Doe dat eens nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:59 schreef Rauzer het volgende:
Na 37 stemmers nog uitermate spannend:
1 - 82
2 - 75
3 - 65
Beter van wel. Toen 'ie dat postte bedacht ik me pas dat je ergens naar een link toe moest om je keuze in te voeren. 't Is al laat, we zijn niet meer zo scherp zeker.quote:
Denk dat ik wel safe ben met dat soort uitsprakenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:02 schreef shiznuts het volgende:
@ -Menn0- : Zal je toekomstige manager leuk vinden dat je zoiets in je verleden belooft hebt.
Heb je wel écht goed geluisterd?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:23 schreef eightone. het volgende:
1e Pluis
Mooi gezongen en fijne stem, was ook echt een nummer voor jou, maar af en toe iets te haastig.
2e Moblo en haar uitgevallen tand.![]()
!
Vond dat persoonlijk het leukste liedje uit de 3, klinkt ook goed!
3e Menno
Gitaarspel + zang klinkt tof! lijkt me ook vreselijk moeilijk. Alleen vind ik I'm Yours echt een nummer van niks.
Ik ben een beetje een slakquote:Op zondag 9 mei 2010 07:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb je wel écht goed geluisterd?
Ten eerste is Pluis zeker wel goed, alleen gewoon te langzaam en valt regelmatig te laat in.
En over Menno, wel jammer dat je iemand afrekent op het nummer wat voor ze gekozen is en ze móésten doen ipv op de kwaliteiten. Ik zie Pluis en MoBlo alleen zingen terwijl Menno er zelfs gitaar bij speelt.
Ik vind dat een nummer als My Immortal en Great Escape meer van iemand laat zien van iemand dan wéér een I'm Yours cover, in mijn mening.quote:Op zondag 9 mei 2010 07:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb je wel écht goed geluisterd?
Ten eerste is Pluis zeker wel goed, alleen gewoon te langzaam en valt regelmatig te laat in.
En over Menno, wel jammer dat je iemand afrekent op het nummer wat voor ze gekozen is en ze móésten doen ipv op de kwaliteiten. Ik zie Pluis en MoBlo alleen zingen terwijl Menno er zelfs gitaar bij speelt.
Wat liefquote:Op zondag 9 mei 2010 23:39 schreef DeuceFour het volgende:
voted.
1. pluis ... cause she sings from the heart.. en haar :3 hoofdje![]()
![]()
2. motorbloem ... omdat ze ook mooi zingt en er een intro bijzit ()
3. menno ... omdat hij gitaar speelt en goed kan zingen![]()
![]()
byes good night to all
Same.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |