Ik wil ook een derdequote:Op woensdag 28 april 2010 21:18 schreef lily het volgende:
[..]
ja, klopt.
merkte ik bij de 2de al en nu met een derde al helemaal...ik ben zwaar relaxt deze keer
 .
 .

Ik ga vanavond nog op een datingsitequote:Op woensdag 28 april 2010 21:23 schreef lily het volgende:
ah ok
gek fenomeen toch
en Groofsken, wat let je
 ...
 ... .
 .

Kan ik me zeker voorstellenquote:Op woensdag 28 april 2010 21:24 schreef Groofsken het volgende:
Ik kan daar echt jaloers op zijn hè, dat je gewoon een man hebt en samen kunt beslissen of je wel of geen tweede/ derde/ vierde wilt...

Hihi, ik heb al wel vaker de indruk gehad dat ik het minder zwaar heb in m'n eentje met die twee kleintjes dan anderen met z'n tweeënquote:Op woensdag 28 april 2010 21:28 schreef lily het volgende:
[..]
Kan ik me zeker voorstellen
maar jij ligt dan weer niet 's nachts te "ruzien" over het "huilgedrag" van je baby. Ik vind het gezeur van manlief vervelender dan het gehuil van Leah
 .
 .

Hier ook de SwaddleMe naar volle tevredenheid, op aanraden van het CB.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:07 schreef Rubey het volgende:
COOL, wij hebben een aantal maanden de Swaddle Me gebruikt en waren daar heel tevreden over. Hier wordt via het consultatiebureau ook de Pacco doek aangeraden.

Als er geen 'ander' is hoef je geen verwachtingen te hebben en kun je dus niet teleurgesteld raken.Als ik een dag alleen ben met Ivan gaat dat vaak gemoedelijker dan als we samen zijn. "Kun jij alsjeblieft even kijken wat de hond uitspookt! Maak je een flesje? Waar zijn zijn sokken gebleven? Waarom staat zijn laatste voeding niet in het boekje? HELP, HIJ HEEFT ALLES ONDERGEPOEPT!" Als je er alleen voorstaat moet je het gewoon zelf doen, punt. Ik richt mijn dagen daar ook echt op in.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:29 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Hihi, ik heb al wel vaker de indruk gehad dat ik het minder zwaar heb in m'n eentje met die twee kleintjes dan anderen met z'n tweeën.

Daar zou ik ook echt heel erg van genietenquote:Op woensdag 28 april 2010 21:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als er geen 'ander' is hoef je geen verwachtingen te hebben en kun je dus niet teleurgesteld raken.Als ik een dag alleen ben met Ivan gaat dat vaak gemoedelijker dan als we samen zijn. "Kun jij alsjeblieft even kijken wat de hond uitspookt! Maak je een flesje? Waar zijn zijn sokken gebleven? Waarom staat zijn laatste voeding niet in het boekje? HELP, HIJ HEEFT ALLES ONDERGEPOEPT!" Als je er alleen voorstaat moet je het gewoon zelf doen, punt. Ik richt mijn dagen daar ook echt op in.
Pas hadden we 's ochtends behoorlijke haast. Ivan lag in de box terwijl wij een voor een gingen douchen. Ik hield Ivan vast zodat mijn lief zich kon scheren. Hij deed Ivan schone kleren aan zodat ik nog even boterhammen kon smeren. Ik geniet zo van zulke momenten, omdat we dan een geöliede machine zijn.
We doen gewoon de dingen die we altijd doen maar dan met Ivan erbij. Ik check nog even snel m'n mail terwijl Ivan op schoot zit en op mijn toetsenbord ramt. Ondertussen hoor ik op de achtergrond het scheerapparaat van mijn lief zoemen. Dan loop ik over van liefde.

.
 . .
 .

quote:Op woensdag 28 april 2010 21:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarom staat zijn laatste voeding niet in het boekje?
 schrijf je alle voedingen op?
  schrijf je alle voedingen op? 

Hele lieve woorden, dankjewelquote:Op woensdag 28 april 2010 21:42 schreef Claudia_x het volgende:
Oh Groofsken, die man komt er wel. En mocht hij er niet komen, dan heb jij in ieder geval niet je leven op pauze gezet en gewacht met te doen wat je wilde doen. Ik vind dat zó moedig van je en nu begrijp ik je keuze beter dan ooit. Met z'n drietjes zijn jullie zo'n fijn gezinnetje. Daar ben ik weer jaloers op, vooral als ik foto's van R. en S. samen zie.
En een datingsite! Jeuh!
 . Als mensen zo reageren krijg ik altijd weer goede moed en hoop voor de toekomst
 . Als mensen zo reageren krijg ik altijd weer goede moed en hoop voor de toekomst   . Ik ben zelf ook zo 300% dubbel en dwars blij met mijn keuze voor deze twee kindjes
 . Ik ben zelf ook zo 300% dubbel en dwars blij met mijn keuze voor deze twee kindjes  

.
 .

Oh dankquote:Op woensdag 28 april 2010 21:46 schreef het-is-mij het volgende:
@ Groofsken, ja idd complimenten voor je!

.
 .

Ja! We hebben hier best veel wisselingen van de wacht, dus dat is wel handig. Ook vind ik het soms fijn om dingen terug te zoeken. Momenteel is het boekje niet heel interessant omdat we al een tijdje in hetzelfde ritme zitten, maar binnenkort gaan we met bijvoeden beginnen en dan is het denk ik wel weer zinvol.quote:

quote:Op woensdag 28 april 2010 21:48 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Hele lieve woorden, dankjewel. Als mensen zo reageren krijg ik altijd weer goede moed en hoop voor de toekomst
. Ik ben zelf ook zo 300% dubbel en dwars blij met mijn keuze voor deze twee kindjes

.
 Hele hele goede keuze, en je doet het echt zo super!
 Hele hele goede keuze, en je doet het echt zo super!

Groofsken, ik ben te nieuw om alles te weten, maar ben jij gescheiden? Of anderszins uitelkaar? Of - net als mijn buuf next nextdoor - BAM?quote:Op woensdag 28 april 2010 21:24 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ik ga vanavond nog op een datingsite...
Ik kan daar echt jaloers op zijn hè, dat je gewoon een man hebt en samen kunt beslissen of je wel of geen tweede/ derde/ vierde wilt...
Ik weet, ik weet, ook met z'n tweeën hoeft dat geen makkelijke beslissing te zijn, en moet het allemaal ook maar lukken enzo... ik weet... Maar toch.

bij selene hebben wij dat tot en met de 4 a 5 maanden ook volgehouden hoorquote:
 nu met ravi hoeft het niet want het is simpel: hij drinkt tot nu toe gewoon alles op wat we hem aanbieden. vrijdag nog ff overleggen op controle met de kinderarts en ik hoog wel weer op hoor, het kind heeft ***HONGER***!!! het is dat hij het an sich echt niet veel huilt (1 tot 2 uur per dag oid) anders was ik toch wel gaan overleggen over andere voeding.
 nu met ravi hoeft het niet want het is simpel: hij drinkt tot nu toe gewoon alles op wat we hem aanbieden. vrijdag nog ff overleggen op controle met de kinderarts en ik hoog wel weer op hoor, het kind heeft ***HONGER***!!! het is dat hij het an sich echt niet veel huilt (1 tot 2 uur per dag oid) anders was ik toch wel gaan overleggen over andere voeding.  

Mijn kindjes zijn van een donor ja.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:51 schreef McLaura het volgende:
[..]
Groofsken, ik ben te nieuw om alles te weten, maar ben jij gescheiden? Of anderszins uitelkaar? Of - net als mijn buuf next nextdoor - BAM?

quote:Op woensdag 28 april 2010 21:51 schreef amaranta het volgende:
[..]Hele hele goede keuze, en je doet het echt zo super!

Cool, leuk, ken het dus van dichtbij. Juist doordat ik het ken, snap ik het heel goed.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:52 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Mijn kindjes zijn van een donor ja.

Kijk, dat soort verhalen doen het goed bij mijquote:Op woensdag 28 april 2010 21:55 schreef McLaura het volgende:
[..]
Cool, leuk, ken het dus van dichtbij. Juist doordat ik het ken, snap ik het heel goed.
Buuf in kwestie heeft trouwens alsnog de love of her life ontmoet toen de kleine een paar maanden was, en is pas bevallen van een kindje van hun 2-en. De oudste is 3, en de jongste 3 weken, en voor beide jongens is de inmiddels man van buuf 'papa'.
 . Waar heeft ze hem gevonden?
 . Waar heeft ze hem gevonden?   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |