Thanks!quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:26 schreef Asyniur het volgende:
ik heb even namens alle jongensmoeders gevraagd wanneer de voorhuid volledig terug te trekken moet zijn: tegen de pubertijd moet het wel kunnen
tot die tijd is het geen probleem als het niet gaat. zolang de huid geen afwijkingen vertoont (rood, stug, wit etc). en niet forceren met terugtrekken want daarmee veroorzaak je juist problemen.
Poept hij vaak rondom een zelfde tijdstip? Wij hebben de keer dat we zijn wezen zwemmen gewoon de gok genomen en alleen een zwembroekje aan gedaan en dat ging goed. Bovendien ben je ook niet heel lang met een kleine baby in het waterquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:49 schreef happyme28 het volgende:
Even een vraagje: wij gaan volgende maand naar een Landal park met Daan en willen dan ook wel het zwembad bezoeken. Zijn er van die mini-zwemluiers of is een zwembroekje handiger? Wat doe je zo'n kleintje eigenlijk aan
Daan poept momenteel 1x keer per dag best regelmatig (tussen 11 en 1) dus dat zouden we kunnen doen (wachten tot hij gepoept heeft, want hij poept echt altijd MEGA veel waar geen luier tegen bestand isquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:57 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Poept hij vaak rondom een zelfde tijstip? Wij hebben de keer dat we zijn wezen zwemmen gewoon de gok genomen en alleen een zwembroekje aan gedaan en dat ging goed. Bovendien ben je ook niet heel lang met een kleine baby in het water
Er zijn trouwens zwembaden waarbij baby's verplciht zijn een zwemluier te dragen! (Wij zaten op een Landal park en daar was dat overigens niet zo)
volgens mij begint een zwemluier small vanaf 6 kilo(die van Kruidvat) die van Huggies is vanaf 7 kilo
Wolf heeft dat momenteel ook, het komt aan de bovenkant op zn rug de luier uitquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:04 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Daan poept momenteel 1x keer per dag best regelmatig (tussen 11 en 1) dus dat zouden we kunnen doen (wachten tot hij gepoept heeft, want hij poept echt altijd MEGA veel waar geen luier tegen bestand is)
Ik denk dat hij misschien net 6 kilo is volgende maand, dus dat zouden we dan kunnen proberen.
Bedankt! Een zien of er nog mensen met een mini-zwembroek in de aanbieding zijn
Men raadt aan om pas met een kleine te gaan zwemmen als ze hun eerste prikjes hebben gehad en vaak zitten ze dan wel aan die kilo'squote:Op vrijdag 16 april 2010 14:18 schreef mama_papa het volgende:
Even eenvoor Amaranta!
Fijn dat er met zn piemeltje niks was
Gaan die zwemluiers echt pas vanaf 6 Kilo!!Ik wil binnenkort met mn meisje gaan zwemmen!!!
Ik ben net even opnieuw mijn bevallingsverhaal aan het lezen en ik zit gewoon te janken![]()
Nee helaas, na het weekend pas. Apotheek heeft de vloeibare vorm niet in huis, alleen de pilletjes, dus moet hij bestellen en dat komt maandag pas binnen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:00 schreef leonieke het volgende:
Oh happy, ik hoop dat de Zantac zijn werk gaat doenVeel succes! (beginnen jullie er vandaag mee?)
Op 1 april woog hij 4450gr. Hij volgt momenteel de middelste curve.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:33 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee helaas, na het weekend pas. Apotheek heeft de vloeibare vorm niet in huis, alleen de pilletjes, dus moet hij bestellen en dat komt maandag pas binnen.
Hoeveel woog hij ook alweer bij de vorige weging Leo?
En dan mogen we eigenlijk nog niet klagen aangezien Thomas al regelmatig doorgeslapen heeft van middernacht tot 7u. Maar gisteren zagen we het eigenlijk al van in de namiddag aankomen: heel slecht drinken, veel wenen, heel vaak krijsen en ophouden als hij met zijn buik op jouw buik ligt. Tjah... dan weet je wel waar je tegenaan zal kijken 's nachts (of het moet wonderbaarlijk opgelost zijn tegen 22uquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:43 schreef Brighteyes het volgende:
Wat sneu van die krampjes Leonieke!Zwaar lijkt me, zulke nachten.
Op je site staat 3950 gr?quote:Op donderdag 15 april 2010 20:11 schreef ymme het volgende:
Dat vraag ik mij ook af, wanneer een baby echt groot is
Mart is 60 cm en 5,5 kilo met zes weken. (was met de geboorte 55 cm en 4,5 kilo).
als de stuwing niet heel pijnlijk is liever laten zitten. anders alleen de spanning eraf.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:01 schreef happyme28 het volgende:
Heb de laatste 2 dagen ineens weer stuwing op tijden dat ik de bv al had afgebouwd... bummer. Moet ik dan gewoon de spanning eraf kolven of wat is verstandig? Wil ook niet weer vaker kolven, want dan ben ik bang dat dat juist de productie verhoogt.
Niels ookal! Hier is nog geen tandje te bespeuren helaas.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:42 schreef Twinkly het volgende:
Nou hier misschien toch echt tandjes, of anders een virus. Daarnet had hij een rode wang en hij heeft al de hele dag diarree, alleen geen zure, ik ruik iig niets. Het is wel heel slijmerig.
Wij komen ons over een maandje ook melden in het Rapley-topic. Ik heb er alle vertrouwen in dat dat gaat lukken want Ivan pakt glazen en kopjes uit mijn handen die hij aan zijn mond zet en hij wil ook op mijn restjes appel bijten.quote:Wij gaat morgen beginnen met bijvoeding via de Rapley methode, leuk!!
Dat viel mij inderdaad ook al opquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Niels ookal! Hier is nog geen tandje te bespeuren helaas.
[..]
Wij komen ons over een maandje ook melden in het Rapley-topic. Ik heb er alle vertrouwen in dat dat gaat lukken want Ivan pakt glazen en kopjes uit mijn handen die hij aan zijn mond zet en hij wil ook op mijn restjes appel bijten.
Op borstvoeding.com staat dat de Rapley-methode met name voor borstvoedingskindjes een logisch vervolg is op de voeding die ze tot dan toe hebben gehad en de manier waarop ze die hebben gehad. Ik vind het zo jammer dat ze op de site doen alsof het een alles-of-niets-kwestie is. Ivan heeft drie maanden borstvoeding gehad en ik vraag me af of hij daar ook op bepaalde manieren van profiteert, bijv. of zijn kaakmotoriek goed ontwikkeld is (ik heb het idee van wel, maar misschien is die weer achteruit gegaan?) en of hij ook al aan bepaalde smaken gewend is doordat de borstvoeding smaakjes van mijn voedsel heeft doorgegeven.
Ik zal het topic onderspammen met Rapley-foto'squote:Op vrijdag 16 april 2010 19:37 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het bij Niels gaat en ik hoop dat je dat in het Rapley-topic gaat posten. Dan kan ik de kunst afkijken.Ik heb er al veel over gelezen; ik mag graag goed voorbereid zijn.
ja en eigenlijk wilde ik een lach-filmpje maken, vandaar mijn activiteitenquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:46 schreef Twinkly het volgende:
Awwh Florian! Wat geweldig interessant he jongen! hihi hij kijkt er helemaal scheel van![]()
Jaa, zó schattig! En wat heeft 'ie een mooi hoofdje, zeg, met die indringende ogen van hem.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:46 schreef Twinkly het volgende:
Awwh Florian! Wat geweldig interessant he jongen! hihi hij kijkt er helemaal scheel van![]()
quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:42 schreef freecell het volgende:
claudia: herkenbaar... Alsof fles-rapley geen combi is![]()
We gaan het testen
En iemand hier heeft zijn handen ontdekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |