Die is vet! Heb ik ooit nog een akoestische versie van opgenomen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:23 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik was vorig jaar 2e met een vreselijk idiote inzending (dakota)
That's the onequote:
Tip:quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:26 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ach misschien had ik wel niet de xfactor![]()
[..]
Moest zonder gitaar inderdaad, heb Milow - You don't know gezongen op aanraden van mensen om me heen. Was helaas dus niet goed genoeg
Ze bedoelde denk ik haar account 'dakota'.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:27 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Die is vet! Heb ik ooit nog een akoestische versie van opgenomen.
Deze versie.
(Geeeen idee waar die gebleven is.....)
[..]
That's the oneValt (volgens mij) wel een beetje in het rijtje van Jack Johnson/Jason Mraz (qua stem dan)
Die heb ik donderdag gedaan tijdens m'n eerste solo optreden (just me and my guitar) en iedereen werd helemaal leip haha echt super!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Tip:
Je moet het dan zonder de 4 mixes doen, maar met een topstem werkt dit wel volgens mij.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:32 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ze bedoelde denk ik haar account 'dakota'.
Ik ben erg benieuwd!quote:Op zondag 14 maart 2010 14:29 schreef motorbloempje het volgende:
zo, nummer uitgezocht, een ouwetje die ik als 's had gezongen.. nude deur nog even uitwerken zodat ik op mijn gemakje op kan nemen
![]()
Ik vind van wel. Ik heb gehoord dat de 'helium-sound' namelijk helemaal in komt deze lente..quote:Op zondag 14 maart 2010 17:39 schreef Kleurdoos het volgende:
mag ik ook weer meedoen met een helium inzending? Mnstem mag niet herkenbaar online..mocht ik ooit nog beroemd worden enzo![]()
ik ook..quote:
alt?quote:Op maandag 15 maart 2010 23:13 schreef cablegunmaster het volgende:
ik ga voor pluis_konijn een goeie alt stem.
nou op het liedje klink je eerder als een Alt. de hoofdstem danquote:
Dat komt omdat dit liedje vrij laag is ja. Misschien moet je de rest van de filmpjes eens kijken, dan hoor je duidelijk sopraan.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou op het liedje klink je eerder als een Alt. de hoofdstem dan. je bijstem is dan sopraan. maar die klinkt niet zo duidelijk door
Nou je hebt een betere alt stem dan een sopraan ben ik van meningquote:Op maandag 15 maart 2010 23:43 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Dat komt omdat dit liedje vrij laag is ja. Misschien moet je de rest van de filmpjes eens kijken, dan hoor je duidelijk sopraan.
Ik heb op dit moment ook een mening maar die hou ik even voor mequote:Op maandag 15 maart 2010 23:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nou je hebt een betere alt stem dan een sopraan ben ik van mening.
Way to get stemmenquote:Op maandag 15 maart 2010 23:49 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment ook een mening maar die hou ik even voor me
Lolquote:Op maandag 15 maart 2010 23:56 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Ja je bent een pro of je bent het niet *uche uche* haha
hahaha... de inzendig is iig goed. Waren er maar wat meer "pro's"quote:Op maandag 15 maart 2010 23:56 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Ja je bent een pro of je bent het niet *uche uche* haha
Noobs mogen ook hoorrr.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:25 schreef M2theC het volgende:
[..]
hahaha... de inzendig is iig goed. Waren er maar wat meer "pro's"
Ja, maar dat is zonde van de mooie prijsquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:39 schreef Miss_Blackberrylove het volgende:
[..]
Noobs mogen ook hoorrr.
Nee, want die prijs gaat uiteraard wel naar een pro.. (Denk ik)quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:21 schreef M2theC het volgende:
[..]
Ja, maar dat is zonde van de mooie prijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |