Ik sta nu op het punt hier de heide op te gaan rennen, telt dat ookquote:Op vrijdag 30 april 2010 08:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, viel me niks tegen. Nog een paar keer wakker geweest door luidruchtige mensen op straat, maar verder goed geslapen..
Ik denk alleen steeds dat het vandaag zaterdag is en ik na vandaag weekend heb. Valt dat even tegen..
Ga jij je vandaag in het feestgedruis begeven?.
Heide, feestgedruis... same difference!quote:Op vrijdag 30 april 2010 08:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik sta nu op het punt hier de heide op te gaan rennen, telt dat ook?
Je hebt toch nog wel een dagje vrij? Zondag?
Is er geen Duitse versie van Obelink?quote:Op vrijdag 30 april 2010 08:43 schreef Tinkepink het volgende:
Goedemorgen.voor DaD en XM.
Net vol vreugde opgestaan met de gedachte snel naar Obelink (groot kampeercentrum) te rijden en daar een voortent en stretchers te halen en dan richting Ardennen te gaan. Is de Obelink dicht![]()
En nu ben ik moe![]()
Daglijstje van gisteren was wat raar
o. weetabix met melk
t. muffin + 2 latte macchiato en 4 kleine koekjes
l. banaan en 5 mini augurken met dipsaus
t. kitkat + citroenijsje
d. gemengde groente met een beetje mayo en 1,5 gegrilde camenbert uit de oven
t. paar handjes pinda#s
En nu zou ik eigenlijk op moeten ruimen en in moeten pakken, maar ik heb geen zin.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 08:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Is er geen Duitse versie van Obelink?
Dipje weer over?quote:Op vrijdag 30 april 2010 08:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Obelink in Winterswiek! Balen Tink dat ie dicht is.
Neequote:
Die in Roermond is ook open volgens de site, da's minder om richting Ardennen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 08:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
De Vrijbuiter in Roden is een tikje uit de richting, zeker?.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 08:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Die in Roermond is ook open volgens de site, da's minder om richting Ardennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vandaag heb ik nog geen idee.. Ga in ieder geval uit eten vandaag en als het aan mij ligt gaan we naar popofajitas
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:01 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Viking, waarom uitstellen?
Daten die handel.
Haha wat cool!!quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:11 schreef Merel het volgende:
WTFNet zo'n flashmob dansgebeuren, vlak voor m'n deur! Opeens werd het heel druk in de straat, mensen die van overal komen aanlopen, en opeens gaan dansen, supertof!
Dan moeten we haar ook even vertellen dat haarkleur niet het belangrijkste in een relatie is.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Daarvoor zijn er altijd nog twee nodig. Misschien is Vik haar type wel helemaal niet en valt de desbetreffende dame eigenlijk op donker
Waarom niet? Maar goed, ik ben van de rekkelijken die vinden dat een brocollilozedag ook best mag. Blijf er zelf prima slank mee. Eet je morgen gewoon wat meer groente.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:15 schreef _Calimero_ het volgende:
Oja, k zit te twijfelen of ik vandaag een dag zal doen met wat meer/ongezonde dingen. Heb de hele week supernetjes gegeten, voor mijn doen aan de weinige kant. Dus een dagje wat meer, moet misschien wel kunnen?![]()
Wat vinden jullie?
Ja ik werd echt superblij toen ik ernaar zat te kijkenquote:
Ja, dat vind ik eigenlijk ook.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom niet? Maar goed, ik ben van de rekkelijken die vinden dat een brocollilozedag ook best mag. Blijf er zelf prima slank mee. Eet je morgen gewoon wat meer groente.
Het gaat m.i. ook niet om wat je per dag eet, maar wat je lifestyle is over de complete linie. Sport je regelmatig, eet je afwisselend en gezond, zit je lekker in je vel. En daar hoort een dagje de teugels vieren ook bij.
Jemig is dat jouw uitzicht?? schitterend zeg!quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:17 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja ik werd echt superblij toen ik ernaar zat te kijken
[ afbeelding ]
Niet superveel mensen dus, maar wel leuk! Alle voorbijgangers stonden echt stomverbaasd te kijken.
En jij wil verhuizen omdat.....?quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:25 schreef Merel het volgende:
Als we dan toch bezig zijn, dit is het uitzicht de andere kant op. Ik woon op stand ja![]()
quote:
Suboptimaal. Liever was ik 10 jaar jonger. En ik ben niet 100% strak maar 90%. Het ziet er prima uit en als ik iedere dag super gezond zou eten en 1x vaker zou sporten per week dan zou mijn lichaam er in mijn ogen perfect uit zienquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:20 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik eigenlijk ook.
Mooi. Vandaag wat lekkere dingen dus, zonder te overdrijven (hopelijk) en morgen weer netjes eten!
Het sporten zit wel goed denk ik
Is jouw figuur en gewicht nu ook zoals je dat het liefste hebt?
Oh, jij zit wel op een heel mooie locatie!quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:17 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja ik werd echt superblij toen ik ernaar zat te kijken
[ afbeelding ]
Niet superveel mensen dus, maar wel leuk! Alle voorbijgangers stonden echt stomverbaasd te kijken.
Tsja, dat laatste vind ik eigenlijk nog wel het belangrijkste.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Suboptimaal. Liever was ik 10 jaar jonger. En ik ben niet 100% strak maar 90%. Het ziet er prima uit en als ik iedere dag super gezond zou eten en 1x vaker zou sporten per week dan zou mijn lichaam er in mijn ogen perfect uit zienMaar of ik daar gelukkiger van zou worden...
Precies. En daarnaast is perfectie erg moeilijk in stand te houden. Je hebt dus veel meer ' te verliezen'. Nu ben ik blij met mezelf , hoef niet te rigide te leven en ik zie er goed uit. En weet je, anderen zien het verschil niet eensquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:52 schreef _Calimero_ het volgende:
Maar suboptimaal klinkt wel erg goed hoor!Sank, strak en nog ruimte voor leuke/lekkere dingen
Goed bezig!!quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:47 schreef Ewelina het volgende:
Ja, het gaat lekker. Meer bewegen en gewoon netjes eten helpen goed. En ik heb niet eens het idee dat ik mezelf veel ontzeg.
Dat klinkt geweldig. Echt lijnen lijkt me toch zoiets vreselijksquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:47 schreef Ewelina het volgende:
Ja, het gaat lekker. Meer bewegen en gewoon netjes eten helpen goed. En ik heb niet eens het idee dat ik mezelf veel ontzeg.
Echt lijnen heb ik dan ook nog nooit gedaan. Ik volg nu weer gewoon het eetpatroon dat ik ooit van de diëtiste gekregen heb. Dat betekent opletten, maar ook af en toe de teugels laten vieren. Mijn vrijdagmiddagborrel heb ik niet opgegeven en zo af en toe zit er ook een ongezonde hap tussen. Bij echt diëten denk ik ook dat de kilo's er heel vlug weer aanzitten als je weer in je oude eetpatroon vervalt en dat wil ik niet.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat klinkt geweldig. Echt lijnen lijkt me toch zoiets vreselijks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |