abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 april 2010 @ 19:27:33 #51
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_80852449
quote:
Op donderdag 29 april 2010 19:24 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

deukje is niet bij alle soorten oedeem... als je de huid tussen je tweede en derde teen niet te pakken kunt krijgen dan zit er doorgaans vocht in je voeten.

als je echt veel vocht vasthoudt is het altijd zaak om even je huisarts te vragen, kunnen allerlei oorzaken voor zijn, zou er niet te lang mee blijven lopen.
Ja, als ze er echt vaker/langer last van heeft, is het inderdaad verstandig even lang de huisarts te gaan. Kan iets zijn met je hart, nieren, lever, bloedvaten, lymfevaten, dieet etc. Maar volgens mij hebben meer mensen er last van met dit weer! Dus vooralsnog geen reden tot paniek .
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_80852838
Zo, het laatste loodje zit erop! Vrij

D&D, . Men was zeer onder de indruk van de cupcakes, en de kleurkeuze was geweldig en werd herkend ook nog! Het waren wel een beetje veel cupcakejes, toch, dus nu heb ik nog een klein voorraadje weer terug in de vriezer gezet.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 29 april 2010 @ 19:48:08 #53
331 Merel
Be here now.
pi_80853144
Geniet van je vrijheid Sigme
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_80853246
Lekker sigme!

Hmmm. Vriendin 4 heeft nog niet teruggesmst. Hopelijk betekent dat dat ze ligt te slapen om krachten op te doen voor vanavond
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 29 april 2010 @ 19:55:21 #55
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80853403
zo, eindelijk thuis. Lange dag, van 9 tot half 8 in de bieb. Nu de avond niets doen. Ja, treintickets boeken. Helpen jullie me eraan herinneren dat ik dat doe?

De zalm-chowder staat op, ik ben benieuwd!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_80853490
Hmm, nynke, wat is het recept? En vergeet je niet je benen te epileren?
  donderdag 29 april 2010 @ 19:58:13 #57
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80853509
quote:
Op donderdag 29 april 2010 18:25 schreef Tinkepink het volgende:
voor DaD. Ik wou dat ik wat van dat rotgevoel van je kon wegnemen.

Voor perruche heb ik eigenlijk geen tips. Ben zelf helemaal niet jaloers aangelegd.
Dat ja. Sterkte voor allebei, en ik ben ook niet jaloersig aangelegd...T vriendje wel, en stiekem vind ik dat ook wel leuk!
  donderdag 29 april 2010 @ 19:58:30 #58
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80853520
quote:
Op donderdag 29 april 2010 19:57 schreef ColdFeet het volgende:
Hmm, nynke, wat is het recept? En vergeet je niet je benen te epileren?
http://www.thedailyspud.c(...)o-spud-is-an-island/
  donderdag 29 april 2010 @ 20:02:40 #59
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80853651
oh, wat fijn Sigme!
pi_80853750
quote:
Oeh, klinkt lekker
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 29 april 2010 @ 20:13:39 #61
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80854001
Sigme... Ga je ook wandelen met leekstermeer? Lijkt me leuk om je eens te ontmoetne...Dad? Vik LB??

Nu eerst maar eens slapen, tis morgen weer vroeg pissen.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_80854148
Nog maar 45 min. werken DaD heel veel sterkte!

Sigme, lekker vrij!!

Ik had een brainstorm dagje op t werk, was wel leuk, maar vermoeiend! Zit nu in mijn eentje te eten bij een restaurant, hoe sneu is dat! (maar wel even lekker rustig)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_80854213
quote:
Op donderdag 29 april 2010 20:18 schreef Phaidra het volgende:

Ik had een brainstorm dagje op t werk, was wel leuk, maar vermoeiend! Zit nu in mijn eentje te eten bij een restaurant, hoe sneu is dat! (maar wel even lekker rustig)
Niet.

Niet sneu. Geniet ervan, leer genieten van dingen die je goed uitkomen en waarbij je domme misplaatste gene voelt.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_80854358
quote:
Op donderdag 29 april 2010 20:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Sigme... Ga je ook wandelen met leekstermeer? Lijkt me leuk om je eens te ontmoetne...Dad? Vik LB??

Nu eerst maar eens slapen, tis morgen weer vroeg pissen.
Slaap lekker, vroegpisster .
Ik mag uitslapen, want liefste heeft onverwachts óók vrij morgen.

29 mei, wandeltocht, mensen.. Hmm. Ik zal er eens over nadenken.
pi_80854606
quote:
Op donderdag 29 april 2010 19:25 schreef kwakz0r het volgende:
t is toch wel met me gesteld als ik een klarinet in een filmpje aanhoor voor een hobo. sorry! niet goed geluisterd denk ik...
In het filmpje was het ook een hobo, hoor! Maar ik vond het zo´n mooi stuk dat ik hem wilde spelen, dus dat gebeurde Naast een klarinetconcert van Weber.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 29 april 2010 @ 20:32:36 #66
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80854688
quote:
Op donderdag 29 april 2010 20:05 schreef Syrena het volgende:

[..]

Oeh, klinkt lekker
Is ook zeker een aanrader!
  donderdag 29 april 2010 @ 20:34:22 #67
331 Merel
Be here now.
pi_80854747
quote:
Op donderdag 29 april 2010 20:18 schreef Phaidra het volgende:
Zit nu in mijn eentje te eten bij een restaurant, hoe sneu is dat! (maar wel even lekker rustig)
Neejoh!

Ik kijk er nu al naar uit om zondag weer lekker in m'n eentje uit lunchen te gaan. Krantje erbij, glaasje jus d'orange, heerlijk! Al moet ik wel zeggen dat dat in een tentje is waar heel veel mensen alleen zitten, geeft wel een leuk relaxed sfeertje.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_80854759
quote:
Op donderdag 29 april 2010 20:20 schreef sigme het volgende:

[..]

Niet.

Niet sneu. Geniet ervan, leer genieten van dingen die je goed uitkomen en waarbij je domme misplaatste gene voelt.
Het viel ook wel mee. Ik heb erg lekker gegeten, wijntje erbij, op een terras. Ondertussen mensen kijken die verwoed alles voor morgen aan het voorbereiden waren en een boekje lezen.
Wel werd me tactisch gevraagd of ik nog op iemand wachtte of dat ik van plan was om alleen te eten .
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 29 april 2010 @ 20:35:48 #69
331 Merel
Be here now.
pi_80854815
Oh wacht, ik kan zondag helemaal niet leuk alleen gaan lunchen, ik heb een verjaardag
pi_80854839
quote:
Op donderdag 29 april 2010 20:34 schreef Merel het volgende:

[..]

Neejoh!

Ik kijk er nu al naar uit om zondag weer lekker in m'n eentje uit lunchen te gaan. Krantje erbij, glaasje jus d'orange, heerlijk! Al moet ik wel zeggen dat dat in een tentje is waar heel veel mensen alleen zitten, geeft wel een leuk relaxed sfeertje.
Daarom heb je gewoon die date verplaatst, hè?
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 29 april 2010 @ 20:38:47 #71
331 Merel
Be here now.
pi_80854918
quote:
Op donderdag 29 april 2010 20:36 schreef Goodbye het volgende:

Daarom heb je gewoon die date verplaatst, hè?
Ja!

Nee als morgen nog steeds leuk is gaan we vast zondag weer afspreken. Ik snap nog steeds niet helemaal hoe ik iemand waar ik eigenlijk niet op val zo heel leuk kan vinden, en helemaal na één date. Ben best bang dat het allemaal uiteindelijk toch tegenvalt. Maar we zien wel, voorlopig vliegen de smsjes heen en weer dus zit het nog wel even goed
pi_80854937
Ik had trouwens nog wel geprobeerd om mensen op te trommelen, maar iedereen die ik probeerde had al plannen. Niet zo gek ook, met koninginnenacht...

Lijstje:
O: brinta
T: koffie, stroopwafel, koffiekoek
L: pistoletje leverworst (sorry CF! ), pistoletje zalmsalade, mandarijn, glas appelsap
T: koffiekoekje
D: bord amusehapjes (kerrierisotto, wonton met eendenlever, coquille met appel, 2 gamba's, rundervinkje), glas wijn, dessert (bolletje mangoijs met aardbeiensaus, tiramisu met rode vruchten), koffie verkeerd
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_80854963
Mr Gb is soms echt zo'n mafketel. Zitten we op de bank, begint ie ineens I feel goooood, tududududududuuum te zingen
  donderdag 29 april 2010 @ 20:40:28 #74
236335 neen
schone schijn
pi_80854974
quote:
Op donderdag 29 april 2010 20:38 schreef Merel het volgende:

[..]

Ja!

Nee als morgen nog steeds leuk is gaan we vast zondag weer afspreken. Ik snap nog steeds niet helemaal hoe ik iemand waar ik eigenlijk niet op val zo heel leuk kan vinden, en helemaal na één date. Ben best bang dat het allemaal uiteindelijk toch tegenvalt. Maar we zien wel, voorlopig vliegen de smsjes heen en weer dus zit het nog wel even goed
zie je Viking!
het lijkt niet wat het is
  donderdag 29 april 2010 @ 20:40:44 #75
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80854983
Lekker van je vrijheid genieten sigme!

Trusten uniek!

En ik zwel ook altijd op met dit weer. Heel vervelend is dat.
Fietsen ging beroerd. Maar, zaterdag nieuwe ronde, nieuwe kansen .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')