Hallo

Ik kom ook maar weer eens langswaaien! Vind het altijd wel jammer dat ik zo veel mis op de dagen dat ik werk, als ik eenmaal thuisben, heb gegeten, Stef heb gevoed etc. ben ik meestal te moe om de pc nog aan te knallen en wil ik eigenlijk ook liever met Stef knuffelen

Maargoed, dat haal ik dan op woensdagen wel weer in

De afgelopen dagen was Stef toch weer ziek. Heel sneu, koorts, overgeven, huilerig en Heel Veel Snot.. We hebben hem zelfs 3 keer een paracetamol gegeven, iets dat we slechts één keer eerder hadden gedaan. Ondanks alles was hij best aardig te pas, er waren telkens maar een paar momenten op de dag dat er echt even geen land mee te bezeilen was. Dat hij vorige week ook al huileriger was (waarbij Davinia me erop attendeerde dat het een sprongetje zou kunnen zijn) heb ik hier in eerste instantie dus ook maar aan geweten, ware het niet dat ik hem gisteravond op zijn speelkleed legde en hij allemaal dingen deed die hij eerst niet kon!

Het was dus een sprongetje dat overging in een fikse verkoudheid (die ik nu overigens ook heb en het is een bitch!). Gisteren was zijn enorm verstopte neus wel ineens weer vrij en op het KDV was hij gewoon zijn oude eigen zelfje en ook vanmorgen is hij alleen maar blij aan het doen, dus volgens mij is hij wel weer beter nu. Fijn! We hebben van het weekend trouwens ook een vakantie geboekt: in juni gaan we lekker een weekje uitwaaien op Schiermonnikoog. Er is ook een zwembad, dus we kunnen lekker gaan zwemmen
en nu wil ik écht een zwempakje van Dpam!Boy oh boy, mensen, wat is er weer veel om te reageren! Ik ga het proberen, let op:
Harley, wat een superstoer kaartje en wat ziet jullie tuin eruit! Whaha, geweldig! Wilde nog even zeggen dat ik Travis echt een hele leuke naam vind, hoe gaat het nu met hem? En met je meissie? Hoop dat ze snel weer boven Jan is hoor!

Simmu, wat fijn dat het zo goed gaat met Ravi, en wat vervelend om dan te lezen wat de keerzijde van de medaille is voor Kiro. Nu moeten jullie dus telkens op en neer naar Groningen? Ik benijd jullie niet zeg.. Weer veel sterkte ermee, ik denk aan jullie en duim dat Kiro zich ook snel weer beter zal voelen

Ymme, fijn dat Mart geen koorts meer heeft gehad. Die prikjes zijn echt niet lollig he? Beetje mosterd na de maaltijd,
maar als wij Stef een zetpilletje geven als mijn lief Stef een zetpil geeft (ik durf dat niet zo goed

) houdt hij zijn vinger er even wat langer tegenaan zeg maar, dan is 'ie zo gesmolten.
BJ, wat fijn dat Evie zo lekker in haar velletje zit. Ik spiek regelmatig even in het fototopic en ze ziet er zo tevreden en content uit

Echt een lekker ding!
Davinia, wat een lekker verhaal van die gastouder!

Mag dat zomaar? Is er niet iets van een overeenkomst waarin dit is opgenomen ofzo? Ik weet verder niet hoe dit met gastouders werkt, maar bij het KDV teken je echt een contract waarin o.a. de tijden zijn vastgelegd. Stef mag daar zijn van 7 tot 18 en hoe lang hij daar dan effectief is maakt niet uit, zo lang hij maar tussen die tijden wordt gebracht en gehaald (met uiteraard een beetje rekening houden voor hun schema enzo). Hoop voor je dat het snel geregeld is met die andere gastouder!
Leonieke, wat balen dat je Thomas mee moet nemen naar je werk! Dat lijkt me geenszins ideaal, hopelijk gaat het goed en hoef je maar 1 dag te werken. Vind het ergens wel goed dat je hem meeneemt, laat ze maar zien dat jij nu ook iemand hebt om rekening mee te houden. Aan de ene kant vind ik het raar dat uitgerekend jij nu de laksheid van je baas moet rechtbreien, anderszins heeft Claudia ook wel weer gelijk en je hebt hier al eerder geschreven dat je je werk wel mist. Denk dat je het zo dan wel mooi oplost: wel gaan, maar daar wel consequenties aan stellen. De baby komt mee en inderdaad, ik zou zéker je reistijd ook meerekenen als gewerkte uren! In dit geval vind ik dat niet meer als terecht
Groofsken, wat klink jij toch enórm gelukkig!

Zó leuk he, dat lachen? Ik vind dat echt zó lief inderdaad! Genieten met een hoofdletter..
Haha, Claudia, I <3 Beavis and Butthead

Harry!!

Lekker ding, je mag best nog even klein blijven hoor! Asy, wat een vervelend gebeuren, ik hoop dat het allemaal op te lossen is. Desnoods met een besnijdenis dan. Het is niet heel erg als dat moet, toch? Meende dat jullie het niet heel erg vinden als dat zou moeten? (Buiten dat het hem zeer doet bedoel ik dan he? Het besnijden an sich zeg maar.)
Poppejans, Wolf een heupecho!

Wanneer kun je met hem terecht? Of heb ik nou gemist dat je al geweest bent? Dikke

, ik duim dat het niks is en dat Wolf er gewoon even heel erg geen zin in had!
Vlindur, hoe is het daar? Arme Rienk en arme jij! Veel beterschap jullie!

Marlinde, 15 buisjes!

Dat je niet onder tafel lag! En hoe is het met de kleine dame?
Minke

Wat klinkt dat lief, Lijnloos! Wij durven echt niet zonder babyfoon, maar Stef's kamer zit helemaal aan de andere kant van het huis en daarbij móet zijn deur ook dicht, omdat we niet willen dat de katten in zijn kamer komen als hij daar ligt te slapen. In jullie geval kan dat wel weer prima, toch?

Alvast succes met de prikjes, het is érg fijn als je deze eenmaal achter de rug hebt!

Octo, wat fijn dat Hannah het zo goed doet op haar eigen kamertje!

Dat voelt goed he? En tegelijk ook wel een beetje

vond ik, want dan is je baby ineens een soort van groot, ofzo. Helemaal alleen op haar eigen kamertje..
Wij stonden gisteravond trouwens samen bij Stef's bed toen we hem naar bed brachten en hij lag eigenlijk meteen al te ronken. Op de één of andere manier lag hij zo, dat hij er echt al uitzag als een jóngetje zeg maar, echt een jochie dat elk moment op kan staan en weg kan rennen

Heel bizonder en mooi en bizar om te zien en het was echt zo'n mooi moment dat we er allebei de tranen van in onze ogen kregen.. Conclusie: van het ouderschap wordt je een watje

Zo, verder weet ik het even niet meer, en eigenlijk wil ik ook heel graag even douchen.. Ik blijf wel een beetje rondhangen hier enzo