quote:Op donderdag 29 april 2010 21:53 schreef ColdFeet het volgende:
Perruche, ik vind het jammere van in je eentje gaan dat je het met niemand kunt delen! Zeker bij een film ofzo. In je eentje in een café zitten ofzo, daarmee heb ik dan weer niet zoveel moeite.
Ik wilde trouwens naar Leonard Cohen in Gent in augustus, en er was echt helemaal niemand die met me meewilNaar zoiets ga ik echt niet in m'n uppie
Nou ja, niet op vrijdagavond tussen al het uitgaansvolk, maar gewoon op een donderdagmiddag, met een kop koffie en een lekker taartje en een boek. En later een glas wijnquote:Op donderdag 29 april 2010 22:00 schreef Perruche het volgende:
[..]daar zou ik dan weer wel naartoe gaan, maar in een cafe dan weer niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:12 schreef Tinkepink het volgende:
En als ik er in mijn eentje mee wegga, dan kan de zithoek gewoon zo blijven als het is en slaap ik op de achterbank.
Klinkt echt superquote:Op donderdag 29 april 2010 22:12 schreef Tinkepink het volgende:
Ben ook helemaal blij met mijn nieuwe busjeAls we de banken plat leggen kunnen we er nét met z#n 4-en in slapen. Het is wel krap, maar het gaat. Als het busje in net zo#n goede toestand is als het lijkt te zijn zet ik er een klapdak op. Dan hebben we vier echte slaapplaatsen
En de kleur is ook leuk, turquiose
En het heeft airco
En als ik er in mijn eentje mee wegga, dan kan de zithoek gewoon zo blijven als het is en slaap ik op de achterbank.
Net het internet afgestruind naar gratis camperplaatsen op mooie plekjes.
Zo fijn dit
Vooral fijn. Mijn oude camper heb ik een jaar of 5 geleden weggedaan en ik mis 'm nog iedere dag. 't Is echt geweldig, gewoon de auto pakken en als je een mooi plekje vindt stoppen, eten en slapen, zonder de stress van eht zoeken naar een camping. Als je een normaal busje hebt merkt niemand dat je er in slaapt (itt zo#n reuzencamper). Toen de kinderen nog kleiner waren was het ook handig: als het tijd was voor het middagdutje gewoon ergens stoppen en een boekje lezen, drankje uit de koekast, wat lekkers erbijquote:
Men, jij bent echt slank!quote:Op donderdag 29 april 2010 22:15 schreef Syrena het volgende:
Ja, optisch bedrogAl helpen die -2 kilo wel
heb die riem niet alleen voor de sier om.
Ik moet echt ZO eens gaan sporten gewoon. Ik vind het zo stom van mezelf dat ik me daar niet toe kan zetten
Die loopt net zo hyper rond te stuiteren. vooral omdat ik zo blij ben eigenlijk.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:16 schreef Syrena het volgende:
[..]
Klinkt echt superAirco! En gezellig met z'n viertjes slapen
![]()
Wat zei je wederhelft?
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:12 schreef Merel het volgende:
Als ik een brandweerman was wist ik het wel
Da's helemaal leuk!quote:Op donderdag 29 april 2010 22:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die loopt net zo hyper rond te stuiteren. vooral omdat ik zo blij ben eigenlijk.
Oh jah, daar moesten we je aan helpen herinneren hèquote:Op donderdag 29 april 2010 22:16 schreef AKnynke het volgende:
Zo, trein tickets zijn geboekt. Zaterdag 26 juni verlaat ik Zweden, voor voorlopig.
Volgens mij niet. Een slank bovenlijf kan je niet faken.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:19 schreef Syrena het volgende:
Als ik niet zo schuin sta valt het allemaal wel mee heur
Ben je er al uit wat je gaat doen na je afstuderen?quote:Op donderdag 29 april 2010 22:16 schreef AKnynke het volgende:
Zo, trein tickets zijn geboekt. Zaterdag 26 juni verlaat ik Zweden, voor voorlopig.
Nee, maar daar heb ik ook geen klachten overquote:Op donderdag 29 april 2010 22:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Een slank bovenlijf kan je niet faken.
Ja, thanks!quote:Op donderdag 29 april 2010 22:21 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh jah, daar moesten we je aan helpen herinneren hè
werkeloos zijn? Nee, geen idee. Elke baan die ik kan krijgen ga ik voor...quote:Op donderdag 29 april 2010 22:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ben je er al uit wat je gaat doen na je afstuderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |