Lijkt me wel.quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 23:22 schreef -Menn0- het volgende:
Kies voor mezelf John Lennon (of Jason Mraz.... lastig)
quote:
QFTquote:Op donderdag 22 april 2010 21:33 schreef Pluis_Konijn het volgende:ben benieuwd wat het wordt.
Sieneke!!!das toch wel een grapje hoop ik want die ga ik dus ECHT niet doen.
![]()
Dat zeg je nu pas. Had ik best willen voorstellen voor jouquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:20 schreef motorbloempje het volgende:
jammer dat er geen Caro Emerald liedje bij zit
Whoo!quote:Op zondag 25 april 2010 14:41 schreef Pluis_Konijn het volgende:
My Immortal heb ik daarstraks opgenomen dus dat komt mooi uit:P
Dan geldt je stem ook niet.quote:Op zondag 25 april 2010 19:00 schreef The_Dean het volgende:
-Menn0-: Jason Mraz - I'm yours
Wat die andere twee doen kan me het meeste niet schelen
Grapjurk...quote:
Bullshit. Ik stem voor Menno en dat nummer. Al zingen die andere twee het Fries volkslied, mijn stem krijgen ze toch niet.quote:
Crew mag altijd mee doen als users stemmen. Omdat de users stemmen, dus.quote:Op zondag 25 april 2010 20:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bullshit. Ik stem voor Menno en dat nummer. Al zingen die andere twee het Fries volkslied, mijn stem krijgen ze toch niet.
Daarnaast wil Menno het nummer van Jurk liever niet doen, dus waarom zou hij moeten? Het waren suggesties, waarom word hij dan verplicht iets te zingen wat de rest vind dat hij moet doen?
En punt drie: Waarom mag een crewlid meedoen aan een actie op het forum wat ze zelf proberen te runnen? Dat levert sowieso door het blauwe kleurtje alleen al voorkeursstemmen op.
Maar vooruit, omdat je het zo lief vraagt:
-Menn0-: Jason Mraz - I'm yours
motorbloempje: Norah Jones - Sunrise
Pluis_Konijn: Evanescence - My immortal
Nou, ik vind Jurk ook stomquote:Op zondag 25 april 2010 20:12 schreef motorbloempje het volgende:
Zo zeg, wat een wrok The_Dean! Zit je niet zo op te naaien man!
Daarbij was al bekend dat 'het publiek' zou besluiten welk nummer er in de 2e ronde gezongen moet worden, dus daar leg je je bij neer, al moet je iets van Zanger Rinus doen, dat doe je. Of niet, en dan lig je er uit, vrij simpel
En ten derde: ik zal even een oranje kleurtje aanvragen, dan ben ik ook niet blauw meer
quote:
ik zou het wel doenquote:Op zondag 25 april 2010 20:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, ik vind Jurk ook stomDat is toch niet serieus, net als Sieneke, kom zeg. Ik zou me ook genaaid voelen als ik dat moest zingen.
En jij blijkbaar ook.
[..]
cry me a riverquote:Op zondag 25 april 2010 20:13 schreef The_Dean het volgende:
Heb het nog nooit meegemaakt dat een crewlid mee mag doen aan forumacties. Vind niet dat dat zo hoort, ongeacht wie er mag stemmen.
Naja omdat dat natuurlijk wel de spelregels van de wedstrijd zijnquote:Op zondag 25 april 2010 20:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daarnaast wil Menno het nummer van Jurk liever niet doen, dus waarom zou hij moeten? Het waren suggesties, waarom word hij dan verplicht iets te zingen wat de rest vind dat hij moet doen?
Dat zou ik ook zeggen als Norah Jones klaar lagquote:Op zondag 25 april 2010 20:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zou het wel doenmaar er dan een hele eigen wel toffe versie van maken
Je laat je toch niet kennen?
vind ik dan
[..]
cry me a river
ik ken dat liedje heul niet zo goed en ik denk ook dat het niet echt bij me past, omdat dan te veel ga 'soundmixen'quote:Op zondag 25 april 2010 20:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als Norah Jones klaar lag
maargoed, de kans dat dat gebeurt is kleinquote:Op zondag 25 april 2010 20:14 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Naja omdat dat natuurlijk wel de spelregels van de wedstrijd zijnEr werden suggesties gedaan en daarover wordt gestemd. Maar hoef er natuurlijk niet heel blij mee te zijn
Kan alleen wel zeggen dat als het Ik Ben Verliefd (Sha-la-lie) wordt dat ik dan niet mee doe. Dat vind ik gewoon semi grappig willen doen en daardoor het hele gebeuren verneuken.
Er zijn heus wel goede/leuke mods tussen jullie hoor. Moet even goed zoeken, maar ze zijn er welquote:Op zondag 25 april 2010 20:18 schreef motorbloempje het volgende:
en overigensVoorkeursstemmen omdat je blauw bent
sinds wanneer ben je geliefd zodra je mod bent?
was ik daarvoor ook niet, en toch heb ik vorig jaar wel gewonnen![]()
al denk ik dat ik niet ga winnen dit keer, de andere 2 zijn veul beter en origineler dan ik
Och, bij veel [de meesten] heb ik een neutrale houding, daar merk je gewoon niet veel van en doen gewoon normaal mee als user. Een paar kan ik echt niet uitstaan [en ze weten wie dat zijn], maar een paar zijn gewoon tof. Isdatzo, Houniet en eer-ik.quote:
quote:Op zondag 25 april 2010 20:21 schreef shiznuts het volgende:
Bij deze zijn de Nederlandstalige liedjes geëlimineerd.
We willen wel dat onze sterren internationaal kunnen doorbreken (van de radar kunnen worden gepikt).
Mijn sha-la-lie opmerking was niet eens een aandraagsel maar een 1-2'tje met een andere user. Beetje flauw anders.
Opnemen jij!quote:Op zondag 25 april 2010 20:38 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Oh The_Dean, please hey het is maar een Fok!Idols..
Het gaat om de fun hoor.
Dan mag je zelf kiezenquote:Op zondag 25 april 2010 20:41 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Jurk heeft al 5 stemmen
Wat gebeurt er als je evenveel stemmen hebt bij nummers?
quote:Op zondag 25 april 2010 20:38 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Oh The_Dean, please hey het is maar een Fok!Idols..
Het gaat om de fun hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn overigens elk jaar wel een paar acties waar crew aan mee mag doenAan het overgrote deel mogen we niet meedoen
![]()
Ja doei.
Ik wil mijn stem nog wel veranderen mocht je het nodig hebbenquote:Op zondag 25 april 2010 20:41 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Jurk heeft al 5 stemmen
Wat gebeurt er als je evenveel stemmen hebt bij nummers?
Nee, want dan is het lijstje niet volledig en telt je stem nietquote:Op zondag 25 april 2010 20:48 schreef motorbloempje het volgende:
mag je als deelnemer wel voor de andere twee stemmen?dan wil ik wel een stem aan menn0 geven?
en dan NIET Jurk natuurlijk
ik mag niet voor mezelf stemmenquote:Op zondag 25 april 2010 20:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, want dan is het lijstje niet volledig en telt je stem niet
okay!quote:Op zondag 25 april 2010 20:51 schreef Rauzer het volgende:
Deelnemers mogen niet stemmen nee. Ook niet voor de anderen.
Ech nie.quote:
Tof!quote:Op maandag 26 april 2010 08:35 schreef Pluis_Konijn het volgende:
YAY! Nou mijne kunnen jullie vanavond verwachten
quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:45 schreef motorbloempje het volgende:
jij ook! ik vind jouw liedje ook echt tof
quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:45 schreef shiznuts het volgende:
Lijkt wel een échte idols-finale. Die lopen ook altijd zielig te doen. *ughe ughe* Ja, ik ben dit niet goed en dat niet lekker en bwugh en daarom is het niet 100%. Dan verwachten ze dat de jury dat meeneemt terwijl de boel hartstikke goed en normaal klinkt. Dus niet lullen, maar pellenzingen jullie!
quote:
Op je YouTube.quote:
Dat is het mooie. YouTube is van iedereen.quote:
Zei je niet dat je die een keer gespeeld had en het publiek helemaal uit hun dak ging?quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:46 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Die heb ik donderdag gedaan tijdens m'n eerste solo optreden (just me and my guitar) en iedereen werd helemaal leip haha echt super!
[..]
Oh zo. Valt dat überhaupt nog te spelen dan?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:22 schreef -Menn0- het volgende:
De akkoorden van Shalalie
I'm yours kan ik wel
Mag wat mij betreft wel langer, je moet wel de tijd hebben om een goed eindresultaat af te leveren.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:56 schreef motorbloempje het volgende:
kan het inleveren niet wat langer?moet 't liedje nog leren en ik ga vrijdagochtend een weekend weg
!
It better be extremely good, zul je begrijpen.quote:Op woensdag 28 april 2010 08:10 schreef motorbloempje het volgende:
als het volgende week dinsdag kan worden (4 mei) dan zou dat fijn zijn.. heb komende dagen ook niet echt de tijd om rustig ervoor te gaan zitten
Mooi! Ik was het helegaar vergeten.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:30 schreef Rauzer het volgende:
Ach we kunnen de deadline best een weekje uitstellen.
Waarom ook niet...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:30 schreef Rauzer het volgende:
Thomasjequote:Op zondag 2 mei 2010 00:47 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Mooi! Ik was het helegaar vergeten.
Menno: John Lennon - Jealous Guy
motorbloempje: Racoon - Laugh About it
Pluis: Abel - Onderweg
quote:Op zondag 2 mei 2010 02:14 schreef Symphonic het volgende:
Sjezus Pluis, ik luister je inzending nu voor de 847e keer en het blijft me pakken.....
Wat een heeeerlijk nummer...
ow damnquote:Op zondag 2 mei 2010 12:58 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Thomasjeopletten!
[..]haha dankjewel!!
![]()
![]()
quote:Op maandag 26 april 2010 00:39 schreef Rauzer het volgende:
En de keuzes zijn gemaakt:
-Menn0-: Jasom Mraz - I'm Yours
motorbloempje: Ilse de Lange - Great Escape
Pluis_Konijn: Evanescence : My Immortal
De drie deelnemers kunnen hun inzending weer sturen naar Idols, daar hebben zij tot zondag 2 mei 23:59 de tijd voor. Stemming begint als alledrie de liedjes binnen zijn.
quote:Op woensdag 28 april 2010 08:10 schreef motorbloempje het volgende:
als het volgende week dinsdag kan worden (4 mei) dan zou dat fijn zijn.. heb komende dagen ook niet echt de tijd om rustig ervoor te gaan zitten
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:52 schreef -Vaduz- het volgende:
4 a 5 mei, net zoals MoBlo. Zo strak hoeft het allemaal niet, ik neem aan dat je dan tijd genoeg hebt om het te regelen.
zondag 2 mei 23:59 + 7 = zondag 9 mei 23:59quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:30 schreef Rauzer het volgende:
Tja ik had de deadline wel kunnen aanhouden maar dan was de winnaar al bekend geweestquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
zondag 2 mei 23:59 + 7 = zondag 9 mei 23:59Duurt lang...
Genoeg straatmuzikanten te vinden om er eentje te lenen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:35 schreef -Menn0- het volgende:
Ja want ik zit nu in Barcelona op internetMaar heb nog geen gitaar gekocht
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:04 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Tja ik had de deadline wel kunnen aanhouden maar dan was de winnaar al bekend geweest
Nou het regent hier..................... Dus er zijn helemaal geen straatmuzikantenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:08 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Genoeg straatmuzikanten te vinden om er eentje te lenen.
ach, het gros kijkt toch pas als 'de strijd losbarst'quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:47 schreef Rauzer het volgende:
Dan moet je 'm ff op gesloten zetten![]()
Maar verder heb je gelijk, zodra jij 'm uploadt kan iedereen 'm zien. Had het alleen leuker gevonden als alle drie de video's tegelijkertijd bekend zouden worden
Jij was de laatste op wie we moesten wachten toch?quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Jij was de laatste op wie we moesten wachten toch?![]()
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:22 schreef -Menn0- het volgende:
Muchos gracias![]()
Ik vond het achteraf een *&^&*$*$ nummer om op te nemen![]()
Damn wat was dat moeilijk!
Heb het mezelf ook weer heerlijk moeilijk gemaakt door te gelijk willen zingen en gitaar spelenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:28 schreef shiznuts het volgende:
[..]Het gitaarspel is natuurlijk weer voortreffelijk (
kunnen zingen is één, laten zien dat je muzikaal bent en de X Factor hebt een tweede). De zangtiming vond ik dit keer minder spot-on dan de dames.
![]()
Vorige keer vond ik het makkelijker als nu.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:42 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Hehe die instrumental versie is veel langzamer lijkt wel, ben 'm sneller gewend dus ja misschien af en toe out of time.
Next to that, geef ik er liever mn eigen twist aan, ik wil geen kloon zijn van de manier en degene die het origineel zingt.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:36 schreef shiznuts het volgende:
Goed. Zo lang hoeven we er ook weer niet over te denken.
1. -Menn0-(Held, met die Sennheiser demo'tjes maken en (inter-)nationaal doorbreken jij!)
2. motorbloempje (Tweede rondedat was niet simpelweg een liedje zingen, maar een heel nummer interpreteren!)
3. Pluis_Konijn (Sorry...
Maar je hebt geloof ik genoeg andere fans om het spannend te houden)
Dan rest er alleen nog de vraag...
Wat was nou die verrassing?
Haha ik kwam net terug van de EFF die dag, vandaar al die dingsels op m'n gezichtquote:
Thanks! Maar dat doorbreek gedeelte.... Wishfull thinking/dreamingquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:36 schreef shiznuts het volgende:
.......
Postedquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:42 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Thanks! Maar dat doorbreek gedeelte.... Wishfull thinking/dreamingHeb ik m'n eerste fan te pakken?
![]()
Voor de verrassing: check Pluis d'r youtube kanaal
Haha. Ik vond het nogal emo om echt elke dag er zo opgedoft bij te lopen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:42 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Haha ik kwam net terug van de EFF die dag, vandaar al die dingsels op m'n gezicht, maar goed gaat om t liedje. Leek ons wel een puik plan
![]()
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:42 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Thanks! Maar dat doorbreek gedeelte.... Wishfull thinking/dreamingHeb ik m'n eerste fan te pakken?
![]()
Voor de verrassing: check Pluis d'r youtube kanaal
Wat is er emo aan?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:52 schreef shiznuts het volgende:
Haha. Ik vond het nogal emo om echt elke dag er zo opgedoft bij te lopen.
[..]
Die zitten toch altijd met potjes eyeliner gezichtjes in te kleuren? Was geen persoonlijke aanval.quote:
Hahahaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:55 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Die zitten toch altijd met potjes eyeliner gezichtjes in te kleuren? Was geen persoonlijke aanval.
Ik vind niet dat je emo bent, en sier/bloemlijntjes is wat anders dan 'emo' ja.
Wow thanks man! Nou mocht er iets van komen krijgen jullie allemaal een cd/gratis cd/t-shirtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:52 schreef shiznuts het volgende:
[..]Waar doe je nou aan mee dan? Een talentenjacht toch! En wij
, de zelf extreem getalenteerde *ughe* vakjury, stemmen niet voor de gein. Ook stemmen we niet op degene die 'niet het slechtste' was. We hebben de keuze uit drie mensen met een goede zangstem! En in Nederland is er genoeg troep te beluisteren. Dus wanneer dit goed in de oren klinkt en je krijgt de kans op goede 'gear', dan moet je daar zeker wat mee kunnen doen! Ik ben altijd van mening dat je moet doen wat je leuk vind. Dat kan ik zelf beamen. Ik woon in het buitenland en heb mijn droombaan (niet in de muziek zul je begrijpen
![]()
). Dat gun ik natuurlijk iedereen.
Doe dat eens nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:59 schreef Rauzer het volgende:
Na 37 stemmers nog uitermate spannend:
1 - 82
2 - 75
3 - 65
Beter van wel. Toen 'ie dat postte bedacht ik me pas dat je ergens naar een link toe moest om je keuze in te voeren. 't Is al laat, we zijn niet meer zo scherp zeker.quote:
Denk dat ik wel safe ben met dat soort uitsprakenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:02 schreef shiznuts het volgende:
@ -Menn0- : Zal je toekomstige manager leuk vinden dat je zoiets in je verleden belooft hebt.
Heb je wel écht goed geluisterd?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:23 schreef eightone. het volgende:
1e Pluis
Mooi gezongen en fijne stem, was ook echt een nummer voor jou, maar af en toe iets te haastig.
2e Moblo en haar uitgevallen tand.![]()
!
Vond dat persoonlijk het leukste liedje uit de 3, klinkt ook goed!
3e Menno
Gitaarspel + zang klinkt tof! lijkt me ook vreselijk moeilijk. Alleen vind ik I'm Yours echt een nummer van niks.
Ik ben een beetje een slakquote:Op zondag 9 mei 2010 07:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb je wel écht goed geluisterd?
Ten eerste is Pluis zeker wel goed, alleen gewoon te langzaam en valt regelmatig te laat in.
En over Menno, wel jammer dat je iemand afrekent op het nummer wat voor ze gekozen is en ze móésten doen ipv op de kwaliteiten. Ik zie Pluis en MoBlo alleen zingen terwijl Menno er zelfs gitaar bij speelt.
Ik vind dat een nummer als My Immortal en Great Escape meer van iemand laat zien van iemand dan wéér een I'm Yours cover, in mijn mening.quote:Op zondag 9 mei 2010 07:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb je wel écht goed geluisterd?
Ten eerste is Pluis zeker wel goed, alleen gewoon te langzaam en valt regelmatig te laat in.
En over Menno, wel jammer dat je iemand afrekent op het nummer wat voor ze gekozen is en ze móésten doen ipv op de kwaliteiten. Ik zie Pluis en MoBlo alleen zingen terwijl Menno er zelfs gitaar bij speelt.
Wat liefquote:Op zondag 9 mei 2010 23:39 schreef DeuceFour het volgende:
voted.
1. pluis ... cause she sings from the heart.. en haar :3 hoofdje![]()
![]()
2. motorbloem ... omdat ze ook mooi zingt en er een intro bijzit ()
3. menno ... omdat hij gitaar speelt en goed kan zingen![]()
![]()
byes good night to all
Same.quote:
Nou, vertel eens dan?quote:Op maandag 10 mei 2010 16:17 schreef genakt het volgende:
er word hier teveel op vriendjes gestemd![]()
uitslag kan je van te voren al bepalen
Ik heb geen vriendjes op fokquote:Op maandag 10 mei 2010 16:17 schreef genakt het volgende:
er word hier teveel op vriendjes gestemd![]()
uitslag kan je van te voren al bepalen
Ik dacht eerst dat het originele werd afgespeeldquote:
Hahah slijmbal!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het originele werd afgespeeld.
Weinig slijmbal, dat is serieusquote:
Door die extra reclame ben ik aan het stemmen geraakt, dus pas maar opquote:
Thanks for thatquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Door die extra reclame ben ik aan het stemmen geraakt, dus pas maar op
Dat zie je verkeerd, je kan wel steeds opnieuw stemmen maar alleen je laatste stem wordt meegenomenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:28 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
Volgens mij kan je onbeperkt stemmen, of zie ik dat verkeerd
Nee, je kunt je stem altijd* nog veranderen. Da's ja heul wah andrus.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:28 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
Volgens mij kan je onbeperkt stemmen, of zie ik dat verkeerd
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:53 schreef guitarist het volgende:
Gisteren bij mij thuis opgenomen.
Hij heeft voor de finale gewoon echt een kut nummer gekregen, wat een stem.
Voted for him anyways! Hij heeft het meeste potentie en de meest unieke stem, heerlijk om naar te luisteren!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:53 schreef guitarist het volgende:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:53 schreef guitarist het volgende:
Rightquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:11 schreef guitarist het volgende:
JAAAAHOOOOOOR. In dit topic: FOK!Idols: De Finalekandidaten. Met Sennheiser-prijs! staan toch de filmpjes? Dit is alleen het discussie topic!!!
omdat dat de liedjes zijn die ingezonden moesten worden?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:11 schreef guitarist het volgende:
JAAAAHOOOOOOR. In dit topic: FOK!Idols: De Finalekandidaten. Met Sennheiser-prijs! staan toch de filmpjes? Dit is alleen het discussie topic!!!
Maakt niet uit joh, de echte luisteraar hoort toch wel dat die andere 2 valse kippen zijn.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:11 schreef guitarist het volgende:
Dat moest een knipoog smiley zijn. Wahevah.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:19 schreef -Orion- het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh, de echte luisteraar hoort toch wel dat die andere 2 valse kippen zijn.
*uche* had je mee moeten doen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:19 schreef -Orion- het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh, de echte luisteraar hoort toch wel dat die andere 2 valse kippen zijn.
Ik vind het ook best wel schijtirritant dat het gebeurd. Hele discussies ontketenen over wie er nu daadwerkelijk beter is, valser zingt, lelijker is, lekker belangrijk. Het gaat om de fun en een prijs winnen is mooi meegenomen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Snap ik. Je hebt het beste voor met Menno. Hem aanprijzen is ook niets mis mee. Alleen werkt het plaatsen van andere filmpjes niet in dit opgezette concept. Dan hadden we moeten kiezen voor 3 fantopics waarin de finalisten zichzelf konden promoten. De liefhebber moet zelf even verder zoeken nu.
Ik vind je verder hartstikke goedquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
en ik had dit jaar al het tagjehopelijk komt bij mijn tagje moderator komend jaar FOK!Fotograaf, en dan zou het met FOK!Idol 2010 ook wel wat vol worden
daarbij kan ik gewoon niet met de microfoon omgaan (TS kan er niet mee omgaan) en zal ik daar een passende oplossing voor proberen te vinden! Voor de mic die ik dus vorig jaar heb gewonnen
het is gewoon leuk, grappig, en ik vind het ook zeker gaaf om bepaalde tips en kritieken te krijgen. Ooit, later als ik groot ben, en meer tijd heb , zou ik best wat met zingen willen doen, maar dan wel lekker in een bandje of een leuk koor ofzo
Vorig jaar ook een microfoon gewonnen? Misschien leuk om die aan de nummer 2 te geven als je dit jaar weer wint.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
en ik had dit jaar al het tagjehopelijk komt bij mijn tagje moderator komend jaar FOK!Fotograaf, en dan zou het met FOK!Idol 2010 ook wel wat vol worden
daarbij kan ik gewoon niet met de microfoon omgaan (TS kan er niet mee omgaan) en zal ik daar een passende oplossing voor proberen te vinden! Voor de mic die ik dus vorig jaar heb gewonnen
het is gewoon leuk, grappig, en ik vind het ook zeker gaaf om bepaalde tips en kritieken te krijgen. Ooit, later als ik groot ben, en meer tijd heb , zou ik best wat met zingen willen doen, maar dan wel lekker in een bandje of een leuk koor ofzo
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:53 schreef BurnaBoy het volgende:
Pluis je zit stemmen te harken door mijn favoriete nummers goed te coveren![]()
Mijn lijstje/
Pluis
Menno
Moblo
Toch maar ff opgezocht, vroeg me het alweer af!quote:Op maandag 10 mei 2010 15:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Daarvoor heb je de tijd tot zondag 16 mei 23:59. Daarna wordt de uitslag en dus de winnaar van FOK!Idols 2010 bekendgemaakt.
Owja, jij hebt ook cmd rquote:Op zondag 16 mei 2010 15:57 schreef -Menn0- het volgende:
Haha lijkt wel zo maar ik moet dingen voor stage regelen dus zit natuurlijk weer te fokkenZit My Active Topics te appeltje-erren
Ik moet dan nog wel het hele bericht typenquote:Op zondag 16 mei 2010 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
ja, idd
het is nu ook in 1 oogopslag te zien wie er bovenaan staat, dus om 00.00 ook
Hea, ja bah... doe us vrolijk en blijven jullie allemaal a.u.b. leven zeg!quote:Op zondag 16 mei 2010 16:32 schreef motorbloempje het volgende:
dan doe je dat nu toch alvast voor alledrie?
de NOS enzo hebben voor elke celeb die near death is ook allemaal dingen klaarstaan
Nou, Martijn (Krap hey!) zei bij de laatste afvalronde nog 'ja, het is wel de belangrijkste dag uit je leven'...quote:Op zondag 16 mei 2010 17:27 schreef motorbloempje het volgende:
nee, ik maak mezelf van kant hoor, als ik niet win!
Als je tot en met v'daag 23:59 kan stemmen... eigenlijk de 17e om 00:00 al...quote:
Heb 't bericht op de FP gekickt dus dan komen er altijd weer wat extra stemmers bijquote:
Berichtje kan al getypt worden, alleen de namen en het aantal punten is nog even afwachtenquote:Op zondag 16 mei 2010 17:57 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Als je tot en met v'daag 23:59 kan stemmen... eigenlijk de 17e om 00:00 al...
Precies.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:12 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Berichtje kan al getypt worden, alleen de namen en het aantal punten is nog even afwachten
Ga lekker slapen danquote:Op zondag 16 mei 2010 22:16 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Nee ik ben eigenlijk echt bekaf....
Neeeh nog teveel wil ik doen. Volgens mij ben ik onderhand meer mn bandje aandacht aan het geven dan mezelfquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 22:16 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Nee ik ben eigenlijk echt bekaf....
Arm meisje tochquote:Op zondag 16 mei 2010 22:53 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Nee dan ben ik morgen helemaal zo brak
Hahahaquote:Op zondag 16 mei 2010 22:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Arm meisje toch![]()
Ik had je trouwens wel op 1 gezet natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |