Ook niet persé. Ik zit nu al een jaar thuis, waarvan 7 maanden met Lotte buiten m'n buik en ik moet er echt nog niet aan denken om te gaan werkenquote:Op donderdag 29 april 2010 14:47 schreef lily het volgende:
Ja, de hele dag/nacht alleen baby wordt je kriegel van
Dat begrijp ik wel. Zo houd ik er niet van om te zeggen dat ik "trots" ben op Ivan of dat ik vind dat hij iets "goed" doet, want dat lijkt te impliceren dat hij ook dingen fout kan doen zoals niet doorslapen. Hij is een baby'tje en het is geen verdienste van hem als hij doorslaapt; het is alleen fijn voor mij.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:19 schreef WupWup het volgende:
Ik heb niet het idee dat ik me ergens bij neerleg, omdat ik niet bezig ben met een bepaalde strijd (niet helemaal de juiste woordkeuze, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel).
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:50 schreef Poppejans het volgende:
Ik ben het liefst 24 u per dag bij Wolf. Van mij hoeft uit eten gaan niet zonder hem, we zijn sinds zn geboorte wel eens uit eten geweest maar dan gaat ie dus gewoon mee in de wagen.
Qua werk is het niet zo dat ik met tegenzin ga of het niet leuk meer vindt, maar ik ben echt het liefst aan het moederen.
Straks met 5 mei (is een groot festival hier op 2 min loopafstand) gaat hij lekker mee en wissel ik het af met af en toe even naar huis. En 's avonds blijf ik thuis bij hem zodat hij gewoon in zn eigen bedje slaapt.
Oh zullen we elkaar nog effe treffen dan?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:57 schreef Twinkly het volgende:
[..]
wij gaan ook
Ik ben heel benieuwd hoe Niels erop reageert (Misschien deze keer maar wat uit de buurt van Kabaal am Gemaal blijven
)
Lijkt me leuk!!quote:Op donderdag 29 april 2010 18:30 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh zullen we elkaar nog effe treffen dan?![]()
Wil ik de boys wel weer op de foto hebben!
En als je naar toilet moet of Niels verschoond moet hebben, kun je desnoods bij ons thuis doen haha
Kabaal am gemaal moet Wolf natuurlijk wel effe zien, al is het van veilige afstand
Ik had zo graag een baby Kabaal am gemaal shirt willen hebben, maar zoiets bestaat niet en om te laten drukken vond ik beetje zonde van geld.
*sorry v offtopic
ff muggenziften hoor, maar ouders passen niet op hun kind, die voeden hun kind op.quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 22:08 schreef amaranta het volgende:
Oh ja, er komen wel vrijgezelle mannen hoor ik.
Mijn schoonbroer, maar die wil je niet als vriend (heeft al wel 2 kindjes)
En een collega, maar die komt uit Helmond![]()
ravi heeft het ook heel erg (van het ijzerdrankje). die krijgt elke fles 5 cc water erbij (en hij krijgt nu 7x 60+2) en eens per dag een theelepeltje zonnebloemolie bij zijn fles. dat lijkt redelijk aan te slaanquote:Op donderdag 29 april 2010 18:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
o ja; ff een vraagje; Evie lijkt last van obstipatie te hebben... wat kan ik daar zelf aan doen? (behalve lactulose geven; want die optie is er natuurlijk altijd nog).
Ivan wordt opgevoed door zijn vader en moeder en op donderdag past zijn vader op. Het zou eerder gek zijn om te zeggen dat zijn vader hem op donderdag opvoedt.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
ff muggenziften hoor, maar ouders passen niet op hun kind, die voeden hun kind op.
Opa's, oma's, buren,vrienden, familie, kdv etc . Die pssen op.
Ik vind het altijd een beetje stom als iemand zegt dat papa op gaat passen. Alsof het maar voor een uurtje/halve dag is, en de rest van de opvoeding etc op mama rust.
Maaaar. Dat is mijn mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |