quote:Op maandag 26 april 2010 19:54 schreef ymme het volgende:
[..]
Ah gossie. Hopelijk knap hij echt snel weer op hoor.
Heb ook al zetpillen in huis. Vanaf wanneer deze geven. Bij iets verhoging? Of bij 38.5 ofzo?quote:Op maandag 26 april 2010 21:02 schreef octopussy het volgende:
Rienkarm ventje.
Ymme, ik heb ook slecht geslapen de nacht voor Hannah haar prikjes kreegMaar het viel heel erg mee. Ze heeft nog geen minuut gehuild en toen was ze alweer afgeleid. Wel even opletten of Mart koorts krijgt daarna.
Keshet, wat groeit Teigetje toch geweldig![]()
Hebben je haar alweer eens aan de borst gehad?
Er staat in het groene boekje (die je steeds meeneemt naar het CB) wel wat informatie over de prikjes en wat te doen bij koorts. Zetpilletje geven lijkt me handig wanneer Mart zich duidelijk ziek voelt, eerder zou ik het niet doen.quote:Op maandag 26 april 2010 21:10 schreef ymme het volgende:
[..]
Heb ook al zetpillen in huis. Vanaf wanneer deze geven. Bij iets verhoging? Of bij 38.5 ofzo?
En wanneer moet je bellen met koorts na inenting? Ben nu al onzeker. En hij heeft de prikjes nog niet eens gehad. En denk dat ze mij dit morgen ook wel kunnen vertellen, maar of ik vergeet het te vragen, of het gaat het ene oor in, en het andere oor uit, denk ik
Bij geboorte? Een paar druppels..quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:01 schreef Keshet het volgende:
Hoeveel drinkt een aterme baby eigenlijk bij geboorte?
Bij flesvoeding beginnen ze met 20cc als ik het me goed herinner, maar dat gaat in een paar dagen omhoogquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:01 schreef Keshet het volgende:
Hoeveel drinkt een aterme baby eigenlijk bij geboorte?
Bij het CB hier, vertelde ze juist een zetpil te geven bij pijn. En bij koorts niet te warm aan te kleden, zodat de warmte het lichaam verlaten kan.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:43 schreef Vlindur het volgende:
37.2 is wel ok idd.
Fijn dat je het weet, ik wist het dus niet en zat met hem mee te huilen toen hij zo pijn had omdat ik me dus niet had bedacht dat het een PIJNstiller wasGelukkig zijn Fok en Twitter er
Ik reageer zo even uitgebreid, moet nu naar de dokter.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:48 schreef DaviniaHR het volgende:
vlindur, ik wild e idd vragen of je al volledig over was op fv. hoe voelt dat? heb je er al wat meer vrede mee?
bj, in het doeken op reis toic staat eentje waar je de ogen goed ziet, maar niet echt de kleur. moet ik nog meer foto's maken van het kind, wat een ellende![]()
![]()
kga ff de camera erbij pakken
wat ik me afvroeg, wat gaan jullie doen met bijvoeden? aangezien evie een randprematuurtje was? gaan jullie wachten tot ze 7 mnd is?
ymme, heb je een draagdoek? als mart hangerig wordt, is dat wel lekker. de cb-mw vroeg aan ons na de eerste keer prikjes: 'heeft ze nog last gehad van de prikjes?' ik: 'weet ik niet' die mevrouw keek me heel raar aantsja, we hebben haar gewoon in de doek gehangen, en toen was ze tevreden, dus we hebben niks gemerkt.
Herkenbaar, Marky begint zich ook al ernstig zorgen te maken hoe hij Daan later ooit iets moet verbieden. Hij kan echt TÉ lief kijken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:00 schreef leonieke het volgende:
Ik vrees dat we later nog zullen moeten opletten als hij zijn puppyblik opzet want dan zullen we direct verkocht zijn, vrees ik
die ticker blijft tot de uitgerekende datumquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:41 schreef Ticootje het volgende:
Simmu volgens je ticker ga je over 3 dagen bevallen...
Kiro is dus nog niet thuis?
even een gevecht aangaan ja.. En helemaal naar binnen duwen en dan de billen tegen elkaar houden.. Die dingen smelten heel snel..quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:03 schreef ymme het volgende:
Hier is het nu schreeuwen en gillen!
Heb hem nu inderdaad bij me. Wat is dit zielig zeg.
Pijnstiller ook al gegeven, maar wat een rotdingen zeg. Hij drukt ze er zelf weer uit en ze smelten.
Heb er maar een halve ingedrukt en toen mijn vinger erop gehouden. Hoe doen jullie dit met zetpillen?
zijn saturatie is slecht, alhoewel die een tijdje terug wel goed was, wat daar nu precies aan de hand is weet niemand. geen idee dus of dat komt door die bpd of niet, volgens de arts in zwolle past het wel bij bpd. hij ligt nog steeds aan de low flow (met 35% O2) en heeft zijn gehoortest tot nu toe niet gehaald. er waren wat (lichte) beschadegingen rondom zijn ogen (ook tgv de beademing) maar dat lijkt niet door te zetten. het blijft allemaal tobben met hem, en dat zal dus nog wel een tijdje blijven. hij heeft wel een goede spierspanning en hij kan flesjes drinken, ware het niet dat zijn saturatie het op het moment niet toelaat! tot nu toe hebben de gevolgen van de vroeggeboorte heel wat meer invloed dat zijn downsyndroom. tsja, ik zei het van begin af aan en ik blijf erbij: het maakt me echt niet uit dat hij down heeft, ik vind het veel erger dat hij niet gezond is.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:01 schreef leonieke het volgende:
Ow simmu wat naar dat het zo lang duurt. Betekent dat dan dat de saturatie zo lang wankel zal zijn of zijn er andere gevolgen?
komt goed komt goedquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:17 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Herkenbaar, Marky begint zich ook al ernstig zorgen te maken hoe hij Daan later ooit iets moet verbieden.
Zetpil er in schuiven en dan de beentjes strekken!quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:03 schreef ymme het volgende:
Hier is het nu schreeuwen en gillen!
Heb hem nu inderdaad bij me. Wat is dit zielig zeg.
Pijnstiller ook al gegeven, maar wat een rotdingen zeg. Hij drukt ze er zelf weer uit en ze smelten.
Heb er maar een halve ingedrukt en toen mijn vinger erop gehouden. Hoe doen jullie dit met zetpillen?
Jeetje... Arm knulletje, zo klein en nu al zoveel poespas..quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:50 schreef simmu het volgende:
en al direct een kiro update![]()
hij gaat vanmiddag per ambulance naar groningen. op dinsdag hebben ze altijd groot overleg en het is besloten dat er beter snel naar zijn hart gekeken kan worden (want die saturatie verbetert niks). zijn conditie is echter dusdanig dat de terugrit te zwaar zou zijn, dus dan blijft hij tot nader order in groningen.
Hopelijk komen er snel achter wat het veroorzaakt, zodat het opgelost kan worden.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:50 schreef simmu het volgende:
hij gaat vanmiddag per ambulance naar groningen. op dinsdag hebben ze altijd groot overleg en het is besloten dat er beter snel naar zijn hart gekeken kan worden (want die saturatie verbetert niks). zijn conditie is echter dusdanig dat de terugrit te zwaar zou zijn, dus dan blijft hij tot nader order in groningen.
Ja hoor... Alleen niet bij koorts = hoger dan 38 graden.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:17 schreef ymme het volgende:
Zijn temp was zojuist 37.4.
Dan mag hij toch gewoon in bad? (oh wat wordt een moeder onzeker van dit soort dingen zeg).
En verder luchtig aankleden bij koorts, zodat hij de warmte kwijt kan .. Paracetamol kan best, maar koorts heeft ook een functie. Het betekend namelijk dat het lichaam bezig is een virus te bestrijden, en is dus eigenlijk supergoed dat het lichaam werkt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:23 schreef ymme het volgende:
Ok, dan ga ik hem zo maar eventjes in bad doen.
Maar eerst even temp-en weer. Voor het geval het nu ineens 38 mocht zijn.
Ow, en ik had nog geen tijd gehad om op jouw andere post te reageren. Hopelijk wordt hij snel beter, maar wel goed natuurlijk dat ze direct alles zullen controleren.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:50 schreef simmu het volgende:
Thuis zou geen probleem zijn, maar we moeten ook vergaderen met baas en opleidingshoofden over het nieuwe reglement (sinds dit academiejaar een nieuwe baas dus moet het reglement vanaf nul opgesteld worden). Donderdag zullen we dus over de middag (tijdens hun pauze) met z'n zessen moeten vergaderen. We zullen nooit een moment vinden dat ze hier alle 6 samen kunnen gerakenquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:40 schreef happyme28 het volgende:
Ja hoor Leo??!!! We zouden tot samen 1 juni beginnen? Je hebt nog minimaal een maand vrij? Kun je het anders niet thuis doen?
Agreequote:Op dinsdag 27 april 2010 20:44 schreef freecell het volgende:
Je collega zit met de gebakken peren omdat NIEMAND in de gaten heeft gehouden wat er moest gebeuren.
En dat terwijl je baas het wist, dat het moest gebeuren. Je baas is dus een gemakzuchtig type.
Mja, I knowquote:En wat doe jij? Jij springt in het gat in de tijd die de overheid VERPLICHT heeft gesteld om van je BABY te genieten.
Denk je dan écht dat het bij één dag blijft?
Laat ze een keer tegen een muur oplopen daar, dan komt het tenminste niet weer voor.... Als jij steeds blijft redden, rekenen zij daar op en gaan zij door op deze stomme voet.
en hoe lang is dat, die pauze? Een half uurtje? Alleen naar de bespreking gaan en de rest thuis doen een optie? (wat bén ik aan het zeggen, waarom zou je in hemelsnaam gaan thuiswerken in je verlofquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Thuis zou geen probleem zijn, maar we moeten ook vergaderen met baas en opleidingshoofden over het nieuwe reglement (sinds dit academiejaar een nieuwe baas dus moet het reglement vanaf nul opgesteld worden). Donderdag zullen we dus over de middag (tijdens hun pauze) met z'n zessen moeten vergaderen. We zullen nooit een moment vinden dat ze hier alle 6 samen kunnen gerakenEn als we dus eerst de besprekingen thuis zouden houden is het sowieso 2 dagen (eerst thuis en dan een vergadermoment op het werk). Nu hoop ik dat we het op één dag kunnen geregeld krijgen. Maar dat zal grotendeels van Thomas afhangen
Ik weet het wel, maar die ene dag zal er nu volgens mij niet voor zorgen dat ik er ga door zitten. Al begrijp ik zeker jouw punt, hoor en had ik het ook liever anders gezienquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:47 schreef simmu het volgende:
wat de rest zegt leonieke. bovendien heb je niet voor niks verlof. tis geen vakantie (alhoewel het soms vast zo zal voelen), het is tijd die je nodig hebt om te herstellen en te wennen aan de nieuwe situatie. daar hoort dus ook bij: leren nee zeggen omdat het gewoon niet in jullie belang is
/preek
Hun pauze is een uur (maar zonder mijn voorbereidend werk is er geen besprekingquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:51 schreef freecell het volgende:
[..]
en hoe lang is dat, die pauze? Een half uurtje? Alleen naar de bespreking gaan en de rest thuis doen een optie? (wat bén ik aan het zeggen, waarom zou je in hemelsnaam gaan thuiswerken in je verlof)
En wat doe je als Thomas dat moment onophoudelijk krijst? Of honger heeft?
Thxquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:31 schreef Claudia_x het volgende:
Leonieke, ik vind je een fantastische werknemer.Ik heb tijdens mijn verlof ook gewerkt. Mijn collega's zijn afhankelijk van de vorderingen in mijn project, dus ik wilde bepaalde dingen gewoon gedaan hebben. Zij hebben op hun beurt het een en ander gedaan om mij het leven makkelijker te maken. Het is echt heel fijn als collega's voor elkaar in de bres springen; daar ga jij ook nog van profiteren als je bijvoorbeeld met een ziek kind zit en een invaller zoekt.
Ik vind niet dat je je zo hoeft te verdedigen in ieder geval. Misschien vind je het stiekem wel lekker om er even uit te zijn! Ik keek er een beetje tegenop maar uiteindelijk vond ik het wel fijn. Ik begrijp trouwens niet precies waarom je Thomas niet kunt achterlaten. Wil hij niet uit een flesje drinken? Heb je geen kolf?
Mee eens... ik had me ook niet kunnen voorstellen dat ik zo'n mama zou worden als dat ik nu ben... ik kan er ook echt heel slecht tegen als ik merk dat Minke wat dwars zit, terwijl ik mezelf nog zo had voorgenomen niet zo'n miep te worden als ik me soms voel... Oh well, alles wentquote:Wij stonden gisteravond trouwens samen bij Stef's bed toen we hem naar bed brachten en hij lag eigenlijk meteen al te ronken. Op de één of andere manier lag hij zo, dat hij er echt al uitzag als een jóngetje zeg maar, echt een jochie dat elk moment op kan staan en weg kan rennen Heel bizonder en mooi en bizar om te zien en het was echt zo'n mooi moment dat we er allebei de tranen van in onze ogen kregen.. Conclusie: van het ouderschap wordt je een watje
fijnquote:Op woensdag 28 april 2010 11:57 schreef WupWup het volgende:
Even snel: na anderhalve week ieder half uur tot ieder uur wakker te zijn geweest om te troosten, speen te pluggen of te voeden (note:2), heeft ze vannacht van 23.00 tot iets voor vieren geslapen, toen een half uur gedronken en vervolgens weer tot een uur of 7 geslapen
Goed bezig R.!quote:Op woensdag 28 april 2010 14:14 schreef Groofsken het volgende:
Die van mij slaapt nu van 20.00uur tot 4.30 à 5.30 aan één stuk, komt dan voor een voeding en wil daarna de helft van de tijd ook best nog wel doorslapen tot een uurtje of 7. Ik voel me verwend
.
ja, kloptquote:Op woensdag 28 april 2010 16:00 schreef WupWup het volgende:
Het is werkelijk onvoorstelbaar met hoe weinig slaap je eigenlijk toe kan!
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:36 schreef Incantrix het volgende:
Aaww, ik vind jullie ook heel lief(Vlindur, jammer dat je zo ver weg woont, volgens mij zouden wij het heel gezellig hebben als we elkaar IRL zouden zien
)
WupwupIk hoop dat dat lekker doorzet, een beetje nachtrust kun je best gebruiken zo te horen
Hahaha! Nou, ja, gooi maar op hoor, lijkt mij heel gezellig!quote:
Oh!quote:Op woensdag 28 april 2010 17:53 schreef McLaura het volgende:
Ik vind dit Woombiejommetje ook erg leuk
[ afbeelding ]
we komen er wel hoorquote:Op woensdag 28 april 2010 19:27 schreef freecell het volgende:
Yay voor de flesjes, dat is alvast één stapje vooruit van de vele die nog komen gaan in de komende jaren
en die parkeergarage valt wel mee toch? Of bedoel je die smalle op en neer rij dingen?
Precies, groot gelijk hoor! Hahaquote:Op woensdag 28 april 2010 19:56 schreef Groofsken het volgende:
Hij is wel kampioen in opzij-meppen-en-speelgoedje-te-pakken-krijgen, dus waarom zou hij ook
Haha, dat mijn man hem bij Thijs aan kon doen, omdat het gewoon heel simpel isquote:Op woensdag 28 april 2010 19:28 schreef amaranta het volgende:
McLaura, je bedoelt dat je man hem zelf aan kon doen?? Of dat hij hem bij jullie manneke om kon doen?
Omdat Mart heel bewegelijk is. Dus ook in bed. En hij sloeg zich zelf gewoon wakker steeds.quote:
Soms heeft het inderdaad weinig zin om de waarom-vraag te stellen, maar ik merk dat ik het wel lastig vind om geen verklaring te hebben voor zoiets. Het hebben van een verklaring betekent dat je er misschien zelf nog iets aan kunt doen; je erbij neerleggen is vaak lastiger. Ik vind het knap van je.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:00 schreef WupWup het volgende:
Tja waarom? Misschien toch een productiedipje, aangezien ik net ongesteld ben geworden? Misschien een 'sprongetje'? Misschien gewoon, omdat het kan
Ik hoop in ieder geval dat we weer op deze voet verder gaan. Aan de andere kant ben ik weer bijgeslapen genoeg voor de volgende weekHet is werkelijk onvoorstelbaar met hoe weinig slaap je eigenlijk toe kan!
Dat heb ik ook gehad toen Ivan 's nachts langer ging slapen. Ineens voelde ik me moeier dan ooit. Als hij nu 's nachts wakker wordt vind ik het vaak idioot moeilijk om uit bed te komen terwijl ik daar in het begin niet zoveel moeite mee had (als ik maar 2 uur had geslapen of zo). Het is me een raadsel hoe ik dat in het begin aankon!quote:Op woensdag 28 april 2010 16:56 schreef amaranta het volgende:
Ik merk dat nu pas, nu de nachten wat langer duren. Ik ben 's ochtends dus moe, omdat ik merk dat mijn lichaam de slaap aan het inhalen is.
Ik heb de Swaddle me ook geprobeerd, maar dat is toch 2 handelingen meer dan de Woombiequote:Op woensdag 28 april 2010 21:07 schreef Rubey het volgende:
COOL, wij hebben een aantal maanden de Swaddle Me gebruikt en waren daar heel tevreden over. Hier wordt via het consultatiebureau ook de Pacco doek aangeraden.
Dat kan ik me heel goed voorstellen! Je weet dan dat het wel goed komt en dat geeft rust, volgens mij. Voor een tweede zou ik ook nóg bewuster kiezen dan voor een eerste, omdat ik nu weet waar ik aan zou beginnen. Dat maakt denk ik ook dat ik er meer van zou genieten en de ontwikkelingen zou nemen zoals ze komen.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:11 schreef Groofsken het volgende:
Bij een tweede merk ik dat ik het allemaal gewoon doe zonder hopen/verwachten/instellen op iets, en dat dat echt minder 'zwaar' is.
ja, klopt.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat kan ik me heel goed voorstellen! Je weet dan dat het wel goed komt en dat geeft rust, volgens mij. Voor een tweede zou ik ook nóg bewuster kiezen dan voor een eerste, omdat ik nu weet waar ik aan zou beginnen. Dat maakt denk ik ook dat ik er meer van zou genieten en de ontwikkelingen zou nemen zoals ze komen.
Ik wil ook een derdequote:Op woensdag 28 april 2010 21:18 schreef lily het volgende:
[..]
ja, klopt.
merkte ik bij de 2de al en nu met een derde al helemaal...ik ben zwaar relaxt deze keer
Ik ga vanavond nog op een datingsitequote:Op woensdag 28 april 2010 21:23 schreef lily het volgende:
ah ok
gek fenomeen toch
en Groofsken, wat let je
Kan ik me zeker voorstellenquote:Op woensdag 28 april 2010 21:24 schreef Groofsken het volgende:
Ik kan daar echt jaloers op zijn hè, dat je gewoon een man hebt en samen kunt beslissen of je wel of geen tweede/ derde/ vierde wilt...
Hihi, ik heb al wel vaker de indruk gehad dat ik het minder zwaar heb in m'n eentje met die twee kleintjes dan anderen met z'n tweeënquote:Op woensdag 28 april 2010 21:28 schreef lily het volgende:
[..]
Kan ik me zeker voorstellen
maar jij ligt dan weer niet 's nachts te "ruzien" over het "huilgedrag" van je baby. Ik vind het gezeur van manlief vervelender dan het gehuil van Leah![]()
Hier ook de SwaddleMe naar volle tevredenheid, op aanraden van het CB.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:07 schreef Rubey het volgende:
COOL, wij hebben een aantal maanden de Swaddle Me gebruikt en waren daar heel tevreden over. Hier wordt via het consultatiebureau ook de Pacco doek aangeraden.
Als er geen 'ander' is hoef je geen verwachtingen te hebben en kun je dus niet teleurgesteld raken.Als ik een dag alleen ben met Ivan gaat dat vaak gemoedelijker dan als we samen zijn. "Kun jij alsjeblieft even kijken wat de hond uitspookt! Maak je een flesje? Waar zijn zijn sokken gebleven? Waarom staat zijn laatste voeding niet in het boekje? HELP, HIJ HEEFT ALLES ONDERGEPOEPT!" Als je er alleen voorstaat moet je het gewoon zelf doen, punt. Ik richt mijn dagen daar ook echt op in.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:29 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Hihi, ik heb al wel vaker de indruk gehad dat ik het minder zwaar heb in m'n eentje met die twee kleintjes dan anderen met z'n tweeën.
Daar zou ik ook echt heel erg van genietenquote:Op woensdag 28 april 2010 21:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als er geen 'ander' is hoef je geen verwachtingen te hebben en kun je dus niet teleurgesteld raken.Als ik een dag alleen ben met Ivan gaat dat vaak gemoedelijker dan als we samen zijn. "Kun jij alsjeblieft even kijken wat de hond uitspookt! Maak je een flesje? Waar zijn zijn sokken gebleven? Waarom staat zijn laatste voeding niet in het boekje? HELP, HIJ HEEFT ALLES ONDERGEPOEPT!" Als je er alleen voorstaat moet je het gewoon zelf doen, punt. Ik richt mijn dagen daar ook echt op in.
Pas hadden we 's ochtends behoorlijke haast. Ivan lag in de box terwijl wij een voor een gingen douchen. Ik hield Ivan vast zodat mijn lief zich kon scheren. Hij deed Ivan schone kleren aan zodat ik nog even boterhammen kon smeren. Ik geniet zo van zulke momenten, omdat we dan een geöliede machine zijn.
We doen gewoon de dingen die we altijd doen maar dan met Ivan erbij. Ik check nog even snel m'n mail terwijl Ivan op schoot zit en op mijn toetsenbord ramt. Ondertussen hoor ik op de achtergrond het scheerapparaat van mijn lief zoemen. Dan loop ik over van liefde.
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarom staat zijn laatste voeding niet in het boekje?
Hele lieve woorden, dankjewelquote:Op woensdag 28 april 2010 21:42 schreef Claudia_x het volgende:
Oh Groofsken, die man komt er wel. En mocht hij er niet komen, dan heb jij in ieder geval niet je leven op pauze gezet en gewacht met te doen wat je wilde doen. Ik vind dat zó moedig van je en nu begrijp ik je keuze beter dan ooit. Met z'n drietjes zijn jullie zo'n fijn gezinnetje. Daar ben ik weer jaloers op, vooral als ik foto's van R. en S. samen zie.
En een datingsite! Jeuh!![]()
Oh dankquote:Op woensdag 28 april 2010 21:46 schreef het-is-mij het volgende:
@ Groofsken, ja idd complimenten voor je!
Ja! We hebben hier best veel wisselingen van de wacht, dus dat is wel handig. Ook vind ik het soms fijn om dingen terug te zoeken. Momenteel is het boekje niet heel interessant omdat we al een tijdje in hetzelfde ritme zitten, maar binnenkort gaan we met bijvoeden beginnen en dan is het denk ik wel weer zinvol.quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:48 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Hele lieve woorden, dankjewel. Als mensen zo reageren krijg ik altijd weer goede moed en hoop voor de toekomst
. Ik ben zelf ook zo 300% dubbel en dwars blij met mijn keuze voor deze twee kindjes
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Groofsken, ik ben te nieuw om alles te weten, maar ben jij gescheiden? Of anderszins uitelkaar? Of - net als mijn buuf next nextdoor - BAM?quote:Op woensdag 28 april 2010 21:24 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ik ga vanavond nog op een datingsite...
Ik kan daar echt jaloers op zijn hè, dat je gewoon een man hebt en samen kunt beslissen of je wel of geen tweede/ derde/ vierde wilt...
Ik weet, ik weet, ook met z'n tweeën hoeft dat geen makkelijke beslissing te zijn, en moet het allemaal ook maar lukken enzo... ik weet... Maar toch.
bij selene hebben wij dat tot en met de 4 a 5 maanden ook volgehouden hoorquote:
Mijn kindjes zijn van een donor ja.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:51 schreef McLaura het volgende:
[..]
Groofsken, ik ben te nieuw om alles te weten, maar ben jij gescheiden? Of anderszins uitelkaar? Of - net als mijn buuf next nextdoor - BAM?
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:51 schreef amaranta het volgende:
[..]Hele hele goede keuze, en je doet het echt zo super!
Cool, leuk, ken het dus van dichtbij. Juist doordat ik het ken, snap ik het heel goed.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:52 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Mijn kindjes zijn van een donor ja.
Kijk, dat soort verhalen doen het goed bij mijquote:Op woensdag 28 april 2010 21:55 schreef McLaura het volgende:
[..]
Cool, leuk, ken het dus van dichtbij. Juist doordat ik het ken, snap ik het heel goed.
Buuf in kwestie heeft trouwens alsnog de love of her life ontmoet toen de kleine een paar maanden was, en is pas bevallen van een kindje van hun 2-en. De oudste is 3, en de jongste 3 weken, en voor beide jongens is de inmiddels man van buuf 'papa'.
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:59 schreef amaranta het volgende:
Groofsken, jij vindt nog wel een manneke voor je 2de leg
Mijn ouders hebben allebei na de scheiding de liefde hervonden (dankzij internet!). De vriend van mijn moeder was eigenlijk al meteen een opa voor Ivan terwijl ze nog maar net een relatie hadden toen Ivan geboren was. Hij is het type man dat niets liever doet dan ruimte in zijn leven te maken voor een nieuwe vrouw en nieuwe kindjes. En ze zijn zó leuk samen, ook als opa en oma! Ze gaan nu samenwonen en fantaseren over bezoekjes van Ivan.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:56 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Kijk, dat soort verhalen doen het goed bij mij. Waar heeft ze hem gevonden?
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:58 schreef McLaura het volgende:
Op een feestje van een wederzijdse kennis geloof ik. Dus daar moet je de komende tijd zijn
quote:Op woensdag 28 april 2010 22:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wij geven morgen een feestje. Maar ik weet eigenlijk niet of er ook vrijgezelle mannen komen
Oh gelukkig. Dat is een fijne jaloersquote:Op woensdag 28 april 2010 22:07 schreef Claudia_x het volgende:
Jaloers is misschien niet het goede woord. Ik ben gewoon ongeduldig! Ik kan niet wachten tot het zo ver is! Net als jij met je man.
Ik heb ook in helmond gewoondquote:Op woensdag 28 april 2010 22:08 schreef amaranta het volgende:
Oh ja, er komen wel vrijgezelle mannen hoor ik.
Mijn schoonbroer, maar die wil je niet als vriend (heeft al wel 2 kindjes)
En een collega, maar die komt uit Helmond![]()
Inderdaad, dat is fijne jaloers. Niet afgunstig.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:08 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Dat is een fijne jaloers.
Ik ben nu al benieuwd trouwens, nog zo eentje als Ivanquote:Op woensdag 28 april 2010 22:07 schreef Claudia_x het volgende:
Jaloers is misschien niet het goede woord. Ik ben gewoon ongeduldig! Ik kan niet wachten tot het zo ver is! Net als jij met je man.
Omdat ik sowieso een schijterd ben, die terugkrabbelt, kiest voor oud en vertrouwd, bang is voor de spanning, en die nu naar bed gaatquote:Op woensdag 28 april 2010 22:11 schreef McLaura het volgende:
Groofsken, waarom woon je niet hier in de buurt. Ik heb een leuke man in de aanbieding. Echt leuk. Zó leuk dat ik, als ik geen H had, er zelf mee aan de haal ging. Hij is gescheiden (ze at buiten de deur), gek op kinderen, leuk, lief.....
Nee, ik vind het prima. Als het probleem maar verholpen is.quote:Op woensdag 28 april 2010 08:40 schreef Incantrix het volgende:
Harry!!Lekker ding, je mag best nog even klein blijven hoor! Asy, wat een vervelend gebeuren, ik hoop dat het allemaal op te lossen is. Desnoods met een besnijdenis dan. Het is niet heel erg als dat moet, toch? Meende dat jullie het niet heel erg vinden als dat zou moeten? (Buiten dat het hem zeer doet bedoel ik dan he? Het besnijden an sich zeg maar.)
Heeft ze van te voren niet toevallig een sms naar Fabian gestuurd? Die was ook om 5.15 wakker namelijkquote:Op donderdag 29 april 2010 08:45 schreef lily het volgende:
morguh
Mijn man heeft vannacht op de kamer van oudste zoon geslapen, want hij wilde een nacht doorslapen, slaapt Leah dus ook door
![]()
En ik werd dus wakker om 4.45 met enorme ploftieten en een kletsnat bed. Om 5.15 (ik moest om 5.30 op) hoorde ik wat gekreun uit haar bedje en ik wist niet hoe snel ik haar eruit moest tillen om aan te leggen![]()
Voordat ze haar ogen open had lag ze al aan mijn borst
quote:Op donderdag 29 april 2010 08:51 schreef Lijnloos het volgende:
En Minke lag vanochtend gewoon een beetje te babbelen en zingen in bed, onderwijl spelend met een veel te grote knuffelLekker blij ding!
Ja het wordt steeds minderquote:Op donderdag 29 april 2010 09:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
@lily; jueeeeej voor Leah en dr goede nacht! super!
@lijnloos; veel succes bij het CB, ik ben benieuwd hoe groot en zwaar je mooie meisje inmiddels is.
Ik hoef deze maand overigens helemaal niet naar het CB? is dat normaal? ik ben bij 1, 2, 3 en 4 maanden geweest en hoef nu pas weer bij 6 te komen...![]()
ik heb dr eigenlijk niet bij stil gestaan, omdat ik dacht dat dat dus normaal was, maar nu ik iedereen weer op controle zie gaan begin ik toch te twijfelen...![]()
en Evie slaapt noggaat goed de laatste dagen
![]()
klein slaapkoppie.....
Ik zie een verband.quote:Op donderdag 29 april 2010 08:45 schreef lily het volgende:
morguh
Mijn man heeft vannacht op de kamer van oudste zoon geslapen, want hij wilde een nacht doorslapen, slaapt Leah dus ook door
Dat is bij Ivan ook zo. De laatste keer was op 5 maart (toen was hij nog geen 4 maanden oud) en de volgende keer is op 20 mei (dan is hij ruim 6 maanden oud).quote:Op donderdag 29 april 2010 09:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
Ik hoef deze maand overigens helemaal niet naar het CB? is dat normaal? ik ben bij 1, 2, 3 en 4 maanden geweest en hoef nu pas weer bij 6 te komen...![]()
ik heb dr eigenlijk niet bij stil gestaan, omdat ik dacht dat dat dus normaal was, maar nu ik iedereen weer op controle zie gaan begin ik toch te twijfelen...![]()
fijn om te horen dat het dus normaal isquote:Op donderdag 29 april 2010 09:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is bij Ivan ook zo. De laatste keer was op 5 maart (toen was hij nog geen 4 maanden oud) en de volgende keer is op 20 mei (dan is hij ruim 6 maanden oud).
Ja, dat is echt zo gaaf!quote:Op donderdag 29 april 2010 11:50 schreef ymme het volgende:
Fijn dat het beter gaat Vlindur. En Rienk die knuffelt
ja, dat is ook altijd zo handigquote:Op donderdag 29 april 2010 10:59 schreef Lijnloos het volgende:
(heel handig want dat is op een woensdag en dan werk ik en is Minke naar het kdv... maar eens zien hoe we dat gaan doen).
Ja ze is inderdaad ook niet heel lang.... wat ik van de curve zag op het cb is dat ze daar onder de gemiddelde lijn nog 2 lijnen hebben, waarvan de onderste dan (denk ik) het minimum is... daar zat ze nu tegenaan... qua lengte zat ze nu tussen de gemiddelde en 1e lijn onder. Dus het is ook gewoon een klein ding, dat klopt wel, maar de lijn is niet echt stijgend meer haast... dat is wat mij de meeste zorgen baart. Maar we zien het gewoon nog effe aan... Ze ligt nu weer heerlijk in het campingbedje buiten in de tuin met mij ernaast op de stoel... heerlijk te relaxen!quote:Op donderdag 29 april 2010 12:23 schreef lily het volgende:
Fijn dat Rienk weer wat beter is, Vlindur![]()
Minke's gewicht kan toch nog wel, lijnloos? Ze is ook niet de grootste..
Wat doet de curve voor flesvoedingskindjes zeg maar?
Volgens mij kun je de CB curve ook online invullen (maar dat weet ik niet zeker). In het cb boekje staat een inlogcode (maar die heb ik ook nog niet gebruikt geloof ik...)quote:Op donderdag 29 april 2010 12:33 schreef Lijnloos het volgende:
Ja ze is inderdaad ook niet heel lang.... wat ik van de curve zag op het cb is dat ze daar onder de gemiddelde lijn nog 2 lijnen hebben, waarvan de onderste dan (denk ik) het minimum is... daar zat ze nu tegenaan... qua lengte zat ze nu tussen de gemiddelde en 1e lijn onder.
Ja, precies.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:38 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou me ook geen zorgen maken als ze zoveel binnenkrijgt (en binnenhoudt)! Het is gewoon een fijn meisje.
Ze kan toch best gemengde gevoelens hebben? Ik vond het bijvoorbeeld leuk om weer aan het werk te gaan, maar ik keek er ook tegenop en was er zelfs verdrietig om. Je kind loslaten is niet altijd makkelijk, maar het kan wel heel goed bevallen uiteindelijk!quote:Op donderdag 29 april 2010 12:40 schreef freecell het volgende:
Waarom DOE je het dan Ymme? Knoop hem in een draagdoek en ga samen? Of blijf gewoon thuis?
Kijk, als je er heel veel zin in hebt: lekker doen! Maar als je er tegenop ziet: waarom zou je?
en is ook nodig (hoewel met 8 weken nog niet zo maar allez)quote:Op donderdag 29 april 2010 12:42 schreef Claudia_x het volgende:
Je kind loslaten is niet altijd makkelijk, maar het kan wel heel goed bevallen uiteindelijk!
Omdat het de eerste keer altijd moeilijk zal blijven. Of dat nu of over 4 jaar is.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:40 schreef freecell het volgende:
Waarom DOE je het dan Ymme? Knoop hem in een draagdoek en ga samen? Of blijf gewoon thuis?
Kijk, als je er heel veel zin in hebt: lekker doen! Maar als je er tegenop ziet: waarom zou je?
Ik vind 8 weken ook heel vroeg! Al kan ik me ook wel dat gevoel voorstellen van weer eens iets met z'n tweetjes willen doen. Heel vaag dan, want ik doe liever dingen met z'n drietjes.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:43 schreef lily het volgende:
[..]
en is ook nodig (hoewel met 8 weken nog niet zo maar allez)
Oh ja, heel fijnquote:Op donderdag 29 april 2010 12:41 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, precies.
Ze wordt later gewoon zo'n vervelend type die alles kan eten zonder aan te komen
Ik ben op andere vlakken ook heel erg van het 'waarom'. Ik wil graag alles weten en vind het leuk om achterliggende argumenten te achterhalen, zoals bijvoorbeeld met de vitamine D en bijvoeding.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Soms heeft het inderdaad weinig zin om de waarom-vraag te stellen, maar ik merk dat ik het wel lastig vind om geen verklaring te hebben voor zoiets. Het hebben van een verklaring betekent dat je er misschien zelf nog iets aan kunt doen; je erbij neerleggen is vaak lastiger. Ik vind het knap van je.
En dat zou ik af en toe ook wel eens willen. Dat mijn man 's avonds thuis komt.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:26 schreef octopussy het volgende:
Ben ik dan zo'n ontaarde moeder dat ik die behoefte wel heb? Ik heb het dan trouwens niet over 'stappen' maar meer over een verjaardagsfeest of een etentje waar je voor uitgenodigd bent.
Ik vind het moederschap best zwaar. Ik ben 24/7 bezig met mijn lieve muppet. Soms zijn er dagen dat ik echt even lucht nodig heb (vandaag is zo'n dag) en de uren af zit te tellen dat mijn man thuiskomt. Dan is een uitje best even lekker
![]()
Nee hoor.... Maar ik werk ook gewoon nog 4 dagen. Dus de tijd die ik thuis kan zijn wil ik thuis zijn.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:26 schreef octopussy het volgende:
Ben ik dan zo'n ontaarde moeder dat ik die behoefte wel heb? Ik heb het dan trouwens niet over 'stappen' maar meer over een verjaardagsfeest of een etentje waar je voor uitgenodigd bent.
Ik vind het moederschap best zwaar. Ik ben 24/7 bezig met mijn lieve muppet. Soms zijn er dagen dat ik echt even lucht nodig heb (vandaag is zo'n dag) en de uren af zit te tellen dat mijn man thuiskomt. Dan is een uitje best even lekker
![]()
Overigens is het ook wel een beetje wennen (aan twee kanten) om Hannah bij iemand achter te laten. Ik moet toch ook wel weer aan het werk (gelukkig pas over 2 maanden) en dan zijn het hele dagen. Ik heb liever dat ze zich dan op haar gemak voelt bij iemand anders dan alleen mamma.
nee, naar een verjaardag en zo of uit eten vind ik ook leuk.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:26 schreef octopussy het volgende:
![]()
Overigens is het ook wel een beetje wennen (aan twee kanten) om Hannah bij iemand achter te laten. Ik moet toch ook wel weer aan het werk (gelukkig pas over 2 maanden) en dan zijn het hele dagen. Ik heb liever dat ze zich dan op haar gemak voelt bij iemand anders dan alleen mamma.
Ik snap dat wel hoor. Ik "wist" ook van te voren dat Ronny veel weg is voor z'n werk. Maar hoe het in de praktijk is, is toch heel anders. En dan zeg je ook niet zo snel meer van: nouja, dan ga ik wel bij je weg ofzo, want je werktijden bevallen me nietquote:Op donderdag 29 april 2010 14:29 schreef ymme het volgende:
[..]
En dat zou ik af en toe ook wel eens willen. Dat mijn man 's avonds thuis komt.
Ik wist het van te voren. En heb er ook helemaal vrede mee hoor, dat hij minstens 4 dagen per week van huis is. Maar soms heb ik het er wel moeilijk mee. En dan voelt het ook nog, alsof ik hier geen 'begrip' in krijg. Van de medemens en mijn man. Tja, daar hebben we tenslotte toch zelf voor gekozen.
Inderdaad! Je kunt 'iets' niet afschuiven op de andere.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:35 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik snap dat wel hoor. Ik "wist" ook van te voren dat Ronny veel weg is voor z'n werk. Maar hoe het in de praktijk is, is toch heel anders. En dan zeg je ook niet zo snel meer van: nouja, dan ga ik wel bij je weg ofzo, want je werktijden bevallen me nietIk vind het best zwaar 's avonds met Lotte alles te moeten doen, dan nog koken als zij op bed ligt. Dan wil ik eigenlijk ook gewoon op de bank zitten. Of dat een van ons tweeen Lotte naar bed brengt, de ander voor eten zorgt en dat alles dan gewoon klaar is om 19:00u. Maarja...dat gaat niet he
Ook niet persé. Ik zit nu al een jaar thuis, waarvan 7 maanden met Lotte buiten m'n buik en ik moet er echt nog niet aan denken om te gaan werkenquote:Op donderdag 29 april 2010 14:47 schreef lily het volgende:
Ja, de hele dag/nacht alleen baby wordt je kriegel van
Dat begrijp ik wel. Zo houd ik er niet van om te zeggen dat ik "trots" ben op Ivan of dat ik vind dat hij iets "goed" doet, want dat lijkt te impliceren dat hij ook dingen fout kan doen zoals niet doorslapen. Hij is een baby'tje en het is geen verdienste van hem als hij doorslaapt; het is alleen fijn voor mij.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:19 schreef WupWup het volgende:
Ik heb niet het idee dat ik me ergens bij neerleg, omdat ik niet bezig ben met een bepaalde strijd (niet helemaal de juiste woordkeuze, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel).
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:50 schreef Poppejans het volgende:
Ik ben het liefst 24 u per dag bij Wolf. Van mij hoeft uit eten gaan niet zonder hem, we zijn sinds zn geboorte wel eens uit eten geweest maar dan gaat ie dus gewoon mee in de wagen.
Qua werk is het niet zo dat ik met tegenzin ga of het niet leuk meer vindt, maar ik ben echt het liefst aan het moederen.
Straks met 5 mei (is een groot festival hier op 2 min loopafstand) gaat hij lekker mee en wissel ik het af met af en toe even naar huis. En 's avonds blijf ik thuis bij hem zodat hij gewoon in zn eigen bedje slaapt.
Oh zullen we elkaar nog effe treffen dan?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:57 schreef Twinkly het volgende:
[..]
wij gaan ook
Ik ben heel benieuwd hoe Niels erop reageert (Misschien deze keer maar wat uit de buurt van Kabaal am Gemaal blijven
)
Lijkt me leuk!!quote:Op donderdag 29 april 2010 18:30 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh zullen we elkaar nog effe treffen dan?![]()
Wil ik de boys wel weer op de foto hebben!
En als je naar toilet moet of Niels verschoond moet hebben, kun je desnoods bij ons thuis doen haha
Kabaal am gemaal moet Wolf natuurlijk wel effe zien, al is het van veilige afstand
Ik had zo graag een baby Kabaal am gemaal shirt willen hebben, maar zoiets bestaat niet en om te laten drukken vond ik beetje zonde van geld.
*sorry v offtopic
ff muggenziften hoor, maar ouders passen niet op hun kind, die voeden hun kind op.quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 22:08 schreef amaranta het volgende:
Oh ja, er komen wel vrijgezelle mannen hoor ik.
Mijn schoonbroer, maar die wil je niet als vriend (heeft al wel 2 kindjes)
En een collega, maar die komt uit Helmond![]()
ravi heeft het ook heel erg (van het ijzerdrankje). die krijgt elke fles 5 cc water erbij (en hij krijgt nu 7x 60+2) en eens per dag een theelepeltje zonnebloemolie bij zijn fles. dat lijkt redelijk aan te slaanquote:Op donderdag 29 april 2010 18:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
o ja; ff een vraagje; Evie lijkt last van obstipatie te hebben... wat kan ik daar zelf aan doen? (behalve lactulose geven; want die optie is er natuurlijk altijd nog).
Ivan wordt opgevoed door zijn vader en moeder en op donderdag past zijn vader op. Het zou eerder gek zijn om te zeggen dat zijn vader hem op donderdag opvoedt.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
ff muggenziften hoor, maar ouders passen niet op hun kind, die voeden hun kind op.
Opa's, oma's, buren,vrienden, familie, kdv etc . Die pssen op.
Ik vind het altijd een beetje stom als iemand zegt dat papa op gaat passen. Alsof het maar voor een uurtje/halve dag is, en de rest van de opvoeding etc op mama rust.
Maaaar. Dat is mijn mening.
Hallo iedereenquote:Op vrijdag 30 april 2010 06:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
goedemorgen
@Leonieke; wat vervelend dat probleempje met je collega.. en je hebt geen idee hoe het komt?? dat is echt ontzettend rot...Wel fijn dat je je weer helemaal lekker voelde op je werk. Je wereldje bestaat idd uit meer dan alleen baby en mama zijn
(ik zou mijn werk ook absoluut niet willen missen hoor..)
en het klinkt alsof Thomas gisteravond wat overprikkelt was...
En dat haar-verhaal is zoquote:Wanneer het pasgeboren kind na de eerste zeven dagen te rekenen vanaf zijn geboorte in de verplegingsinrichting moet opgenomen blijven, kan de werkneemster haar postnatale rustperiode verlengen met een duur gelijk aan de periode dat haar kind na die eerste zeven dagen in de verplegingsinrichting opgenomen blijft. De duur van deze verlenging(en) mag niet meer bedragen dan vierentwintig weken.
Nee, zeggen dat hij hem opvoedt klinkt natuurlijk ook niet. En iedereen moet het noemen zoals hij het wil.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ivan wordt opgevoed door zijn vader en moeder en op donderdag past zijn vader op. Het zou eerder gek zijn om te zeggen dat zijn vader hem op donderdag opvoedt.
Ja die vrouwen zijn er ook.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:06 schreef leonieke het volgende:
En toch ken ik een aantal moeders die vinden dat hun echtgenoot (de papa dus) alleen maar oppast als ik jouw definitie lees, amaranta. Want die krijgen effectief een briefje wat ze wanneer moeten doen. Ik vind het eerder beschamend naar die mannen toe.
En niet te vergeten: tijdens een avondje uit minstens 2 keer bellen naar het thuisfront om te checken of papa het wel aankan
Vanwaar die 'schaam-smiliey'?? Lijkt me vanzelfsprekend toch? Ik vertrouw Daan ook aan niemand méér toe dan aan mijn man. Wij doen het ook echt samen. Ieder ander past op en wij voeden op.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:54 schreef leonieke het volgende:
Ik heb er alleszins het volste vertrouwen in dat de papa hier heel goed voor Thomas zal zorgen als ik terug ga werken (meer zelfs dan de dagen waarop hij naar oma moet)
En toch kent niemand Thomas zo goed als jij en je man, dus niets om voor te schamen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:31 schreef leonieke het volgende:
Die schaam-smiley omdat het wel de moeder van mijn man of mijn mama is. Ze hebben zelf elk 2 kinderen opgevoed (en vrij goed al zeg ik het zelf) en hebben tonnen ervaring (wij hebben toch al 8 weken ervaring in het opvoeden van een kind
) en toch heb ik er schrik voor.
Toen ik ging werken, en Eva bij mijn vader bleef, was ik ook bang dat hij het niet zou kunnen, of dat hij de luier omgekeerd bij dr om zou doen ofzo. Of dat hij niet zou weten hoe de flesopwarmer werkte om mijn afgekolfde melk op te warmen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:31 schreef leonieke het volgende:
Die schaam-smiley omdat het wel de moeder van mijn man of mijn mama is. Ze hebben zelf elk 2 kinderen opgevoed (en vrij goed al zeg ik het zelf) en hebben tonnen ervaring (wij hebben toch al 8 weken ervaring in het opvoeden van een kind
) en toch heb ik er schrik voor.
En Daan is natuurlijk nog zo klein. Bij Thomas is dat ook zo hoorAls we ergens naartoe gaan waar er veel lawaai is, slaapt meneer er lekker door
quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:31 schreef leonieke het volgende:
En hebben jullie dat ook dat als je op een bepaald moment naar je kind kijkt die gewoon heerlijk ligt te slapen dat de tranen in je ogen springen, gewoon omdat je zo gelukkig bent dat hij/zij er is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |