quote:Op maandag 26 april 2010 19:54 schreef ymme het volgende:
[..]
Ah gossie. Hopelijk knap hij echt snel weer op hoor.
Heb ook al zetpillen in huis. Vanaf wanneer deze geven. Bij iets verhoging? Of bij 38.5 ofzo?quote:Op maandag 26 april 2010 21:02 schreef octopussy het volgende:
Rienkarm ventje.
Ymme, ik heb ook slecht geslapen de nacht voor Hannah haar prikjes kreegMaar het viel heel erg mee. Ze heeft nog geen minuut gehuild en toen was ze alweer afgeleid. Wel even opletten of Mart koorts krijgt daarna.
Keshet, wat groeit Teigetje toch geweldig![]()
Hebben je haar alweer eens aan de borst gehad?
Er staat in het groene boekje (die je steeds meeneemt naar het CB) wel wat informatie over de prikjes en wat te doen bij koorts. Zetpilletje geven lijkt me handig wanneer Mart zich duidelijk ziek voelt, eerder zou ik het niet doen.quote:Op maandag 26 april 2010 21:10 schreef ymme het volgende:
[..]
Heb ook al zetpillen in huis. Vanaf wanneer deze geven. Bij iets verhoging? Of bij 38.5 ofzo?
En wanneer moet je bellen met koorts na inenting? Ben nu al onzeker. En hij heeft de prikjes nog niet eens gehad. En denk dat ze mij dit morgen ook wel kunnen vertellen, maar of ik vergeet het te vragen, of het gaat het ene oor in, en het andere oor uit, denk ik
Bij geboorte? Een paar druppels..quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:01 schreef Keshet het volgende:
Hoeveel drinkt een aterme baby eigenlijk bij geboorte?
Bij flesvoeding beginnen ze met 20cc als ik het me goed herinner, maar dat gaat in een paar dagen omhoogquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:01 schreef Keshet het volgende:
Hoeveel drinkt een aterme baby eigenlijk bij geboorte?
Bij het CB hier, vertelde ze juist een zetpil te geven bij pijn. En bij koorts niet te warm aan te kleden, zodat de warmte het lichaam verlaten kan.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:43 schreef Vlindur het volgende:
37.2 is wel ok idd.
Fijn dat je het weet, ik wist het dus niet en zat met hem mee te huilen toen hij zo pijn had omdat ik me dus niet had bedacht dat het een PIJNstiller wasGelukkig zijn Fok en Twitter er
Ik reageer zo even uitgebreid, moet nu naar de dokter.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:48 schreef DaviniaHR het volgende:
vlindur, ik wild e idd vragen of je al volledig over was op fv. hoe voelt dat? heb je er al wat meer vrede mee?
bj, in het doeken op reis toic staat eentje waar je de ogen goed ziet, maar niet echt de kleur. moet ik nog meer foto's maken van het kind, wat een ellende![]()
![]()
kga ff de camera erbij pakken
wat ik me afvroeg, wat gaan jullie doen met bijvoeden? aangezien evie een randprematuurtje was? gaan jullie wachten tot ze 7 mnd is?
ymme, heb je een draagdoek? als mart hangerig wordt, is dat wel lekker. de cb-mw vroeg aan ons na de eerste keer prikjes: 'heeft ze nog last gehad van de prikjes?' ik: 'weet ik niet' die mevrouw keek me heel raar aantsja, we hebben haar gewoon in de doek gehangen, en toen was ze tevreden, dus we hebben niks gemerkt.
Herkenbaar, Marky begint zich ook al ernstig zorgen te maken hoe hij Daan later ooit iets moet verbieden. Hij kan echt TÉ lief kijken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:00 schreef leonieke het volgende:
Ik vrees dat we later nog zullen moeten opletten als hij zijn puppyblik opzet want dan zullen we direct verkocht zijn, vrees ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |