Mee eens... ik had me ook niet kunnen voorstellen dat ik zo'n mama zou worden als dat ik nu ben... ik kan er ook echt heel slecht tegen als ik merk dat Minke wat dwars zit, terwijl ik mezelf nog zo had voorgenomen niet zo'n miep te worden als ik me soms voel... Oh well, alles wentquote:Wij stonden gisteravond trouwens samen bij Stef's bed toen we hem naar bed brachten en hij lag eigenlijk meteen al te ronken. Op de één of andere manier lag hij zo, dat hij er echt al uitzag als een jóngetje zeg maar, echt een jochie dat elk moment op kan staan en weg kan rennen Heel bizonder en mooi en bizar om te zien en het was echt zo'n mooi moment dat we er allebei de tranen van in onze ogen kregen.. Conclusie: van het ouderschap wordt je een watje
fijnquote:Op woensdag 28 april 2010 11:57 schreef WupWup het volgende:
Even snel: na anderhalve week ieder half uur tot ieder uur wakker te zijn geweest om te troosten, speen te pluggen of te voeden (note:2), heeft ze vannacht van 23.00 tot iets voor vieren geslapen, toen een half uur gedronken en vervolgens weer tot een uur of 7 geslapen
Goed bezig R.!quote:Op woensdag 28 april 2010 14:14 schreef Groofsken het volgende:
Die van mij slaapt nu van 20.00uur tot 4.30 à 5.30 aan één stuk, komt dan voor een voeding en wil daarna de helft van de tijd ook best nog wel doorslapen tot een uurtje of 7. Ik voel me verwend
.
ja, kloptquote:Op woensdag 28 april 2010 16:00 schreef WupWup het volgende:
Het is werkelijk onvoorstelbaar met hoe weinig slaap je eigenlijk toe kan!
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:36 schreef Incantrix het volgende:
Aaww, ik vind jullie ook heel lief(Vlindur, jammer dat je zo ver weg woont, volgens mij zouden wij het heel gezellig hebben als we elkaar IRL zouden zien
)
WupwupIk hoop dat dat lekker doorzet, een beetje nachtrust kun je best gebruiken zo te horen
Hahaha! Nou, ja, gooi maar op hoor, lijkt mij heel gezellig!quote:
Oh!quote:Op woensdag 28 april 2010 17:53 schreef McLaura het volgende:
Ik vind dit Woombiejommetje ook erg leuk
[ afbeelding ]
we komen er wel hoorquote:Op woensdag 28 april 2010 19:27 schreef freecell het volgende:
Yay voor de flesjes, dat is alvast één stapje vooruit van de vele die nog komen gaan in de komende jaren
en die parkeergarage valt wel mee toch? Of bedoel je die smalle op en neer rij dingen?
Precies, groot gelijk hoor! Hahaquote:Op woensdag 28 april 2010 19:56 schreef Groofsken het volgende:
Hij is wel kampioen in opzij-meppen-en-speelgoedje-te-pakken-krijgen, dus waarom zou hij ook
Haha, dat mijn man hem bij Thijs aan kon doen, omdat het gewoon heel simpel isquote:Op woensdag 28 april 2010 19:28 schreef amaranta het volgende:
McLaura, je bedoelt dat je man hem zelf aan kon doen?? Of dat hij hem bij jullie manneke om kon doen?
Omdat Mart heel bewegelijk is. Dus ook in bed. En hij sloeg zich zelf gewoon wakker steeds.quote:
Soms heeft het inderdaad weinig zin om de waarom-vraag te stellen, maar ik merk dat ik het wel lastig vind om geen verklaring te hebben voor zoiets. Het hebben van een verklaring betekent dat je er misschien zelf nog iets aan kunt doen; je erbij neerleggen is vaak lastiger. Ik vind het knap van je.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:00 schreef WupWup het volgende:
Tja waarom? Misschien toch een productiedipje, aangezien ik net ongesteld ben geworden? Misschien een 'sprongetje'? Misschien gewoon, omdat het kan
Ik hoop in ieder geval dat we weer op deze voet verder gaan. Aan de andere kant ben ik weer bijgeslapen genoeg voor de volgende weekHet is werkelijk onvoorstelbaar met hoe weinig slaap je eigenlijk toe kan!
Dat heb ik ook gehad toen Ivan 's nachts langer ging slapen. Ineens voelde ik me moeier dan ooit. Als hij nu 's nachts wakker wordt vind ik het vaak idioot moeilijk om uit bed te komen terwijl ik daar in het begin niet zoveel moeite mee had (als ik maar 2 uur had geslapen of zo). Het is me een raadsel hoe ik dat in het begin aankon!quote:Op woensdag 28 april 2010 16:56 schreef amaranta het volgende:
Ik merk dat nu pas, nu de nachten wat langer duren. Ik ben 's ochtends dus moe, omdat ik merk dat mijn lichaam de slaap aan het inhalen is.
Ik heb de Swaddle me ook geprobeerd, maar dat is toch 2 handelingen meer dan de Woombiequote:Op woensdag 28 april 2010 21:07 schreef Rubey het volgende:
COOL, wij hebben een aantal maanden de Swaddle Me gebruikt en waren daar heel tevreden over. Hier wordt via het consultatiebureau ook de Pacco doek aangeraden.
Dat kan ik me heel goed voorstellen! Je weet dan dat het wel goed komt en dat geeft rust, volgens mij. Voor een tweede zou ik ook nóg bewuster kiezen dan voor een eerste, omdat ik nu weet waar ik aan zou beginnen. Dat maakt denk ik ook dat ik er meer van zou genieten en de ontwikkelingen zou nemen zoals ze komen.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:11 schreef Groofsken het volgende:
Bij een tweede merk ik dat ik het allemaal gewoon doe zonder hopen/verwachten/instellen op iets, en dat dat echt minder 'zwaar' is.
ja, klopt.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat kan ik me heel goed voorstellen! Je weet dan dat het wel goed komt en dat geeft rust, volgens mij. Voor een tweede zou ik ook nóg bewuster kiezen dan voor een eerste, omdat ik nu weet waar ik aan zou beginnen. Dat maakt denk ik ook dat ik er meer van zou genieten en de ontwikkelingen zou nemen zoals ze komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |