Ik wil ook een derdequote:Op woensdag 28 april 2010 21:18 schreef lily het volgende:
[..]
ja, klopt.
merkte ik bij de 2de al en nu met een derde al helemaal...ik ben zwaar relaxt deze keer
Ik ga vanavond nog op een datingsitequote:Op woensdag 28 april 2010 21:23 schreef lily het volgende:
ah ok
gek fenomeen toch
en Groofsken, wat let je
Kan ik me zeker voorstellenquote:Op woensdag 28 april 2010 21:24 schreef Groofsken het volgende:
Ik kan daar echt jaloers op zijn hè, dat je gewoon een man hebt en samen kunt beslissen of je wel of geen tweede/ derde/ vierde wilt...
Hihi, ik heb al wel vaker de indruk gehad dat ik het minder zwaar heb in m'n eentje met die twee kleintjes dan anderen met z'n tweeënquote:Op woensdag 28 april 2010 21:28 schreef lily het volgende:
[..]
Kan ik me zeker voorstellen
maar jij ligt dan weer niet 's nachts te "ruzien" over het "huilgedrag" van je baby. Ik vind het gezeur van manlief vervelender dan het gehuil van Leah![]()
Hier ook de SwaddleMe naar volle tevredenheid, op aanraden van het CB.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:07 schreef Rubey het volgende:
COOL, wij hebben een aantal maanden de Swaddle Me gebruikt en waren daar heel tevreden over. Hier wordt via het consultatiebureau ook de Pacco doek aangeraden.
Als er geen 'ander' is hoef je geen verwachtingen te hebben en kun je dus niet teleurgesteld raken.Als ik een dag alleen ben met Ivan gaat dat vaak gemoedelijker dan als we samen zijn. "Kun jij alsjeblieft even kijken wat de hond uitspookt! Maak je een flesje? Waar zijn zijn sokken gebleven? Waarom staat zijn laatste voeding niet in het boekje? HELP, HIJ HEEFT ALLES ONDERGEPOEPT!" Als je er alleen voorstaat moet je het gewoon zelf doen, punt. Ik richt mijn dagen daar ook echt op in.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:29 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Hihi, ik heb al wel vaker de indruk gehad dat ik het minder zwaar heb in m'n eentje met die twee kleintjes dan anderen met z'n tweeën.
Daar zou ik ook echt heel erg van genietenquote:Op woensdag 28 april 2010 21:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als er geen 'ander' is hoef je geen verwachtingen te hebben en kun je dus niet teleurgesteld raken.Als ik een dag alleen ben met Ivan gaat dat vaak gemoedelijker dan als we samen zijn. "Kun jij alsjeblieft even kijken wat de hond uitspookt! Maak je een flesje? Waar zijn zijn sokken gebleven? Waarom staat zijn laatste voeding niet in het boekje? HELP, HIJ HEEFT ALLES ONDERGEPOEPT!" Als je er alleen voorstaat moet je het gewoon zelf doen, punt. Ik richt mijn dagen daar ook echt op in.
Pas hadden we 's ochtends behoorlijke haast. Ivan lag in de box terwijl wij een voor een gingen douchen. Ik hield Ivan vast zodat mijn lief zich kon scheren. Hij deed Ivan schone kleren aan zodat ik nog even boterhammen kon smeren. Ik geniet zo van zulke momenten, omdat we dan een geöliede machine zijn.
We doen gewoon de dingen die we altijd doen maar dan met Ivan erbij. Ik check nog even snel m'n mail terwijl Ivan op schoot zit en op mijn toetsenbord ramt. Ondertussen hoor ik op de achtergrond het scheerapparaat van mijn lief zoemen. Dan loop ik over van liefde.
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarom staat zijn laatste voeding niet in het boekje?
Hele lieve woorden, dankjewelquote:Op woensdag 28 april 2010 21:42 schreef Claudia_x het volgende:
Oh Groofsken, die man komt er wel. En mocht hij er niet komen, dan heb jij in ieder geval niet je leven op pauze gezet en gewacht met te doen wat je wilde doen. Ik vind dat zó moedig van je en nu begrijp ik je keuze beter dan ooit. Met z'n drietjes zijn jullie zo'n fijn gezinnetje. Daar ben ik weer jaloers op, vooral als ik foto's van R. en S. samen zie.
En een datingsite! Jeuh!![]()
Oh dankquote:Op woensdag 28 april 2010 21:46 schreef het-is-mij het volgende:
@ Groofsken, ja idd complimenten voor je!
Ja! We hebben hier best veel wisselingen van de wacht, dus dat is wel handig. Ook vind ik het soms fijn om dingen terug te zoeken. Momenteel is het boekje niet heel interessant omdat we al een tijdje in hetzelfde ritme zitten, maar binnenkort gaan we met bijvoeden beginnen en dan is het denk ik wel weer zinvol.quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:48 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Hele lieve woorden, dankjewel. Als mensen zo reageren krijg ik altijd weer goede moed en hoop voor de toekomst
. Ik ben zelf ook zo 300% dubbel en dwars blij met mijn keuze voor deze twee kindjes
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Groofsken, ik ben te nieuw om alles te weten, maar ben jij gescheiden? Of anderszins uitelkaar? Of - net als mijn buuf next nextdoor - BAM?quote:Op woensdag 28 april 2010 21:24 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ik ga vanavond nog op een datingsite...
Ik kan daar echt jaloers op zijn hè, dat je gewoon een man hebt en samen kunt beslissen of je wel of geen tweede/ derde/ vierde wilt...
Ik weet, ik weet, ook met z'n tweeën hoeft dat geen makkelijke beslissing te zijn, en moet het allemaal ook maar lukken enzo... ik weet... Maar toch.
bij selene hebben wij dat tot en met de 4 a 5 maanden ook volgehouden hoorquote:
Mijn kindjes zijn van een donor ja.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:51 schreef McLaura het volgende:
[..]
Groofsken, ik ben te nieuw om alles te weten, maar ben jij gescheiden? Of anderszins uitelkaar? Of - net als mijn buuf next nextdoor - BAM?
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:51 schreef amaranta het volgende:
[..]Hele hele goede keuze, en je doet het echt zo super!
Cool, leuk, ken het dus van dichtbij. Juist doordat ik het ken, snap ik het heel goed.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:52 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Mijn kindjes zijn van een donor ja.
Kijk, dat soort verhalen doen het goed bij mijquote:Op woensdag 28 april 2010 21:55 schreef McLaura het volgende:
[..]
Cool, leuk, ken het dus van dichtbij. Juist doordat ik het ken, snap ik het heel goed.
Buuf in kwestie heeft trouwens alsnog de love of her life ontmoet toen de kleine een paar maanden was, en is pas bevallen van een kindje van hun 2-en. De oudste is 3, en de jongste 3 weken, en voor beide jongens is de inmiddels man van buuf 'papa'.
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:59 schreef amaranta het volgende:
Groofsken, jij vindt nog wel een manneke voor je 2de leg
Mijn ouders hebben allebei na de scheiding de liefde hervonden (dankzij internet!). De vriend van mijn moeder was eigenlijk al meteen een opa voor Ivan terwijl ze nog maar net een relatie hadden toen Ivan geboren was. Hij is het type man dat niets liever doet dan ruimte in zijn leven te maken voor een nieuwe vrouw en nieuwe kindjes. En ze zijn zó leuk samen, ook als opa en oma! Ze gaan nu samenwonen en fantaseren over bezoekjes van Ivan.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:56 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Kijk, dat soort verhalen doen het goed bij mij. Waar heeft ze hem gevonden?
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:58 schreef McLaura het volgende:
Op een feestje van een wederzijdse kennis geloof ik. Dus daar moet je de komende tijd zijn
quote:Op woensdag 28 april 2010 22:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wij geven morgen een feestje. Maar ik weet eigenlijk niet of er ook vrijgezelle mannen komen
Oh gelukkig. Dat is een fijne jaloersquote:Op woensdag 28 april 2010 22:07 schreef Claudia_x het volgende:
Jaloers is misschien niet het goede woord. Ik ben gewoon ongeduldig! Ik kan niet wachten tot het zo ver is! Net als jij met je man.
Ik heb ook in helmond gewoondquote:Op woensdag 28 april 2010 22:08 schreef amaranta het volgende:
Oh ja, er komen wel vrijgezelle mannen hoor ik.
Mijn schoonbroer, maar die wil je niet als vriend (heeft al wel 2 kindjes)
En een collega, maar die komt uit Helmond![]()
Inderdaad, dat is fijne jaloers. Niet afgunstig.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:08 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Dat is een fijne jaloers.
Ik ben nu al benieuwd trouwens, nog zo eentje als Ivanquote:Op woensdag 28 april 2010 22:07 schreef Claudia_x het volgende:
Jaloers is misschien niet het goede woord. Ik ben gewoon ongeduldig! Ik kan niet wachten tot het zo ver is! Net als jij met je man.
Omdat ik sowieso een schijterd ben, die terugkrabbelt, kiest voor oud en vertrouwd, bang is voor de spanning, en die nu naar bed gaatquote:Op woensdag 28 april 2010 22:11 schreef McLaura het volgende:
Groofsken, waarom woon je niet hier in de buurt. Ik heb een leuke man in de aanbieding. Echt leuk. Zó leuk dat ik, als ik geen H had, er zelf mee aan de haal ging. Hij is gescheiden (ze at buiten de deur), gek op kinderen, leuk, lief.....
Nee, ik vind het prima. Als het probleem maar verholpen is.quote:Op woensdag 28 april 2010 08:40 schreef Incantrix het volgende:
Harry!!Lekker ding, je mag best nog even klein blijven hoor! Asy, wat een vervelend gebeuren, ik hoop dat het allemaal op te lossen is. Desnoods met een besnijdenis dan. Het is niet heel erg als dat moet, toch? Meende dat jullie het niet heel erg vinden als dat zou moeten? (Buiten dat het hem zeer doet bedoel ik dan he? Het besnijden an sich zeg maar.)
Heeft ze van te voren niet toevallig een sms naar Fabian gestuurd? Die was ook om 5.15 wakker namelijkquote:Op donderdag 29 april 2010 08:45 schreef lily het volgende:
morguh
Mijn man heeft vannacht op de kamer van oudste zoon geslapen, want hij wilde een nacht doorslapen, slaapt Leah dus ook door
![]()
En ik werd dus wakker om 4.45 met enorme ploftieten en een kletsnat bed. Om 5.15 (ik moest om 5.30 op) hoorde ik wat gekreun uit haar bedje en ik wist niet hoe snel ik haar eruit moest tillen om aan te leggen![]()
Voordat ze haar ogen open had lag ze al aan mijn borst
quote:Op donderdag 29 april 2010 08:51 schreef Lijnloos het volgende:
En Minke lag vanochtend gewoon een beetje te babbelen en zingen in bed, onderwijl spelend met een veel te grote knuffelLekker blij ding!
Ja het wordt steeds minderquote:Op donderdag 29 april 2010 09:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
@lily; jueeeeej voor Leah en dr goede nacht! super!
@lijnloos; veel succes bij het CB, ik ben benieuwd hoe groot en zwaar je mooie meisje inmiddels is.
Ik hoef deze maand overigens helemaal niet naar het CB? is dat normaal? ik ben bij 1, 2, 3 en 4 maanden geweest en hoef nu pas weer bij 6 te komen...![]()
ik heb dr eigenlijk niet bij stil gestaan, omdat ik dacht dat dat dus normaal was, maar nu ik iedereen weer op controle zie gaan begin ik toch te twijfelen...![]()
en Evie slaapt noggaat goed de laatste dagen
![]()
klein slaapkoppie.....
Ik zie een verband.quote:Op donderdag 29 april 2010 08:45 schreef lily het volgende:
morguh
Mijn man heeft vannacht op de kamer van oudste zoon geslapen, want hij wilde een nacht doorslapen, slaapt Leah dus ook door
Dat is bij Ivan ook zo. De laatste keer was op 5 maart (toen was hij nog geen 4 maanden oud) en de volgende keer is op 20 mei (dan is hij ruim 6 maanden oud).quote:Op donderdag 29 april 2010 09:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
Ik hoef deze maand overigens helemaal niet naar het CB? is dat normaal? ik ben bij 1, 2, 3 en 4 maanden geweest en hoef nu pas weer bij 6 te komen...![]()
ik heb dr eigenlijk niet bij stil gestaan, omdat ik dacht dat dat dus normaal was, maar nu ik iedereen weer op controle zie gaan begin ik toch te twijfelen...![]()
fijn om te horen dat het dus normaal isquote:Op donderdag 29 april 2010 09:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is bij Ivan ook zo. De laatste keer was op 5 maart (toen was hij nog geen 4 maanden oud) en de volgende keer is op 20 mei (dan is hij ruim 6 maanden oud).
Ja, dat is echt zo gaaf!quote:Op donderdag 29 april 2010 11:50 schreef ymme het volgende:
Fijn dat het beter gaat Vlindur. En Rienk die knuffelt
ja, dat is ook altijd zo handigquote:Op donderdag 29 april 2010 10:59 schreef Lijnloos het volgende:
(heel handig want dat is op een woensdag en dan werk ik en is Minke naar het kdv... maar eens zien hoe we dat gaan doen).
Ja ze is inderdaad ook niet heel lang.... wat ik van de curve zag op het cb is dat ze daar onder de gemiddelde lijn nog 2 lijnen hebben, waarvan de onderste dan (denk ik) het minimum is... daar zat ze nu tegenaan... qua lengte zat ze nu tussen de gemiddelde en 1e lijn onder. Dus het is ook gewoon een klein ding, dat klopt wel, maar de lijn is niet echt stijgend meer haast... dat is wat mij de meeste zorgen baart. Maar we zien het gewoon nog effe aan... Ze ligt nu weer heerlijk in het campingbedje buiten in de tuin met mij ernaast op de stoel... heerlijk te relaxen!quote:Op donderdag 29 april 2010 12:23 schreef lily het volgende:
Fijn dat Rienk weer wat beter is, Vlindur![]()
Minke's gewicht kan toch nog wel, lijnloos? Ze is ook niet de grootste..
Wat doet de curve voor flesvoedingskindjes zeg maar?
Volgens mij kun je de CB curve ook online invullen (maar dat weet ik niet zeker). In het cb boekje staat een inlogcode (maar die heb ik ook nog niet gebruikt geloof ik...)quote:Op donderdag 29 april 2010 12:33 schreef Lijnloos het volgende:
Ja ze is inderdaad ook niet heel lang.... wat ik van de curve zag op het cb is dat ze daar onder de gemiddelde lijn nog 2 lijnen hebben, waarvan de onderste dan (denk ik) het minimum is... daar zat ze nu tegenaan... qua lengte zat ze nu tussen de gemiddelde en 1e lijn onder.
Ja, precies.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:38 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou me ook geen zorgen maken als ze zoveel binnenkrijgt (en binnenhoudt)! Het is gewoon een fijn meisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |