. Tja, dat laatste wordt aan gewerkt zeg maar
 . Tja, dat laatste wordt aan gewerkt zeg maar  
  ) en 62,5cm. Maatje 62-68 voor de statistieken
 ) en 62,5cm. Maatje 62-68 voor de statistieken  

voor jullie en jullie baby's
 voor jullie en jullie baby's  

maar ook daar waren geen afwijkingen te zien.
 maar ook daar waren geen afwijkingen te zien.

Thanks!quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:26 schreef Asyniur het volgende:
ik heb even namens alle jongensmoeders gevraagd wanneer de voorhuid volledig terug te trekken moet zijn: tegen de pubertijd moet het wel kunnen
tot die tijd is het geen probleem als het niet gaat. zolang de huid geen afwijkingen vertoont (rood, stug, wit etc). en niet forceren met terugtrekken want daarmee veroorzaak je juist problemen.

gelukkig dat er niks mee aan de hand was Asyniur!
  gelukkig dat er niks mee aan de hand was Asyniur! wat een leuk mannetje+ zeg, volgens mij komen zijn foto's niet zo vaak voorbij hier
  wat een leuk mannetje+ zeg, volgens mij komen zijn foto's niet zo vaak voorbij hier 

Poept hij vaak rondom een zelfde tijdstip? Wij hebben de keer dat we zijn wezen zwemmen gewoon de gok genomen en alleen een zwembroekje aan gedaan en dat ging goed. Bovendien ben je ook niet heel lang met een kleine baby in het waterquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:49 schreef happyme28 het volgende:
Even een vraagje: wij gaan volgende maand naar een Landal park met Daan en willen dan ook wel het zwembad bezoeken. Zijn er van die mini-zwemluiers of is een zwembroekje handiger? Wat doe je zo'n kleintje eigenlijk aan

Daan poept momenteel 1x keer per dag best regelmatig (tussen 11 en 1) dus dat zouden we kunnen doen (wachten tot hij gepoept heeft, want hij poept echt altijd MEGA veel waar geen luier tegen bestand isquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:57 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Poept hij vaak rondom een zelfde tijstip? Wij hebben de keer dat we zijn wezen zwemmen gewoon de gok genomen en alleen een zwembroekje aan gedaan en dat ging goed. Bovendien ben je ook niet heel lang met een kleine baby in het water
Er zijn trouwens zwembaden waarbij baby's verplciht zijn een zwemluier te dragen! (Wij zaten op een Landal park en daar was dat overigens niet zo)
volgens mij begint een zwemluier small vanaf 6 kilo(die van Kruidvat) die van Huggies is vanaf 7 kilo
 )
 ) 

Wolf heeft dat momenteel ook, het komt aan de bovenkant op zn rug de luier uitquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:04 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Daan poept momenteel 1x keer per dag best regelmatig (tussen 11 en 1) dus dat zouden we kunnen doen (wachten tot hij gepoept heeft, want hij poept echt altijd MEGA veel waar geen luier tegen bestand is)
Ik denk dat hij misschien net 6 kilo is volgende maand, dus dat zouden we dan kunnen proberen.
Bedankt! Een zien of er nog mensen met een mini-zwembroek in de aanbieding zijn

voor Amaranta!
 voor Amaranta!
 Ik wil binnenkort met mn meisje gaan zwemmen!!!
 Ik wil binnenkort met mn meisje gaan zwemmen!!! 

Men raadt aan om pas met een kleine te gaan zwemmen als ze hun eerste prikjes hebben gehad en vaak zitten ze dan wel aan die kilo'squote:Op vrijdag 16 april 2010 14:18 schreef mama_papa het volgende:
Even eenvoor Amaranta!
Fijn dat er met zn piemeltje niks was
Gaan die zwemluiers echt pas vanaf 6 Kilo!!Ik wil binnenkort met mn meisje gaan zwemmen!!!
Ik ben net even opnieuw mijn bevallingsverhaal aan het lezen en ik zit gewoon te janken

Lekker een luier tot onder dr oksels
 Lekker een luier tot onder dr oksels  

Veel succes! (beginnen jullie er vandaag mee?)
 Veel succes! (beginnen jullie er vandaag mee?) Veel plezier in het grote topic
 Veel plezier in het grote topic   
  Wachten tot 5 mei tot hij gemeten wordt (al zou hij nu toch al 56cm moeten zijn aangezien hij op 1 april 54cm groot was).
 Wachten tot 5 mei tot hij gemeten wordt (al zou hij nu toch al 56cm moeten zijn aangezien hij op 1 april 54cm groot was).

Nee helaas, na het weekend pas. Apotheek heeft de vloeibare vorm niet in huis, alleen de pilletjes, dus moet hij bestellen en dat komt maandag pas binnen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:00 schreef leonieke het volgende:
Oh happy, ik hoop dat de Zantac zijn werk gaat doenVeel succes! (beginnen jullie er vandaag mee?)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |