abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80889559
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:23 schreef Perruche het volgende:

[..]

Dat is lang! Mag hopen dat wij het zo lang volhouden
Nou, het gaat me hier vrij makkelijk af moet ik zeggen En volgens mij vindt het vriendje me ook nog wel leuk
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_80889584
In Utrecht waren ze nu bezig met opruimen, zij staken morgen pas.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_80890436
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:24 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nou, het gaat me hier vrij makkelijk af moet ik zeggen En volgens mij vindt het vriendje me ook nog wel leuk
lief hoor!

Ben benieuwd hoe het er hier morgen uit gaat zien. Ga nu maar m'n bedje in geloof ik... drukke dag geweest! Slaap lekker
pi_80895043
Goedemorgen!

Ik ga maar eens een rondje rennen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_80895128
Ik ga weer een tijdje onder deze naam posten, jullie weten wel wie ik ben toch? Anders PM je maar.
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 07:57:15 #281
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80895169
Ik weet het

Zo sporten!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_80895197
Ja ik ook sporten! Ik zit al in een trein naar huis om straks te kunnen gaan sporten, hoe gemotiveerd is dat
  zaterdag 1 mei 2010 @ 09:11:57 #283
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80895532
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 07:44 schreef imago het volgende:
Ik ga weer een tijdje onder deze naam posten, jullie weten wel wie ik ben toch? Anders PM je maar.
Ben heel slecht in dit soort dingen :,)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_80895561
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 09:11 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ben heel slecht in dit soort dingen :,)
Als het je troost: ik heb ook geen flauw idee. Ik zie het wel een tijdje aan, misschien wordt het wel duidelijk.

14km met 10km/u
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 1 mei 2010 @ 09:18:38 #285
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_80895585
Ik heb ook geen idee

Sigme wat een eind weer! en gister ook al, goed hoor!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zaterdag 1 mei 2010 @ 09:20:05 #286
277802 _Calimero_
pi_80895597
Ik heb me vandaag weer gewogen (gister niet) en werd gelijk afgestraft: bijna een kilo meer! en ik heb nog wel zo netjes gegeten... kan dat nog iets van vocht zijn omdat ik donderdagnacht iets van 5 of 6 glazen alcohol heb gedronken? Lijkt me, dat dat nu wel weer weg is...?
pi_80895741
Hier gaat ook geen belletje rinkelen.

Happy three year anniversary. .

Maandag bel ik trouwens de gyn om dat ding eruit te halen. Seks heb ik de komende jaren toch niet. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_80895752
Ik moet er nu vandoor, maar wie ik ben mag vrijelijk gePMd worden aan de vaste Slankies hoor. En wie wil weten waarom ik even een kloon gebruik kan het aan Calimero vragen
pi_80895771
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 09:38 schreef DevilsAndDust het volgende:

quote:
Maandag bel ik trouwens de gyn om dat ding eruit te halen. Seks heb ik de komende jaren toch niet. .
'tuurlijk wel. Dampende stomende pure passie, zonder ding of andere dingen en dan een moetje en nog lang & gelukkig.
pi_80895792
Ik weet het ook niet, pm graag!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_80895793
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 09:20 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb me vandaag weer gewogen (gister niet) en werd gelijk afgestraft: bijna een kilo meer! en ik heb nog wel zo netjes gegeten... kan dat nog iets van vocht zijn omdat ik donderdagnacht iets van 5 of 6 glazen alcohol heb gedronken? Lijkt me, dat dat nu wel weer weg is...?
Ik weet niet hoe zulke zaken werken, maar als je netjes gegeten hebt kan je niet opeens een kilo vlees aangebouwd hebben.

Goed dat je een dagje overgeslagen hebt. Niet goed dat je denkt dat dat afstraft. Had je gister gewogen had je vandaag hetzelfde gewicht.
pi_80895815
quote:
Dat is echt dikke onzin! (maar gebruik wel een condoom dan ).

Ik mis de kloon ook even, geloof ik Gisteravond in de kroeg gezeten en een plens cocktail gedronken ;@
  zaterdag 1 mei 2010 @ 09:51:58 #293
229513 Blurred86
Live Positive
pi_80895863
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 09:16 schreef sigme het volgende:

[..]

Als het je troost: ik heb ook geen flauw idee. Ik zie het wel een tijdje aan, misschien wordt het wel duidelijk.

daar heb ik geen geduld voor, dus als iemand het wil pm-en
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 09:20 schreef _Calimero_ het volgende:
Maar alcohol is toch juist vochtafdrijvend? Ik ben altijd lichter 's ochtends als ik de avond ervoor gedronken heb. Ik weeg me ook iedere dag dus ja, daar wil ik binnenkort toch ook eens verandering in gaan brengen. Je hebt me geïnspireerd!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  zaterdag 1 mei 2010 @ 09:52:40 #294
277802 _Calimero_
pi_80895871
quote:

Och meis toch...
Tuurlijk ga jij wel seks hebben de komende jaren, doe eens niet zo gek!
  zaterdag 1 mei 2010 @ 09:54:16 #295
229513 Blurred86
Live Positive
pi_80895895
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 09:47 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat is echt dikke onzin! (maar gebruik wel een condoom dan ).

Ik mis de kloon ook even, geloof ik Gisteravond in de kroeg gezeten en een plens cocktail gedronken ;@
Klinkt goed! En heeft je collega de verwachtingen nog waargemaakt?
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  zaterdag 1 mei 2010 @ 09:54:29 #296
277802 _Calimero_
pi_80895898
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 09:51 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

daar heb ik geen geduld voor, dus als iemand het wil pm-en
[..]

Maar alcohol is toch juist vochtafdrijvend? Ik ben altijd lichter 's ochtends als ik de avond ervoor gedronken heb. Ik weeg me ook iedere dag dus ja, daar wil ik binnenkort toch ook eens verandering in gaan brengen. Je hebt me geïnspireerd!
Ha, wat mooi dat mijn geklooi nog ergens goed voor is en ik je heb geinspireerd! VInd je het moeilijk om je niet elke dag te gaan wegen?
Ik dus wel, al had ik dat eerlijk gezegd helemaal niet verwacht

Morgen weer proberen een dag over te slaan en hopelijk heb ik dan maandag weer een mooi normaal gewicht Je hebt gelijk, Sigme, kan er nooit een kilo vlees bij hebben gegeten
  zaterdag 1 mei 2010 @ 09:56:39 #297
211002 Goodbye
Awesome!
pi_80895921
Goeimorgen!

Ik lees al veel te veel onzekerheid van een paar dames zo in de vroege morgen, is nergens voor nodig knapperds
pi_80896009
Goedemorgen! Beetje laat, de wekker was niet afgegaan

DaD tje, een knuffel voor jou. Nu voelt het allemaal kut, maar er komt écht weer een tid dat je het allemaal minder somber inziet.

Ik heb een idee wie de klon is, maar ik heb verschillende opties zie het wel even aan

Wat een regen vandaag! Hardlopen in een béétje regen vind ik niet erg, maar dit lijkt wel een tropische storm!

Zo maar eens even ontbijten... (ik moet écht wat minder lui worden.)
  zaterdag 1 mei 2010 @ 10:06:17 #299
211002 Goodbye
Awesome!
pi_80896017
Ik heb de kloon al een pm gestuurd, maar ze is net weg dus dan kan ik lang wachten
pi_80896077
Bedankt, lieve allemaal. . Het geplande etentje bij m'n favoriete restaurant wordt me op deze manier ook mooi door de neus geboord. . Grapje hè. Het gaat me helemaal niet om dat etentje.

Douchen en dan werken.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')