Mart slaapt toch al best goed door? Waarom zou je er dan nog iets aan toevoegen?quote:Op woensdag 21 april 2010 07:16 schreef ymme het volgende:
Vanaf welke leeftijd mag je jbpm gaan gebruiken?
Heb wel eens gelezen, dat dit voor de nacht nog wel eens wilt hebben (Mart slaapt met hongerige voeding tot 06:00 uur ongeveer, gewone voeding 04:00). Maar kreeg de tip van een vriendin dat jbpm ook goed is voor de nacht. Maar mart is nog maar 7 weken, en weet dus niet of dit al mag.
quote:Op woensdag 21 april 2010 12:18 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Ik herken het probleem ook! Zelfs toen ik er minder jbpm in deed bleef het. Ik dacht eigenlijk aan de jbpm lag, want het is nu ook een andere verpakking. Ben dus overgestapt naar I-II-III speen van Difrax. En ik gebruik echt maar 2,5 schep op 150 ml....![]()
Raar dat meerdere mensen dit hebben...
[..]
Tssss, wonderbaarlijke nacht gehad! We hebben Lucas vannacht een paar keer moeten troosten, maar hij is wel in zijn eigen bed blijven liggen. We willen ook af van de gewoonte dat hij elke nacht bij ons in bed eindigt. Gelukkig ging dat goed en moesten we hem om 8 uurwakker maken voor zijn flesje.
Daarna is hij terug gegaan en heeft nog een tijd geslapen, ik denk tot half 11 ongeveer. Want toen ik dacht dat hij gewoon in zijn slaap lag te kreunen, zoals altijd, bleek hij klaarwakker in bed te liggen. Hij lag op zijn rug en hij lag te poepen. Twee dingen die nooit zonder huilen voorkomen....En toen hij mij zag, kreeg ik een grote glimlach![]()
Tot nu toe is hij vrolijk en ontspannen, dus ik hoop zo dat de Omneo aanslaat!
Ymme, ik vind dat Mart al heel goed doorslaapt, dus ik zou niets aan zijn voeding veranderen als het niet nodig is hoor.
Als het goed gaat en je geen eeuwen met de fles zit: stug doorgaanquote:Op woensdag 21 april 2010 12:43 schreef Marlinde het volgende:
Vanaf wanneer stap je over op speen 2? Ik zit met Tessa nog steeds op 1, maar las op de gebruiksaanwijzing van de avent flesjes dat speen 2 al na 1 maand gebruikt 'moet' worden.
Ik meng het melkpoeder en de jbpm voordat het in de fles gaat, werkt ook altijd erg goed.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:43 schreef freecell het volgende:
De melk bedoel je? Die lost zo ongeveer al op voordat je het schudtEn de jbpm lost ook goed op
Het enige wat ik zie zijn een soort 'stipjes' die achterblijven op de wand van de fles. Die heb je niet zonder jbpm
Dat inderdaad... zolang Tessa niet laat blijken dat het haar te langzaam gaat en je ook geen uur hoeft te zitten met een flesje, dan lekker zo laten. Speen 2 kun je gebruiken als je merkt dat het sneller zou moeten gaan van Tessa...quote:Op woensdag 21 april 2010 12:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Als het goed gaat en je geen eeuwen met de fles zit: stug doorgaan
Waarom aanpassen van iets wat werkt?
nee, geen bvquote:Op woensdag 21 april 2010 12:50 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Ik meng het melkpoeder en de jbpm voordat het in de fles gaat, werkt ook altijd erg goed.
Oh wacht, jij geeft natuurlijk bv toch?
Vooral voor HypoAllergeen, Omneo etc wordt aangeraden eerst de poeder te mengen, voordat je het in het water doet. Misschien helpt het....quote:Op woensdag 21 april 2010 13:03 schreef freecell het volgende:
[..]
nee, geen bv
ik gooi water in de fles en dan poeder en jbpb en dan schuddenniet moeilijk
Wij doen altijd:quote:Op woensdag 21 april 2010 13:03 schreef freecell het volgende:
[..]
nee, geen bv
ik gooi water in de fles en dan poeder en jbpb en dan schuddenniet moeilijk
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:49 schreef Lijnloos het volgende:
Bij ons gaan ze ook altijd een hele lijst af met vragen om te zien hoe ver ze is... moeten ze allemaal in de computer invoeren...
Esmee is 7 maanden en we gebruiken vanaf dag 1 de spenen voor 3-6 maanden. De anderen gaan te langzaam of te snel en met deze gaat het prima. Als ze ineens heel lang over een fles gaat doen of te moe wordt van het drinken, kan je een grotere speen proberenquote:Op woensdag 21 april 2010 12:43 schreef Marlinde het volgende:
Vanaf wanneer stap je over op speen 2? Ik zit met Tessa nog steeds op 1, maar las op de gebruiksaanwijzing van de avent flesjes dat speen 2 al na 1 maand gebruikt 'moet' worden.
Dat is zo leukquote:Op woensdag 21 april 2010 14:21 schreef happyme28 het volgende:
Daan begint sinds vanmorgen te spelen met zijn knisperdoekje. Grijpen enzo, te schattig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |