Dat is het mooie. YouTube is van iedereen.quote:
Zei je niet dat je die een keer gespeeld had en het publiek helemaal uit hun dak ging?quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:46 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Die heb ik donderdag gedaan tijdens m'n eerste solo optreden (just me and my guitar) en iedereen werd helemaal leip haha echt super!
[..]
Oh zo. Valt dat überhaupt nog te spelen dan?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:22 schreef -Menn0- het volgende:
De akkoorden van Shalalie
I'm yours kan ik wel
Mag wat mij betreft wel langer, je moet wel de tijd hebben om een goed eindresultaat af te leveren.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:56 schreef motorbloempje het volgende:
kan het inleveren niet wat langer?moet 't liedje nog leren en ik ga vrijdagochtend een weekend weg
!
It better be extremely good, zul je begrijpen.quote:Op woensdag 28 april 2010 08:10 schreef motorbloempje het volgende:
als het volgende week dinsdag kan worden (4 mei) dan zou dat fijn zijn.. heb komende dagen ook niet echt de tijd om rustig ervoor te gaan zitten
Mooi! Ik was het helegaar vergeten.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:30 schreef Rauzer het volgende:
Ach we kunnen de deadline best een weekje uitstellen.
Waarom ook niet...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:30 schreef Rauzer het volgende:
Thomasjequote:Op zondag 2 mei 2010 00:47 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Mooi! Ik was het helegaar vergeten.
Menno: John Lennon - Jealous Guy
motorbloempje: Racoon - Laugh About it
Pluis: Abel - Onderweg
quote:Op zondag 2 mei 2010 02:14 schreef Symphonic het volgende:
Sjezus Pluis, ik luister je inzending nu voor de 847e keer en het blijft me pakken.....
Wat een heeeerlijk nummer...
ow damnquote:Op zondag 2 mei 2010 12:58 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Thomasjeopletten!
[..]haha dankjewel!!
![]()
![]()
quote:Op maandag 26 april 2010 00:39 schreef Rauzer het volgende:
En de keuzes zijn gemaakt:
-Menn0-: Jasom Mraz - I'm Yours
motorbloempje: Ilse de Lange - Great Escape
Pluis_Konijn: Evanescence : My Immortal
De drie deelnemers kunnen hun inzending weer sturen naar Idols, daar hebben zij tot zondag 2 mei 23:59 de tijd voor. Stemming begint als alledrie de liedjes binnen zijn.
quote:Op woensdag 28 april 2010 08:10 schreef motorbloempje het volgende:
als het volgende week dinsdag kan worden (4 mei) dan zou dat fijn zijn.. heb komende dagen ook niet echt de tijd om rustig ervoor te gaan zitten
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:52 schreef -Vaduz- het volgende:
4 a 5 mei, net zoals MoBlo. Zo strak hoeft het allemaal niet, ik neem aan dat je dan tijd genoeg hebt om het te regelen.
zondag 2 mei 23:59 + 7 = zondag 9 mei 23:59quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:30 schreef Rauzer het volgende:
Tja ik had de deadline wel kunnen aanhouden maar dan was de winnaar al bekend geweestquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
zondag 2 mei 23:59 + 7 = zondag 9 mei 23:59Duurt lang...
Genoeg straatmuzikanten te vinden om er eentje te lenen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:35 schreef -Menn0- het volgende:
Ja want ik zit nu in Barcelona op internetMaar heb nog geen gitaar gekocht
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:04 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Tja ik had de deadline wel kunnen aanhouden maar dan was de winnaar al bekend geweest
Nou het regent hier..................... Dus er zijn helemaal geen straatmuzikantenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:08 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Genoeg straatmuzikanten te vinden om er eentje te lenen.
ach, het gros kijkt toch pas als 'de strijd losbarst'quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:47 schreef Rauzer het volgende:
Dan moet je 'm ff op gesloten zetten![]()
Maar verder heb je gelijk, zodra jij 'm uploadt kan iedereen 'm zien. Had het alleen leuker gevonden als alle drie de video's tegelijkertijd bekend zouden worden
Jij was de laatste op wie we moesten wachten toch?quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Jij was de laatste op wie we moesten wachten toch?![]()
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:22 schreef -Menn0- het volgende:
Muchos gracias![]()
Ik vond het achteraf een *&^&*$*$ nummer om op te nemen![]()
Damn wat was dat moeilijk!
Heb het mezelf ook weer heerlijk moeilijk gemaakt door te gelijk willen zingen en gitaar spelenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:28 schreef shiznuts het volgende:
[..]Het gitaarspel is natuurlijk weer voortreffelijk (
kunnen zingen is één, laten zien dat je muzikaal bent en de X Factor hebt een tweede). De zangtiming vond ik dit keer minder spot-on dan de dames.
![]()
Vorige keer vond ik het makkelijker als nu.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:42 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Hehe die instrumental versie is veel langzamer lijkt wel, ben 'm sneller gewend dus ja misschien af en toe out of time.
Next to that, geef ik er liever mn eigen twist aan, ik wil geen kloon zijn van de manier en degene die het origineel zingt.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:36 schreef shiznuts het volgende:
Goed. Zo lang hoeven we er ook weer niet over te denken.
1. -Menn0-(Held, met die Sennheiser demo'tjes maken en (inter-)nationaal doorbreken jij!)
2. motorbloempje (Tweede rondedat was niet simpelweg een liedje zingen, maar een heel nummer interpreteren!)
3. Pluis_Konijn (Sorry...
Maar je hebt geloof ik genoeg andere fans om het spannend te houden)
Dan rest er alleen nog de vraag...
Wat was nou die verrassing?
Haha ik kwam net terug van de EFF die dag, vandaar al die dingsels op m'n gezichtquote:
Thanks! Maar dat doorbreek gedeelte.... Wishfull thinking/dreamingquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:36 schreef shiznuts het volgende:
.......
Postedquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:42 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Thanks! Maar dat doorbreek gedeelte.... Wishfull thinking/dreamingHeb ik m'n eerste fan te pakken?
![]()
Voor de verrassing: check Pluis d'r youtube kanaal
Haha. Ik vond het nogal emo om echt elke dag er zo opgedoft bij te lopen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:42 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Haha ik kwam net terug van de EFF die dag, vandaar al die dingsels op m'n gezicht, maar goed gaat om t liedje. Leek ons wel een puik plan
![]()
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:42 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Thanks! Maar dat doorbreek gedeelte.... Wishfull thinking/dreamingHeb ik m'n eerste fan te pakken?
![]()
Voor de verrassing: check Pluis d'r youtube kanaal
Wat is er emo aan?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:52 schreef shiznuts het volgende:
Haha. Ik vond het nogal emo om echt elke dag er zo opgedoft bij te lopen.
[..]
Die zitten toch altijd met potjes eyeliner gezichtjes in te kleuren? Was geen persoonlijke aanval.quote:
Hahahaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:55 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Die zitten toch altijd met potjes eyeliner gezichtjes in te kleuren? Was geen persoonlijke aanval.
Ik vind niet dat je emo bent, en sier/bloemlijntjes is wat anders dan 'emo' ja.
Wow thanks man! Nou mocht er iets van komen krijgen jullie allemaal een cd/gratis cd/t-shirtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:52 schreef shiznuts het volgende:
[..]Waar doe je nou aan mee dan? Een talentenjacht toch! En wij
, de zelf extreem getalenteerde *ughe* vakjury, stemmen niet voor de gein. Ook stemmen we niet op degene die 'niet het slechtste' was. We hebben de keuze uit drie mensen met een goede zangstem! En in Nederland is er genoeg troep te beluisteren. Dus wanneer dit goed in de oren klinkt en je krijgt de kans op goede 'gear', dan moet je daar zeker wat mee kunnen doen! Ik ben altijd van mening dat je moet doen wat je leuk vind. Dat kan ik zelf beamen. Ik woon in het buitenland en heb mijn droombaan (niet in de muziek zul je begrijpen
![]()
). Dat gun ik natuurlijk iedereen.
Doe dat eens nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:59 schreef Rauzer het volgende:
Na 37 stemmers nog uitermate spannend:
1 - 82
2 - 75
3 - 65
Beter van wel. Toen 'ie dat postte bedacht ik me pas dat je ergens naar een link toe moest om je keuze in te voeren. 't Is al laat, we zijn niet meer zo scherp zeker.quote:
Denk dat ik wel safe ben met dat soort uitsprakenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:02 schreef shiznuts het volgende:
@ -Menn0- : Zal je toekomstige manager leuk vinden dat je zoiets in je verleden belooft hebt.
Heb je wel écht goed geluisterd?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:23 schreef eightone. het volgende:
1e Pluis
Mooi gezongen en fijne stem, was ook echt een nummer voor jou, maar af en toe iets te haastig.
2e Moblo en haar uitgevallen tand.![]()
!
Vond dat persoonlijk het leukste liedje uit de 3, klinkt ook goed!
3e Menno
Gitaarspel + zang klinkt tof! lijkt me ook vreselijk moeilijk. Alleen vind ik I'm Yours echt een nummer van niks.
Ik ben een beetje een slakquote:Op zondag 9 mei 2010 07:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb je wel écht goed geluisterd?
Ten eerste is Pluis zeker wel goed, alleen gewoon te langzaam en valt regelmatig te laat in.
En over Menno, wel jammer dat je iemand afrekent op het nummer wat voor ze gekozen is en ze móésten doen ipv op de kwaliteiten. Ik zie Pluis en MoBlo alleen zingen terwijl Menno er zelfs gitaar bij speelt.
Ik vind dat een nummer als My Immortal en Great Escape meer van iemand laat zien van iemand dan wéér een I'm Yours cover, in mijn mening.quote:Op zondag 9 mei 2010 07:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb je wel écht goed geluisterd?
Ten eerste is Pluis zeker wel goed, alleen gewoon te langzaam en valt regelmatig te laat in.
En over Menno, wel jammer dat je iemand afrekent op het nummer wat voor ze gekozen is en ze móésten doen ipv op de kwaliteiten. Ik zie Pluis en MoBlo alleen zingen terwijl Menno er zelfs gitaar bij speelt.
Wat liefquote:Op zondag 9 mei 2010 23:39 schreef DeuceFour het volgende:
voted.
1. pluis ... cause she sings from the heart.. en haar :3 hoofdje![]()
![]()
2. motorbloem ... omdat ze ook mooi zingt en er een intro bijzit ()
3. menno ... omdat hij gitaar speelt en goed kan zingen![]()
![]()
byes good night to all
Same.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |