abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80881544
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 19:33 schreef kwakz0r het volgende:
pffff net met de hand vier broeken korter gemaakt, en nu ben ik nog steeds nergens met inpakken... moet nog eten koken ook...
Kwakjeuhhh! Ik ga zo op stap, maar wou je nog even een goeie reis&veel plezier wensen

Mijn collega treedt vanavond op, ze schijnt echt heel goed te zijn. Ben benieuwd!
pi_80881596
Terug van een gezellig utrecht de buit is een broodbakmachine, poster, pan, tas en shirt, voor het kleingeld dat nog in de portemonnee zat
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 13:02 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Maar jouw huisbaas was jullie toch aan het wegpesten daar? Ik dacht dat hij het huis wilde verkopen? En nu krijg je dus opeens een nieuwe huisgenoot. Vreemd.
Dacht ook dat ie wilde verkopen, maar hij wil nieuwe huurders die te veel willen betalen
pi_80881754
Hele fijne reis kwak! Dat moest er ook nog bij en mn lijstje is brood, frietjes en pasta, 2 biertjes en restje wijn.
  vrijdag 30 april 2010 @ 20:18:56 #254
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_80881844
Drukdrukdruk!
Kwak doe mijn groeten aan de hongaren (ik mis ze toch een beetje).
Lijstje:
O: pompelmoes met yogurt
L: 1 grote boterham hollandse kaas met sla, tomaat en een beetje kip
T: banaan
D: 2 tassen courgettesoep met 2 croques kaasananas en nog een kommetje yogurt
T: misschien wel een drankje ofzo
Ik bijt!
(Zachtjes)
  vrijdag 30 april 2010 @ 20:19:53 #255
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80881873
Da's wel erg weinig Sjaap..
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 30 april 2010 @ 20:33:16 #256
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_80882310
Is 2 croques (dat is 4 boterhammen) niet veel? Ik ben een beetje mijn perspectief kwijt van wat veel en weinig is... Misschien nog kommetje yogurt met fruit ofzo vanavond.
Ik bijt!
(Zachtjes)
  vrijdag 30 april 2010 @ 20:40:35 #257
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80882638
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 19:34 schreef sigme het volgende:

[..]

Karig? Ik eet als een bootwerker ! Vandaag trouwens een beetje weinig gegeten. Maar de puree was nogaal machtig en daarvan heb ik een forse opscheplepel vol genomen. Met sju.

De broodmaaltijd bestond vanochtend uit gewoon volkorenbrood-van-de-bakker.
  • 4 sneden met mayo & tonijn uit blik (in olie); ruim een half blik tonijn in totaal
  • 3 sneden met mayo & courgettezoetzuur (dunne plakjes courgette met kruiderij ingemaakt in azijn met suiker)
  • 1 kapje met héél dik boter & (minder dik) jam
  • 2 krekkers met boter & jam
  • Ja dat weet ik wel, want ik zie je vaker je lijstjes uitleggen Dus ik maak me ook geen zorgen

En mwoh, lekker Tonijn! En vers brood met roomboter en jam is ook zo lekker!
    "Dijenkletserextravaganza!" - V1z
    pi_80885058
    Gisteravond in Utrecht zag ik ook een broodbakmachine staan. Maar hij zag er een beetje schmutzig uit.

Zit te denken of ik nog naar de lokale queensday festiviteiten zal gaan hier. Ben het weekend alleen thuis, dan zie ik iig nog wat mensen. En heb ik een legitieme reden om een biertje te drinken.

Dat laatste klinkt best triest...

Ik ben echt gedoemd tot alcoholisme denk ik soms. Misschien kan ik er maar beter gewoon aan toegeven.
    Springfield's looking pretty dusty today
    pi_80885352
    Net reageerde ik in een topic over leegte. En ik vroeg me af; zijn dingen pas wat ze zijn als je erover praat?

Hoewel dat onlogisch klinkt, zit er wel een kern van waarheid in. Als dingen benoemd zijn, een naam hebben, zijn ze pas 'in de wereld'. Daarvoor zijn ze slechts in één persoon's gedachten en zouden ze er evengoed niet kunnen zijn.

Hmm zou deze gedachtengang erop wijzen dat ik nu maar beter wel, of juist geen biertje kan gaan drinken? De topictitel wordt nu wel waargemaakt dankzij mij iig.
      vrijdag 30 april 2010 @ 22:05:29 #260
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_80886358
    Zo, ik ben weer terug. De feestdag hier zit er gelukkig op, ik heb het ook gehad. Het zal alleen nog wel rumoerig blijven, want op de een of andere manier zijn Zweden heel goed in dronken worden en dronken blijven...
    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
      vrijdag 30 april 2010 @ 22:13:30 #261
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_80886667
    nou dames en heren, ik ben weg! daaaaaag
    Kwak
    pi_80886691
    Veel plezier, kwak!
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
    pi_80887632
    Daaag goeie reis!
      vrijdag 30 april 2010 @ 22:52:54 #264
    331 Merel
    Be here now.
    pi_80888227

Om maar weer in herhaling te vallen.
    "I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
    pi_80888248
    quote:
    Op vrijdag 30 april 2010 22:52 schreef Merel het volgende:

Om maar weer in herhaling te vallen.
    Was het leuk, ja?

Ik ben net thuis. Koninginnedag in Utrecht is vroeg afgelopen!!
    Stay with me, let's just breathe.
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
    pi_80888301
    Merel! . Was het zo leuk?
      vrijdag 30 april 2010 @ 23:00:39 #267
    331 Merel
    Be here now.
    pi_80888522
    Het is nog steeds leuk aan het zijn
    "I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
    pi_80888605
    Tof

Ik heb ook een leuke dag gehadddd
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
    pi_80888608
    Kwak, goede reis!

en Merel, wat ontzettend leuk dat je dat zo goed beviel! Wanneer zie je 'm weer?

Koninginnedag was onverwachts super leuk! Een vriendin nodigde me uit om naar haar huis te komen met haar familie, we hebben een mooie route door de stad gelopen en haar ouders hadden gekookt en het was zo... huiselijk, echt superfijn. En vriendje vond het ook leuk, heel belangrijk, die voelt zich begrijpelijkerwijs wel eens buitengesloten aangezien hij nog geen nederlands spreekt.

koninginnedag lijstje is wel slecht, heb veel gegeten!

O: ananas (1/2 - omdat ik wel dacht dat het erger zou worden!)
    L: ciabattabroodje kofte, banaan, kokoscake
    T: 2 bier en borrelgarnituur
    D: stukje plaatpizza (8x8 cm ofzo?), groene salade met feta en olie, tortellini met saus-uit-pot, toetje: vla (bakje 150 ml)

Volgens eetmeter.nl 2400 kC...
    pi_80888693
    Waar komt jouw vriendje eigenlijk vandaan Perruche en is hij hier heen gekomen voor jou? Je hebt het vast al een keer verteld, maar dat heb ik gemist!
    pi_80888847
    quote:
    Op vrijdag 30 april 2010 23:05 schreef Goodbye het volgende:
    Waar komt jouw vriendje eigenlijk vandaan Perruche en is hij hier heen gekomen voor jou? Je hebt het vast al een keer verteld, maar dat heb ik gemist!
    nee heb het nog niet verteld!
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Heb je een leuke kininginnedag gehad GB?
    pi_80888979
    quote:
    Op vrijdag 30 april 2010 23:08 schreef Perruche het volgende:

[..]

nee heb het nog niet verteld!
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Heb je een leuke kininginnedag gehad GB?
    Klinkt ook wel heel romantisch, ja Hoe lang hebben jullie nu iets?

Ja, ik vond het helemaal top! We hadden niks gepland, dus vanmiddag Utrecht in gegaan. Helemaal leuk en gezellig en ik kwam ook nog wat bekenden tegen. Gedineerd bij de mexicaan en dat was echt
    pi_80889272
    quote:
    Op vrijdag 30 april 2010 23:12 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Klinkt ook wel heel romantisch, ja Hoe lang hebben jullie nu iets?

Ja, ik vond het helemaal top! We hadden niks gepland, dus vanmiddag Utrecht in gegaan. Helemaal leuk en gezellig en ik kwam ook nog wat bekenden tegen. Gedineerd bij de mexicaan en dat was echt
    SPOILER
    Heb jij ook een lover?
    Koninginnedag klinkt inderdaad gezellig! Utrecht is echt leuk met koninginnedag Was er vorig jaar voor de nacht, en het was echt onwijs leuk, veel bandjes enzo, en een goede sfeer! Ik was hier in R'dam en er hing toch niet echt veel sfeer hangen. Toen naar Dordrecht naar m'n vriendin en daar was veel meer sfeer. In de trein terug was er nog wel een gevecht
    pi_80889396
    quote:
    Op vrijdag 30 april 2010 23:18 schreef Perruche het volgende:

[..]
    SPOILER
    Heb jij ook een lover?
    Koninginnedag klinkt inderdaad gezellig! Utrecht is echt leuk met koninginnedag Was er vorig jaar voor de nacht, en het was echt onwijs leuk, veel bandjes enzo, en een goede sfeer! Ik was hier in R'dam en er hing toch niet echt veel sfeer hangen. Toen naar Dordrecht naar m'n vriendin en daar was veel meer sfeer. In de trein terug was er nog wel een gevecht
    Ja, ongeveer drieënhalf jaar nu. Wonen ook samen en het is nog steeds helemaal leuk

Kan me voorstellen dat het lastig is om een leuke baan te vinden als je de taal ook niet machtig bent.

In Utrecht hangt inderdaad een leuke sfeer. Rotterdam vind ik wat dat betreft een minder leuke stad.
    pi_80889514
    quote:
    Op vrijdag 30 april 2010 23:21 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, ongeveer drieënhalf jaar nu. Wonen ook samen en het is nog steeds helemaal leuk

Kan me voorstellen dat het lastig is om een leuke baan te vinden als je de taal ook niet machtig bent.

In Utrecht hangt inderdaad een leuke sfeer. Rotterdam vind ik wat dat betreft een minder leuke stad.
    Dat is lang! Mag hopen dat wij het zo lang volhouden

Is utrecht nog schoon? ben even het nieuws aan het kijken en Den Haag is echt een drama!
    pi_80889559
    quote:
    Op vrijdag 30 april 2010 23:23 schreef Perruche het volgende:

[..]

Dat is lang! Mag hopen dat wij het zo lang volhouden
    Nou, het gaat me hier vrij makkelijk af moet ik zeggen En volgens mij vindt het vriendje me ook nog wel leuk
    pi_80889584
    In Utrecht waren ze nu bezig met opruimen, zij staken morgen pas.
    pi_80890436
    quote:
    Op vrijdag 30 april 2010 23:24 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nou, het gaat me hier vrij makkelijk af moet ik zeggen En volgens mij vindt het vriendje me ook nog wel leuk
    lief hoor!

Ben benieuwd hoe het er hier morgen uit gaat zien. Ga nu maar m'n bedje in geloof ik... drukke dag geweest! Slaap lekker
    pi_80895043
    Goedemorgen!

Ik ga maar eens een rondje rennen.
    ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_80895128
    Ik ga weer een tijdje onder deze naam posten, jullie weten wel wie ik ben toch? Anders PM je maar.
    Iedere droom moet je in een potje vangen.
      zaterdag 1 mei 2010 @ 07:57:15 #281
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_80895169
    Ik weet het

Zo sporten!
    [b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
    pi_80895197
    Ja ik ook sporten! Ik zit al in een trein naar huis om straks te kunnen gaan sporten, hoe gemotiveerd is dat
      zaterdag 1 mei 2010 @ 09:11:57 #283
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_80895532
    quote:
    Op zaterdag 1 mei 2010 07:44 schreef imago het volgende:
    Ik ga weer een tijdje onder deze naam posten, jullie weten wel wie ik ben toch? Anders PM je maar.
    Ben heel slecht in dit soort dingen :,)
    Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
    Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
    pi_80895561
    quote:
    Op zaterdag 1 mei 2010 09:11 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ben heel slecht in dit soort dingen :,)
    Als het je troost: ik heb ook geen flauw idee. Ik zie het wel een tijdje aan, misschien wordt het wel duidelijk.

14km met 10km/u
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
      zaterdag 1 mei 2010 @ 09:18:38 #285
    277802 _Calimero_
    They are big and I am small.
    pi_80895585
    Ik heb ook geen idee

Sigme wat een eind weer! en gister ook al, goed hoor!
    I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
      zaterdag 1 mei 2010 @ 09:20:05 #286
    277802 _Calimero_
    pi_80895597
    Ik heb me vandaag weer gewogen (gister niet) en werd gelijk afgestraft: bijna een kilo meer! en ik heb nog wel zo netjes gegeten... kan dat nog iets van vocht zijn omdat ik donderdagnacht iets van 5 of 6 glazen alcohol heb gedronken? Lijkt me, dat dat nu wel weer weg is...?
    pi_80895741
    Hier gaat ook geen belletje rinkelen.

Happy three year anniversary. .

Maandag bel ik trouwens de gyn om dat ding eruit te halen. Seks heb ik de komende jaren toch niet. .
    pi_80895752
    Ik moet er nu vandoor, maar wie ik ben mag vrijelijk gePMd worden aan de vaste Slankies hoor. En wie wil weten waarom ik even een kloon gebruik kan het aan Calimero vragen
    pi_80895771
    quote:
    Op zaterdag 1 mei 2010 09:38 schreef DevilsAndDust het volgende:

quote:
    Maandag bel ik trouwens de gyn om dat ding eruit te halen. Seks heb ik de komende jaren toch niet. .
    'tuurlijk wel. Dampende stomende pure passie, zonder ding of andere dingen en dan een moetje en nog lang & gelukkig.
    pi_80895792
    Ik weet het ook niet, pm graag!
    Venus in pocketformaat
    © loveli
    pi_80895793
    quote:
    Op zaterdag 1 mei 2010 09:20 schreef _Calimero_ het volgende:
    Ik heb me vandaag weer gewogen (gister niet) en werd gelijk afgestraft: bijna een kilo meer! en ik heb nog wel zo netjes gegeten... kan dat nog iets van vocht zijn omdat ik donderdagnacht iets van 5 of 6 glazen alcohol heb gedronken? Lijkt me, dat dat nu wel weer weg is...?
    Ik weet niet hoe zulke zaken werken, maar als je netjes gegeten hebt kan je niet opeens een kilo vlees aangebouwd hebben.

Goed dat je een dagje overgeslagen hebt. Niet goed dat je denkt dat dat afstraft. Had je gister gewogen had je vandaag hetzelfde gewicht.
    pi_80895815
    quote:
    Dat is echt dikke onzin! (maar gebruik wel een condoom dan ).

Ik mis de kloon ook even, geloof ik Gisteravond in de kroeg gezeten en een plens cocktail gedronken ;@
      zaterdag 1 mei 2010 @ 09:51:58 #293
    229513 Blurred86
    Live Positive
    pi_80895863
    quote:
    Op zaterdag 1 mei 2010 09:16 schreef sigme het volgende:

[..]

Als het je troost: ik heb ook geen flauw idee. Ik zie het wel een tijdje aan, misschien wordt het wel duidelijk.

daar heb ik geen geduld voor, dus als iemand het wil pm-en
    quote:
    Op zaterdag 1 mei 2010 09:20 schreef _Calimero_ het volgende:
    Maar alcohol is toch juist vochtafdrijvend? Ik ben altijd lichter 's ochtends als ik de avond ervoor gedronken heb. Ik weeg me ook iedere dag dus ja, daar wil ik binnenkort toch ook eens verandering in gaan brengen. Je hebt me geïnspireerd!
    but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
      zaterdag 1 mei 2010 @ 09:52:40 #294
    277802 _Calimero_
    pi_80895871
    quote:

Och meis toch...
    Tuurlijk ga jij wel seks hebben de komende jaren, doe eens niet zo gek!
      zaterdag 1 mei 2010 @ 09:54:16 #295
    229513 Blurred86
    Live Positive
    pi_80895895
    quote:
    Op zaterdag 1 mei 2010 09:47 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat is echt dikke onzin! (maar gebruik wel een condoom dan ).

Ik mis de kloon ook even, geloof ik Gisteravond in de kroeg gezeten en een plens cocktail gedronken ;@
    Klinkt goed! En heeft je collega de verwachtingen nog waargemaakt?
    but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
      zaterdag 1 mei 2010 @ 09:54:29 #296
    277802 _Calimero_
    pi_80895898
    quote:
    Op zaterdag 1 mei 2010 09:51 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

daar heb ik geen geduld voor, dus als iemand het wil pm-en
    [..]

Maar alcohol is toch juist vochtafdrijvend? Ik ben altijd lichter 's ochtends als ik de avond ervoor gedronken heb. Ik weeg me ook iedere dag dus ja, daar wil ik binnenkort toch ook eens verandering in gaan brengen. Je hebt me geïnspireerd!
    Ha, wat mooi dat mijn geklooi nog ergens goed voor is en ik je heb geinspireerd! VInd je het moeilijk om je niet elke dag te gaan wegen?
    Ik dus wel, al had ik dat eerlijk gezegd helemaal niet verwacht

Morgen weer proberen een dag over te slaan en hopelijk heb ik dan maandag weer een mooi normaal gewicht Je hebt gelijk, Sigme, kan er nooit een kilo vlees bij hebben gegeten
      zaterdag 1 mei 2010 @ 09:56:39 #297
    211002 Goodbye
    Awesome!
    pi_80895921
    Goeimorgen!

Ik lees al veel te veel onzekerheid van een paar dames zo in de vroege morgen, is nergens voor nodig knapperds
    pi_80896009
    Goedemorgen! Beetje laat, de wekker was niet afgegaan

DaD tje, een knuffel voor jou. Nu voelt het allemaal kut, maar er komt écht weer een tid dat je het allemaal minder somber inziet.

Ik heb een idee wie de klon is, maar ik heb verschillende opties zie het wel even aan

Wat een regen vandaag! Hardlopen in een béétje regen vind ik niet erg, maar dit lijkt wel een tropische storm!

Zo maar eens even ontbijten... (ik moet écht wat minder lui worden.)
      zaterdag 1 mei 2010 @ 10:06:17 #299
    211002 Goodbye
    Awesome!
    pi_80896017
    Ik heb de kloon al een pm gestuurd, maar ze is net weg dus dan kan ik lang wachten
    pi_80896077
    Bedankt, lieve allemaal. . Het geplande etentje bij m'n favoriete restaurant wordt me op deze manier ook mooi door de neus geboord. . Grapje hè. Het gaat me helemaal niet om dat etentje.

Douchen en dan werken.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')