Kwakjeuhhh! Ik ga zo op stap, maar wou je nog even een goeie reis&veel plezier wensenquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:33 schreef kwakz0r het volgende:
pffff net met de hand vier broeken korter gemaakt, en nu ben ik nog steeds nergens met inpakken... moet nog eten koken ook...
Dacht ook dat ie wilde verkopen, maar hij wil nieuwe huurders die te veel willen betalenquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:02 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Maar jouw huisbaas was jullie toch aan het wegpesten daar? Ik dacht dat hij het huis wilde verkopen? En nu krijg je dus opeens een nieuwe huisgenoot. Vreemd.
Ja dat weet ik wel, want ik zie je vaker je lijstjes uitleggenquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Karig? Ik eet als een bootwerker! Vandaag trouwens een beetje weinig gegeten. Maar de puree was nogaal machtig en daarvan heb ik een forse opscheplepel vol genomen. Met sju.
De broodmaaltijd bestond vanochtend uit gewoon volkorenbrood-van-de-bakker.4 sneden met mayo & tonijn uit blik (in olie); ruim een half blik tonijn in totaal 3 sneden met mayo & courgettezoetzuur (dunne plakjes courgette met kruiderij ingemaakt in azijn met suiker) 1 kapje met héél dik boter & (minder dik) jam 2 krekkers met boter & jam
Was het leuk, ja?quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:05 schreef Goodbye het volgende:
Waar komt jouw vriendje eigenlijk vandaan Perruche en is hij hier heen gekomen voor jou? Je hebt het vast al een keer verteld, maar dat heb ik gemist!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je een leuke kininginnedag gehad GB?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:08 schreef Perruche het volgende:
[..]nee heb het nog niet verteld!
Klinkt ook wel heel romantisch, jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je een leuke kininginnedag gehad GB?
Hoe lang hebben jullie nu iets?
Ja, ik vond het helemaal top! We hadden niks gepland, dus vanmiddag Utrecht in gegaan. Helemaal leuk en gezellig en ik kwam ook nog wat bekenden tegen. Gedineerd bij de mexicaan en dat was echt
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Klinkt ook wel heel romantisch, jaHoe lang hebben jullie nu iets?
Ja, ik vond het helemaal top! We hadden niks gepland, dus vanmiddag Utrecht in gegaan. Helemaal leuk en gezellig en ik kwam ook nog wat bekenden tegen. Gedineerd bij de mexicaan en dat was echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb jij ook een lover?
Koninginnedag klinkt inderdaad gezellig! Utrecht is echt leuk met koninginnedagWas er vorig jaar voor de nacht, en het was echt onwijs leuk, veel bandjes enzo, en een goede sfeer! Ik was hier in R'dam en er hing toch niet echt veel sfeer hangen. Toen naar Dordrecht naar m'n vriendin en daar was veel meer sfeer. In de trein terug was er nog wel een gevecht
![]()
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:18 schreef Perruche het volgende:
[..]Ja, ongeveer drieënhalf jaar nu. Wonen ook samen en het is nog steeds helemaal leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb jij ook een lover?
Koninginnedag klinkt inderdaad gezellig! Utrecht is echt leuk met koninginnedagWas er vorig jaar voor de nacht, en het was echt onwijs leuk, veel bandjes enzo, en een goede sfeer! Ik was hier in R'dam en er hing toch niet echt veel sfeer hangen. Toen naar Dordrecht naar m'n vriendin en daar was veel meer sfeer. In de trein terug was er nog wel een gevecht
![]()
Kan me voorstellen dat het lastig is om een leuke baan te vinden als je de taal ook niet machtig bent.
In Utrecht hangt inderdaad een leuke sfeer. Rotterdam vind ik wat dat betreft een minder leuke stad.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Dat is lang! Mag hopen dat wij het zo lang volhoudenquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ongeveer drieënhalf jaar nu. Wonen ook samen en het is nog steeds helemaal leuk![]()
Kan me voorstellen dat het lastig is om een leuke baan te vinden als je de taal ook niet machtig bent.
In Utrecht hangt inderdaad een leuke sfeer. Rotterdam vind ik wat dat betreft een minder leuke stad.
Nou, het gaat me hier vrij makkelijk af moet ik zeggenquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:23 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat is lang! Mag hopen dat wij het zo lang volhouden
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, het gaat me hier vrij makkelijk af moet ik zeggenEn volgens mij vindt het vriendje me ook nog wel leuk
Ben heel slecht in dit soort dingen :,)quote:Op zaterdag 1 mei 2010 07:44 schreef imago het volgende:
Ik ga weer een tijdje onder deze naam posten, jullie weten wel wie ik ben toch? Anders PM je maar.
Als het je troost: ik heb ook geen flauw idee. Ik zie het wel een tijdje aan, misschien wordt het wel duidelijk.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:11 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ben heel slecht in dit soort dingen :,)
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hier gaat ook geen belletje rinkelen.
Happy three year anniversary..
'tuurlijk wel. Dampende stomende pure passie, zonder ding of andere dingen en dan een moetje en nog lang & gelukkig.quote:Maandag bel ik trouwens de gyn om dat ding eruit te halen. Seks heb ik de komende jaren toch niet..
Ik weet niet hoe zulke zaken werken, maar als je netjes gegeten hebt kan je niet opeens een kilo vlees aangebouwd hebben.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:20 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb me vandaag weer gewogen (gister niet) en werd gelijk afgestraft: bijna een kilo meer!en ik heb nog wel zo netjes gegeten... kan dat nog iets van vocht zijn omdat ik donderdagnacht iets van 5 of 6 glazen alcohol heb gedronken? Lijkt me, dat dat nu wel weer weg is...?
Dat is echt dikke onzin! (maar gebruik wel een condoom danquote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maandag bel ik trouwens de gyn om dat ding eruit te halen. Seks heb ik de komende jaren toch niet..
daar heb ik geen geduld voor, dus als iemand het wil pm-enquote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Als het je troost: ik heb ook geen flauw idee. Ik zie het wel een tijdje aan, misschien wordt het wel duidelijk.
Maar alcohol is toch juist vochtafdrijvend? Ik ben altijd lichter 's ochtends als ik de avond ervoor gedronken heb. Ik weeg me ook iedere dag dus ja, daar wil ik binnenkort toch ook eens verandering in gaan brengen. Je hebt me geïnspireerd!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:20 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb me vandaag weer gewogen (gister niet) en werd gelijk afgestraft: bijna een kilo meer!en ik heb nog wel zo netjes gegeten... kan dat nog iets van vocht zijn omdat ik donderdagnacht iets van 5 of 6 glazen alcohol heb gedronken? Lijkt me, dat dat nu wel weer weg is...?
Och meis toch...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hier gaat ook geen belletje rinkelen.
Happy three year anniversary..
Maandag bel ik trouwens de gyn om dat ding eruit te halen. Seks heb ik de komende jaren toch niet..
Klinkt goed! En heeft je collega de verwachtingen nog waargemaakt?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is echt dikke onzin! (maar gebruik wel een condoom dan).
Ik mis de kloon ook even, geloof ikGisteravond in de kroeg gezeten en een plens cocktail gedronken ;@
Ha, wat mooi dat mijn geklooi nog ergens goed voor is en ik je heb geinspireerd! VInd je het moeilijk om je niet elke dag te gaan wegen?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:51 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
daar heb ik geen geduld voor, dus als iemand het wil pm-en![]()
[..]
Maar alcohol is toch juist vochtafdrijvend? Ik ben altijd lichter 's ochtends als ik de avond ervoor gedronken heb. Ik weeg me ook iedere dag dus ja, daar wil ik binnenkort toch ook eens verandering in gaan brengen. Je hebt me geïnspireerd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |