Ik sta nu op het punt hier de heide op te gaan rennen, telt dat ookquote:Op vrijdag 30 april 2010 08:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, viel me niks tegen. Nog een paar keer wakker geweest door luidruchtige mensen op straat, maar verder goed geslapen..
Ik denk alleen steeds dat het vandaag zaterdag is en ik na vandaag weekend heb. Valt dat even tegen..
Ga jij je vandaag in het feestgedruis begeven?.
Heide, feestgedruis... same difference!quote:Op vrijdag 30 april 2010 08:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik sta nu op het punt hier de heide op te gaan rennen, telt dat ook?
Je hebt toch nog wel een dagje vrij? Zondag?
Is er geen Duitse versie van Obelink?quote:Op vrijdag 30 april 2010 08:43 schreef Tinkepink het volgende:
Goedemorgen.voor DaD en XM.
Net vol vreugde opgestaan met de gedachte snel naar Obelink (groot kampeercentrum) te rijden en daar een voortent en stretchers te halen en dan richting Ardennen te gaan. Is de Obelink dicht![]()
En nu ben ik moe![]()
Daglijstje van gisteren was wat raar
o. weetabix met melk
t. muffin + 2 latte macchiato en 4 kleine koekjes
l. banaan en 5 mini augurken met dipsaus
t. kitkat + citroenijsje
d. gemengde groente met een beetje mayo en 1,5 gegrilde camenbert uit de oven
t. paar handjes pinda#s
En nu zou ik eigenlijk op moeten ruimen en in moeten pakken, maar ik heb geen zin.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 08:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Is er geen Duitse versie van Obelink?
Dipje weer over?quote:Op vrijdag 30 april 2010 08:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Obelink in Winterswiek! Balen Tink dat ie dicht is.
Neequote:
Die in Roermond is ook open volgens de site, da's minder om richting Ardennen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 08:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
De Vrijbuiter in Roden is een tikje uit de richting, zeker?.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 08:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Die in Roermond is ook open volgens de site, da's minder om richting Ardennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vandaag heb ik nog geen idee.. Ga in ieder geval uit eten vandaag en als het aan mij ligt gaan we naar popofajitas
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:01 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Viking, waarom uitstellen?
Daten die handel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |