Nou, het gaat me hier vrij makkelijk af moet ik zeggenquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:23 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat is lang! Mag hopen dat wij het zo lang volhouden
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, het gaat me hier vrij makkelijk af moet ik zeggenEn volgens mij vindt het vriendje me ook nog wel leuk
Ben heel slecht in dit soort dingen :,)quote:Op zaterdag 1 mei 2010 07:44 schreef imago het volgende:
Ik ga weer een tijdje onder deze naam posten, jullie weten wel wie ik ben toch? Anders PM je maar.
Als het je troost: ik heb ook geen flauw idee. Ik zie het wel een tijdje aan, misschien wordt het wel duidelijk.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:11 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ben heel slecht in dit soort dingen :,)
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hier gaat ook geen belletje rinkelen.
Happy three year anniversary..
'tuurlijk wel. Dampende stomende pure passie, zonder ding of andere dingen en dan een moetje en nog lang & gelukkig.quote:Maandag bel ik trouwens de gyn om dat ding eruit te halen. Seks heb ik de komende jaren toch niet..
Ik weet niet hoe zulke zaken werken, maar als je netjes gegeten hebt kan je niet opeens een kilo vlees aangebouwd hebben.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:20 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb me vandaag weer gewogen (gister niet) en werd gelijk afgestraft: bijna een kilo meer!en ik heb nog wel zo netjes gegeten... kan dat nog iets van vocht zijn omdat ik donderdagnacht iets van 5 of 6 glazen alcohol heb gedronken? Lijkt me, dat dat nu wel weer weg is...?
Dat is echt dikke onzin! (maar gebruik wel een condoom danquote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maandag bel ik trouwens de gyn om dat ding eruit te halen. Seks heb ik de komende jaren toch niet..
daar heb ik geen geduld voor, dus als iemand het wil pm-enquote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Als het je troost: ik heb ook geen flauw idee. Ik zie het wel een tijdje aan, misschien wordt het wel duidelijk.
Maar alcohol is toch juist vochtafdrijvend? Ik ben altijd lichter 's ochtends als ik de avond ervoor gedronken heb. Ik weeg me ook iedere dag dus ja, daar wil ik binnenkort toch ook eens verandering in gaan brengen. Je hebt me geïnspireerd!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:20 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb me vandaag weer gewogen (gister niet) en werd gelijk afgestraft: bijna een kilo meer!en ik heb nog wel zo netjes gegeten... kan dat nog iets van vocht zijn omdat ik donderdagnacht iets van 5 of 6 glazen alcohol heb gedronken? Lijkt me, dat dat nu wel weer weg is...?
Och meis toch...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hier gaat ook geen belletje rinkelen.
Happy three year anniversary..
Maandag bel ik trouwens de gyn om dat ding eruit te halen. Seks heb ik de komende jaren toch niet..
Klinkt goed! En heeft je collega de verwachtingen nog waargemaakt?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is echt dikke onzin! (maar gebruik wel een condoom dan).
Ik mis de kloon ook even, geloof ikGisteravond in de kroeg gezeten en een plens cocktail gedronken ;@
Ha, wat mooi dat mijn geklooi nog ergens goed voor is en ik je heb geinspireerd! VInd je het moeilijk om je niet elke dag te gaan wegen?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:51 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
daar heb ik geen geduld voor, dus als iemand het wil pm-en![]()
[..]
Maar alcohol is toch juist vochtafdrijvend? Ik ben altijd lichter 's ochtends als ik de avond ervoor gedronken heb. Ik weeg me ook iedere dag dus ja, daar wil ik binnenkort toch ook eens verandering in gaan brengen. Je hebt me geïnspireerd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |