abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 april 2010 @ 21:20:44 #151
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80820251
quote:
Op woensdag 28 april 2010 21:18 schreef lily het volgende:

[..]

ja, klopt.

merkte ik bij de 2de al en nu met een derde al helemaal...ik ben zwaar relaxt deze keer
Ik wil ook een derde .
pi_80820315
Ik heb ook groeipijnen gehad! Heel vervelend. Ik heb er zelfs voor bij de huisarts gezeten (die me pijnstillers meegaf die ik op weg naar huis in een prullenbak weggooide).

Ik heb dit gevonden:

"Groeipijn is eigenlijk een misleidende naam. Hoewel de pijn wel optreedt tijdens een snelle groeiperiode van een kind, heeft het verder niets met groeien te maken. Als je kind groeipijn heeft, klaagt hij ’s avonds of ’s nachts over een zeurende of brandende pijn in de spieren van zijn kuiten, scheenbenen of armen. De pijn komt dus niet voor in zijn gewrichten. (...) Groeipijnen kunnen voorkomen bij kinderen vanaf drie jaar. De oorzaak is niet helemaal bekend, want voor groeipijn is vaak geen lichamelijk bewijs te vinden. Er is geen roodheid of stijfheid te constateren, de groei van het kind is normaal en röntgenfoto’s laten ook geen afwijkingen zien. (...). Bron
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_80820374
ah ok

gek fenomeen toch

en Groofsken, wat let je
  woensdag 28 april 2010 @ 21:24:16 #154
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80820425
quote:
Op woensdag 28 april 2010 21:23 schreef lily het volgende:
ah ok

gek fenomeen toch

en Groofsken, wat let je
Ik ga vanavond nog op een datingsite ...

Ik kan daar echt jaloers op zijn hè, dat je gewoon een man hebt en samen kunt beslissen of je wel of geen tweede/ derde/ vierde wilt...

Ik weet, ik weet, ook met z'n tweeën hoeft dat geen makkelijke beslissing te zijn, en moet het allemaal ook maar lukken enzo... ik weet... Maar toch .
pi_80820609
quote:
Op woensdag 28 april 2010 21:24 schreef Groofsken het volgende:
Ik kan daar echt jaloers op zijn hè, dat je gewoon een man hebt en samen kunt beslissen of je wel of geen tweede/ derde/ vierde wilt...
Kan ik me zeker voorstellen

maar jij ligt dan weer niet 's nachts te "ruzien" over het "huilgedrag" van je baby. Ik vind het gezeur van manlief vervelender dan het gehuil van Leah
  woensdag 28 april 2010 @ 21:29:29 #156
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80820673
quote:
Op woensdag 28 april 2010 21:28 schreef lily het volgende:

[..]

Kan ik me zeker voorstellen

maar jij ligt dan weer niet 's nachts te "ruzien" over het "huilgedrag" van je baby. Ik vind het gezeur van manlief vervelender dan het gehuil van Leah
Hihi, ik heb al wel vaker de indruk gehad dat ik het minder zwaar heb in m'n eentje met die twee kleintjes dan anderen met z'n tweeën .
  woensdag 28 april 2010 @ 21:30:24 #157
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80820712
quote:
Op woensdag 28 april 2010 21:07 schreef Rubey het volgende:
COOL, wij hebben een aantal maanden de Swaddle Me gebruikt en waren daar heel tevreden over. Hier wordt via het consultatiebureau ook de Pacco doek aangeraden.
Hier ook de SwaddleMe naar volle tevredenheid, op aanraden van het CB.
Enneh... ik heb 2 maatjes Small te koop op het moment!
PM me maar mocht je interesse hebben Co_Ol.
pi_80821034
quote:
Op woensdag 28 april 2010 21:29 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Hihi, ik heb al wel vaker de indruk gehad dat ik het minder zwaar heb in m'n eentje met die twee kleintjes dan anderen met z'n tweeën .
Als er geen 'ander' is hoef je geen verwachtingen te hebben en kun je dus niet teleurgesteld raken.Als ik een dag alleen ben met Ivan gaat dat vaak gemoedelijker dan als we samen zijn. "Kun jij alsjeblieft even kijken wat de hond uitspookt! Maak je een flesje? Waar zijn zijn sokken gebleven? Waarom staat zijn laatste voeding niet in het boekje? HELP, HIJ HEEFT ALLES ONDERGEPOEPT!" Als je er alleen voorstaat moet je het gewoon zelf doen, punt. Ik richt mijn dagen daar ook echt op in.

Pas hadden we 's ochtends behoorlijke haast. Ivan lag in de box terwijl wij een voor een gingen douchen. Ik hield Ivan vast zodat mijn lief zich kon scheren. Hij deed Ivan schone kleren aan zodat ik nog even boterhammen kon smeren. Ik geniet zo van zulke momenten, omdat we dan een geöliede machine zijn.

We doen gewoon de dingen die we altijd doen maar dan met Ivan erbij. Ik check nog even snel m'n mail terwijl Ivan op schoot zit en op mijn toetsenbord ramt. Ondertussen hoor ik op de achtergrond het scheerapparaat van mijn lief zoemen. Dan loop ik over van liefde.
  woensdag 28 april 2010 @ 21:39:09 #159
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80821185
quote:
Op woensdag 28 april 2010 21:36 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Als er geen 'ander' is hoef je geen verwachtingen te hebben en kun je dus niet teleurgesteld raken.Als ik een dag alleen ben met Ivan gaat dat vaak gemoedelijker dan als we samen zijn. "Kun jij alsjeblieft even kijken wat de hond uitspookt! Maak je een flesje? Waar zijn zijn sokken gebleven? Waarom staat zijn laatste voeding niet in het boekje? HELP, HIJ HEEFT ALLES ONDERGEPOEPT!" Als je er alleen voorstaat moet je het gewoon zelf doen, punt. Ik richt mijn dagen daar ook echt op in.

Pas hadden we 's ochtends behoorlijke haast. Ivan lag in de box terwijl wij een voor een gingen douchen. Ik hield Ivan vast zodat mijn lief zich kon scheren. Hij deed Ivan schone kleren aan zodat ik nog even boterhammen kon smeren. Ik geniet zo van zulke momenten, omdat we dan een geöliede machine zijn.

We doen gewoon de dingen die we altijd doen maar dan met Ivan erbij. Ik check nog even snel m'n mail terwijl Ivan op schoot zit en op mijn toetsenbord ramt. Ondertussen hoor ik op de achtergrond het scheerapparaat van mijn lief zoemen. Dan loop ik over van liefde.
Daar zou ik ook echt heel erg van genieten .
Had ik al gezegd dat ik jaloers was? Ja hè .
pi_80821353
Oh Groofsken, die man komt er wel. En mocht hij er niet komen, dan heb jij in ieder geval niet je leven op pauze gezet en gewacht met te doen wat je wilde doen. Ik vind dat zó moedig van je en nu begrijp ik je keuze beter dan ooit. Met z'n drietjes zijn jullie zo'n fijn gezinnetje. Daar ben ik weer jaloers op, vooral als ik foto's van R. en S. samen zie.

En een datingsite! Jeuh!
pi_80821535
quote:
Op woensdag 28 april 2010 21:36 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Waarom staat zijn laatste voeding niet in het boekje?
schrijf je alle voedingen op?

[ Bericht 25% gewijzigd door het-is-mij op 28-04-2010 21:46:35 (foutje, verkeerde topic) ]
pi_80821570
@ Groofsken, ja idd complimenten voor je!
  woensdag 28 april 2010 @ 21:48:16 #163
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80821674
quote:
Op woensdag 28 april 2010 21:42 schreef Claudia_x het volgende:
Oh Groofsken, die man komt er wel. En mocht hij er niet komen, dan heb jij in ieder geval niet je leven op pauze gezet en gewacht met te doen wat je wilde doen. Ik vind dat zó moedig van je en nu begrijp ik je keuze beter dan ooit. Met z'n drietjes zijn jullie zo'n fijn gezinnetje. Daar ben ik weer jaloers op, vooral als ik foto's van R. en S. samen zie.

En een datingsite! Jeuh!
Hele lieve woorden, dankjewel . Als mensen zo reageren krijg ik altijd weer goede moed en hoop voor de toekomst . Ik ben zelf ook zo 300% dubbel en dwars blij met mijn keuze voor deze twee kindjes .
  woensdag 28 april 2010 @ 21:49:13 #164
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80821733
quote:
Op woensdag 28 april 2010 21:46 schreef het-is-mij het volgende:
@ Groofsken, ja idd complimenten voor je!
Oh dank .
pi_80821837
quote:
Op woensdag 28 april 2010 21:45 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

Ja! We hebben hier best veel wisselingen van de wacht, dus dat is wel handig. Ook vind ik het soms fijn om dingen terug te zoeken. Momenteel is het boekje niet heel interessant omdat we al een tijdje in hetzelfde ritme zitten, maar binnenkort gaan we met bijvoeden beginnen en dan is het denk ik wel weer zinvol.

Mijn schoonouders vinden het trouwens ook wel fijn. Ik heb er haast spijt van dat ik slaapjes er niet ook in noteer! Is ook heel fijn om te weten als je het stokje overneemt.
  woensdag 28 april 2010 @ 21:51:46 #166
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80821883
quote:
Op woensdag 28 april 2010 21:48 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Hele lieve woorden, dankjewel . Als mensen zo reageren krijg ik altijd weer goede moed en hoop voor de toekomst . Ik ben zelf ook zo 300% dubbel en dwars blij met mijn keuze voor deze twee kindjes .
Hele hele goede keuze, en je doet het echt zo super!
pi_80821884
quote:
Op woensdag 28 april 2010 21:24 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Ik ga vanavond nog op een datingsite ...

Ik weet, ik weet, ook met z'n tweeën hoeft dat geen makkelijke beslissing te zijn, en moet het allemaal ook maar lukken enzo... ik weet... Maar toch .
Groofsken, ik ben te nieuw om alles te weten, maar ben jij gescheiden? Of anderszins uitelkaar? Of - net als mijn buuf next nextdoor - BAM?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_80821921
quote:
Op woensdag 28 april 2010 21:45 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

bij selene hebben wij dat tot en met de 4 a 5 maanden ook volgehouden hoor nu met ravi hoeft het niet want het is simpel: hij drinkt tot nu toe gewoon alles op wat we hem aanbieden. vrijdag nog ff overleggen op controle met de kinderarts en ik hoog wel weer op hoor, het kind heeft ***HONGER***!!! het is dat hij het an sich echt niet veel huilt (1 tot 2 uur per dag oid) anders was ik toch wel gaan overleggen over andere voeding.

in het kader van de eerdere posts net; het voeding bijhouden kan helpen om manlief er van te overtuigen dat hij/zij heus wel genoeg binnenkrijgt
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 28 april 2010 @ 21:52:57 #169
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80821964
quote:
Op woensdag 28 april 2010 21:51 schreef McLaura het volgende:

[..]

Groofsken, ik ben te nieuw om alles te weten, maar ben jij gescheiden? Of anderszins uitelkaar? Of - net als mijn buuf next nextdoor - BAM?
Mijn kindjes zijn van een donor ja.
  woensdag 28 april 2010 @ 21:53:20 #170
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80821983
quote:
Op woensdag 28 april 2010 21:51 schreef amaranta het volgende:

[..]

Hele hele goede keuze, en je doet het echt zo super!
pi_80822004
aha duidelijk.
Grappig hoe ieder zn ding heeft.

Maar heb je niet een beetje vaste voedingstijden?

Ik gooi alles na de ochtendvoeding in een sopje, ff afwassen en dan vul ik weer voor 24 uur het poedertorentje dus weten we precies of en welke voeidngen hij gehad heeft.
pi_80822093
quote:
Op woensdag 28 april 2010 21:52 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Mijn kindjes zijn van een donor ja.
Cool, leuk, ken het dus van dichtbij. Juist doordat ik het ken, snap ik het heel goed.

Buuf in kwestie heeft trouwens alsnog de love of her life ontmoet toen de kleine een paar maanden was, en is pas bevallen van een kindje van hun 2-en. De oudste is 3, en de jongste 3 weken, en voor beide jongens is de inmiddels man van buuf 'papa'.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  woensdag 28 april 2010 @ 21:56:34 #173
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80822152
quote:
Op woensdag 28 april 2010 21:55 schreef McLaura het volgende:

[..]

Cool, leuk, ken het dus van dichtbij. Juist doordat ik het ken, snap ik het heel goed.

Buuf in kwestie heeft trouwens alsnog de love of her life ontmoet toen de kleine een paar maanden was, en is pas bevallen van een kindje van hun 2-en. De oudste is 3, en de jongste 3 weken, en voor beide jongens is de inmiddels man van buuf 'papa'.
Kijk, dat soort verhalen doen het goed bij mij . Waar heeft ze hem gevonden?
pi_80822229
Op een feestje van een wederzijdse kennis geloof ik. Dus daar moet je de komende tijd zijn
  woensdag 28 april 2010 @ 21:59:17 #175
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80822285
Groofsken, jij vindt nog wel een manneke voor je 2de leg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')