    D: 2 tassen courgettesoep met 2 croques kaasananas en nog een kommetje yogurt
    T: misschien wel een drankje ofzo
    Ik bijt!
    (Zachtjes)
      vrijdag 30 april 2010 @ 20:19:53 #255
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_80881873
    Da's wel erg weinig Sjaap..
      vrijdag 30 april 2010 @ 20:33:16 #256
    215895 Sjaapje
    Maar zeg Sjaap
    pi_80882310
    Is 2 croques (dat is 4 boterhammen) niet veel? Ik ben een beetje mijn perspectief kwijt van wat veel en weinig is... Misschien nog kommetje yogurt met fruit ofzo vanavond.
    Ik bijt!
    (Zachtjes)
      vrijdag 30 april 2010 @ 20:40:35 #257
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_80882638
    quote:
    Op vrijdag 30 april 2010 19:34 schreef sigme het volgende:

[..]

Karig? Ik eet als een bootwerker ! Vandaag trouwens een beetje weinig gegeten. Maar de puree was nogaal machtig en daarvan heb ik een forse opscheplepel vol genomen. Met sju.

De broodmaaltijd bestond vanochtend uit gewoon volkorenbrood-van-de-bakker.
  • 4 sneden met mayo & tonijn uit blik (in olie); ruim een half blik tonijn in totaal
  • 3 sneden met mayo & courgettezoetzuur (dunne plakjes courgette met kruiderij ingemaakt in azijn met suiker)
  • 1 kapje met héél dik boter & (minder dik) jam
  • 2 krekkers met boter & jam
  • Ja dat weet ik wel, want ik zie je vaker je lijstjes uitleggen Dus ik maak me ook geen zorgen

En mwoh, lekker Tonijn! En vers brood met roomboter en jam is ook zo lekker!
    pi_80885058
    Gisteravond in Utrecht zag ik ook een broodbakmachine staan. Maar hij zag er een beetje schmutzig uit.

Zit te denken of ik nog naar de lokale queensday festiviteiten zal gaan hier. Ben het weekend alleen thuis, dan zie ik iig nog wat mensen. En heb ik een legitieme reden om een biertje te drinken.

Dat laatste klinkt best triest...

Ik ben echt gedoemd tot alcoholisme denk ik soms. Misschien kan ik er maar beter gewoon aan toegeven.
    pi_80885352
    Net reageerde ik in een topic over leegte. En ik vroeg me af; zijn dingen pas wat ze zijn als je erover praat?

Hoewel dat onlogisch klinkt, zit er wel een kern van waarheid in. Als dingen benoemd zijn, een naam hebben, zijn ze pas 'in de wereld'. Daarvoor zijn ze slechts in één persoon's gedachten en zouden ze er evengoed niet kunnen zijn.

Hmm zou deze gedachtengang erop wijzen dat ik nu maar beter wel, of juist geen biertje kan gaan drinken? De topictitel wordt nu wel waargemaakt dankzij mij iig.
      vrijdag 30 april 2010 @ 22:05:29 #260
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_80886358
    Zo, ik ben weer terug. De feestdag hier zit er gelukkig op, ik heb het ook gehad. Het zal alleen nog wel rumoerig blijven, want op de een of andere manier zijn Zweden heel goed in dronken worden en dronken blijven...
      vrijdag 30 april 2010 @ 22:13:30 #261
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_80886667
    nou dames en heren, ik ben weg! daaaaaag
    Kwak
    pi_80886691
    Veel plezier, kwak!
    pi_80887632
    Daaag goeie reis!
      vrijdag 30 april 2010 @ 22:52:54 #264
    331 Merel
    Be here now.
    pi_80888227

Om maar weer in herhaling te vallen.
    pi_80888248
    quote:
    Op vrijdag 30 april 2010 22:52 schreef Merel het volgende:

Om maar weer in herhaling te vallen.
    Was het leuk, ja?

Ik ben net thuis. Koninginnedag in Utrecht is vroeg afgelopen!!
    pi_80888301
    Merel! . Was het zo leuk?
      vrijdag 30 april 2010 @ 23:00:39 #267
    331 Merel
    Be here now.
    pi_80888522
    Het is nog steeds leuk aan het zijn
    pi_80888605
    Tof

Ik heb ook een leuke dag gehadddd
    pi_80888608
    Kwak, goede reis!

en Merel, wat ontzettend leuk dat je dat zo goed beviel! Wanneer zie je 'm weer?

Koninginnedag was onverwachts super leuk! Een vriendin nodigde me uit om naar haar huis te komen met haar familie, we hebben een mooie route door de stad gelopen en haar ouders hadden gekookt en het was zo... huiselijk, echt superfijn. En vriendje vond het ook leuk, heel belangrijk, die voelt zich begrijpelijkerwijs wel eens buitengesloten aangezien hij nog geen nederlands spreekt.

koninginnedag lijstje is wel slecht, heb veel gegeten!

O: ananas (1/2 - omdat ik wel dacht dat het erger zou worden!)
    L: ciabattabroodje kofte, banaan, kokoscake
    T: 2 bier en borrelgarnituur
    D: stukje plaatpizza (8x8 cm ofzo?), groene salade met feta en olie, tortellini met saus-uit-pot, toetje: vla (bakje 150 ml)

Volgens eetmeter.nl 2400 kC...
    pi_80888693
    Waar komt jouw vriendje eigenlijk vandaan Perruche en is hij hier heen gekomen voor jou? Je hebt het vast al een keer verteld, maar dat heb ik gemist!
    pi_80888847
    quote:
    Op vrijdag 30 april 2010 23:05 schreef Goodbye het volgende:
    Waar komt jouw vriendje eigenlijk vandaan Perruche en is hij hier heen gekomen voor jou? Je hebt het vast al een keer verteld, maar dat heb ik gemist!
    nee heb het nog niet verteld!
    SPOILER
    Heb je een leuke kininginnedag gehad GB?
    pi_80888979
    quote:
    Op vrijdag 30 april 2010 23:08 schreef Perruche het volgende:

[..]

nee heb het nog niet verteld!
    SPOILER
    Heb je een leuke kininginnedag gehad GB?
    Klinkt ook wel heel romantisch, ja Hoe lang hebben jullie nu iets?

Ja, ik vond het helemaal top! We hadden niks gepland, dus vanmiddag Utrecht in gegaan. Helemaal leuk en gezellig en ik kwam ook nog wat bekenden tegen. Gedineerd bij de mexicaan en dat was echt
    pi_80889272
    quote:
    Op vrijdag 30 april 2010 23:12 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Klinkt ook wel heel romantisch, ja Hoe lang hebben jullie nu iets?

Ja, ik vond het helemaal top! We hadden niks gepland, dus vanmiddag Utrecht in gegaan. Helemaal leuk en gezellig en ik kwam ook nog wat bekenden tegen. Gedineerd bij de mexicaan en dat was echt
    SPOILER
    Heb jij ook een lover?
    Koninginnedag klinkt inderdaad gezellig! Utrecht is echt leuk met koninginnedag Was er vorig jaar voor de nacht, en het was echt onwijs leuk, veel bandjes enzo, en een goede sfeer! Ik was hier in R'dam en er hing toch niet echt veel sfeer hangen. Toen naar Dordrecht naar m'n vriendin en daar was veel meer sfeer. In de trein terug was er nog wel een gevecht
    pi_80889396
    quote:
    Op vrijdag 30 april 2010 23:18 schreef Perruche het volgende:

[..]
    SPOILER
    Heb jij ook een lover?
    Koninginnedag klinkt inderdaad gezellig! Utrecht is echt leuk met koninginnedag Was er vorig jaar voor de nacht, en het was echt onwijs leuk, veel bandjes enzo, en een goede sfeer! Ik was hier in R'dam en er hing toch niet echt veel sfeer hangen. Toen naar Dordrecht naar m'n vriendin en daar was veel meer sfeer. In de trein terug was er nog wel een gevecht
    Ja, ongeveer drieënhalf jaar nu. Wonen ook samen en het is nog steeds helemaal leuk

Kan me voorstellen dat het lastig is om een leuke baan te vinden als je de taal ook niet machtig bent.

In Utrecht hangt inderdaad een leuke sfeer. Rotterdam vind ik wat dat betreft een minder leuke stad.
    pi_80889514
    quote:
    Op vrijdag 30 april 2010 23:21 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, ongeveer drieënhalf jaar nu. Wonen ook samen en het is nog steeds helemaal leuk

Kan me voorstellen dat het lastig is om een leuke baan te vinden als je de taal ook niet machtig bent.

In Utrecht hangt inderdaad een leuke sfeer. Rotterdam vind ik wat dat betreft een minder leuke stad.
    Dat is lang! Mag hopen dat wij het zo lang volhouden

Is utrecht nog schoon? ben even het nieuws aan het kijken en Den Haag is echt een drama!
    pi_80889559
    quote:
    Op vrijdag 30 april 2010 23:23 schreef Perruche het volgende:

[..]

Dat is lang! Mag hopen dat wij het zo lang volhouden
    Nou, het gaat me hier vrij makkelijk af moet ik zeggen En volgens mij vindt het vriendje me ook nog wel leuk
    pi_80889584
    In Utrecht waren ze nu bezig met opruimen, zij staken morgen pas.
    pi_80890436
    quote:
    Op vrijdag 30 april 2010 23:24 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nou, het gaat me hier vrij makkelijk af moet ik zeggen En volgens mij vindt het vriendje me ook nog wel leuk
    lief hoor!

Ben benieuwd hoe het er hier morgen uit gaat zien. Ga nu maar m'n bedje in geloof ik... drukke dag geweest! Slaap lekker
    pi_80895043
    Goedemorgen!

Ik ga maar eens een rondje rennen.
    pi_80895128
    Ik ga weer een tijdje onder deze naam posten, jullie weten wel wie ik ben toch? Anders PM je maar.
    Iedere droom moet je in een potje vangen.
      zaterdag 1 mei 2010 @ 07:57:15 #281
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_80895169
    Ik weet het

Zo sporten!
    pi_80895197
    Ja ik ook sporten! Ik zit al in een trein naar huis om straks te kunnen gaan sporten, hoe gemotiveerd is dat
      zaterdag 1 mei 2010 @ 09:11:57 #283
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_80895532
    quote:
    Op zaterdag 1 mei 2010 07:44 schreef imago het volgende:
    Ik ga weer een tijdje onder deze naam posten, jullie weten wel wie ik ben toch? Anders PM je maar.
    Ben heel slecht in dit soort dingen :,)
    pi_80895561
    quote:
    Op zaterdag 1 mei 2010 09:11 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ben heel slecht in dit soort dingen :,)
    Als het je troost: ik heb ook geen flauw idee. Ik zie het wel een tijdje aan, misschien wordt het wel duidelijk.

14km met 10km/u
      zaterdag 1 mei 2010 @ 09:18:38 #285
    277802 _Calimero_
    pi_80895585
    Ik heb ook geen idee

Sigme wat een eind weer! en gister ook al, goed hoor!
      zaterdag 1 mei 2010 @ 09:20:05 #286
    277802 _Calimero_
    pi_80895597
    Ik heb me vandaag weer gewogen (gister niet) en werd gelijk afgestraft: bijna een kilo meer! en ik heb nog wel zo netjes gegeten... kan dat nog iets van vocht zijn omdat ik donderdagnacht iets van 5 of 6 glazen alcohol heb gedronken? Lijkt me, dat dat nu wel weer weg is...?
    pi_80895741
    Hier gaat ook geen belletje rinkelen.

Happy three year anniversary. .

Maandag bel ik trouwens de gyn om dat ding eruit te halen. Seks heb ik de komende jaren toch niet. .
    pi_80895752
    Ik moet er nu vandoor, maar wie ik ben mag vrijelijk gePMd worden aan de vaste Slankies hoor. En wie wil weten waarom ik even een kloon gebruik kan het aan Calimero vragen
    pi_80895771
    quote:
    Op zaterdag 1 mei 2010 09:38 schreef DevilsAndDust het volgende:

quote:
    Maandag bel ik trouwens de gyn om dat ding eruit te halen. Seks heb ik de komende jaren toch niet. .
    'tuurlijk wel. Dampende stomende pure passie, zonder ding of andere dingen en dan een moetje en nog lang & gelukkig.
    pi_80895792
    Ik weet het ook niet, pm graag!
    Venus in pocketformaat
    © loveli
    pi_80895793
    quote:
    Op zaterdag 1 mei 2010 09:20 schreef _Calimero_ het volgende:
    Ik heb me vandaag weer gewogen (gister niet) en werd gelijk afgestraft: bijna een kilo meer! en ik heb nog wel zo netjes gegeten... kan dat nog iets van vocht zijn omdat ik donderdagnacht iets van 5 of 6 glazen alcohol heb gedronken? Lijkt me, dat dat nu wel weer weg is...?
    Ik weet niet hoe zulke zaken werken, maar als je netjes gegeten hebt kan je niet opeens een kilo vlees aangebouwd hebben.

Goed dat je een dagje overgeslagen hebt. Niet goed dat je denkt dat dat afstraft. Had je gister gewogen had je vandaag hetzelfde gewicht.
    pi_80895815
    quote:
    Dat is echt dikke onzin! (maar gebruik wel een condoom dan ).

Ik mis de kloon ook even, geloof ik Gisteravond in de kroeg gezeten en een plens cocktail gedronken ;@
      zaterdag 1 mei 2010 @ 09:51:58 #293
    229513 Blurred86
    Live Positive
    pi_80895863
    quote:
    Op zaterdag 1 mei 2010 09:16 schreef sigme het volgende:

[..]

Als het je troost: ik heb ook geen flauw idee. Ik zie het wel een tijdje aan, misschien wordt het wel duidelijk.

daar heb ik geen geduld voor, dus als iemand het wil pm-en
    quote:
    Op zaterdag 1 mei 2010 09:20 schreef _Calimero_ het volgende:
    Maar alcohol is toch juist vochtafdrijvend? Ik ben altijd lichter 's ochtends als ik de avond ervoor gedronken heb. Ik weeg me ook iedere dag dus ja, daar wil ik binnenkort toch ook eens verandering in gaan brengen. Je hebt me geïnspireerd!
      zaterdag 1 mei 2010 @ 09:52:40 #294
    277802 _Calimero_
    pi_80895871
    quote:

Och meis toch...
    Tuurlijk ga jij wel seks hebben de komende jaren, doe eens niet zo gek!
      zaterdag 1 mei 2010 @ 09:54:16 #295
    229513 Blurred86
    Live Positive
    pi_80895895
    quote:
    Op zaterdag 1 mei 2010 09:47 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat is echt dikke onzin! (maar gebruik wel een condoom dan ).

Ik mis de kloon ook even, geloof ik Gisteravond in de kroeg gezeten en een plens cocktail gedronken ;@
    Klinkt goed! En heeft je collega de verwachtingen nog waargemaakt?
      zaterdag 1 mei 2010 @ 09:54:29 #296
    277802 _Calimero_
    pi_80895898
    quote:
    Op zaterdag 1 mei 2010 09:51 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

daar heb ik geen geduld voor, dus als iemand het wil pm-en
    [..]

Maar alcohol is toch juist vochtafdrijvend? Ik ben altijd lichter 's ochtends als ik de avond ervoor gedronken heb. Ik weeg me ook iedere dag dus ja, daar wil ik binnenkort toch ook eens verandering in gaan brengen. Je hebt me geïnspireerd!
    Ha, wat mooi dat mijn geklooi nog ergens goed voor is en ik je heb geinspireerd! VInd je het moeilijk om je niet elke dag te gaan wegen?
    Ik dus wel, al had ik dat eerlijk gezegd helemaal niet verwacht

Morgen weer proberen een dag over te slaan en hopelijk heb ik dan maandag weer een mooi normaal gewicht Je hebt gelijk, Sigme, kan er nooit een kilo vlees bij hebben gegeten
      zaterdag 1 mei 2010 @ 09:56:39 #297
    211002 Goodbye
    Awesome!
    pi_80895921
    Goeimorgen!

Ik lees al veel te veel onzekerheid van een paar dames zo in de vroege morgen, is nergens voor nodig knapperds
    pi_80896009
    Goedemorgen! Beetje laat, de wekker was niet afgegaan

DaD tje, een knuffel voor jou. Nu voelt het allemaal kut, maar er komt écht weer een tid dat je het allemaal minder somber inziet.

Ik heb een idee wie de klon is, maar ik heb verschillende opties zie het wel even aan

Wat een regen vandaag! Hardlopen in een béétje regen vind ik niet erg, maar dit lijkt wel een tropische storm!

Zo maar eens even ontbijten... (ik moet écht wat minder lui worden.)
      zaterdag 1 mei 2010 @ 10:06:17 #299
    211002 Goodbye
    Awesome!
    pi_80896017
    Ik heb de kloon al een pm gestuurd, maar ze is net weg dus dan kan ik lang wachten
    pi_80896077
    Bedankt, lieve allemaal. . Het geplande etentje bij m'n favoriete restaurant wordt me op deze manier ook mooi door de neus geboord. . Grapje hè. Het gaat me helemaal niet om dat etentje.

Douchen en dan werken.
      zaterdag 1 mei 2010 @ 10:28:47 #301
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_80896366
    quote:
    Op zaterdag 1 mei 2010 10:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Bedankt, lieve allemaal. . Het geplande etentje bij m'n favoriete restaurant wordt me op deze manier ook mooi door de neus geboord. . Grapje hè. Het gaat me helemaal niet om dat etentje.

Douchen en dan werken.

Gister trouwens wel heel belabberd gegeten Oa saucijzenbroodje, frikandelbroodje, pizza en chocolademousse Mja, Koninginnedag is altijd raar wat dat betreft.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')