Daar heb ik het nog een beetje moeilijk mee. Ik weet dat het beter kan, anderen zouden zeggen dat er nu toch niets mis is. Het voelt een beetje als m'n talenten niet helemaal gebruiken als ik hier 100% tevreden mee ben.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Precies. En daarnaast is perfectie erg moeilijk in stand te houden. Je hebt dus veel meer ' te verliezen'. Nu ben ik blij met mezelf , hoef niet te rigide te leven en ik zie er goed uit. En weet je, anderen zien het verschil niet eens
quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Daarvoor zijn er altijd nog twee nodig. Misschien is Vik haar type wel helemaal niet en valt de desbetreffende dame eigenlijk op donker
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:40 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij heb ik ooit eens een foto gezien van Vik met donker blauw haar en dat was niet zo mooi
Ik kan het juist te makkelijk loslaten, met mijn genen hoef ik er echt niet 24/7 mee bezig te zijn.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:34 schreef Tinkepink het volgende:
Maar hoe zit het dan met je talent om te ontspannen, om los te laten, om te accepteren? Als je met je volledige aandacht bezig bent met gezond eten, sporten en een perfect figuur te creeeren, kan het toch niet anders dan dat je ergens anders je talenten niet volledig gebruikt? En, en, en, en gaat nu eenmaal niet.
Schoonheid is vergankelijk. Ik doe mijn best om er goed en aantrekkelijk uit te zien, maar mijn echte prioriteiten liggen op andere gebieden.
Och, ik kan ook niet zeggen dat mijn roze haar me geweldig stondquote:
Goede kwaliteit en panties zijn je vrienden. En een goede pasvorm natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi!
Voeten doen echt pijn nu, de randjes zijn ontveld, dus heb ze nu soort van ingezwachteldVolgens mij kan ik nooit op mooie schoenen lopen
![]()
Zo de stad in, utrecht, ben benieuwd hoe een grote zooi het nu al is
Mooi uitzichthuisje merel, lijkt me echt een leuke stad om te wonen![]()
Ja ik weet. Het eerste wat ik ga doen als ik salaris heb is mooie dure schoenen kopenquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Goede kwaliteit en panties zijn je vrienden. En een goede pasvorm natuurlijk.
Maar jouw huisbaas was jullie toch aan het wegpesten daar? Ik dacht dat hij het huis wilde verkopen? En nu krijg je dus opeens een nieuwe huisgenoot. Vreemd.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja ik weet. Het eerste wat ik ga doen als ik salaris heb is mooie dure schoenen kopen![]()
Zondag schijnt mn nieuwe huisgenoot er wel te zitten, ben benieuwd
Ik draag echt nooit meer schoenen zonder sokken of panty's (ofquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi!
Voeten doen echt pijn nu, de randjes zijn ontveld, dus heb ze nu soort van ingezwachteldVolgens mij kan ik nooit op mooie schoenen lopen
![]()
Wat voor een?quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:00 schreef -marz- het volgende:
Mijn moeder heeft ook een cabrio![]()
Nutteloze tvp achtige post
inderdaadquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:19 schreef Merel het volgende:
Ja hèEn mensen die de stad kennen weten nu meteen ook precies waar ik woon, maargoed
Een VW EOS. En de jouwe?quote:
Waar dan?quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:16 schreef _Calimero_ het volgende:
Eerste opzet van mijn website is klaar en online
Oh das wel balen! Was het een fijne/dure jas, of geeft het niet zoveel, behalve dat je het nu koud hebt?quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:58 schreef neen het volgende:
Opzich is Koninginnedag wel een leuke dag, jammer dat m'n jas is ontvreemd op een terrasjenou ja er zat verder toch niets in maar wel vervelend met die wind
Ja, dat kun je wel zeggen, ben nog steeds in pyjama, hahaha.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:59 schreef ColdFeet het volgende:
Balen van je jas, neenWas 't een ouwe? En calimerootje, jij hebt je dag dus nuttig besteed?
Ik sla vandaag even de lijsten overiets met uitstellen om te eten en daardoor heel veel honger en een bak katjangpinda's
Een enorme Audiquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:21 schreef -marz- het volgende:
[..]
Een VW EOS. En de jouwe?
Net voor het eerst buiten hardgelopen dit jaarconditie is gelukkig nog in orde.
Karig? Ik eet als een bootwerkerquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sigme, jouw lijstjes LIJKEN altijd karig, maar dan zeg je hoeveel overal inzit en is het toch ruim voldoendeWaaruit bestaat die broodmaaltijd? *aagje*
Port trouwens
Heb jij niet ook een cabrio om mee te snakken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |