abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 april 2010 @ 18:03:55 #26
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_80850111
DaD, pijnlijke dag! Hoe is het tegenwoordig thuis?
Perruche, waar ben je bijvoorbeeld jaloers op?
Your body. Your soul. Your rituals.
  donderdag 29 april 2010 @ 18:05:44 #27
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80850160
Which reminds me.

O: snee met Nutella, snee met rookvlees
T: flesje appelsap
L: snee met nutella, halve snee met rookvlees (was vies geworden in mn tas )
T: kapje met nutella
D: witlofsalade a la Syrena met rosbieflapjes
S: Zumba
S: Misschien nog fitnessen (o.a. buikspierkwartier )
T: beker melk en iets eetbaars erbij - weet alleen nog niet wat.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_80850197
quote:
Op donderdag 29 april 2010 18:03 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Mn witlofsalade a la Syrena ziet er vrolijk uit
Hoop dat ie lekker is
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_80850438
Vriendin nr. 3 meldt zich ook al af heb net de vierde eens gesmsd, als die ook niet gaat had ik me niet druk hoeven maken over mijn kledingkeuze
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 29 april 2010 @ 18:25:40 #30
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80850632
voor DaD. Ik wou dat ik wat van dat rotgevoel van je kon wegnemen.

Voor perruche heb ik eigenlijk geen tips. Ben zelf helemaal niet jaloers aangelegd.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_80850682
quote:
Op donderdag 29 april 2010 17:46 schreef Perruche het volgende:
Internazionale vs. Barcelona was echt crappy, die 2e afgekeurde goal, wat een fiasco. En die italiaanse coach superonsportief op het eind.
Nou dat tweede doelpunt was gewoon hands hoor. Je hoort de bal nou eenmaal niet met de hand aan te nemen. Bovendien had de scheids al gefloten voor het 'doelpunt' was gemaakt. Inter had dan weer enorm veel pech met die rode kaart. Het was overigens wel erg knap verdedigd met tien man tegen het, volgens velen, beste team ter wereld. Maar een spits die als verdediger speelt, ik blijf het bizar vinden.
quote:
Op donderdag 29 april 2010 17:48 schreef neen het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd ja, wel zonder Ribery helaas maar natuurlijk met Robben zal wel spannend worden en ik ben lekker voor Bayern
6 mei is de bekerfinale + nog een belangrijkere wedstrijd waarvan de 9e de return is

[..]

Mourinho wat een held is dat toch, lekker de boel opnaaien daar houd ik wel van tenzij het tegen je gebeurd, dan is het irritant
Tja, die scheids... een belg he dan weet je genoeg die hebben net zoveel verstand van voetbal als vrouwen. Die rode kaart voor Motta was ook dikke onzin, Busquets had er vanwege aanstelleritis gewoon uitgestuurd moeten worden. Het is toch geen damessport?
Ik heb me wel vreselijk geërgerd aan de slechtste man van die avond, Jeroen Grueter. Wat een gekleurd commentaar komt er van hem af zeg echt superslecht.

Ah, Cambuur dus inderdaad. Dus met een beetje geluk speelt jouw club volgend seizoen Eredivisie. Verder eensch met al het bovenstaande. Mourinho zoekt altijd het randje van het toelaatbare op en dat zorgt toch voor leuke televisie. Maar we weten nu wel zeker dat hij nooit de coach van Barcelona zal worden.
  donderdag 29 april 2010 @ 18:29:46 #32
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80850721
quote:
Op donderdag 29 april 2010 18:07 schreef Syrena het volgende:

[..]

Hoop dat ie lekker is
*BURP*

Zo ik zit vol Anderhalf rosbieflapje en een BERG witlofsalade Ik moest even wennen aan de bittere smaak, maar met die mandarijntjes en ei en kerriespul erbij was het erg goed te doen!

Ik had het aanvankelijk alleen warm met ham en kaas uit de oven gegeten, nu gaat er een saladewereld voor me open

*uitbuiken*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 29 april 2010 @ 18:32:11 #33
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80850763
Klinkt goed Maria! Ik ga zo lekker fietsen .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_80850917
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_80851094
Oh, ik zit op uitzendinggemist de herdenking in Apeldoorn te kijken, wordt het liedje gespeeld wat ik zelf met orkestbegeleiding heb gespeeld voor mijn muziekexamen.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_80851104
Oh, en hij/zij gaat de mist in... Moeilijk stukje ook.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_80851267
Ik weet echt niets nuttigs te zeggen dus ik doe maar een tvp.

Oh nee, wacht ik weet wel: wooow tof PF! Maar zo goedkoop , een ouder die wat gekocht heeft voor zijn/haar zoon/dochter ofzo?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_80851294
Ik denk eerder aan anti-kraak.
pi_80851473
quote:
Op donderdag 29 april 2010 18:54 schreef Ewelina het volgende:
Ik denk eerder aan anti-kraak.
Dat is toch niet zo goedkoop? Meen me te herinneren dat je dan alsnog rond de 100-200 per maand zit (vrienden van me zitten anti-kraak).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 29 april 2010 @ 19:03:34 #40
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_80851545
Sorry dat ik hier zo binnen kom vallen hoor, maar ik had een vraag waarvoor ik niet een nieuw topic wilde openen

Sinds een aantal dagen zijn m'n benen echt opgezet, het scheelt echt een paar cm en m'n broeken knellen toch aardig. Ook op de rest van m'n lichaam zit een 'laagje'. Van m'n enkels en kuiten denk ik wel dat het vocht is, maar kan dat echt over heel je lichaam zitten? Ik hoef niet ongesteld te worden, maar misschien een combinatie van wat zouter eten en het warme weer?

Want het is nu echt al een week of zo, normaal is vocht in een dag of 2 wel weg.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  donderdag 29 april 2010 @ 19:15:04 #41
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80851934
quote:
Op donderdag 29 april 2010 19:03 schreef 08gnoT. het volgende:
Sorry dat ik hier zo binnen kom vallen hoor, maar ik had een vraag waarvoor ik niet een nieuw topic wilde openen

Sinds een aantal dagen zijn m'n benen echt opgezet, het scheelt echt een paar cm en m'n broeken knellen toch aardig. Ook op de rest van m'n lichaam zit een 'laagje'. Van m'n enkels en kuiten denk ik wel dat het vocht is, maar kan dat echt over heel je lichaam zitten? Ik hoef niet ongesteld te worden, maar misschien een combinatie van wat zouter eten en het warme weer?

Want het is nu echt al een week of zo, normaal is vocht in een dag of 2 wel weg.
Oei, dat is wel lang. De laatste keer dat ik dat had was ik zwanger Heb je al bleekselderij en asperges geprobeerd?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_80852071
08gnoT, kan inderdaad van het warme weer komen. Ik zou bleekselderij eten en brandnetelthee drinken. En koud douchen en niet te warm slapen. Maar ik weet het verder ook niet.

DaD, lieverd Wat een k**dag vandaag!
  donderdag 29 april 2010 @ 19:18:09 #43
331 Merel
Be here now.
pi_80852072
Ik ben geen expert 08gnoT, maar ik vind het klinken als vocht vasthouden

Andere pilatesjuf vandaag, die legt het allemaal veel ingewikkelder uit Bij de andere kun je blind op haar instructies meedoen, bij deze moet ik echt kijken om te begrijpen wat ze bedoelt. Maar ach, voor de afwisseling ook wel oké. En het was zwáár! Morgen spierpijn, zeker weten.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 29 april 2010 @ 19:19:39 #44
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_80852135
quote:
Op donderdag 29 april 2010 19:15 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Oei, dat is wel lang. De laatste keer dat ik dat had was ik zwanger Heb je al bleekselderij en asperges geprobeerd?
Ik ben niet zwanger iig Bleekselderij nog niet geprobeerd, wel brandnetelthee en komkommer (en sowieso heel veel andere groenten). 's Avonds puilt m'n kuit echt over m'n sok heen dus ik denk wel dat het vocht is? Lijkt me toch ook sterk dat ik ineens zoveel aankom in echt gewicht, heb niks veranderd.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  donderdag 29 april 2010 @ 19:20:06 #45
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_80852154
quote:
Op donderdag 29 april 2010 19:03 schreef 08gnoT. het volgende:

Allereerst, ik ben geen expert! Vocht kan over heel je lichaam zitten. Vaak zit het in de onderbenen, enkels, voeten en handen, maar het kan ook in het gezicht of buik zitten bijvoorbeeld. Je kunt testen of het vocht is, door zo'n tien seconden op een plek te drukken. Wanneer er een deukje blijft staan, is het vocht. Om er vanaf te komen kun je proberen minder zout te eten en meer te bewegen. Door het bewegen wordt de bloedsomloop gestimuleerd en daardoor wordt het vocht makkelijker afgevoerd.

Maar nogmaals, ik weet er het fijne ook niet van!
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_80852202
speel jij hobo goodbye? of deed je t op fluit?
Kwak
pi_80852328
Klarinet, meen ik me te herinneren.
pi_80852338
quote:
Op donderdag 29 april 2010 19:20 schreef Rituals het volgende:

[..]

Allereerst, ik ben geen expert! Vocht kan over heel je lichaam zitten. Vaak zit het in de onderbenen, enkels, voeten en handen, maar het kan ook in het gezicht of buik zitten bijvoorbeeld. Je kunt testen of het vocht is, door zo'n tien seconden op een plek te drukken. Wanneer er een deukje blijft staan, is het vocht. Om er vanaf te komen kun je proberen minder zout te eten en meer te bewegen. Door het bewegen wordt de bloedsomloop gestimuleerd en daardoor wordt het vocht makkelijker afgevoerd.

Maar nogmaals, ik weet er het fijne ook niet van!
deukje is niet bij alle soorten oedeem... als je de huid tussen je tweede en derde teen niet te pakken kunt krijgen dan zit er doorgaans vocht in je voeten.

als je echt veel vocht vasthoudt is het altijd zaak om even je huisarts te vragen, kunnen allerlei oorzaken voor zijn, zou er niet te lang mee blijven lopen.
Kwak
pi_80852372
t is toch wel met me gesteld als ik een klarinet in een filmpje aanhoor voor een hobo. sorry! niet goed geluisterd denk ik...
Kwak
pi_80852434
Hoi!
Mn schoenen met hakken klepperen doet auwaauwa!

Praatje ging wel goed en ben net met studievriendinnetjes naar t terras geweest
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')